Új hozzászólás Aktív témák

  • buherka

    addikt

    válasz darál0w #12048 üzenetére

    Elkopott a fékbetéted elöl és fékmunkahenger már rátolja a betét fém-hátlapját a féktárcsára.
    Ezzel az a gond, hogy...
    1. kb. sz@r a féked és beledögölhetsz...
    2. ha baleseted lesz és készítenek szakértői vizsgálatot, akkor mész a levesbe és aznap STEFI nap lesz, mert mindent stefizetsz ;] (még a szakértői vizsgálatot is)
    3. szétdarálod a féktárcsádat és az sokkal többe fog kerülni, mintha betétet cserélnél
    4. a sok fékezéstől felmelegedik a fékmunkahenger és szétmegy a fékfolyadékzáró szimering..mert ugye a fém igen jól vezeti a hőt. Aztán lehet munkahengert is cserélni.
    5. ha sokáig így járkálsz, akkor teljesen eldarálod a féktárcsát és olyan vékony lesz egy idő után, hogy egy vészfékezésnél összeroppantod a tárcsákat...igaz hogy le fog blokkolni a kerék, de örökre, mert leszakad a féknyereg, és kiütöd a féltengelyt is...és vagy berepülsz az árokba, vagy a szembeforgalomban frontálisan ütközöl :B

    Hát úgy dióhéjban...ennyi :D

    Megoldás...holnap húzz el a bótba és vegyél 2 pár betétet előre.
    Egy ideig sz@rul fog fogni a féked, mivel rá kell kopnia a betétnek a tárcsára.
    Esetleg, ha van esztergályos ismerős (pl. ÉN ;]) ...akkor fel kéne szabályozni a tárcsákat, hogy a zsír új betét azonnal jól fogjon.

    [ Szerkesztve ]

    Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.

Új hozzászólás Aktív témák