Új hozzászólás Aktív témák

  • zelikocc

    senior tag

    válasz qnadam #38998 üzenetére

    A Telekom nálam is bénázott. T-től vodához vittem feltöltős számot.
    A vodánál folyamatosan elutasították mert nem egyeztek az adatok. A T-nél 2x voltam bent hogy ellenőrizzék az igazolványaim alapján az adatokat és mindkétszer stimmelt minden, még adategyeztetést is csináltam online is. A szám nem akart átmenni. Azt hittem a vodánál van a probléma mert ők nagyon nem akarták tudni megmondani hogy mi a gond, csak széttárták a kezüket, meg hogy biztos rendszer hiba. Végül mindenféle osztályokkal egyeztetve kinyögték 1 hónap alatt(!) hogy náluk biztos nincs hiba és menjek a Telekomhoz, mert ők utasítják el.
    Bementem harmadjára a T-hez és továbbra is rendben voltak az adatok. Mivel a voda mostmár konkrétan megmondta hogy a T tartja vissza a számot ezért nem hagytam magam és addig mondtam hogy tuti biztosan náluk van a hiba, hogy beletúrt az ügyintéző a rendszerbe és kiderült hogy valami párhuzamos belsős Telekom rendszerben az édesanyám nevén volt az előfizetésem, hiába lett 6x frissítve az enyémre, a másik rendszerükben nem az én nevem volt ott. Azt mondták ilyet még soha nem láttak, hogy egy előfizetés egyszerre két ember nevén legyen.. :C

Új hozzászólás Aktív témák