-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
baphomet
senior tag
válasz VitoSagi #19865 üzenetére
Vigyázz, mert nem csak rendőr cseszegethet. Egy, a kargódra kiéhezett kalóz Clipperben ülve, percekig loholhat a nyomodban, míg végül sikerül kikerülni a mass lockjából, és bizony jópár kokit kioszt ezalatt.
Ez az én buildem a célra. A 3-as pajzs éppen elég, míg sikerül meglógni a legragaszkodóbb támadó elől is. Az 5-ös FS-sel pedig kb. egy fél perc alatt fel lehet szippantani egy ugrásnyi benyát. Mikor megpakolva jössz visszafelé tankold tele a vasat mindig, amikor nincs zaklató a rendszerben, és a lakott területre eső utolsó 7-8 ugrást már meg lehet csinálni egy teli tankból, egyébként is ez az a szakasz, ahol nagyobb esély van arra, hogy beléd kössenek, -
baphomet
senior tag
válasz orientcx #19880 üzenetére
Hát biztos úgy van vele a simguru, hogy fel kell törni néhány tojást, ha a tudomány és az emberiség jólétének nevében akar az ember sütni rántottát.
Delainben nem voltam biztos, de Gigafun is megerősítette, hogy nála is pofozkodással megy az expanzió. Ha sietős a dolog, akkor viszont a 750 merit az két kör Anacondával fortification árut szállítani, meg persze közel 4 millió Cr, meggyorsítandó a termelést, de gondolom az neked már aprópénz. -
baphomet
senior tag
A compute shaderek használata jobban megizzasztja a GPU-t. Előfordulhat, hogy egy túlhajtott kártya, ami eddig tökéletesen működött, a Horizons alatt már behibázik vagy túlmelegszik a nagyobb terhelés miatt. Esetleg meg lehet próbálni a Terrain work csúszkát balra tolva kevesebb GPU erőforrást adni a talajszint számolására.
Szerk.: bocs ez a nem proci témára volt válasz, hanem a korábbi GPU fagyásraVitoSagi: a prociigény nem igazán változott a Horisonsnál sem. Az én I5-öm átlag 40-60%-ra van terhelve a játék alatt.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz rtitusz #19933 üzenetére
Ez igen!
Pont valami hasonlót próbálnék már én is összehozni. Csillagköd, gázóriás gyűrűvel, és mindezt egy kék csillag (O, A) fényével megvilágított bolygó felszínéről fotózva. Igazán nem akarok belekötni, de azért jó volna, ha törekednél a tökéletes giccsre. Legközelebb olyan holdat keress, aminek saját gyűrűje is van. -
baphomet
senior tag
válasz Phobion #19998 üzenetére
Hogy enyém legyen a 20000-ik.Francba!
Robigon a shadow deliveries küldetések, pont úgy tejelnek, mint a sima csempész küldetések a nerf előtt. Egy 80 tonnás rakterű Asp-pel szűk 3 óra lehet csinálni 40+ milliót tycoon ranggal. Persze, ha nem szkennelnek le közben, mert akkor ugrik az egész.[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz spank0309 #20040 üzenetére
Csak sikerült végre normális méretben is linkelni neked azt a képet a felfedezéshez. Úgyhogy már nem írom le, hogy egyébként megtalálható a téma összefoglalóban a hasznos linkek között is.
A gyors meggazdagodás és a felfedezés két egymást kizáró dolog egyébként. Ez az egyik legkevésbé jövedelmező szakma, de, ha legtöbbet szeretnéd kihozni belőle, akkor annak a neutron farmolás a módja. Neutroncsillagot, fekete lyukat, fehér törpét kell keresni, mivel ezek fizetik a legtöbbet. 5-6 ezer fényévet utazni kell, hogy megkezdhesd. A -1000, -1000, 5000 koordináták környékén kezdenek annyira besűrűsödni, hogy már 2-3 ugrásnyira találsz mindig egy újabbat, és innen a galaxismag felé haladva egyre jobb lesz a helyzet.
