-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
baphomet
senior tag
Ezt nevezik szopásnak.
Ott van az a tourist beacon a csillag mellett valahol, csak ne lenne az a csillag olyan 3300 ls átmérőjű, mert így nem sok esély van éppen úgy érkezni a rendszerbe, hogy a beacon 1000 ls-en belül legyen, ahonnan ugye már látni lehetne a navigation panelen. Itt a megoldás, hogy hogyan tudsz mégis rátalálni, ha nem akarod cserben hagyni az utasaidat.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
Elite Dangerous: The Commanders (2.3) beta
Greetings!We’ve been receiving transmissions from Commanders all over the galaxy seeking more information on our next update. I’m pleased to be able to confirm that the beta of Elite Dangerous: The Commanders (2.3) will be landing the week ending February 26! This will be available to everyone with Horizons beta access.
-
baphomet
senior tag
Asszem Marco-hoz csak a Sirius rendszerben kapsz meghívó küldetést. A Sirius permit már megvan? Ha igen, akkor már működik, eddig az volt a baj, hogy a Siriuson a Sirius Corp, frakció lockdown-ban volt, emiatt egyáltalán nem adott küldetéseket, legalábbis is itt erről beszéltek:
https://forums.frontier.co.uk/showthread.php/325177-Marco-Qwent-Sirius-System-bug-(No-invitation)Ha még a Sirius permit sincs meg, azt pedig csak a Sirius környéki rendszerekben adja be a Sirius Corp.: Procyon, Luyten's Star, Avik.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz aerosmith #29596 üzenetére
Jó lesz az legfeljebb 20mill/órának szerintem, mert addig oké, hogy, ha már megvan a rutin, akkor negyedóra alatt végigszkenneled a cuccot, csak ne felejtsük el a 2*240 fényéves oda-vissza utat, a ruin keresgélést meg a le- és felszállást. Jó volna egy pontos köridő egy rutinos ruinostól, de szerintem megvan ez 3/4 óra is minimum azért a 13 millióért.
Ezzel szemben simán versenyképes az egyszerű turista fuvarozás. Gazdag rendszerben szövetséges frakció bármikor ad 2-3 megállós "városnéző" küldetéseket 5-10 millióért. Egy ilyen fél óra alatt kész van, és még a felfedező rangunkat is növeli. Kábé, most ezzel lehet a leggyorsabban beszerezni egy elite fokozatot az áhított Shinrarta Dezra permit-hez.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
A szabályszerűen való kilépés nem tilos, bár valóban sportszerűtlen, de ilyenkor még mindig ott van a 10 másodperces timer, ami alatt akár végezhetnek is az emberrel.
A LAN kábel kitépése, a kliens taskjának lelövése, vagy az egész utcánk áramtalanítása viszont valóban tiltva van, ha az ellenfél jelenti ezt, akkor szankciókat von(hat) maga után. -
baphomet
senior tag
válasz Cooper911 #29915 üzenetére
Akkor egyelőre visszadugaszolhatjátok azt a kibontott pezsgőt.
A gunner kezelheti (de nem irányítja) a turreteket, a nyomkövető rakétákat, és az egyebeket: chaff, SCB, ECM, HS, szkennerek. Nem egy turretben ül majd, hanem TPS nézetből -a hajó "válla mögül"- tud minden irányba 360°-ban körbenézni. A turreteknek és a rakétáknak célpontot kijelölhet, de a célra tartást továbbra is az elektronika végzi.
Gyakorlatilag a turretek fire at will módja helyett lesz egy fire at amire a gunner mutat. A rakétáknál jelentősebb az előny, hiszen így lehet tüzelni velük hajó mögött lévő célpontra is. Ezen felül további előny a multicrew javára, hogy tagonként plusz egy pip jár, így egy három fős hajó 6 helyett 8 pippel gazdálkodhat.[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz orientcx #29922 üzenetére
Jöttem volna korábban is, de befagyott a pokol, mikor kiderült, hogy maradéktalanul egyetértek veled az FDL vs Vulture vitában.
Az biztos, hogy kapnak egy pofont a realizmus pártiak az egész multicrew megvalósítással. Majd elválik mivé növi ki magát.
