Új hozzászólás Aktív témák
-
Feketelaszlo
senior tag
A NEDC-ben 4 egymást követő városi menet szerepel a tesztben amit egy országúti követ. Az alábbi sebesség és gyorsulás függvényeket kell elképzelni:
A WLTP különbözik ettől, ebben 4 különböző szakasz van amik folyamatosan tartanak a nagyon városi felől az autópályához, ezt ismétlik többször:
A plug-in hibridek egyrészt a sok fékezésből és visszatöltésből profitálnak, másrészt abból, hogy azonos gyorsulást kell tartani egy 200 kW-os járművel is, mint egy 40 kW-ossal, így értelemszerűen meg se kottyan nekik ugyanaz a terhelés, az erősebb autóban egészen visszafogott gázpedál állás kell csak. Tesztelnek elektromos és hibrid módban is amikor teljesen lemerült akkumulátorral indul a ciklus, a végső eredmény pedig értelemszerűen a kettőből együtt adódik össze.
Szóval ha arra vonatkozik a kérdés, hogy úgy jön-e ki az 1,9, hogy ((0*33)+(2,9*67))/100, akkor a válasz igen, a hibrid üzemre 2,9-es átlagfogyasztást produkált a példában felhozott BMW. -
axioma
veterán
Egy konkret peldany: Amperank elettartamara vetitett fogyasztasa 2.4l/100km, miota nalunk van azota valahol 1.5 korul (pedig volt egy Berlin oda-vissza benne).
A jo hir az hogoy azert nem tudom megnezni pontosan, mert penteken atvettek javitasra! Lesz me'g ebbol auto, szerencsere.