(#20048) kozi71: Mindent a kedves ügyfélért. Még mindig akad ott elég charity a Horizons óta is?
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
-
baphomet
senior tag
válasz spank0309 #20058 üzenetére
Ha mindig nulla gázzal lépsz be egy rendszerbe, óvatosan scoopolsz és kiugrásnál pedig csak akkor gyújtod be az FSD-t, mikor a csillag már nem piros a radaron, akkor túl nagy baj nem érhet.
Ja és neutroncsillagnak, fekete lyuknak mindig hátat fordítunk, mielőtt gázt adnánk. Egyszer-kétszer úgyis elrontod majd, de az kell is tanulópénznek. Egyetlen balesetbe azonnal belehalni viszont nem lehet, ne aggódj.[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
Harcra és futárkodásra ezen a szinten az Addert javasolnám, bár az 500k elég sovány még arra is. Egy kimaxolt Aderrel már Viperig bezárólag bármilyen NPC-be beleköthetsz, esetleg még Aspot is meg lehet kóstolni vele, nem túl gyors, de nagyon jól manőverezik, és szép nagyot tud ugrani.
Ha Horizons-od van, (és ezt más kezdőknek is ajánlom!) csinálj Cut the power küldetéseket, és gyorsan meglesz az pár millió, ami egy életképesebb hajóhoz szükséges. Nem kell hozzá semmilyen rang, 100-300k között fizet. Felszíni erődbe kell szépen bekocsikázni, megkeresni és szétlőni az erőművet, majd pánikszerűen visszarohanni hajóhoz a feldühödött skimmerek és lövegtornyok össztüze alatt. -
baphomet
senior tag
válasz Urby66 #20170 üzenetére
A lezuhant nav beacon-ökben van data point, amiből az SRV-d szkennerét használva 10-15k creditnyi infot lehet kiszipolyozni. A gond csak az vele, hogy X52-őt (de lehet, hogy más hotas-szal is így van) használva nem működik az SRV data point scanner-re. Át kell váltani keyboard and mouse irányításra, nyomni egy jobbgombot, ez aktiválja a DPS-t, ezután visszaváltva a hotasra már működni fog a továbbiakban.
És, igen, ez is a beta első pillanatától kezdve ismert hiba, amivel lószart nem kezdtek azóta.
Az ilyenek és a továbbra is bugos fos, fantáziátlan, logikátlan, bölcsődés szintű küldetések miatt nekem az a véleményem, hogy bárki, aki gondolkozik a Horizons megvásárlásán, az ne tegye. Valamikor fél áron. És ami eddig látszik belőle, akkor sem biztos hogy megéri azt a félárat még az egész éves további kiegészítésekkel együtt sem. -
-
baphomet
senior tag
válasz gigafun #20210 üzenetére
Öt az a három, ráadásul a birtokhatártól számítva.
Jártam úgy, hogy leszálltam settlement mellet, a hajóm valamiért elment orbitalra, és gyorsabb volt kilépni elindítani az 1.5-öt, (mert így egyből bolygókörülre tölti vissza a játékállást), majd újra ki/belépni Horizons-szal, mint megtenni azt az 5 km-t a 72K fokos hőmérsékleten csúszós(?!) jeges talajon.
A Horizons nekem eddig csak újabb és újabb frusztráció és csalódás minden egyes alkalommal, mikor megpróbálnék valamit kihozni belőle. -
baphomet
senior tag
válasz Íjász001 #20227 üzenetére
A távolsági szállítás és csempészet elég jól megdobja a rankot. A Horizons óta nem tudom mi a helyzet ezekkel, de megérhet egy próbát az alábbi kettő:
Quince - birodalmi frakciók adják a küldetéseket, de fed/független célpontokra, így a fed rankod is nő, de a birodalmi nem olyan gyorsan. Akad(t) segélyezős küldetés is szép számmal
Fehu - birodalmi frakciók adják birodalmi űrbe címezve leginkább. Segélyezős küldik itt is voltak emlékeim szerint.