Ugyanakkor szerintem pont a TPS nézet nem olyan elvetemült ötlet, mint, aminek elsőre tűnik, és simán megmagyarázható. Mert oké, az igaz, hogy a 34. században nem tudunk 20 fényévnél messzebbről árlistákat letölteni a galaktikus interneten, de attól az még megoldható lehet, hogy a hajótesten elhelyezett tucatnyi kamera képének felhasználásával megalkotott VR látvány jut el a lövészhez, akit, ha például taktikai tisztnek neveznénk, akkor egy kicsit közelebb járnánk a valósághoz.[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz anatron #29973 üzenetére
5. What parts of Elite were you responsible for?
David and I wrote and designed the original 6502 versions. My contributions to the 6502 versions were:
The flight control and combat systems. How your ship behaved, how enemy ships behaved, including when and how they attacked. Missiles, docking, scooping and so on. Moving and rotating things generally.
The graphics for planet, the sun, and the star fields. David did the ships plotting.
The scanner (though this was David's idea and his ellipse design)
The secret missions.
Game save.
Various ship designs, the Asp was my favourite of these. -
baphomet
senior tag
A felesleges (commander creator, multicrew ), meg a többi már ismert (Orca, hajónév, vanity cam) dolgokon felül lesz még néhány érdekesebb újdonság:
General
Added asteroid base type station (including air traffic controllers)
Added 32 asteroid bases in various deep space locations
Added some new challenge scenarios
4 new Incursion scenarios
Speed docking
Driver challenge
Ship launched fighter challengeAdded custom engine trails support
Added Megaships
Tanker
Cargo
Asteroid Miner
Flight Operations
Prison Ship
Science Vessel
Passenger
???
???[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz BandiT85 #30107 üzenetére
Ha műhold dobja, akkor farmolásra érdemes lehet kipróbálni (sajna nem emlékszem nekem miket adott, mikor arra jártam) a Rahu 1 mellett található Unauthorized Installation-t. Itt általában van két műhold is, ha meg épp nincs, akkor kilépés-belépés, mint az köztudott.
A hely egyébként maga a fejvadász paradicsom. Hatóság semmi, és csak wanted hajók vannak mindenféle méretben és rankban, magányosan, és csapatosan is. Ki-ki megtalálhatja köztük azt, amivel még meg tud birkózni, és az utánpótlás folyamatos.
-
baphomet
senior tag
válasz nubreed #30423 üzenetére
Ha csak arra kell az Asp, hogy minél hamarabb letudd azt az 5000 fényévet, akkor ezen még bőven lehet karcsúsítani:
Eleve a 6-os scoop az alap, pajzsból elég az ötös, sőt a hármas is, ha ilyen kis félős vagy , mert egyébként egyáltalán nincs rá szükség, ha nem openben csinálod. Thrusterből szintén a lehető legkisebb/legkönnyebb úgyis csak induláskor/érkezéskor használod. Ha kibírod boost-olás nélkül akkor PD-sem szükséges, 1D osztjónapot. A PD-t le is lehet kapcsolni, ha nem akarod menet közben a PIP-eket változtatni, lehet, hogy pont ezzel spórolsz annyit, hogy elég egy gyengébb PP, amiből megint csak a lehető legkisebbet tedd fel, ami lekapcsolt AFMU-kkal még kiszolgálja a hajót. -
baphomet
senior tag
válasz nubreed #30441 üzenetére
Mivel javítani csak áramtalanított modult lehet (meg egyébként is lekapcsolhatsz a life support kivételével bármit a javítás idejére) ezért mindkét AFMU-t teheted 2-es prioritásra és úgy elég a 4A-s PP, azzal is nyersz még egy pár centit pluszba.
Szerk: 10 ezer fényévnél még nem sokat amortizálódik a hajó, ha nem sütöd meg véletlenül, akkor valószínűleg nem is kell javítanod. Viszont, ha neutron boostot is használsz, akkor kötelező tartozék, mivel egy overcharge-olt ugrás 1%-ot károsít az FSD-n és 80%-os integrity alatt már behibázhat.
Mivel az AFMU-nak tömege nincs, plusz energiát nem fogyaszt (lásd a fenti okfejtést), ezért pakolhatsz rá amennyi csak belefér. Annyi haszna van, hogy egyszerre többet használva gyorsabban javítanak.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz orientcx #30468 üzenetére
Erre egyébként 1 perc alatt sikerült rájönnie a népnek, miután bemutatták, hogy hogyan is fog működni a multicrew.
Ettől még jobb az AFK PIP kurválkodás: beülsz egy haverhoz, majd mész a dolgodra, kapálni, porszívózni stb. A haver megkapja a plusz PIP-et te meg az általa összegyűjtött bounty-t. -
baphomet
senior tag
-
baphomet
senior tag
válasz Djuree #32180 üzenetére
A TM HOTAS 4-et támogatja natívan, billentyűzetet lehet is használni, de csak adatbevitelre (pl.: keresés a galaxis térképen).
A 12 gomb nem elég semmire, de ezt már az Xbone verziónál megoldották okosan a context menük használatával, amivel további 24 funkciót lehet összehozni. -
baphomet
senior tag
válasz glovasi #32443 üzenetére
Nem vitatva ennek a módszernek az élvezeti és sportértékét, de azért a kezdők és az óvatosabb duhajok számára megjegyezném, hogy bőven elég silent running nélkül (ha azzal megy az ember, akkor meg minek sietni egyáltalán?) 200-al ráfutni a levélbedobóra és a kapuba érve már vissza is lehet venni a sebességből, kirakni a landing geart és szép nyugdíjas tempóval, a fináncok felé vigyorogva, nyugodtan lehet landolni.
Van párszáz csempész forduló a hátam mögött, és nekem a 200-as tempó eddig még mindig elég volt, hogy beérjek az állomásra mielőtt a yard végzett volna szkenneléssel.
-
baphomet
senior tag
válasz orientcx #32475 üzenetére
Az üreges ikon alapján az egy player hajó a képen. Ha jól sejtem a saját másodlagos fiókoddal voltál együtt egy private groupban, így két dolog lehetséges: vagy öntudatra ébredt az azt futtató laptopod, vagy a lelkiismereted vezette és próbált meg vele öngyilkosságot elkövetni, hogy megőrizhesse a becsületét.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz Diopapa #32517 üzenetére
Már rég volt szükségem ilyesmire, de úgy rémlik, ami dob manipulator-t, az dob distilleries-t is, arra pedig a legjobb a T9.
Nem tudom, hogy a 2.3 után is megmaradt-e, de azelőtt T9 farmolásra a Seeking weapons volt a legjobb hely. Háborús rendszerekben találni. Mindig van benne 3db. védtelen T9, akik ráadásul fapofával nézik végig, ahogy végzel a kistársukkal, és, ha a mészárlást anarchiában rendezed le, akkor még a szekusok sem köszönnek be akadékoskodni. -
baphomet
senior tag
válasz Terrorista #32565 üzenetére
Van az a vagyon, aminél már nem számít az az aprópénz, amit a KWS hozna pluszba.
-
baphomet
senior tag
Ha már felfedezés és pályakezdő játékosok ...
Itt nem említette senki, és a millió soros patch notes-ban sem könnyű észrevenni, de jó, ha tudjátok, hogy a 2.3-ban a DBX-et csöppet megtámogatták: kapott egy további 2-es internal modult és kisebb lett a saját tömege. Ezzel ugrótávban feljött a második helyre az AspX elé, és így már minden, a kompromisszummentes felfedezéshez szükséges cucc felpakolható rá, és kevesebb, mint feleannyi creditből kijön, mint az Asp.
-
baphomet
senior tag
Úgy látom az Anacondának maradt egy hangyafasznyi előnye, ami tuningolt FSD-vel még tovább nő, valamint azt fél percig tart teletankolni, míg a DBX-nél ez több, mint másfél percig tart.
A gyorsasági rekordokat még mindig a 'condák tartják, de utánuk már a DBX-ek következnek. Asp-pel felfedezni meg már abszolút nem trendi, az olyan nagyon 3302. -
baphomet
senior tag
válasz nubreed #32835 üzenetére
A Frontier-nek évtizedes tapasztalata van a park menedzser zsánerben. A Planet Coaster-ből eddig eladtak több, mint egymilliót. Manapság az a legjobb hullámvasutas/vidámpark menedzser játék, bár nem túl erős a mezőny.
A Jurassic World 2015-ös mozi, 2016. februárban tartott 1,6 milliárd USD bevételnél világszinten, amivel minden idők negyedik legtöbbet hozó filmje jelenleg. Jó kis pénznyomda az a franchise. A folytatása meg jövőre érkezik. Ennek fényében nem is olyan rossz húzás ez Brabentől.
És amíg a Frontiernek jól megy addig van esély arra, hogy az ED-nek jól menjen, szóval szerintem fanyalgásra semmi ok.[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
Tartott három napig, de így a bétáért fizetők ügyvédeinek legalább kuss van.
Elite Dangerous 2.4 Closed Beta now over
Hi everyone,Just a quick note to let you know that the closed portion of the beta is now finished. Thank you for all of the feedback and bug reports - everything you have done in the beta so far has been absolutely invaluable.
