Új hozzászólás Aktív témák
-
Serpiko
addikt
válasz nemethabcd #36399 üzenetére
iPad 2018 teljesen jó lehet és az ára sincs az egekben.
A titok akkor marad titok, ha arról három ember tud és ebből kettő halott. Névtelen kínai bölcs
-
galervin93
őstag
válasz Tomasz72 #36400 üzenetére
Yup, powerbankből ajánlom a nagyobbakat, nekem ez van, nagyon jó cucc! A valós inkább 15ezer mAh, de az is bőven ok.
Éjszaka ON, remélem csendes lesz, egy óra szunyának már nagyon tudnék örülni.
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
Tomasz72
tag
válasz galervin93 #36402 üzenetére
Így van! Nem érdemes fukarkodni, már nem olyan gáz az áruk és 15 Ah 4-5 full töltésre elég!
Hotel Golf Seven Whiskey Bravo Foxtrott @ HG6RVA
-
Serpiko
addikt
válasz galervin93 #36402 üzenetére
Nyugodt műszakot! Jövő héten végig nappal megyek utánna leszek csak éjszakai műszakos.
A titok akkor marad titok, ha arról három ember tud és ebből kettő halott. Névtelen kínai bölcs
-
🌲 szom. Azt hiszem ezzel mindent elmondtam mennyi kedvem volt bejönni éjszakára.
De legalább ebben a hónapban többet már nem kell jönni./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Serpiko
addikt
válasz galervin93 #36409 üzenetére
Sajnálom de már vége jó pihenést. Ja aprópó vonattal kell majd mennem 1 vagy másodosztályt válasszam. Miskolcig megyek majd. Megéri az első osztály?
A titok akkor marad titok, ha arról három ember tud és ebből kettő halott. Névtelen kínai bölcs
-
fant0mi
addikt
válasz Serpiko #36410 üzenetére
Kevesebb ules van egy sorban (4 helyett csak 3), nagyobb a labter (mert kevesebb ulessor is van a kocsiban). De maguk az ulesek altalaban ugyanolyanok.
Sot, Sopron fele a Raabercity kocsikban a masodosztalyban jobb az ules, mert az elso osztalyu szekeket beboroztek aztan lehet izzadni.
[ Szerkesztve ]
-
samu2062
aktív tag
Na mi van, senki nem dolgozik éjszaka?
Én tolok egy jó kis szombat éjjelt. Hajnalig semmi mozgás. Már döglök is le pár órácskára. -
Serpiko
addikt
válasz samu2062 #36415 üzenetére
Engem most lassan 2 hete csak nappalra írnak be, elég rossz lesz majd visszaállni éjszakai muszakra. Ja és szeptember 16 tol továbbképzésre megyek 3 hétre. Lehet csak októberben fogok éjszakai műszakot tolni.
A titok akkor marad titok, ha arról három ember tud és ebből kettő halott. Névtelen kínai bölcs
-
Na akkor szuszi. Holnap este meg vissza remu-ba.
Kettő közt meg fogorvos./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Di Natale
aktív tag
Sziasztok! Látom többen a Vasútnál dolgoztok. Érdeklődnék, hogy mennyire keresnek mozdonyvezetőket. Már évek óta érlelődik bennem a gondolat, csak rohadtul nagy felelősséggel járna.
-
samu2062
aktív tag
válasz Di Natale #36423 üzenetére
A vasúton szinte minden munkakör igen nagy felelősséggel bír. Nyilván a végrehajtó szolgálatra gondolok.
Ezt el kell fogadni annak, aki jelentkezik.
Biztosan keresnek, hisz hiány van náluk is. A kérdés inkább az, hogy mikor és hol indul tanfolyam.
Amit fontos tudnod, hogy rettenetesen nehéz a tanfolyam és hosszú. Az orvosi és pszichológiai vizsgálat nagyon szigorú. Eleve csak akkor van esélyed, ha ezeken megfelelsz.
Érdemes lenne a lakhelyedhez tartozó területi főnökségen érdeklődnöd. Illetve a neten található jelenkezési felületen jelezni a jelentkezési szándékodat.
A többiek kiegészítenek, ha van még valami, amit érdemes tudnod.Többieknek: Aki megy ma, annak kitartást. Én holnap fénybenjáró leszek. Várható igazgatósági ellenőrzés. Lelkesen várom majd őket.
Éjjel majd holnapután leszek.[ Szerkesztve ]
-
-
samu2062
aktív tag
Nem lehet előre tudni sajnos, hogy milyen lesz a szolgálat, legtöbbször.