Van még egy trükk, de erről sem tudom, hogy az 1.5/2.0 update mennyire kavart be neki.
A lényeg, ha bárhogyan is, de elérted a következő szintet, ne vedd fel a szintadó küldetést, hanem irány a Tamar rendszer egy kereskedő Pythonnal. Itt vegyél fel naval progression csempész küldetéseket, amíg meg nem telik a raktered, illetve el nem éred a max. 100 db. küldetést. Minden ilyen küldetés az ugyanebben a rendszerben található másik állomásra fog szólni. Elmész oda, miután leadtál egy ilyen küldetést megkapod a következő rangot, de az összes többi szintlépő küldetés sem vész kárba, add le ezeket is, és szépen megdobják a százalékodat a következő szint felé. Egy ilyen naval progression smuggling 4 charitynek felel meg. -
baphomet
senior tag
válasz pilóta #20234 üzenetére
Más-más a küldetéskínálat adott pillanatban az egyes játékmódokban (open/solo/private group). Nem kell openben játszanod, ha tartasz tőle, csak addig válts át míg megnézed, hogy akad-e számodra használható küldetés. Egyébként 5-10 percenként változnak felvehető küldetések, de az, hogy teljesen véletlenszerűek, és simán előfordulhat, hogy egy kezdő számára nincs megfelelő küldetés, az nem bénán van megoldva, hanem el van cseszve, ne finomkodjunk.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz CactuS #20246 üzenetére
Plusz soha nem a módváltásról mondták azt, hogy ellentétes a játék a szellemiségével, hanem a módváltás segítségével felhalmozott küldetésfelvételről. Ami meg megint nettó baromság, mert ugye létezik a munka, tévénézés, akármi közbeni várakozás segítségével felhalmozott küldetésfelvétel is.
Ez viszont, hogy sokszor várakoznod kell azért, hogy azt csinálhasd, amit éppen szeretnél, az a játék fogalmával ellentétes szerintem. Ezzel kéne valamit kezdeniük. -
baphomet
senior tag
válasz e00dgy #20271 üzenetére
Van az emberiségnek egy aprócska részhalmaza. Naivak, jámborak, balekok, idióták, ghandik, terézanyák nevezzük őket bárhogyan, akiknek nem okoz örömet mások szórakozásának elbaszása a saját szórakoztatásuk javára, és balga módon ezt feltételezik a többi embertársukról is. Hát nem ők uralják a világot.
-
baphomet
senior tag
válasz LacStein #20341 üzenetére
0 pippel a fegyvereken ne csodálkozz, ha azonnal lemerült. Így használva nem segít az erősebb PD sem. A harc egyik kulcseleme aktív energia energiamenedzsment. Ha lősz akkor fegyvereknek adjál több energiát, ha lőnek, akkor pajzsoknak, ha üldözöl/üldöznek, akkor pedig a hajtóműnek mindig, ahogy éppen a pillanatnyi helyzet megköveteli.
Más. A cargo hatch témához:
Az nem kérdés, hogy orinencx kollégának, nem véletlenül kihullott, hanem hát ... khhm ... kirázódott az az áru, a jól ismert okok miatt (IPSZ gold membership)
Azt én sem tudom számít-e, reflexből soha nem kapcsolom a ki a cargo hatch-et, ha árum van. Azt viszont tudjuk, hogy 80%-os integritás alatt bármelyik modul elkezdhet véletlenszerűen hibázni beleértve a cargo hatch-et is. És mintha lett volna olyan időszak, mikor a repair all funkció nem javította automatikusan a modulok integritását.[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz orientcx #20351 üzenetére
És a vidám hangulat folytatódik:
Elite Dangerous: Horizons patch 2.0.03 incoming
Shouldn't have to drive away from the crashed ship sites and Barnacles to be able to recall your ship.
