Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz Bibgr0 #456 üzenetére

    Valami dinamika mindenképp lesz benne, de nem tudom hogy engednek-e annyira beleszólást mint amit az SC-ben terveznek (ott elvileg marhára bele lehet nyúlni, ergo el is rontani akár). Ha pedig nem engednek belenyúlni, csak szimulálják mintha igen, erre többen kereskednek ergo kap mondjuk +x százalékot vagy -x százalékot, akkor meg ezt a + - dinamikai határt kell jól megtalálni, mivel ha mondjuk csak annyiban változnak a dolgok hogy kevésbé éri meg az egyik irányba vinni a cuccot, hanem egy idő után inkább vigyük máshova mert ott valamivel nagyobb a profit, az nem igazán tenne túl jót a tartósságnak. Ezek a Goal-ok pedig marha jól hangzanak, de ugyanúgy tág megfogalmazás mint az SC esetén. Pl a "Create a dynamic, evolving galaxy" is bármit jelenthet a pár százalékos változástól az új galaxisok önálló gyarmatosításáig mindent.

    mivel ezt ezek mellett a technikai megkötések mellett akarják megvalósítani:
    Low overhead for processing
    Low overhead for data storage
    Low data access requirements

    Így gondolom azért limites lesz a komplexitása.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák