-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
baphomet
senior tag
válasz orientcx #27018 üzenetére
A thermal sebzés 1,2-es szorzót kap pajzs ellen és 0,6-osat a hullra, a kinetic meg éppen fordítva. Az incediary round mod az MC kinetic sebzésének egy részét átalakítja thermallá ezért sebzi jobban a pajzsot, de a páncélt pont emiatt kevésbé. Olybá tűnik ez utóbbiról megfeledkeztek, és most korrigálták. Szóval technikailag, meg politikailag, meg erkölcsileg, meg úgy mindenféleképpen nekem volt igazam. Nem nerfelték az MC-t, csak hibajavították az incendiary effektet.
-
baphomet
senior tag
Külső modulok ellen, mint chaff is, a rakéta volna a nyerő, mert túl kicsi célpont ahhoz, hogy lézerrel, vagy MC-vel érdemben károsítani lehessen.
Én most azt akarom megnézni, hogy hatásos lehet-e ilyen esetben, ha a shield generatort veszem célba. Bezzeg ilyenkor egy tetves gunship nem akad az utamba, eddig egy FDL-lel próbáltam, azon elég gyorsan sikerült nullázni.[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz anatron #27083 üzenetére
Lustábbaknak: https://eddb.io/body
-
baphomet
senior tag
válasz kiskuplung #27120 üzenetére
Hát csoda, hogy sokan feladják, meg mindenféle exploitokat keresnek, mikor ilyen nehéz és bonyolult a játék? A Farseer bázisról egészen a Deciat 7B-ig kell elmenni, hogy arzént találjon az ember!? Skandallum!
-
baphomet
senior tag
Igaz? A pénz nem boldogít. Én sem vagyok egy csöppet sem boldogabb másfél milliárddal, mint egymilliárddal voltam. Gondolom te sem 10-20 óra fogtál bele valami durván jövedelmező tevékenységbe, ebben kiskuplungnak tökéletesen igaza van, hogy nem érdemes azonnal engedni a sötét oldal csábításának.
Ugyanakkor, ha már kisujjból toljuk a játékot, nem jön rosszul a könnyű pénz, megadja azt a szabadságot, hogy azt, és azzal hajóval csinálhasd, amit és amivel csak szeretnél.
Én azt mondanám, akkor fogjon bele bele valaki ilyesmibe, mikor már egy-két százmilliót becsületes úton összeszedett.(#27172) cacasz02 A nyitott cargo hatch áramtalanítva visszazár, úgyhogy elvileg nem lenne szabad az eleve bezárt és lekapcsolt hatch-nek sem kinyílnia, de mérget nem vennék rá, hogy így is van.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz Döglött Róka #27183 üzenetére
Nem meggyőzni akarlak, hogy ne unj rá a játékra, az úgysem megy parancsra. De körbenéztél már a hajókban? Nemcsak, hogy gyártónként, de a legtöbb esetben még típusonként is más és más pilótafülke, parancsnoki híd kinézete. Minden hajóban egyforma a HUD?! Egy shooterben másféle lesz a HUD, ha medic-kel játszol, mint ha sniperrel? Mi a fenének legyen egyáltalán hajónként különböző?
-
baphomet
senior tag
válasz nubreed #27184 üzenetére
5 mill/óra még megyekettő, de egy Pythonnal kábé ennyit lehet összehozni kereskedéssel, ahogy látom.
Simán találni olyan helyeket, ahol 1,5 milliós lőjj ki 12 skimmert, vagy robbantsd fel a power genaratort küldetéseket osztogatnak, ezeket szintén meg lehet csinálni 10 perc alatt akár egy Eagle-lel is. -
baphomet
senior tag
Jahh, majdnem kaptunk egy nagyon hasznos és látványos újítást a surface map képében, aztán a jöttek a realizmusbuzi, supercrusienyalogató immerziónácik, és hipphopp oda az egész (egyelőre), mert elsőre már megint ennek a kicsi, de annál hangosabb idióta bagázsnak a hangja jutott el Frontierig. Szerencsére úgy tűnik most sokkal erősebb az ellenállás.
-
baphomet
senior tag
válasz nubreed #27197 üzenetére
Hát szerintem a Python sajna sehogy nem lesz RESek királya, bárhogy pimpeljük míg nem tekernek rajta valamit (jobb manőverezhetőség, vagy fighter bay, ilyenek), de azért életképtelen sem marad.
Egy hajót kimaxolni enigeer updatekkel, akkor is több órányi idő, ha már egyébként az érintett mérnökökkel 5-ös szintű barátságban vagy, ami meg önmagában is soktíz óra lesz.[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz grHawk #27200 üzenetére
Elnézést, ha túl erős volt a megfogalmazás, nem akarok én megbántani senkit, csakhát a veremben, ahol élek nem zavarja az engem felnevelő farkasokat ez a stílus. De még mindig jobb, mintha kiscicákat molesztálnék mérgemben.
Igazából a buborékban lévő eleve ismert, nav beaconnel vagy megvásárolt adatokkal felderített rendszereket nem érinti a dolog most, a felfedezetlen rendszereknél érdekes a történet.
A surface map vita lényege az, hogy az első implementáció az volt, hogy minden felderített (discovery scan) bolygó részletes felszíne látszik a system mapen. Erre valami hihetetlen nagy hiszti beindult, egyrészt realizmus (dudálok egyet a napnál és látszik minden, hogyvanez), másrészt az "immerzív játékélmény" oldaláról (szegény felfedezőtől ezt a pici örömöt is elveszik, hogy hosszú SC utazás után érheti esetleg meglepetés). És azzal álltak elő, hogy a surface map unexplored égitesteknél ne látszódjon, kelljen hozzá minimum egy alap scan (a keményvonalasok szerint detailed scan ).
Ezzel csak az a baj a másik oldal szerint, hogy a scan-hez szinte olyan közel kell menni a a bolygóhoz, hogy onnan már amúgy is látszik a felszín, akkor mi értelme az egésznek? Ez persze nem egészen van így, de tény, hogy elég sokáig kell SC-zni, míg scan közelségbe érünk egy égitesthez.
Gyakorlatilag annyit nyernénk csak, hogy legalább nem kell olyan közel menni a felszín megismeréséhéhez, ahol már számottevően belassulna a hajó, ergo egy-két percet nyerünk, ha nem tetszik a látvány és állnánk tovább.
A látszólagos népharagnak engedett az FD és következő bétába már ezt a megoldást tette, amire jött az ellennépharag. Közben még befigyelt egy bug is, aminek következtében most egyáltalán nem látszik az unexplored bolygók felszíne/típusa sem kicsiben, sem belenagyítva. Ez viszont többeknek újabb ötletet adott, hogy nem is olyan rossz dolog ez: a discovery scan mutassa csak a bolygók helyét, az alap scan a típusát (gáz, földszerű, sziklás stb.), és a detailed scan után látszódjék csak a részletes felszín.A vita most is tart. Eddig a legjobb felmerült ötlet szerintem az volt, hogy a detailed surface scanner funkciója maradjon, ami volt, viszont a discovery scannerek működése változzék úgy, hogy nem a hatótávjuk nő, hanem a basic scanner megadná a bolygók helyét, az intermediate scanner a bolygótípust és az advanced scanner részletes felszínt.
Hamarosan meglátjuk mi lesz, esélyes, hogy a jövő héten már élesedik a 2.2
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz csizi90 #27205 üzenetére
Ne feledd, 1300 évvel később olyan hajókban ülünk amelyek képesek a hidrogén üzemanyagból fél perc alatt rail gun-ba való vasgolyót gyártani, de nem tudnak alufóliát szintetizálni a chaff launcherbe, ha kifogyott belőle az tíz tekercs, ami egyébként belefér.
Ami egyébként pont azért van, hogy ne tegye tönkre a játékmenetet: két chaff felváltva használva már így is 220mp godmode-ot nyújt gimballed fegyverek ellen, hát ha még újra is lehetne tölteni.
Ugyanígy emiatt tovább kell lépni azon, hogy mennyire hiteles az egy dudálással mindent megoldás, kellett valami az élvezhető játékmenet miatt, így oldották meg, (jól-rosszul) ez van.A készítők egyértelműen a játékmenet>hitelesség elvet vallják, néha túltolják, néha viszont túl sokat engednek azoknak akik inkább "szimulátorként" tekintenek rá, vagy a fanatikusoknak, akik már-már túlságosan is beleélik magukat az egészbe.
-
baphomet
senior tag
válasz grHawk #27364 üzenetére
42, minek annyi?
Ha csak azért kell, hogy ellőj néhány felesleges G4-es modot, hogy meglegyen az ötös szint, ahhoz elég 3 db, és akkor is érdemes olyannal csinálni amihez eleve nem szükséges csak missionnal megszerezhető commodity. Bár ezt gondolom tudod, de hátha.
Ha viszont olyan fegyverhez kell, amiből jelenleg G4-es OC a legnagyobb, akkor érthető, viszont akkor szólok most, hogy később ne kellejen a falba verni fejed. Mire összeszedsz ennyit, kijön a 2.2 amiben új receptek is lesznek, köztük egy csomó magasabb szintű, pl G5 OC pulse meg ilyenek.Itt megtalálod az összeset:
New BLUEPRINTS for 2.2[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz grHawk #27367 üzenetére
Jah, értem. Szóval tényleg csak felszopásra, kell vissza az ötödikre.
Én azt szoktam csinálni Todnál, hogy miután visszaestem a 3. szintre, gyűjtök pár százezer Alliance bounty-t, annyi elég visszakerülni 4-es szintre utána pedig G4-es efficient, vagy lightweight modokkal érem el az ötöst. Azokhoz boltban vásárolható commodity kell, és olyan egyéb materialok, amelyek nekem máshoz annyira nem szükségesek, és csak foglalják a drága tárhelyet.Plusz, nem biztos, hogy megéri mindenre az incendiary modot feltenni, mert 2.2-ben az jóval gyengébb lesz hull ellen, mint most, ráadásul elég szépen fűti a hajót is. Nekem most az FDL-en a C4-esen és egy C2-esen van incendiary mod, egy C2-esen corrosive az utolsó C2-es moddolatlan, nem érzem, hogy több incendiary kellene, nagyon gyorsan lenyomja pajzsot, viszont már így is oda kell figyelni, hogy ne forrjon fel a hajó.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz cintula187 #27394 üzenetére
Hacsak valami katasztrófa közbe nem jön, akkor nem. A megjelenési határidőket eddig mindig pontosan tartották, még olyankor is, mikor jobb lett volna, ha csúsznak inkább.
-
baphomet
senior tag
válasz Rick3D #27641 üzenetére
Miután átbindelted SRV-re, lépj ki, készíts egy másolatot a custom.binds fájlról, nevezd át, ahogy akarod, majd nyisd meg notepad-del és valahol az elején (nem vagyok a játék közelében, pontosabban most meg nem mondom) megtalálod a file nevet, ezt is írd át, és ezután az átnevezett custom kiosztásod is megjelenik a control options listájában.
-
baphomet
senior tag
Ez alatt mire gondolsz, vagy mit tudsz? Mármint Braben hülyesége. Mert szerintem ő fullba már nemigen tud foglalkozni a játékkal. Az ED sokkal inkább Michael Brookes (a nagyegész) és Sandro Sammarco (a játékmechanika) alkotása inkább, nyilván Braben értő odafigyelése mellett.
Amiről én tudom, hogy Braben ragaszkodott hozzá:
- tudományos alapossággal megalkotott galaxis szimuláció, lévén Braben anno majdnem csillagász lett
- a repülési modell, mivel az volt a határozott elképzelése, hogy az űrharcok minél inkább hasonlítsanak a II. világháborús dogfight-okra, vagy, ha úgy tetszik, akkor a Star Wars filmek űrharcaira
- 100 m/s-os sebességkorlátozás, mert egyszer direkt kinyúvaszotta valami seggfej dokkolás közben.[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz anatron #28005 üzenetére
Láttam egy dokumentumfilmet az eredeti Elite születéséről, abból semmi ilyesmi nem jött át, és másutt sem igazán találok forrást rá, hogy Bell lett volna a kreatív géniusz és Braben a jómunkás(üzlet)ember.
Az Elite-t mindketten programozással foglalkozó egyetemistaként hozták össze. Braben egy dróthálós-3D űrhajós lövöldét kezdett el készíteni, Bell pedig egy Freefall nevű beat-em-up játékon dolgozott már nagyban akkortájt (innen a klasszikus Coriolis forma, egy ahhoz nagyon hasonlító izé volt a játék háttérképe), és összerakták, amijük volt. A maga idejében a játék programozói bravúr volt és játékmenet is forradalminak számított, de, hogy ehhez ki mennyit tett hozzá, azt nem igazán tudni.
A Elite után Bell több játékot nem készített. A wikipedia szerint egy csöppnyi köze volt még a második részhez, ennyi. Braben meg azóta is a játékiparban van, immáron 30 éve.
-
baphomet
senior tag
válasz orientcx #28057 üzenetére
Ha gyorshajtva elpukkantunk valakit az azonnali wantedséggel jár, és 2.2 óta a wantedekkel az igen komolyan felbuffolt állomás is elkezd érdemben foglalkozni, nemcsak a körülette bóklászó secus hajók.
Erre most érdemes odafigyelni, mert gyorsan sírás lehet a vége. Ha wantedek vagyunk és állomás közelben leszkennelnek, akkor kakukk, insurance screen.
Azt a részét biztosan javítani fogják, hogyha wanted utasunk van, akkor ilyen esetben az állomás nem, hanem csak a system security hajók ugranak nekünk. -
baphomet
senior tag
válasz Rick3D #28195 üzenetére
Próbáljátok ki ezt, hátha segít: https://support.frontier.co.uk/kb/faq.php?id=33
-
baphomet
senior tag
-
baphomet
senior tag
válasz kiskuplung #28372 üzenetére
Nem (feltétlenül ) benned van a hiba. Az FDL ennyivel jobban manőverezik a Pythontól, ha értő kezekbe kerül. Ha megteheted, dobj össze harcra egyet, és a Pythont hagyd meg arra, amire való. (hogy az mi is volna, fogalmam sincs )
Vindicator Jonesnak, aki a fenti videót is készítette, vannak nagyon jó oktatófilmjei, hogy hogyan lehet a legtöbbet kihozni az FDL-ből.orientcx Fog a fene MC skulókat bányászni. Ami meg összejön ilyen materialokból, azt inkább a mérnököknek hajigálom, és bizony olyan 3-400 db kell ötös szintre jutni ezekkel.
Majd, ha a padawant el lehet küldeni, hogy önállóan söprögesse össze a hozzávalókat, akkor talán. Addig is maradok a C4 MC + lézerek vegyes felállásnál. A huge MC-k pont addig az egészséges időtartamig bírják lőszerrel, ami után egyébként is visszafordulnék az állomásra felhajtani egy pohárka célzóvizet és újratárazni a fegyvereket. -
baphomet
senior tag
Na ez a nem semmi!
https://forums.frontier.co.uk/showthread.php/308075-End-of-the-RoadA fickó megírta a okulásul a történetét, miszerint elszámította magát az ugrásokkal és 1000 fényévnyire Beagle Point-tól ott ragadt két rendszer között. Csak FSD boosttal tudna továbbmenni, de elfogyott az alapanyag hozzá, és a két rendszer egyik bolygóján sincs olyan material, ami jó volna neki, pedig 1 darab germanium elég volna a továbbjutáshoz.
Megírták neki, hogy még mindig van esély a megmentésére, ha vannak gyűrűk, mivel aszteroidából eshet germanium, és rögvest akadt is egy vállalkozó, aki beugrott gyorsan Jaques-hoz bányászlézerért, majd nyakába vette a 45 ezer fényéves távolságot. Ez hétfő éjjel történt. Ezekben a percekben ér oda. Itt az élő közvetítés: https://www.twitch.tv/felixmacedonica
-
baphomet
senior tag
Neutron highway a Colonia-ra. 35-ös ugrótávval 1040 helyett 521 ugrás.
-
baphomet
senior tag
válasz Cooper911 #28461 üzenetére
- Úgy tudom hetente frissülnek a datapointok, de, hogy egy hétre az előző szkenneléshez képest, vagy a szokásos csütörtöki karbantartáskor azt passzolom.
- Nekem is feltűnt, hogy elég furán tankolódnak az SRV-k. 45%-ot ír ki, de a csík meg teli tankot jelez. Viszont úgy tűnik, ha csak a felszínen ki/be dokkolsz a hajóba, akkor egyáltalán nem töltődik fel a tank. El kell ugrani, vagy refill-ezni egy bázison , vagy mittomén.
- Csak az engineer-hez való hozzáférési szint számít, ha az ötös, akkor minden ötös szintű (és az alacsonyabbakat is, persze) modot megcsinál neked, amit csak tud. Ezt a szintet meg növelheted úgy is, hogy csak egyes szintű modokat készíttetsz vele, vagy akár modok gyártása nélkül is pl.: bounty leadásával.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz anatron #28474 üzenetére
Váljatok hát tájékozottá:
2.2 Update: Combat Balance Adjustments
2.2 Update: Engineer Blueprint Balance Adjustments
Kedvenc jegybankelnökünk után szabadon: buff, buff és buff.
Komoly balanszolás néz ki, de nerfhammer nélkül.
Az MC-hez nem igazán nyúlnak hozzá, de szinte minden más fegyvert buffolnak.Ezen felül tovább tápolják a fix fegyvereket, míg a gimbalok kapnak egy enyhe nerfet, de semmi komoly: A-s sensorral a kilengésük a jelenlegi 30° helyett 22,5°lesz és gyengébb szenzort használva ez tovább csökken.
-
baphomet
senior tag
Közben tegnap elrajtolt a 2.2.03 béta is. A PP változások, fegyver és engineer mod balanszolás. Egészen január elejéig tart.
A legfontosabb változás dobpergés ... a blueprintekhez nem kell majd commodity!
Olyan kemény diónak bizonyul a commodity storage, hogy egyelőre nem foglalkoznak vele, inkább ideiglenesen kukázzák az egészet.Marco Quentnél halért megcsinálható az összes mod, sőt, aki a új játékot indít a bétában az nála is kezd 1 milliárd kredittel.
-
baphomet
senior tag
válasz Holyshout #28869 üzenetére
https://forums.frontier.co.uk/forumdisplay.php/147-2-2-03-Beta-Feedback-and-Discussion
Nyugi a Corvette nem lesz hulladék a tervezett változtatások után se.
A shield boosterekhez nyúlnak hozzá úgy, hogy 1,8-as szorzóig (ez 4 db. mérnököletlen A-s SB-nek felel meg) lineárisan nő a pajzsok ereje, utána viszont már éppencsak, és az elérhető maximum valahol a 2,5-ös szorzó környékén lesz.
Most egy Corvette-re ha feltesz az ember 4 db. kimaxolt heavy duty boostert, akkor kábé 6000 hp-t lehet elérni, az új szabályok szerint ez olyan 2300-ra csökken.
Nem nyúlnak hozzá a resistance augmented boosterekhez, tehát, aki eddig is azokat részesítette előnyben a a heavy duty helyett, az szinte észre sem veszi a dolgot.