Már meg sem lepődök, hogy egy olyan dolog -large barnacles- is bugos volt amit eddig még senki sem látott. Illetve, ügyes húzás az érdeklődés fenntartására.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz rtitusz #20339 üzenetére
Van egy workaround a dologra. Ezzel jelenleg megy a DK2 a 0.8-as SDK-val is, és vélelmezhetően a CV1-el is működni fog.
-
baphomet
senior tag
válasz pilóta #20396 üzenetére
Felejtsd el az ilyen küldetéseket, ha egyáltalán meg lehet csinálni, akkor sem éri meg a szarakodást. Ehhez a küldetéshez valószínűleg SC-ben találod meg a célpontot, a megadott időintervallumban. Ki kell szedned SC-ből, kilőni a pajzsait, majd ezután limpettel kirabolni a cargoját, ami 1 tonna túsz lesz, ezt kellene leadni.
Pont olyan macerás lesz, mint amilyennek leírva tűnik, és ráadásul úgy tudom, hogy bugos is ez a fajta küldetés és nem fogadja el a küldetésadó a leadandó "árut".Nem tudom mivel mit próbáltál szkennelni, de gyanítom discovery scanner-rel. Az csak az égitestek szkennelésére való.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz grHawk #20405 üzenetére
Szinte mindenben egyetértek veled. Tavasz óta szerintem már többször leírtam, hogy fel kellene akasztani jelenlegi küldetésrendszer felelőseit.
Bocs, de visszarángatni sem tudlak a hypevonatra. Tegnap épp bolygófelszínen bóklásztam, ráakadtam egy POI-ra. Odamegyek: négy sentinel őriz egy féltucat konténert, kilövöm őket, lássuk a zsákmányt: 6 darab scrap (hulladék a csak oroszul beszélők kedvéért) konténer. Hisztérikusan röhögve jegyeztem meg magamnak, hogy ez jelenet tökéletes analógiája annak, amit eddig kaptam a Horizons-tól.
De semmi baj! Kapunk karakter arc generátort. A világ első játéka, ahol olyan karakternek lesz arca, amit soha, senki nem lát. Bár lehet, hogy lesznek borotválkozós küldetések. WSS-ben kell majd keresni a tükröt. Sőt később újításként bekerülhetnek az időzített, vagy lánc borotválkozós küldetések is. Persze legalább expert harci rang kell hozzá, nehogy megvágd magad.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz Urby66 #20411 üzenetére
Persze, tudom én azt, hogy multicrew-hoz jól jön, csak kötekedek.
Azt nem látom, hogy multicrewnak mi haszna lesz. PvE-ben mi az, amit nem lehet megcsinálni egyedül kezelve a hajót? Egyedül talán PvP-ben lesznek ezzel kicsit erősebbek a nagy hajók, de mekkora a PvP orientált játékosok aránya a PvE-ző játékosokhoz képest? Azok közül mennyien ülnének be egy hajóba radarnézegetőnek, ahelyett hogy a sajátjukat vezetnék? Ha mellém beül valaki másodpilótának, akkor a winggel ellentétben végre kap ő is pénzt, ha általam felvett küldetést teljesítünk? És még sorolhatnám.[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz Diopapa #20415 üzenetére
Akkor még csak forradalminak sem nevezhető a dolog.
Azért mérgelődöm miatta, mert játék jelenlegi állapotában szerintem nem erre kellene pazarolni az erőforrásokat. Ha és amikor lesz FPS mód, akkor ki lehet adni egy gyakornoknak, hogy csinálja meg, addig meg elég a különböző színű sisakok használata, a boltban meg lehet venni drága pénzen egyedi sisakfestést, oszt' jónapot.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
Így van, ahogy írod.
Veled egyébként is csak egy valamiben nem értek egyet úgy általában, az a módváltással kapcsolatos boszorkányüldözésed. Annak az ároknak én mindig a túloldalán maradok, amíg a küldetésrendszer olyan marad amilyen most.Viszont:
"Tehat az elite mint jatek, ugyanazt nyujtja mint C64-en / Amigan, ...."
Kis (na jó nem is olyan kicsi) túlzással a '84-es játékot kaptuk meg csili-vili köntösben, többjátékos funkciókkal megfejelve. Ez önmagában azért 2016-ban ne legyen már erény. Az ED úttörő munkát végzett abban, hogy bebizonyította, hogy igenis van igény az ilyen fajta hardcore űrszimulátorra, technikailag a topon van, de, ha a játékmenetben nem tud felnőni a jelenlegi igényeknek, elvárásoknak, akkor az ezután érkező konkurencia (nevek nélkül, mert ki tudja mi készül még a jól ismerteken túl) nemcsak, hogy a földbe döngöli, de még rá is köp a sírjára. Persze lehet, ez csak az én buta kis félelmem, de hát aggódik az ember, ha már kifizette lifetime pass-t.[ Szerkesztve ]
-
-
baphomet
senior tag
Időközben utánanéztem a dolognak. A hostage küldetések bugosak. Nem elég, hogy, ha megcsinálod, akkor wanted leszel, illegal cargonak számít, de át sem veszik, nem lehet befejezni a küldetést.
Hellyel-közzel azt lehet mondani, hogy az 1.5/2.0-val érkezett új küldetéstípusok közül a shadow deliveriest (Isten áldja! ) leszámítva, egyik sem működik rendesen, ha működik egyáltalán. Gyász!
(#20433) orientcx
a csempészés továbbra is naaagyon csúúúnya dolog, és csak a rosszkisfiúk csinálnak ilyet, ugye baphomet kolléga???
Horizonsban való csalódásom után, a csempészelite fokozat közelsége tart most bent a játékban. Hamarosan jelentkezem a makulátlan oklevelemmel.[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz rtitusz #20447 üzenetére
Mérget nem vennék rá.
Ez szerintem a unknown artefact vonal folytatása. Azt jelenleg a Merope rendszer környékén találni. A Merope pedig egyike az MB által említett hét nővérnek, a Plejádok (Fiastyúk) halmaz 7 legfényesebb csillagának.
Az UA után az érdeklődés fenntartására bedobott újabb tű a szénakazalba a Meta Alloys, melyet ezekben a Large Barnacle-kben lehet találni. Ezek szerint a Pleiades-t is tartalmazó nebulára szűkíthetjük a szénakazlat.A Thargidokhoz utoljára viszont a Polarison keresztül vezetett út. Permites rendszer, úgyhogy ott is lesz egyszer valami.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz grHawk #20452 üzenetére
Ez lenne az EVE fps nézetben, nem?
Nem biztos rossz volna az a vonal sem, de soha nem ez volt a terv.
Én személy szerint nem bánom, hogy nem erre akarnak tovább mozdulni. Engem már jelenlegi állapot is irritál, hogy egyes csoportok kiskakaskodnak a Frontiertől ajándékba kapott szemétdombjukon, és lőnek szó nélkül fűre-fára, aki openben oda meri tolni az orcáját az ő szentséges rendszerükbe. Hát még, ha ez intézményesítve is lenne. Kinyírná a játékot az olyanok számára akik szeretnek szolóban, de nem solo mode-ban játszani. -
baphomet
senior tag
-
baphomet
senior tag
válasz velizare #20493 üzenetére
Egyetértek! Azzal nem, hogy fél évig tartott. Mi a fontos az AMD-nek, ha egy több, mint egymillió példányban eladott játék még nem az? Ennek a hibának köszönhetően mentem át a zöld oldalra, de figyelemmel kísértem a sorsát. Az első jelentések szerint ezzel a driverrel sokkal jobb a helyzet, már-már csak majdnem annyira lassul be az SC időnként, mint az Nvidiásoknak.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
Nem tudom ki mennyit talált. Nekem 4-5 órányi kocsikázás után van 1 azaz egy darab level 2-es FSD boostra elegendő anyagom. Ez a lehetőség inkább azokra az egyszeri alkalmakra való, mikor olyan helyre keveredik az ember, ahonnan nem tudna tovább haladni ugrani az alap ugrótávval. 30-as ugrótáv fölött már nem sok ilyen hézag van. A galaxis peremén van még egy két olyan rendszer, ahova csak 34 fényéves ugrással lehet eljutni.
(#20625) Pirxx
Ezeket nem kézzel válogatták ki, minden légkör nélküli (és nem láva) bolygóra le lehet szállni az egész galaxisban.[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz Urby66 #20669 üzenetére
Sajnos, az akkor még abból a téves előfeltételből indult ki, hogy 100 ezerért kapunk egy adag meritet (10-50 ranktól függően), de ez nem igaz, mert a meritek ára fixen 10000/db. A rank csak az egyszerre megvásárolható max. mennyiséget befolyásolja. Tehát az 5-ös szint fenntartása több, mint 50 millióba kerülne, így deficites a dolog. Persze keresni így lehet vele jól. Szerezz bounty-t vagy exploration data-t mondjuk 1 milliárd értékben, utána pár száz millióval és/vagy 10-20 órányi grindeléssel juss el rank 5-re a megfelelő powernél, majd ezután váltsd be dupla áron nála, és máris van két milliárdod.
-
baphomet
senior tag
válasz #95488640 #20667 üzenetére
Veterán szemmel nézve jó lett. A kezdők meg figyeljenek oda, holnap röpdolgozatot iratunk belőle! Minden elismerést megérdemeltek Sylc-cel és Cooper911-el együtt ezekért a hiánypótló videókért.
Néhány gondolat ezzel a landolós videóval kapcsolatban:
Ez egy szakmai fórum. Az állomás bejáratának hivatalos megnevezése: levélbedobó nyílás. Tartózkodjunk a jövőben az efféle pongyola kifejezésektől, mint az "állomás szája", ha kérhetném!Nemrég jött rá valaki, hogy a bejárat nem közvetlen a bolygó felé, hanem annak az "alja", déli pólusa (nevezzük, ahogy akarjuk) felé néz.
Imígyen:https://www.youtube.com/watch?v=mkJ9MqnQEiw
Sok értelme egyébként nincs ennek a tudásnak, mert azt nem nagyon lehet kitalálni, hogy éppen merre van a bolygó teteje/alja.
A pontosan 75%-os tolóerővel való megközelítés valóban nagyon hasznos infó. Annyit pontosítanék, hogy 7s-nél (igazából 6, de hagyjunk egy másodpercnyi időt elbambulás esetére) kell levenni a gázt 75%-ra, majd, ha sebesség belép a kék zónába, akkor vissza lehet tenni 100-ra, így pont 1s-nél bukkan fel a safe disengage ready üzenet, úgyhogy legyünk fürgék.
Ezen felül van még egy módja a állomás ettől is gyorsabb megközelítésének. A "bolygófék", gravitációs fék használata. Ilyenkor menjünk padlógázzal bolygó felé, és mikor kb. 5s-nél bejön a slowdown üzenet, akkor tolóerő nullára és bolygót megkerülve hagyjuk, hogy az lassítson le bennünket, majd amikor becéloztuk az állomást, már jöhet a 7 másodperces szabály. Ez nem minden esetben működik, ha túl kicsi a bolygó, vagy túl messze van állomás, akkor nem feltétlenül leszünk így se gyorsabbak.
-
baphomet
senior tag
-
-
baphomet
senior tag
válasz Cooper911 #20766 üzenetére
Haladjanak tovább, nincs itt semmi látnivaló! Ez csak egy Stinger-2 attack skimmer.
https://game-guide.fr/wp-content/uploads/2015/10/ED-SRV-Fight-13.jpg -
-
baphomet
senior tag
válasz kiskuplung #20770 üzenetére
Nem nálad lehet a hiba, már a hivatalos fórumra is beírták többen ugyanezt a jelenséget egy pár perce.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot