Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cigam

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz Kam1kaze #50203 üzenetére

    Ne is hagyd ennyiben, jó ha tudják melyik szerelőjük kontár.

    Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

  • Kam1kaze

    tag

    válasz Kam1kaze #50203 üzenetére

    Pénteken sikerült bekötni a Digit.

    1 hete hívtak, hogy 11-ére kértem időpontot, de akkor nem tudnak jönni, csak 12-én. Mondtam, én nem kértem időpontot, azt mondták, hogy majd hívnak egyeztetni. Ezek szerint, valaki önkényesen eldöntötte, hogy nekem akkor jó. Majd 5 perce rá visszahívott az illető (végig rendes és segítőkész volt), hogy most nézi, ezen a héten pénteken (6-án) mennek az utcánkba bekötni, így akkor is tudnának jönni. Így lefixáltuk azt a napot (aznap kiderült, hogy pont a társasházban lévő szomszédnak kötik, így nem tudom, miért nem eleve azt a napot adták meg). Még megkérdeztem telefonban, hogy csak a TV kábelt adják, mert a szerelő azt mondta, hogy csak azt, mert van WIFI az eszközben, én meg úgy tudom, teljesen ki kell építeni. Mondta az ügyintéző, hogy igazam van, teljesen kiépítik, mindent bekötnek. Felhoztam neki, hogy milyen "munkát" végeztek, ami miatt panaszt is tettem és remélem más szerelők jönnek ki, Mondta valószínű mások és azok Digisek lesznek, akiknek lesz minden az autójukban, múltkor alvállalkozó lehetett kint nálam.

    Pénteken jöttek is, mire odaértem már a lakáson belül be is volt kötve. Jó, hogy Nagyim otthon volt és hogy 1 órával hamarabb értem oda, mert a megbeszélt időponthoz képest, több mint 1 órával hamarabb kezdték el. Szerencsére más szerelők jöttek, rendesek voltak, viszont nem kaptam szerződést Tőlük. Egy bekötési munkalapot kaptam, hogy írjam alá, amin rajta van az azonosító, jelszó (ami nagyon régen azt hiszem a szerződésen volt rajta), így hirtelen eszembe se jutott, hogy ezen kívül szerződés is kell, meg el is voltunk foglalva azzal, hogy nincs telefonvonal.

    Hétfőn kora reggel már meg is kaptam a 2 havi számlát egybe, amin természetesen nem jól szerepelnek az adataim. Vevőhöz is a felhasználási hely cím van írva, levelezésihez meg a vevő cím, a levelezési címem meg sehol se szerepelt. Ezért bementem tegnap a Digi ügyfélszolgálatra, előtte kinyomtattam mind a 3 címet felsorolva, hátha így nem lesz több tévedés. Megkérdeztem, hogy ez a bekötési munkalap egyenlő a szerződéssel? Mert szerződést nem kaptam és úgy tudom, azt a szerelőknek kellett volna adni. Ezen meg is lepődött, hogy nem kaptam, vissza is kérdezett csodálkozva. Így gondolom nem is voltam velük szerződésbe, mivel nem írtam alá. Jeleztem Neki, hogy mielőtt kinyomtatja, írja át a címeket, mert fel vannak cserélve, vagy nem is szerepel valamelyik, miközben online rendeltem meg a szolgáltatást és ott mindent helyesen töltöttem ki.

    Mikor odaadta a kinyomtatott szerződést, mondta, hogy nem tudja miért, de levelezési címnek most meg az állandó (vevő) címet írja ki, de a rendszerben rendesen szerepel, hogy kijavította az előbb (mutatta is a monitoron). Akkor még mondtam, hogy a Szig. számom nem adtam meg, de múlthéten bejöttem személyesen ide, hogy kiegészítsem internettel is a szolgáltatást és az akkori ügyintéző mondtam, hogy beírja, annak ellenére, hogy én szóltam Neki, direkt nem adtam meg, mert nem volt kötelező, ott a csillag mellette. Erre az volt a válasza a múltkori ügyintézőnek, hogy de azt kötelező megadni, mert személyes ügyintézéshez az kell és hogy csak online szerződés kötésnél nem muszáj. Ezért beírta a rendszerbe, annak ellenére, hogy én nem akartam. A mostani (hozzáértő) ügyintéző, ezért ki is törölte a rendszerükből, mondta is, hogy valóban nem kötelező megadni.

    Remélem, most már rendben lesz minden, mert ahogy elnézem ma már mindenhol diploma kell az adatok helyes rögzítéséhez is, mert ugyan úgy elcseszték az áram és gáz szolgáltatnál is, most, hogy intézem az ügyeket. A víz miatt még Pestről Gödöllőre is el kellett mennem, mert telefonban és e-mailben se tudnak egy egyszerű általános kérdésre választ adni. Meg, hogy szerződést adnak ott (ami egyenlőre még nem kellett nekem), amit miután hazaértem és megnéztem az azonosító száma alapján, le lehet tölteni a weboldalukról is...

    UPC-t is akkor már hétfőn lemondtuk, hiába mondtam, hogy már bekötötték pénteken a Digit, ezért mondjuk le a UPC-t, még mindig jött a kérdés, hogy de biztos sehogy se tudnak megtartani. Mikor látta, hogy nem sikerül, már a mobiltelefon előfizetést akarta rám tukmálni.

    Visszatérve a Digire, nekünk 2 eszközt adtak, egyik, amibe belemegy az optika (amiből a TV-hez megy), és innen megy egy másikba az optika, amiből megy a telefon és net felé. Azt mondták a szerelők, hogy egy ideje már 2 eszközt adnak.

    Kép az eszközökről:
    Digi 1 - Digi 2 - ZTE 1 - ZTE 2 - ZTE 3

    [ Szerkesztve ]

  • Kam1kaze

    tag

    válasz Kam1kaze #50203 üzenetére

    Már nem tudtam szerkeszteni az előző hozzászólást. Digi most írt vissza a panaszlevelemre. Nagyjából a szokásos, sablonos, semmit mondó válasz jött. Elnézést kérnek, meg fontos az ügyfeleik elégedettsége, bla bla...

Új hozzászólás Aktív témák