A pajzsok gyengítése mellett, viszont erősítik hull tankolást:
- A rakéták kevésbé durván sebzik majd a külső modulokat: nem lesz olyan, mint most, hogy egy-két rakétatalálat kikészíti a thurstert, vagy a fegyvereket
- jön egy új internal modul típus a HRP mintájára a M(odul)RP, ami a moduloknak ad extra páncélzatot
- a harci hajók (eagle, viper, vulture, federal hajók, anaconda, cutter) kapnak további 2-3 military slotot, ahova SCB-t, HRP-t, MRP-t lehet pakolni.
- a három nagy hajó alap pajzsait erősítik, és ezentúl nem csak a small és medium, hanem a large fegyverek is sebzéscsökkentő büntetést kapnak a nagy hajók ellen. Csak a huge fegyverektől kapják meg a teljes sebzést.
Ja és pajzsok visszatöltési sebességét is feltekerik egy csöppet.A cél kábé az, hogy a "három nagy" komoly fenyegetést jelentsen, de ne legyenek legyőzhetetlenek. Valamint, hogy harcba bocsátkozni legyen kockázatos és költséges dolog, nem pedig az, mint jelenleg, hogy a nagyon erős pajzsok gyakorlatilag sérthetetlenné tesznek. Bár ez leginkább PvE-ben van így, PvP-vel az baj, hogy egy örökkévalóság leszedni a sokezer hp-s pajzsokat.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz orientcx #28875 üzenetére
A rakéták most tényleg annyira erősek, hogy szinte teljesen lehetetlenné teszik hullra/armorra alapozott védekezést. Még a rakétás NPC-k is tudnak gondot okozni, PvP-ben pedig pláne, mert nincs az PDT és ECM mennyiség, ami megakadályozna egy közvetlen közelről az arcodba, vagy seggedbe eresztett dumbfire adagot.
De hát mit tudhat erről egy magadfajtagyávaFed módon bátor (ez így polkorrekt? ), pajzsok mögött megbúvó szájvitéz.Az ezzel kapcsolatos balanszolás, nagyon is jót tesz a diverzitásnak, szerintem. A középkategóriában végre az FDL helyett valós alternatíva lehet egy hull tank FAS, vagy FGS, egy osztállyal lejjebb pedig ugyanez igaz lehet Viperek vs Courier viszonylatban. Amit a Vulture kap, az meg már-már túl op, az amúgy is erős pajzsai mellé jön még két 5-ös méretű military internal slot, arra pedig már elég sok hull hp felpakolható.
A bevezetés elvileg a 2.2.03-ban, valamikor a jövő év elején, de nem győzik hangsúlyozni, hogy ezt egyáltalán nem akarják lenyomni a torkunkon, ezért is a közel egy hónapos tesztidőszak, a visszajelzések alapján csiszolgatják, és csak akkor élesítik, ha valóban a többség megelégedésére szolgál.
(#28878) Cooper911 A thermal resistant boosterből csak G3-as van a +15 thermal és -7,5 kinetic és blast, ezzel szemben a resistance augmented G5-ös +15 mindenre, de cserébe annak van többletfogyasztása és csökken az integritása is. Ha bírod kakaóval akkor az augmented, viszont maga az SG az jobb, ha thermal resistant szerintem is.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
Az RTFM rövidítés mintájára be kéne vezetni az UTFGMF betűszócskát (Use The Fucking Galaxy Map Filter), lévén az elmúlt 36 órában született kérdésekre ez a válasz. Igen, ciwil war-t is így lehet keresni.
Sajnálom duvi, de ez így csak négyesalá , mert a lakatlan rendszerek is low security-nek számítanak, ezért emellé még be kell állítani a size szűrőn is, hogy ne mutassa a 0-s populációval bíró rendszereket. Ez utóbbi picit bugos, mert hiába toljuk arrébb a minimum csúszkát, nem (vagy csak nagyon sokára) tünteti el a nullás rendszereket. A megoldás: megnyitni egy tetszőleges rendszer system map-jét, és a visszalépés után már jó lesz.
-
baphomet
senior tag
Pont tegnap indultam el majdnem egy 15k fényéves taxizásra. (ami tartott is a harmadik neutron csillagig, ahol dicsőn elhaláloztam gyakorolni kell még az FSD superchargolást )
A neutronos tervezővel próbáltam összehozni a legjobb útvonalat. Kijött végül valami 270 ugrásra, és plusz két fényévnyi ugrótáv különbség (47 vs 49) ezt mindössze 10 ugrással csökkentette volna le, úgyhogy szerintem nagyon ne izzadj még jobban lefaragni az össztömegből, ugyanakkor, ha egyáltalán nem tervezel bolygón még repkedni sem, akkor a lehető legkönnyebb thruster és PD is elég. -
baphomet
senior tag
válasz aerosmith #29137 üzenetére
Mutatja az (nekem legalábbis), de nincs túl sok egy helyen, így nehéz észrevenni. Zoomolj ki annyira, hogy a vastagabb segédrácsok 100x100-asak legyenek és kapcsold ki az útvonalak megjelenítését, ekkor már könnyen észrevenni a leszűrt rendszereket.
Így ni:Itt a figyelmes szemlélő, akár 6 cw rendszert is kiszúrhat magának.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
-
baphomet
senior tag
válasz rtitusz #29203 üzenetére
A kezdő mérnökök közül Farseernek és Martuuk-nak lehet exp. data-t elpasszolni. Már 30 milla is elég lehet akár mindkettőnél az ötös szinthez, de biztos, ami biztos kezdd a nyanyával, ő a hasznosabb kettejük közül.
Ami meg marad, tartsd meg, jó lesz később olyan mérnöknél, ahol előtte össze kell barátkozni egy minor faction-nel: pl. Marco Qwent - Sirius Corp, vagy Liz Ryder - Eurybia Blue Mafia
[ Szerkesztve ]
-
-
baphomet
senior tag
PSA!
A felfedezős turistaszállító küldetések jutalma (illetve ennek egy bizonyos %-a, a patch notes szerint) a 2.2.03 óta beleszámít az exploration rankbe. Értelmes alternatíva (és gyorsabb is) ilyen küldetéseket csinálni a neutron farm helyett azoknak, akik csak a csík hosszának növelése miatt járnak ki felfedező utakra.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz glovasi #29313 üzenetére
Esetleg visszavenni gázt 0-ra még a hipertérben?Egyébként már egy Asp fordulékonysága is elég ahhoz, hogy, ha érkezés után azonnal fel/le rántod hajó orrát, akkor teljes gázzal is lehet kerülni rizikómentesen a csillagot, gyengébben forduló hajókkal meg ugyanez helyzet csak 75%-os tolóerővel.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz glovasi #29316 üzenetére
Jah, emiatt kérdezted, bocs.
Szerintem, ha bealudni nem is, de fél szemmel odafigyelve simán lehet csinálni a folyamatos ugrálást. Nagyon megkönnyítették azzal, hogy 2.2 óta mindig a csillag széléhez közel rak ki úgy, hogy a következő célpont majdnem szemben van.
Legnagyobb scoop-pal és csak tankolható csillagokra beállított útvonallal, biztonság kedvéért 75%-ra rakott tolóerővel gyakorlatilag megállás nélkül lehet haladni.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz aerosmith #29420 üzenetére
Nem vették ki az open/solo váltást sem. Nem is nagyon lehet, mivel a küldetéseket a szerver generálja és játékmód váltásnál biztos, hogy más szerverre kerülünk, mert más-más szerver szolgálja ki a solo és az open/pg módokat. Újra visszaváltáskor, meg vagy változik, vagy nem, attól függően, hogy ugyanarra a szerverre dob-e vissza, ahol eredetileg voltunk. Amúgy meg -váltogatás nélkül- 10 percenként frissül a kínálat.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen