Új hozzászólás Aktív témák
-
Ear001
addikt
A Zoe nem egy kategória a Dolphinnel. Kisebb, belül sokkal kisebb, műanyagabb. A BYD nek sokkal jobb a futóműve, az infotaintje és hatótávban is érezhetően más szint. Nem csoda műszakilag legalább egy, de inkább két generációval újabb a BYD.
Aztán meg ne keverjük a használt árakat az újakkal. A használtnál ugye nincs 6 év vagy 150 000 kilométer garancia, az akkupakkra 8 év vagy 200 ezer kilométert.
A iD-k borzalmas értékcsökkenésen mentek át, egyfelől a fillérbaszó VW szemlélet miatt, akik még a dobféket is képesek voltak előásni a múzeumból, másfelől az eleinte egyáltalán nem működő, most már csak botrényosan kezelhetetlen info rendszer miatt. Nem csoda, hogy úgy várják a mostani ráncfelvarrást, mint a messiást. A Kona jó, de abból egy jó állapotú sokkal drágább is.
Ami valódi ellenfél, az például a Citroen C3e, de olcsóbban az is sutább bénább lesz, hiába az űberolcsó indiai alap, vagy annyiba fog kerülni, mint a BYD. És akkor még nem is vettük számításba az MG-t, ahol a 4 szintén nagyon jó autó, elég jó áron.
-
Ear001
addikt
válasz vodrosjozsi #118 üzenetére
Hát ahol vettek is belőle párat, mondjuk a német piacon.
-
Ear001
addikt
válasz Fritz Teufel #116 üzenetére
Pedig de.
Ursula von der Leyen, az Európai Bizottság vezetője már 2023. szeptember közepén bejelentette a vizsgálatot a strasbourgi Európai Parlamentben, hangsúlyozva a tisztességes verseny biztosításának szükségességét. Az intézkedést a kínai elektromos autóknak nyújtott hatalmas állami támogatások miatt kezdeményezték. Von der Leyen a következőket mondta: “Ezeknek az autóknak az árát mesterségesen nyomják le a hatalmas állami támogatások – ez torzítja a piacot. Ez elfogadhatatlan. A világpiacokat elárasztanák az olcsóbb kínai elektromos autók”.”
Hogy von der Leyen mire gondol, azt most a New York Times fedte fel. Az amerikai lap konkrétan a Nio példáját hozza fel. A beszámoló olyan dokumentumokon alapul, amelyek szerint az immár Európában is tevékenykedő autógyártó körülbelül 35 ezer dollárt veszít egy minden egyes legyártott autón. Túlélése tehát a megfelelően magas állami támogatásokon múlna. Egy másik e-autó gyártó állítólag csak 2020-ban összesen 2,6 milliárd dollár támogatást kapott a helyi kormánytól és egy állami banktól. -
Ear001
addikt
Hát nem tudom. Eddig mindegyik európai gyártó általam próbált autójában ennél lassabb és bénább info rendszer volt. És dehogynem fontos, ha mindent IS arról kéne vezérelni. Lásd VW iD-k, meg most a sirámok az új BMW-k nél.
Ja és a BYD-ben még az én ultrabéna angolságomat is elég jól értette a hangvezérlés.... -
Ear001
addikt
Jó, hogy mondod, hogy Google. Ami fut a Dolphinban, mint kezelőfelület az gyakrolatilag egy Android alapú okostelefon. És igen gyors. A hangfelismerése az egyik legjobb, amit ismerek, az sem okoz neki gondot, ha egyszerre kell a navigációban töltőre optimalizált útvonalat tervezni és közben Dirac optimalizált térhatást csinálni csak jobb egybe a Spotify kliensnek. Amúgy az autó rugózik, halk, családi kocsinak is teljesen rendben van. Szóval nagyon nem egy Zoe.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kés topik
- Politika
- Bestbuy játékok
- Telekom mobilszolgáltatások
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Autós kamerák
- További aktív témák...