Új hozzászólás Aktív témák
-
doooo
veterán
Nem egyenlő a támogatás egy bármilyen fejlett állam és az autóipara, valamint a KKP és az autóipara között.
Nyugaton az állam nem veszít ezeken (ha veszítene, nem menne bele). Kínában veszít. A cél a konkurensek elpusztítása és a világpiac bekebelezése (amit nem cégek, hanem az állam irányítana közvetve). A támogatás nincs feltételhez kötve, csak van, mindegy mennyit veszít rajta minden adófizető. Ha (és ez egy nagy "ha") sikeres a hódítás, idővel megtérülhetnek ezek. Tudod, 5-10-15 éves tervek...
Az a nonszensz, hogy ezt engedték korábban. Hogy szerepelhet egy versenyre épülő rendszerben valaki, aki nem versenyez, hanem nyíltan csal? Nyilván van rá válasz, túl csábító volt az olcsó munkaerő régen, amit cserébe Kína nyújtott (és a rövidtávú profit értelmében egész iparágak képesek voltak kivégezni magukat, ami persze valóban vadkapitalizmus, ezt mindenképp meg kell akadályozni mindenhol).A baj (a KKP szempontjából) csak annyi, hogy mindennek vége van. A gazdasági csodának is vége van. Az önkény pedig napról napra szigorodik. Tehát a feltételek megváltoztak, és már nincs semmi, amit cserébe nyújtani tudnak. Az szuicid-hajlamú cégekre meg pórázt kell kötni. Most valamiért az európai autógyártók akarnak megszűnni erővel. Ideje visszarángatni őket a valóságba.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
ma A világ első számú e-autó gyártója három új modellel jelent meg hazánkban.
- EA Sports WRC '23
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- iPhone topik
- iPad topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...