Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tiédetis

    senior tag

    válasz biker #11506 üzenetére

    Nézd, ha egy 7700km-es autóban minden elkezd nyöszörögni, akkor alapból azt mondom ez egy Renault :) De azt azzal együtt szerettem. Ampera-e volt egy folyamatos an jelenlévő zörgés a hátsó ülések környékén, ha lehajtottam a támlát, megszűnt. A "kampó" zörgött, idegesített, szigszalagot tekertem rá, és csoda, elhallgatott.
    Ahogy írtam, a sávtartó nem érdekel, spec nálam csak figyelmeztető van, és kicsit beavatkozik a kormányzásba, kikapcsolom minden induláskor.
    Nálam is fogja magát és fűteni kezd, amikor meleg van, nyomok venti szabályozást és máris nem autom. Idegesítő, de ez sem zavar. Kis Soul-ban ilyen gond nem volt.

    SW frissítés: miér mardt el? Nem OTA? 2024-ben?
    Azért ez szerintem elvárható lenne minden új autóban, márkától függetlenül.

    A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom

  • Vesa

    veterán

    válasz biker #11506 üzenetére

    "Darskovicsban a bizalom ott rendül meg, mikor nem ismeri fel, hogy egy olyan autót tesztel, amit 7700km-en már széttapostak az állat autósújságírós elődei"

    Ezt Vályiről is el lehet mondani. :D Szerinte sz*r a merci, mert nyikorog az ülés, "régenmindenjobbvót". Megnéztem még hatezer másik videót, tesztvezettem kétszer -meg azóta vettem is egyet- egyikben sem nyikorgott. :D

    Árához képest teljesen jó az Atto. Akkor már sokkal jobban kiakaszt az EX30, amibe a feleségem be se fért hátul, nemhogy én, az ajtó pedig darált hulladékból van. 19 millióért. :U

    [ Szerkesztve ]

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák