Új hozzászólás Aktív témák

  • mrlujoak

    veterán

    ...bizony, jönnek a kínaiak.
    Ráadásul az utóbbi években olyan szinten feljöttek, hogy még a kocsik is remekül törnek - értsd, nem csuklik össze, mint anno a Brilliance- és rendre hozzák az 5 csillagot. :C

    Teszteket nézve is odatették magukat, külön figyelve az európai modellekre.

    Ha már törésteszt, azért van némi aggódás bennem, ami egy-egy káresemény utáni javítást illet(het).

    Itt van pl ez a modell: BYD ATTO 3 2022

    100%-os frontális ütközés esetén is nyílik az összes (!) oldalirányú védelmet adó légzsák is, azaz furán buta légzsákvezérlés került bele. Nos, egy ilyen esemény után ez kvázi gazdasági totálkár.
    Hisz legalább 6 légzsák kuka (1 front, két oldal, két függöny, és az új, összefejelést gátló légzsák, nem is beszélve ha van, akkor a térdlégzsák is - itt nem láttam, hogy lenne), övfeszítők csere, burkolatok (komplett műszerfal?) csere, és ez csak a beltér...

    Remélem a jövőben erre is figyelnek majd, mert szép, és jó, hogy jóáron vehetsz majd jó kínai kocsit, de ha esemény van, mehet is a levesbe szegény.

    Európai utógyártót preferálóként (Mercedes) is azt kell látnom, hogy a nagy európiak elaludtak, elkényelmesedtek, és keletről kína, nyugatról a Tesla rúgta rá az ajtót az európai autógyártásra.

    Ez már vitathatatlan.

    Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

Új hozzászólás Aktív témák