A lényeg: Reggel legyen, baj ne legyen.Nincs igazán tematikájuk szerintem. Legalábbis én nem vettem észre eddig, hogy bizonyos időszakban jönnének.
Annyi, hogy általában reggel 8 körül indulnak meg. Ebédre bőven végeznek mindennel.[ Szerkesztve ]
-
galervin93
őstag
Vágányzár, feszültségmentesítés, hajnalban siklás a Nyugatiban, Keleti-Kőbánya között gázolás, Pécelen biztosítóberendezési hiba.
Tovább jó éjszakát, én inkább megyek aludni...Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
Serpiko
addikt
válasz galervin93 #36427 üzenetére
Volt esemény rendesen nem semmi. Jó pihenést!
A titok akkor marad titok, ha arról három ember tud és ebből kettő halott. Névtelen kínai bölcs
-
Tomasz72
tag
válasz galervin93 #36427 üzenetére
A gázolást mi is észre vettük. Remélem mire megyek már oké minden...
Jó pihenést!Hotel Golf Seven Whiskey Bravo Foxtrott @ HG6RVA
-
válasz galervin93 #36427 üzenetére
Feszültségmentes mi?
Összejött nagyon nálatok.
Én is megyek aludni, miután megjöttem a fogorvostól. Meg a szerelőmet is egy hónapja zaklatom minden nap, h csinálja már meg az éves kötelezők cseréjét mert október elején lejár a műszakim. Talán majd ma áttolhatom a talicskámat...[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
samu2062
aktív tag
Xar ez az éjszaka.
Egyfolytában megyünk, mint a güzü.
Ráadásul umva álmos is vagyok, mert előző éjjel is csak másfél órát aludtam.
Elmesélem a storyt.
Fél 1-kor arra keltem föl, hogy éktelen nagy csikorgás van, aztán akkora csattanás/puffanás, amilyet életemben nem hallottam. Ágyból kipattanva rohanok az ablakhoz. Lent 3 autót láttam rommá törve, lehetetlen pozíciókban. Egy beton villanyoszlop kidöntve és összetörve az úton, meg mindenfelé törmelékek és autódarabok.
Egy autó jött valószínűleg umva gyorsan az utcában és elvesztette az uralmát a kocsi fölött, majd becsapódott a ház mellé. A szomszédom kocsiját, kb. 10 méterrel arrébb taszította a parkolási helyétől, a ház melletti füves területre. Abba ment bele először, majd a villanyoszlop és még egy kocsi.
Ő is a füvesen állt meg. Ami körül mellesleg igen magas padka van. Felöltöztem és lementem. Mire leértem, a csávó a padkán ült, és csodával határos módon, semmi baja nem volt.
Segélyhívóra bejelentettem. 10 perc múlva jött mindenki, rendőrök, mentő, e-on, közútkezelő, utána autómentők is a kocsikért. 3-kor feküdtem vissza, de visszaaludni már nem tudtam. -
Tomasz72
tag
válasz samu2062 #36432 üzenetére
Az én történetem ehhez képest még visszafogott...
Egyik éjjel, valamikor kettő után, kiabálás, kapurázás.
Szomszédunknak vendéglátóipari objektuma van, és a beosztottjai hozták haza, hogy " Csókolom! Meghoztuk a Zsoltit! " .
Megvárták még a kaput valahogy bezárja maga mögött, aztán el is húztak....Hotel Golf Seven Whiskey Bravo Foxtrott @ HG6RVA
-
galervin93
őstag
Mostanában ilyenek vannak. Ha most elkezdeném sorolni csak az aktuális hibákat, az is hosszú lenne, az elmúlt pár hétről inkább ne is beszéljünk.
És akkor hónap végétől éjszakánként porceláncsere az egész állomáson, feszmentek megint. Közben vágányzárak nyíltvonal felé, meg állomáson váltókban. Hajrá, vonatozzunk![ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
Serpiko
addikt
Csak nappalozok már hetek óta. Jövőheten megyek képzésre előtte meg azért leöblítek 4 nappalossal persze 12 óra az összes. Lolipop.
A titok akkor marad titok, ha arról három ember tud és ebből kettő halott. Névtelen kínai bölcs
-
Serpiko
addikt
Megint én: vasutas kollégák ! Ha jól látom vágányzár van keleti-Miskolc közt? Keletiből hatvanig busz elfogok tévedni...
A titok akkor marad titok, ha arról három ember tud és ebből kettő halott. Névtelen kínai bölcs
-
samu2062
aktív tag
-
galervin93
őstag
Na tessék, megint helyzet van. Hibázni lehet, de könyörgöm, ez olyan, mintha stop-táblán, vagy piroson fékezés nélkül áthajtanék...
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
Serpiko
addikt
válasz galervin93 #36442 üzenetére
Nem semmi jó hogy nem lett nagyobb baj.
A titok akkor marad titok, ha arról három ember tud és ebből kettő halott. Névtelen kínai bölcs
-
válasz galervin93 #36442 üzenetére
Szerinted a ruszkik mit csinálnak? A közlekedési kultúrájuk a béka seggét verdesi.
A piros (vagy vasúton ugye a vörös) jelzés ott nem azt jelenti, h meg kell állni hanem azt, h az előbb még zöld volt, aztán sárga, majd piros./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
samu2062
aktív tag
válasz galervin93 #36442 üzenetére
Sajnos nagyon megszaporodtak ezek az esetek. Eddig megúsztuk. De félek, hogy előbb-utóbb nem lesz jól működő vonatbefolyásoló, nem lesz éber és a veszélyt felismerő, majd rögtön cselekvő váltókezelő, vagy forgalmista. Nem lesz puszta szerencse sem. És akkor nagyon-nagy balhé lesz. Elejét kéne venni ezeknek, még mielőtt megtörténik.
flymi hogy jönnek ide a ruszkik?
[ Szerkesztve ]
-
válasz samu2062 #36445 üzenetére
Nem konkrétan a vasútra értettem, hanem a közúti közlekedésre. (Túl sok jutyúk videót nézek mostanában ilyesmi témában).
Bár mikor a japók ide jönnek század eleji vasutat filmezni az azért úgy megint jelent valamit, nem?
A büdös életbe nem lesz itt olyan pálya amin 3-400 km/h-val lehet csapatni. Mert az kellene elsősorban, normális pálya. Nem az, h megcsináljuk a 80-ast százasra és akkor most hűdef*sza lesz megint 20-30 évig vagy le(se)selejtezünk 20 szakadt német kocsit és fapados flörtöt rakunk a helyére, mert a piros flört a legfapadosabb kivitel amit rendelni lehetett a Stadlertól.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
samu2062
aktív tag
Szerintem sem közúti, sem vasúti téren nem érdemes összehasonlítani minket és a ruszkikat. A japánokat pláne nem.
Egyiket ezért, másikat azért.
A saját házunk táján kéne söprögetnünk, mert volna mit. 50 év lemaradásban vagyunk.
Amiben fejlődni próbálunk, illetve fejlődünk, az is kérdésesen sikerül. Ez nagyon hosszú téma lehetne, inkább bele sem kezdek, mert lehet, hogy untatná a többieket. -
Tomasz72
tag
válasz samu2062 #36448 üzenetére
Nosztalgikus néha összefutni az 1001-es szilivel, de tényleg nyugdíjba kéne őket küldeni. Csak hát új szerelvény jó pályára való. Az meg... Tényleg estéket betöltő eszmecseréket lehetne erről folytatni. Én azt mondom, nem csak kifelé kéne lapátolni a pénzt, hanem áldozni kéne már!
Hotel Golf Seven Whiskey Bravo Foxtrott @ HG6RVA
-
_drk
őstag
válasz Tomasz72 #36449 üzenetére
A MÁV-ra? Nem lenne gazdaságosabb felszedni a síneket?
Én azt látom, hogy itthon ez a vonatközlekedés (legalábbis innen borsodból) rohadtul nem működik. Lehet a teherforgalomnak megéri, de magánszemélyként inkább autó és autópálya és le van tudva azaz évi 1-2 hosszabb úti közlekedés.
Az 1. osztály az ami a 2. osztálynak lennie kéne. A legtöbb büdös, koszos. Az IC is ami erre jár, hát mikor legelőször mentem vele már akkor 4500ft volt pestre a jegy, hát rendesen ledöbbentem, hogy ez egy sima szutyok 2. osztály, egybe vagon, mindenki kiabál, gyerekek szaladgálni, ülésemet rugdossák...
Barátnőm inkább szenved +1 órát buszon, mint hogy elmenjen a Miskolc-Szerencs vonalon vonattal, mert fél, olyan emberek járnak errefelé vonattal...Egyszerűen ami ennyire nem működik, márpedig a híradásokból is le lehet venni, hogy itt gondok vannak, azt nem kéne erőltetni.
Tudom, hogy itt sok a vasutas minden tisztelem a tiétek, mert ebbe a káoszban aztán még szebb lehet dolgozni! Nem akartam senkit megsérteni!
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen