Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cyberkind

    félisten

    válasz atidzsiforc #727 üzenetére

    Én Brutal Doom-ot nyomok a Realism módon, elvileg ez a legnehezebb, jó tud lenni de főleg azokon a részeken amik nem ID pályák, hihetetlen hogy mennyivel másabb ez a játék a simához képest.

    [ Szerkesztve ]

  • Vistaboy

    veterán

    válasz atidzsiforc #727 üzenetére

    Nem tudom, hogy az milyen DOOM volt, amivel te játszottál, de biztos, hogy nem az eredeti, mert köszönőviszonyban sincs a kettő egymással. Az pedig igenis zavar, hogy ellenőrzőpontok vannak benne, normális mentési lehetőség kellene, ennyi az egész.

    És nem értem, miért gondolod mindjárt azt, hogy IDDQD-vel játszottam végig a játékot, csak mert nem szeretek meghalni... Szó sincs róla. Igenis játszottam magasabb nehézségen is, sőt, most is végig tudom vinni bármelyik részt akármikor.

    "nehogy mar problema legyen, hogy neha ki kell kerulni egy hellkinghtot, kulonben agyonut..."

    Nem, nem az a probléma, hogy menekülni kell pár erősebb ellenfél elől, vagy picit taktikusabban megküzdeni vele. A probléma az, hogy állandóan futkosni és ugrálni kell körbe-körbe, mint egy kerge vakegér. Ez nem egy multis aréna shooter, hanem elméletileg egyszemélyes FPS. A kettő pedig nem ugyanaz.

    "meg abba belegondoltal, hogy esetleg azert valtogat ossze-vissza fegyvert, mert ez az elso normalis sp bemutato e3 ota es baromi unalmas lenne azt nezni hogy mindenen vegigrombol raketavetovel?"

    Hát, ha én bekapcsolt monitorral néztem szerinted, akkor te meg bekapcsolt hangfallal tetted ugyanezt. Elmondják a videóban, hogy a fegyverek váltogatása létfontosságú lesz a sikeres harc érdekében. Márpedig ez sohasem volt így a DOOM-ban. Igaz, magasabb nehézségen néha szűkös volt a gyógycsomag és a muníció, de azért az nem fordult elő, hogy valamelyik dögöt csak azért nem tudod lenyomni, mert a fejlesztők minél pörgősebb játékmenetet akartak, csak közben nem vették észre, hogy nem multis aréna shootert csinálnak, hanem egyszemélyes FPS-t.

    Figy, ha neked tetszik, lelked rajta, vedd meg. De azt hadd döntsem el már én, hogy nekem valami tetszik, vagy nem.

    (#739) tiv83us: Tudom, nem is az a baj, hogy néha menekülni kell, hanem ez a folyamatos rohangászás, ugrálás, pörgés, forgás, mintha csak egy profi Quake 3 Arena bajnokságot néznék. Nem is tudom, hogy fogalmazzak: én ki nem állhatom a multit, a multis FPS-eket különösen, mert abban továbbra sem látok értelmet, hogy egy kis pályán tucatnyian körbe-körbe rohangálva kergetik egymást, és abban versengenek, ki fordul fel többször.

    Lehet, hogy kicsit kiborult a bili, emiatt picit idegesebben fogalmaztam, de azt akartam a fentiekkel kihozni, hogy számomra ez a DOOM olyan lett, mintha multis aréna FPS-t kellene játszani, ellenfelek helyett szörnyekkel. Közben meg sehol az eredeti hangulat, hogy keress kijáratot, kulcsokat, közben öld a szörnyeket. Helyette semmi keresgélés nincs, mert lineárisak a pályák, világítanak az interakciós tárgyak, nehogy valaki valamit ne találjon meg, ráadásul mindenféle hülyeséggel van tele, mint rúnák, gyűjthető cuccok, meg ilyen baromság. Ezek nem kellenének bele.

    Helyette lehetne olyan, mint régen. Bemész, gyűjtesz fegyvert és muníciót, közben úgy juss el a kijáratig, hogy ne halj meg. Ennyi. Szó sem volt időre menő kihívásokról és egyéb szarságokról. Éld túl, és ennyi.

    Ui.: Részemről végeztem, nem akarok trollkodni vagy flamewart indítani. Akinek tetszik, vegye csak meg, én tuti nem fogom. Persze majd ha lehetőségem lesz kipróbálni valahol, meg fogom nézni, és ha valóban megtetszik, később megveszem. De az előrendelést lemondtam.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

Új hozzászólás Aktív témák