Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Andras6800
senior tag
válasz Noukoum #8021 üzenetére
A benzin jövedéki adót is az utakra kéne fordítani hivatalosan, csak nem sikerül. De ez hogy jön ide?
A politika úgy ösztönzi az embereket gépjárműpark fiatalításra, hogy adókkal bünteti az elavult szennyező eszközöket.
Abban igazad van, hogy az így befolyt pénzt lehetne fordítani mondjuk a szociálisan rászorulók új autóhoz segítésére. De attól függetlenül az ilyen adókkal lehet terelni a piacgazdaságot a zöldítés felé.
Azaz nem kitiltják az EURO 4-et, 5-öt, vagy bármit a városból meg az országból, mert az durva azonnali beavatkozás, hanem anyagilag érdekeltté teszik az újabbra váltást. Aki meg nem megy annyit, vagy 90%-ban oda fuvaroz/ megy ahol ilyen nincs érvényben, az nem vált. Neki anyagilag nem éri meg.
Akkor lenne sima megszorítás, ha szimplán súlyhoz kötnék mondjuk. Akkor kb ugyan annyit fizetne az EURO5-ös kamionos, mint aki EURO 0-ás szörnnyel jár.
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Bestbuy játékok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Toyota topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Sony Ericsson K600i - csőszelet
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen