Új hozzászólás Aktív témák
-
whitezo88
nagyúr
válasz AsakuraDave #287 üzenetére
Nem, erre figyelni kell, mert olcsóbb, de nem jó Steamre...
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz AsakuraDave #384 üzenetére
Resolution scaling mode ki van kapcsolva? Ugye az állítja a háttérben a felbontást attől függően milyen FPS értéket állítottál be.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
gainwardgs
addikt
válasz AsakuraDave #384 üzenetére
Én simán bekapcsoltam dsr driverből játékban 2560x1440 és szerintem frankón éles minden.
Persze motion blur off.
Dsr smoothness-t próbált állítani, azzal állítod élességet ha jól tudom.
Én 20%-on használom[ Szerkesztve ]
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz AsakuraDave #409 üzenetére
Igen, írja is az adatlap:
"Külső fiókot igényel: Bethesda.net (Támogatja a Steam fiókkal való összekapcsolást)"
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
addikt
válasz AsakuraDave #547 üzenetére
Nem kell végigvinni a mapot. Ha az elejéről kimaradt valami azt fölveszed és ki is léphetsz.
Egyébként minden pálya végén megjelenik a gyorsutazás lehetősége, vissza lehet menni elég sok pontra, ellenségek nélkül. Ha viszont csak később mész vissza akkor respawnolnak az enemyk is.Minden pályán két titkos harc van. Nézz körül jobban.
[ Szerkesztve ]
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
cowk
tag
válasz AsakuraDave #549 üzenetére
cheatek tuti le voltak kapcsolva?
szerk: bar, elmeletileg csak a slayer keyeket nem adja ki, ha be vannak kapcsolva 🤔
[ Szerkesztve ]
-
AsakuraDave
őstag
válasz AsakuraDave #560 üzenetére
Két kép, hogy érthetőbb legyen a különbség ( a földön az a kék cucc reshade SMAA-val teljesen pixel mentes lesz, illetve a rázoomolva kék cucc elött azok a kis apró fehér pontocskák lennének a "fényvisszaverődés" effektek amiket brutál elmos a TAA és úgy kapunk egyfajta reflekciót a padlón)
[r_antialiasing 1]
[r_antialiasing 0] - a fegyveren és a kéz modellen elég drasztikusan változik a szín,élesség és élethűbb lesz szerintemThere's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
shotika
őstag
válasz AsakuraDave #582 üzenetére
"Sajnos vmiért ha screenshotolok azok raw játék képet adnak nem a reshadeltet erre tud valaki megoldást :F "
Vannak erre képlopó programok, amik fullba azt fotózzák, ami megjelenik a kijelzőn. Ajánlgatni nem tudok, mert 1000féle van...
Az Ambient Occlusion szerintem az egyik legjobb látványtechnika a videojátékok történetében. Már nem emlékszem pontosan hol láttam először (talán a Far Cry 3-nál figyeltem fel rá még a tereptárgyak, fűszálak nézegetésekor - emlékszem micsoda hisztit váltott ki annak idején, amikor sokan nem tudták hogy ez az opció volt a "ludas" és nem tudták még kikapcsolni )
De én imádok minden olyan látványelemet, ami segíti a beleélést - odaírtam azt is, hogy én melyiknél vettem észre először: normal/bump mappinget (hmm Doom3?? - 2004), a depth of field-et (Call of Duty 2 - 2005) (ezt is mennyien utálják a mai napig), a soft shadows-t (FEAR - 2005), na meg persze Half Life 2 fizikája. Most ennyi jut eszembe hirtelen, és hozzátenném, hogy természetesen akkor igazán jók ezek, ha belesimulnak a játékba, jól vannak megcsinálva és megfelelően vannak használva.Amivel viszont a mai napig hadilábon állok, az az élsimítás. Sokszor rengeteg féle beállítás van ezekre, ami egyrészt ugyan jó dolog, másrészt meg azért nem, mert azt jelzi, hogy a készítők sem nagyon merik letenni egy-egy megoldás mellett a voksukat, inkább belenyomják az "összeset". Tény ugye, hogy egy roppant nagy erőforrásigényű eljárás, de jó lenne végre konszenzusra jutniuk, mert nem új dolog ez, vagy 20 éve jelen van a játékokban. Annak idején (jó 10 éve legalább) olvastam egy cikket, ami azt pedzegette, hogy elképzelhető egy olyan megoldás, amit fizikailag (mint a fizika számítására anno a PsysX) építenek hozzá a videokártyához-procihoz-alaplaphoz (tökmind1), hogy ne terhelje a működésük a rendszert.
Szerintem pl a RayTracing is idővel gyárilag minden videokártyában benne lesz, de így, hogy egyszerre jelennek meg a felbontás növelésével az ilyen gépigényes megoldások, az lassítja az elterjedésüket. Nekem bejön a videókból ez az eljárás, de CSAK emiatt és és az esetleges 4k teljesítményre való tekintettel én még nem ruháznék be új videokártyára és tökéletesen kiszolgál a GTX 1060-am, mert nem ad NEKEM akkora ugrást, hogy megérje a ráfordított pénzt .
[ Szerkesztve ]
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
cowk
tag
válasz AsakuraDave #592 üzenetére
ne vedd fel?
-
Segal
veterán
válasz AsakuraDave #597 üzenetére
Ha kellően kitartó vagy akár az imp segítségével is elvesztheted az összes plusz életedet, ha csak az acsi teljesítése miatt vetted fel őket és nincs rájuk szükséged.
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Daelion
őstag
válasz AsakuraDave #631 üzenetére
Én fegyvereket kb ott hagytam ahol gyárilag voltak.
Lángszóró R és az egér oldalsó 'alsó' gombjával váltok a 2 gránát típus közt és görgő lenyomásra lövi el.Többi igazából kb ugyan ott van ahol gyárilag is volt,nekem úgy is megfelel.
Távcsövet én meg se vettem játék közben és csak akkor raktam rá amikor már befejeztem a sztorit.
Annyira nem jön be a sniperkedés egy ilyen játékban.
Alap shoti jobban bejött és a sticky bomb mod-al egész gyakran használtam a végéig a többi fegyverrel együtt.Persze én csak Hurt me plentyn vittem végig így elsőre de azért így se lehetett ész nélkül nekimenni mindennek.
Majd talán köv végigjátszásra felrakom 1-el feljebb,az még vállalhatónak tűnik. -
Daelion
őstag
válasz AsakuraDave #638 üzenetére
Pókra pl simán rálőttem mindig a sticky bombot és le is volt tudva,többinél meg ha nagyon zavart valami és le kellet szedni a weak pointot akkor fagyasztó gránát és szétszedtem akármilyen fegyverrel ami volt.
Lassítót nem használtam 1x se.
-
_cHAos_
aktív tag
válasz AsakuraDave #631 üzenetére
Nekem a fegyók így vannak bindelve:
1: Plasma Gun
2: ez hirtelen nem jut eszembe mi lehet
3: BFG
4: Combat Shotgun
Q: Super Shotgun
E: Heavy Cannon
Mouse Wheel Up: Ballista (aka Railgun)
Mouse Wheel Down: Rocket Launcher
F-re van bindelve a Glory Kill és kb. minden más az eredeti kiosztáson (WASD, stb.) , ami szerintem gyorsabb, mint az "ESDF" kiosztás. (Ahhoz polip kéz kell , 10 centis ujjakkal. )
Weapon Weel-t még nem használtam , mióta játszom.
Egyébként láttam olyan Nightmare PC végigjátszást is, hogy a tag végig Weapon Weel-el + Super Shotival tolta. (Quin69 ARPG GOD-nak ( Egyébként "4 gombos Player") hívja magát, Ő az élő példa rá, hogy nem számít mekkora low vagy, akkor is abszolválható a Nightmare Difficulty.[ Szerkesztve ]
-
copass
veterán
válasz AsakuraDave #636 üzenetére
ráadásul még buff-olja is őket, fú de mocsok egy valami az a rész, marauder után alig kaptam levegőt erre meg jön ez a buffidézőgyökér!
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz AsakuraDave #560 üzenetére
Én a sharpening-et feltoltam maxra, film grain 0, és nem homályos.. vagyis nem ronda, szerintem..
Hozzáteszem, HDR-rel még keményebb..
Véleményem szubjektív...
-
mg1992mg
senior tag
válasz AsakuraDave #2407 üzenetére
Ha figyeled a Subtitlest, Khan Makyr fight után a Dark Lord üvölt, akivel a 2. DLC végén fightolsz.
-
Segal
veterán
válasz AsakuraDave #2412 üzenetére
Challange-nél?
számolja"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)