We've closed down the beta to allow us to prepare for the second phase of the beta, which will be available in the next few days. This portion of the beta will be open for all PC players, not just those who have had previous beta access. I'll have more information on when it's coming, and a changelog (and whatever changes there are from the closed portion), as soon as available.
Thanks!
-
baphomet
senior tag
válasz wollnerd #32869 üzenetére
Több, mint fél éve használok ilyet. Remek cucc, én nagyon meg vagyok vele elégedve.
Előtte egy X52 Pro-t nyúztam másfél évig, nekem ez a T.16K hotas jobban bejön, mint az. A több, mint 20e Ft-nyi felárat meg aztán végképp nem éri meg a Saitek.
Röviden néhány gondolat:
- Az anyaghasználata meh, kopogós műanyag, de legalább az érdesebb fajtából, így a felforrósodott pilótafülkében megizzadt tenyér sem csúszik le róla, a botkormány megpláne, oldalt gumírozott.
- Az összeszerelési minőség jó, nem recseg-ropog, nyeklik-nyaklik. Masszív.
- Rengeteg kezelőszerv van rajta, persze az ED-hez még majdnem kevés így is, de egy gombot shiftnek beáldozva már elégséges. A gázkaron lévő minijoynak hála van 6 jól használható analóg tengelyünk, amit nem sok más termék mondhat el magáról.
- A joystick tetején és a talapzaton lévő gombok elég lötyögősek, nincs egy határozott nyomáspontjuk, ami egy csöppet zavaró. Ezzel szemben a tűzgomb és a 4/8 állású kapcsolók parádésak (és hát ezeket használjuk leginkább).
- Érzékenység, precizitás megint csak nagyon jó. A warthog érzékelője van ebbe is bepakolva.
- Ergonómia határeset. Nem rossz azért, hosszú távon sem kényelmetlen, vagy fárasztó használni, azzal nincs baj, de nekem az alsó-középméretű tenyeremmel kellett eszkábálni egy fél centis magasító betétet a joy csuklótámaszára, hogy szuperkényelmesen elérhessek minden gombot, és a gázkar oldalán lévő legalsó traktus eléréséhez is egy csöppet meg kell nyújtóztatni a hüvelykujjamat. Nagyobb tenyérrel kényelmesebb lehet, bár már olvastam arra panaszt, hogy nekik meg beleakadhatnak a nagy virsli ujjaik a gázkar frontján lévő billenőtengelybe. (amit a TM rocker-nek nevez, de ez hülyeség, bármit csináltam vele, csak nem szólalt meg az űrmetál \,,/ )Bármi kérdés volna még, állok rendelkezésre, míg Duvi el nem zavar a joystick topikba.
szerk. (#32870) Vesa:
Összességében nincs több kezelőszerv az X52 szérián sem. Ott a sticken van több cucc, míg itt a gázkaron. Ebből a szempontból egálban vannak.[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz wollnerd #33017 üzenetére
Ennek pont van tudományos magyarázata. Minden, a játék megjelenésekor ismert égitest pontosan ott van, ahol lennie kell. Az Alfa Centauri rendszer meg hát tényleg ilyen. Az A és B csillagok viszonylag közel vannak egymáshoz a C viszont valóban majdnem 0,2 fényévnyire van a másik kettőtől.
https://hu.wikipedia.org/wiki/Alfa_CentauriValószínűleg nem minden állomást helyeztek el kézzel oda, ahol van, de gyanítom, hogy a Hutton Orbital -egy gonosz kacaj kíséretében- direkt került pont a Proxima mellé.
-
baphomet
senior tag
válasz wollnerd #33040 üzenetére
Asszem minden felszíni állomáson van large pad, de ne vicceljünk már!
A Belugának egész alul van a hídja, és hosszú, mint állat, ezeket figyelembe kell venni a levélbedobónál. Kapcsold be a mouse widgetet, ha eddig nem tetted volna, (az sokat segít a nyílás megcélzásnál) és úgy menj át a levélbedobón (vagy felszálláskor levélkidobó? ), hogy a widget vízszintesen egy csöppet a képzeletbeli felezővonal alá essen, és tempósan (közel a 100-hoz) haladj át rajta, különben ráfordul az állomás a hajó farára. Íme egy tankönyvi példa:
https://www.youtube.com/watch?v=udjEwbJKQBEAmi esetleg még segíthet ráébredni és elhinni, hogy milyen marha nagy levélbedobó még egy Belugához képest is, az az hogy valamiféle a háztartásodban fellelhető 3D megoldással kipróbálod a dolgot: piros/kék anaglif szemüveg, 3D tévé, vagy VR headset.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz orientcx #33094 üzenetére
Az volt a baj, hogy beam lézerekkel próbáltad. A sebzés/PD terhelés aránya jelenleg a burst lézereknek a legjobb a három fajta közül. Én FdL-en próbáltam egy full efficient burst laser setup-ot. Persze még mindig többet esznek az MC-knél, de 2 pippel nagyon sokáig (ez aztán a pontos tudományos definíció ) 3-4 pippel meg szinte folyamatosan lehet velük tüzelni, miközben a hőmérséklet nem megy a kritikus szint fölé. Nyers dps-ben az MC egyértelműen jobb, de ha beleszámoljuk a munícó vásárlással, vagy bányászattal járó macerát, akkor már kábé egálban van a két megoldás.
-
baphomet
senior tag
A megoldás elegáns, a zeneválasztás viszont egyenesen zseniális , mintha csak tényleg thargoidirtáshoz írták volna:
Xenophobia -
baphomet
senior tag
válasz kiskuplung #33313 üzenetére
Működik tökéletesen Oculus módban, mint eddig, bár én nem a Steam-ből, vagy Oculus store-ból telepített változatot használom, hanem a Frontier-est.
-
baphomet
senior tag
válasz wollnerd #33369 üzenetére
Na akkor már kezded kapiskálni a véletlenszerű előfordulás kifejezés jelentését.
Egyébként nagyban növeli az esélyeidet high grade emission-re, ha deep space-ben vagy, és érdemes nem Fed, vagy Birodalmi rendszerben poroszkálni, mert azokban a high grade emmission-ök dobhatnak imperial shielding-et vagy core dynamics composite-ot is.
-
baphomet
senior tag
Ugyan már. Pofonegyszerű a dolog: teljesen lecsupaszított hajó, alulméretezett PD, legkisebb fuel tank, lekapart dukkózás, ja és több ezer próbálkozás, hogy kijöjjön egy olyan FSD mod, ahol a maximális optimal mass primary effect mellé sikerül secondary-nak további +optimal mass és +max fuel per jump effectet kapni.
-
baphomet
senior tag
válasz nubreed #33575 üzenetére
Sokat számít a háromszög forma a pilótafülkéből nézve.
Ami fontosabb: az SRV hangár méretéből kiindulva az Asp/Python közelébe spekulálják a hajó méretét és mintha fighter bay-t is felfedezni vélnének rajta a népek, így végre nem csak az a csúf vasaló (bár, mit is számít az a pilótafülkéből nézve ) Gunship lesz az egyetlen vadászhordozó M-es hajó. -
baphomet
senior tag
válasz Felhőtakaró #33583 üzenetére
Nem jól gondolod. Feltétel nélkül elhiheted duvinak, amit ír, ha mégis tévedne, majd én kijavítom.
A private gruop csak egy szűrő a matchmaking szerver számára, hogy csak a group tagjait rakja egy instance-be. Az általad leszüretelt barnacle-t az fogja szintén üresnek látni, aki veled egy instance-be kerül, akár open-ben, akár pg-ben játszol. Nyilván pg-ben kicsi az esély, hogy ne egy helyre kerüljetek, de egyáltalán nem lehetetlen, valamint egy pg-nek lehet sokszáz tagja is, míg egy insta talán max 64 fős lehet.
Abban viszont igazad van, hogy, ha építesz egy állomást 15000 ly-ra a Soltól, akkor azt csak te fogod látni, de te is csak addig, amíg hatni nem kezd az orvosság, amit azok a kedves fehér ruhás bácsik adtak be. (feltéve, hogy ugyanazzal a játékkal játszunk, mert én építeni eddig csak a hajómat, a reputációmat, és nagy arcomat tudtam eddig)
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz orientcx #33696 üzenetére
A sightseeing küldetések is növelik az exploration rank-et. Egy 5 milliós küldi olyan 2%-ot dob pioneer-ből elite felé, és a megfelelő hajóval egy ilyen fél óra alatt teljesíthető. Nem sokkal izgalmasabb, mint sima felfedezés, viszont kevésbé monoton, látványos, érdekes helyekre is elvihet, és még némi izgalmat is lehet belecsempészni wanted utasok felszedésével.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
-
baphomet
senior tag
válasz Felhőtakaró #33784 üzenetére
Oszt mégis honnan a retkes répából tudjuk ... volna az első gondolata az embernek, már az előző bekérdezésed után is, de nosza kapjuk elő a jó öreg józan paraszti észt a fiókból, valamint jóindulatúan feltételezzük, hogy nem solo, vagy pg módban játszva nehezményezed a CMDR-ek hiányát.
Valahol 10-20 ezer között van a lakott rendszerek száma, kb ilyen nagyságrendű lehet a RES-ek száma is, aminek csak egy része HAZRES, legyen mondjuk 10e. A steamen ebben a szent pillanatban 4650-en játszanak az ED-el. Ezt szorozzuk meg nagyvonalúan mondjuk 4-el, hisz sokan nem a steam-es kilenst használjuk. Ez 20000 játékos, ebből vonjuk ki azokat, akik éppen nem HAZRES-ben és open-ben vadásznak. Szóval maradt legfeljebb párszáz ember a tízezernyi HAZRES-re, vajon hol vannak? Hát a HAZRES-ekben, csak épp' nem ott, ahol te.
Persze az is lehet, hogy mindenkit elraboltak a thargoidok.[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz totila #34273 üzenetére
A nagy hatalom nagy felelősséggel jár, ezt még a pókember is tudja. Ne lőjél ki senkit véletlenül!
Egyébként meg: "Fines can be paid off at the security office, bounties can be cleared using Interstellar Factors at an exorbitant mark up"
A büntiket ugyanúgy ki lehet fizetni, mint eddig, és nem is "növik ki" magukat vérdíjjá egy hét után.
A hajónk vérdíjaktól tisztára mosását pedig a már jól ismert, a low sec. rendszerekben tanyázó Interstellar Factors rosszarcú ügynökei végzik el, busás baksisért persze.szerk.: Illetve, ha detektált vérdíjjal végeznek veled, akkor egy börtönhajón respawnolsz, ahonnan nem eresztenek, míg a vérdíjad árát le nem perkálod.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
Volt egy kisebb hőbörgés, hogy aki 2015-ben vett Lifetime Pass-t az 2018-ra éppen annyit kap a pénzéért, mint a Horizons tulajok, negyedannyiért. Erre válaszolta a Frontier, hogy jaj hát izé, eddig csak az ingyenes tartalomról beszéltünk (Beyond), de lesz további, fizetős prémium kontent is. Osztán majd meglátjuk...
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
Máskor is szóba került már ez. A jó válasz szerintem nem a türelmes "-Tudtommal nincs ...", hanem "-Egyes fiam, leülhetsz!"
A világért se tűnjön úgy, hogy ne okoskodni akarnék. Mégis mi a nyavalyás ffb infót köphetne ki magából a játék vákuumban közlekedő, fúvókákkal irányított űrhajók esetében?Akinek mindenképp kell valamiféle a tactile feedback (biztos van rá jó magyar szó is, elnézést ) annak javaslom a Buttkickert, és társait.
[ Szerkesztve ]
-
baphomet
senior tag
válasz bot1978 #34977 üzenetére
A többire már úgy látom adtak magyarázatot, de joyos script ügyed szerintem egy bonyolult megoldás egy nem létező problémára.
A program eleve kezeli a billentyű/joygomb kombinációk használatát, nem kell ehhez semmi segédprogram. Ahogy a scripted is csinálja, egyszerűen kinevezel egy, vagy több gombot "shift"-nek és ezeket lenyomva tartva állíthatsz be másodlagos, harmadlagos funkciót a többi gombnak.
Pl. a váltógombod legyen mondjuk a JOY6 (ennek nem adsz semmi funkciót alapból), primary fire JOY1, secondary fire JOY6+JOY1: a játékon belül a gombkiosztás beállításánál egyszerre nyomod le a két gombot, ennyi.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- OLED TV topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
- Hálózati / IP kamera
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- DJI Avata 2 Fly More Combo (Three Batteries)
- -59% HP EliteBook x360 830 G7:i5 10310U,16GB,256GB,vil.MAGYAR bilI.,IR,13.3" Touch,100%sRGB,WWAN 4G
- Sony PS5 (1116A) + 2TB Samsung SSD bővítés a gyári 825GB mellett, két karral + venom töltőhub
- HP Laptop 15-fd051ne - ÚJ - 15,6" FullHD IPS notebook - Core i5-1335U, 8GB, 512SSD, Win11
- Brother DCP-L2532DW wifis, multifunkciós lézernyomtató
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs