Új hozzászólás Aktív témák
-
szilchi
őstag
Üdv.A Dremel 300-as gépemben elkoptak a szénkefék.Hol tudnék hozzá szerezni?Lehet egyáltalán?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Köszönöm a választ.Közben kerestem német és angol kifejezésekkel is és dobott egy olyan találatot egy német webáruházban,hogy Bosch/Skil/Dremel szénkefe 10€ körül.Ha ezek jók bele,akkor lehet megrendelem őket.De elötte megkeresem az itteni forgalmazót,hátha tud segíteni.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Üdv.Az egyik melléképületemben áll egy terménydaráló,még az előző tulajé lehetett.De volt olyan rendes és otthagyta nekem.Mivel nekem nem kell,gondoltam eladom.De aztán jött egy olyan ötlet,hogy esetleg építenék belőle egy asztali körfűrészt.Ha lehetséges.A motor adatlapja:
Arra gondoltam,hogy zártszelvényből vázat hegesztek majd a tetejére alu vagy acél lemez asztal (1x1 méteres) kerülne.Vélemények?
Kipróbálni nem tudtam még áram hiánya miatt,szal nem tudom jó e egyáltalán.
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Akkor jó,hogy működőképes az ötlet .Feltéve ha a gép is működőképes .Mekkora fűrészlap lenne jó hozzá,meg milyen legyen a tengely?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Ok,köszönöm .Ezeknek utána nézek.Amit találtam tárcsaméretet,az egy 90.000 Ft-os gépnél volt és 315 mm-es tárcsával volt szerelve.
U.i: Kössz a keresést.Nem is olyan vészes árban a tengely.Majd "csemegézek' belőle valami jó minőségűt.
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Hi.Fához lesz.Deszka,hajópadló meg majd tüzelőnek való fa.A fordulatszáma pont lemaradt a képről,de ha jól emlékszem a kép bal szélén volt egy olyan,hogy "2160 n".Szvsz ez lesz a fordulatszáma,bár az értékben nem vagyok biztos.De mintha ennyi lett volna. A daráló a házamnál van,de nem ott lakok (még) így most hirtelen megnézni se tudom.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Egy ilyen gép vásárlásán agyalok,jobbnak tűnik mint a Praktikeres VPower vagy Budget márkák.Vályogban kellene vésni és fúrni.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz FatalEror #1078 üzenetére
Hát nem sokat,olyan 20-25 körül.Gondoltam,mivel "csak" vályogfalat kéne vésni,vízvezetéknek és áthidalónak,nincs szükségem valami drága gépre és egy olcsóbb is megteszi.Meg ami van pénzem azt inkább építőanyagra költöm mint drága gépre.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz FatalEror #1080 üzenetére
A fürdőben kellene a falba vésni ahova lesznek a csövek.Olyan 10m hosszban és 3-4 cm mélyen.Meg egy ajtó és egy ablak felett kellene a falat kivésni az áthidalónak.Az ablak felett 50-es,az ajtó felett 30-as falvastagság.
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz blasko92 #1083 üzenetére
Való igaz .A fürdőben a betont is kézi erővel szedtem fel.Meg a vakolatot néhány falról is így vertem le.A csöveknek még kivésném a vájatot a falban,de az 50-es falat kivésni ...azt nem biztos.Végül is nem lenne csak egyszer használva,mert a jelenlegi fúrógépem egy 350 W-os,8 éves noname gép .És még a plafont is át kell majd fúrnom vele,ami 2x20 mm keményfa.Szal ha úgy vesszük,akkor kell mindenképp egy új fúrógép.És akkor már lehetne egy kicsivel többért egy fúrókalapács.
FatalEror:Jó gép lehet,de már sajnos nincs benne a pénzügyi keretbe.Nézegetem közben a vaterát,hátha ott van valami márkásabb,de használt gép az elképzelt összegért.Bár egy új,2 év garis gép lehet jobb lenne.Mégha gyengébb is.
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz FatalEror #1089 üzenetére
Mondjuk csavarbehajtásra van egy akkus fúró meg lehet megbirkózna egy nagyobb csavarral az eddigi fúróm is.Bár azzal még nem próbáltam ilyent.Mondjuk lesz nagy csavar behajtás a falba,mert a gipszkartonhoz tervezett falécek úgy lesznek felcsavarozva olyan 10-15 cm-es csavarokkal.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz FatalEror #1091 üzenetére
Erről mondjuk megoszlanak a vélemények,mi a fontos: a hossz vagy a vastagság .Hát még agyalok rajta.Aztán lehet lesz egy jobb fajta ütvefúró és a véséshez marad a kalapács+ véső.Nem tom.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz FatalEror #1093 üzenetére
Egy munkatársam szerint,aki maszekban kőműveskedik,a jól megcsinált vályogfal olyan kemény lehet,akár egy szikla.Persze gondolom van benne némi túlzás is.Amúgy mi a fontos adat egy valamire használható fúrókalapácsnál?Mert láttam 750 W-tól 1500 W-ig,meg 1,5 J-tól 4J-ig minden félét minden fajta kombinációban.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Megrendeltem az Einhell 1500W-os fúrókalapácsát.Reméljük jó lesz.Ahonnan rendeltem,ott volt jó pár vevő véleménye (90%-a cseh nyelven),de szinte az összes elégedett volt vele.Bár páran írták,hogy hosszabb munka során hajlamos melegedésre.Ezt majd le kell tesztelni.Ami érdekelne,hogy az SDS+ tokmányba bele lehet tenni a régi fúrószáraimat vagy külön ilyen fúrószárat kell vennem hozzá.Láttam neten egy 12 db.-os [SDS+ készletet]. De ez a 4000 Ft kicsit olcsónak tűnik nekem.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Ok,köszönöm.Akkor majd nézek hozzá normális fúrókat.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz FatalEror #1127 üzenetére
Tömésfalat meg fát.Bár nem hiszem,hogy van akkora fúró,amivel az 50-es falat át tudnám fúrni...vagy akkora fafúrószár,amivel egyszerre át tudnám fúrni a plafon és a padlás pallóit egyszerre (távolság 60 cm) .Szal majd valami kisebb fúró kell meg egy kis méricskélés.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
A plafont azért akarnám átfúrni,mert úgy gondoltam,arra egyszerűbb lenne majd elvezetni az elektromos vezetékeket,mint kalapáccsal meg vésővel végig vésni a falat.Mondjuk nem hittem volna,hogy a padlás és a plafon között van még vagy 60 cm légüres tér.De ha már van fúrókalapács,akkor szerzek egy jófajta horonyvésőt meg egy hosszú kőzetfúrót és akkor könnyebb lesz megcsinálni a vezetékeknek a helyet a falban.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz FatalEror #1131 üzenetére
..Nem aprózod el. Bár még egyenlőre nem aktuális a fúrószár vásár,mivel ma jött a mail,hogy ma nem adták fel ezért holnap nem is kapom meg .Majd értesítenek,ha küldik .
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz szilchi #1132 üzenetére
Baró..ma délelött a mall.hu oldalán az állt,hogy van a Cseh raktárban és ha ma megrendelném akkor 26-án itt lenne (amúgy 12-én rendeltem).Most meg már az van,hogy csak a beszállítónál van és október 2-án lenne itt...
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz FatalEror #1134 üzenetére
Az szép .És mibe fogatod be azt a méteres fúrót?
Yeah..most meg jött a mail.hogy ma adták fel a csomagot.Jobb lett volna ha ma "vehetem a kezembe",de a hétfő se rossz.
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
A B&D nálam is felmerült alternatívaként,mert jók a paraméterek.De végül is nálam az döntött,hogy az Einhell BT-RH 1500-nál több hozzászólás volt és szinte az összes 4-5 csillag.Persze ezek lehetnek fake hsz-ek is unatkozó alkalmazottaktól .De ha ideér,kiderül mit tud.De azt mondanám,hogy a Black&Decker jó választás lenne.
Amúgy mennyivel "profibb" a piros Einhell a kéknél?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz FatalEror #1147 üzenetére
Pontosan hol kell majd látnom,hogy szivárog a kenőanyag?Meg ahogy néztem,mellékelnek némi gépzsírt.Ez tartalékban van vagy majd nekem kell beletenni,mielőtt először használom?Gondolom a második.Mondjuk most hirtelen nem tudnék olyant mondani,ahol ki tudnám próbálni huzamosabb ideig a vésést.Pontosabban nálam igen,de ott még küzdök az ÉDÁSZ-al,hogy egyáltalán áramom legyen .Ott lenne fúrás meg vésés dögivel.Ma a fürdőben befejeztem a "6 lapos" padlóréteg felszedését vésővel meg kalapáccsal.És csak 3x csaptam a véső-tartó kezemre .
Ha az ember el akarna kezdeni hegeszteni tanulni ,egy ilyen jó lenne hozzá?[link]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Na futár ma meghozta a fúrókalapácsot.Mindjárt egy hülye kérdés .Mivel nem volt még dolgom SDS-es tokmánnyal szerelt fúróval,ezért kicsit furcsáltam,hogy mikor beteszem a fúrószárat/vésőt ütközésig akkor annak ellenére,hogy nem tudom kihúzni,mozog a tokmányban az eszköz.Ennek ilyennek kell lennie?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz FatalEror #1154 üzenetére
Kösz. .Kicsit furcsa volt,hogy eddig tekertem a tokmánykulcsot,hogy jó szoros legyen,most meg ennyire "lötyög benne" a fúró.Hát nem semmi lesz emelgetni ezt az 5,3 kilót.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz FatalEror #1156 üzenetére
Mondjuk hirtelen az jutott az eszembe,mikor 2m magasan vésem a falba a hornyot a elektromos vezetékeknek és állok a létrán és tartom a gépet.Bár ez szvsz még mindig jobb,mint állni a létrán/széken és kézzel vésni a falat,ráverni a kezemre,kiesik a véső a kezemből,káromkodások közepette leszállok a vésőért majd fél óra mulva megismétlődik az egész .Meg 1.90 vagyok és nem egy vékony ember,szal illik tudni megtartani ekkora gépet is,nem szabad táposnak lenni.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz FatalEror #1158 üzenetére
Hehe..meg kellene mondani haverodnak,hogy ebben a felállásban sétáljon be egy fogorvosi rendelő várójába és széles mosollyal az arcán dobja a fúrót a vállára és mondja azt:"Kérem a következőt!"
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Volt egy gyors "próbafúrás és vésés".Hát nagyon jó a gép .Sima dolog volt a téglafalba fúrás és a betondarab bontása is sima ügy volt.Ami viszont zavart,hogy tényleg érezhetően melegedett.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz FatalEror #1162 üzenetére
Simán meg lehetett fogni és fogva is lehetett tartani.De meleg volt,ahhoz képest hogy csak 2 lyukat fúrtam a téglafalba.A Mall.hu oldalán is volt pár vélemény,mi szerint hajlamos a melegedésre.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz FatalEror #1164 üzenetére
Majd meg kellene néznem,hogy hosszabb használat után mennyire meleg.De jó a gép.Amit te nézel az is jó,profibbnak tűnik ránézésre,mint az enyém.Mondjuk az már 6,1 kg.Ja..egy Einhell promó videóban azt írták,minden Eihell gépre 2 év gari van.A Mall.hu-n nem láttam erről infót.Akkor elvileg az enyémre is 2 év?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Jól látom,hogy ezt be tudom fogatni az SDS-s fúrókalapácsba és akkor tudom ezzel használni a sima fúrószárakat?Tehát nem is kellene nekem cserélhető tokmány csak egy ilyen adapter?És mennyire lehet ez biztonságos,ha csak 1 csavar tartja össze?
Meg keresgélek 100 cm-s fa fúrószárat.De eddig csak betonhoz találtam.Fához 46 cm volt a legnagyobb.Nem 1m vastag fát akarok átfúrni ,csak két egymástól 70 cm-re lévő pallókat egyszerre.
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz FatalEror #1540 üzenetére
Nekem is gyanúsan "nem túl profinak" tűnik ennyiért.De akkor van egy megoldás a régebbi fúróim használatára.
Az kár,hogy 600 a maximum.De azért logikus is.Én már láttam 60-70 cm-es falat,amihez kell ekkora fúró.De ilyen vastag fa anyagot amit át kéne fúrni,na azt még nem.Akkor vennem kéne egy,mondjuk 300 mm-s,fúrót majd kettévágni és megtoldani egy 60 cm-s acélrúddal?Mármint ha SDS-es géphez akarok csináltatni egyet?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Üdv.Lehet használni egy 1500 W-os Einhell fúrókalapácsot egy SDS-es keverőszárral habarcs keveréséhez?Tudom,nem erre lett kitalálva.De hátha .Tegnap és ma kevertem 25 zsákkal,ráadásul kézzel.Még vagy 20 zsák lesz.Egy keverőszár 1000-2000 Ft és jelentősen könnyebb lenne,szerintem,ezzel. Feltéve ha a fúró alkalmas erre.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz FatalEror #1583 üzenetére
Köszönöm .Akkor beszerzek egy ilyen szárat és majd óvatosan keverem az anyagot.Nem is akarnám tönkretenni,mert eddig nagyon jól végezte a dolgát.Csak még mindig érzem a hátamat a sok keveréstől .
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz FatalEror #1585 üzenetére
Gondolkodtam rajta,de elvileg ennyi lenne az anyagkeverés,a többi helyiségben gipszkarton lesz.Betonkeverővel is így vagyok,kellene egy saját.De annyi betonozás meg nem lesz,hogy megérné venni egyet.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Hmm..Németországban csődöt jelentett a Praktiker.Kiváncsi vagyok,lesz e valami kiárusítás-szerüség.Kéne 1-2 barkácsgép és ha időbe megy az ember,feltéve ha lesz,akkor be lehetne olcsóbban szerezni egy-két jobb gépet.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz szab.tam #1597 üzenetére
Erre nem is gondoltam,hogy valaki majd átveszi.De nem lehetetlen.Pedig kellene valami ütvefúró és rezgőcsiszoló is,occóba.
A Strauss márkáról meg,hogy bár nekem nem az van,de van Praktikeres Vmaster dekopír fűrészem.Két éves,nem igazán kímélem,de még elég jól muzsikál egy normális vágólappal.Igaz én eddig főleg fenyőt,hajópadló+bramac léc,vágtam vele.Sztem a Strauss kisebb barkácsmunkákra jó lehet.Ha sikerül kifogni olyant,ami bírja is.Mint mindenből,ebből is ki lehet fogni a tréét.De ha van garancia,ki lehet cserélni,ha rossz.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Ennyiért lenne esetleg jobb is?Vagy csak drágábban?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Paraméterei alapján nekem is megfelel.Csak gondoltam megkérdem,ennyiért van e jobb is.Majd csak legyen is,amikor megyek.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz FatalEror #1608 üzenetére
Körülbelül ennyit szánok rá,mármint 8-10 K.De akkor az Aldis gép is jó lesz.Extra feladatok úgysem várnak rá,csak kisebb barkács-munkák.A nagyobb fúrásokhoz ott van a fúrókalapács.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz FatalEror #1610 üzenetére
Még nem .De lehet nem kell,mert a villanyszerelőnek,aki beköti a bojlert,van olyan hosszú.Elvileg..Erre felé egy üzletben egy Bosch kőzetfúró,450 mm-es, 5800 Ft körül van.Valamikor az Aldiban 3900-ért adtak egy 1m-es vagy 3db 600-as szárat.Igaz azok nem Bosch márkájuak voltak.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Üdv.Szükségem lenne valami motorizált favágó eszközre .Egyenlőre főleg a kertben kellene,ki lett vágva két kisebb gyümölcsfa és az ágait kellene darabolni.Meg egy öreg szőlőlugas fa tartószerkezetét is.Mivel csak most lenne sok munka,később viszont csak kevesebb, sokat nem költenék rá.Amire gondoltam,az vagy egy kézi körfűrész vagy egy orrfűrész vagy esetleg valami olcsóbb elektromos láncfűrész.Most lenne a Tescoban 17-ért Straus benzinmotoros láncfűrész,de ez valahogy nem lenne az igazi nekem.Meg ennyiért nem bíznék a termék biztonságos és tartós múködésében.Szerintem.
Einhell-ből lenne 16K környékén az első kettőből.A fúrókalapácsom is kék Einhell és eddig semmi gondom nem volt vele,jól végzi a dolgát.Meg ezt a kettőt később akár házfelújítási munkák közben is tudnám használni,míg a láncfűrészt nem annyira.Az orrfűrész mellett az is szól,hogy van egy rakás régi gázcsövem,amit szintén szállítható méretre kellene darabolni.Kölcsönözni gépet nagyon nem szeretnék,mert egyrészt sok a kaució másrészt ha a későbbiekben kellene a gép jó ha kéznél van.
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz FatalEror #1672 üzenetére
Ok,kösz.Egy kis testmozgás amúgy sem árt .Mondjuk belegondolva,mikor néztem videókat az orrfűrészről,a munkadarabok mindig satuba voltak befogva.Akkor ezek szerint nem a semmiért.Pedig azt hittem,azokkal egyszerűen lehet vágni az anyagot.De akkor nem.Most néztem az Aldi honlapját,de csak egy Workzone elektromos láncfűrészt láttam.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Ezért is gondoltam esetleg a Tescos Straus benzines motorfűrészre.De félek,hogy ha azt otthon berántanám szétesne darabjaira.Vagy lehet elindulna,csak lassan menne.Én meg felnyitnám és látnám,hogy motor helyett egy mókuskerék van benne amiben egy kisegér szaladgál körbe .Legalábbis 17K-ért többre nem számítok.Viszont egy jobb fajta benzines meg többe (sokkal) kerül,mint amit most rászánnék.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Nem tűnik rossznak.Ha tényleg tudja a 3J-t,akkor ennyiért megéri általános felhasználásra.Nekem egy 1500 w-os Einhell van,ami 4J de viszont 5 kiló súllyal bír.Ezzel a Parkside-al a hosszabb véséseket jobban lehet bírni.
Én meg már jó ideje szemezek ezzel a Kardfűrésszel.Nézegetek videókat youtube-on,hogy mi mindenre lehet használni ezeket.Lenne egy pár munka nálam,ahová kellene ilyen.Fel akarom például újítani a padlásfeljárót.Egy ilyennel,szerintem,könnyebb lehetne kivágni a két gerendában a lépcsőfokoknak való bevágásokat.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Igen,arra azért figyelnek,hogy nem adnak meg valótlan adatokat.Megnézve a videót,ha most kellene vennem fúrókalapácsot,sztem inkább ezt vettem volna meg.Ez 3 év garis (Einhell 2 év),meg ez kompaktabb.Mondjuk egy 60-as fal átfúrásánál az enyém is szépen muzsikál,de mikor a füstcsőnek kellett lyukat faragni a kémény oldalába,előjött az 5 kilós gép hátránya.Szóval ez a Parkside egy használható jó gépnek tűnik.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz szilchi #1807 üzenetére
Na ma gondoltam egyet és meg is vettem a kardfűrészt .Meg vettem egy csomag tartalék fűrészlapot.Csak ki volt próbálva,egy 45 mm vastag ablaktok darabot meg egy volt gázcsövet vágtam el (az egyik képen látszik)és mindkét esetben tökéletesen végezte a dolgát a gép.A kidolgozottsága jó,szerszám nélküli lapcsere,elforgatható markolat.A fordulatszám szabályozható a nyomógombbal és szabályozható egy tekerhető gombbal.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen