-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peppo
őstag
válasz miqlas #43710 üzenetére
Lehet, bár nem közvetlenül. Ha már egy állomáson valamelyik frakciónál jó vagy, akkor kaphatsz tőlük olyan szállítóküldetéseket (vagy lövöldözős küldetéseket), amelyekért exquisite focus crystals a jutalom. Abból aztán tradernél csinálhatsz egy csomó sima focus crystalt.
-
Peppo
őstag
válasz 4580693 #43712 üzenetére
Hát, nem nagyon tudok magyar segédletről. Itt a fórumon felmerül időnként a téma, de teljes összefoglalót magyarul még nem láttam. Videót sem, pedig az igazán hatékony az lenne. Általában az Elite-ben sokkal egyszerűbb megtanulni a dolgokat egy ötperces videóból, mint egy tízoldalas leírásból.
Az biztos, hogy először a guardian cuccokkal érdemes foglalkozni, aztán, ha megvannak, (plusz még az egyéb mérnökölt cuccok, amelyek nem ártanak, ha az ember lövöldözni megy), akkor kell csak foglalkozni azzal, hogy is kell a thargoidokat megtalálni, és hogy kell velük harcolni.
Szóval először meg kell szerezni pár guardian blueprintet, plusz egyéb, a guardian bázisokon potyogó cuccokat, amelyek szintén szükségesek. Angol videó van bőven, pl. ez vagy ez és nyilván van még ezeken kívül is sok.
Esetleg az is egy megoldás, hogy ha valaki arrafelé megy, megkéred, hogy segítsen. Hamar bele lehet jönni amúgy, de ha magadtól kell rájönni, akkor eltarthat egy jó darabig. -
Peppo
őstag
-
Peppo
őstag
Ha belegondolok, hogy a Tojás idejében az átlagos másodpercenkénti hozam volt 200k körül.
-
Peppo
őstag
válasz sto1911 #43727 üzenetére
Ilyen küldetéseket úgy érdemes felvenni, ha a célpont rendszerben van gyűrűs bolygó, és ott resource extraction site. Ebből négyféle van, a sima res site, a low, a high és a hazardous. Ha gyenge a hajód, az utóbbi kettőt ne erőltesd, a sima res site viszont jó lehet, mert ott általában a helyi biztonsági erők is ott vannak, és velük együtt aránylag könnyen el lehet intézni az ellenfeleket. Annyi a titok, hogy meg kell várni, míg a zsaruk és a kalóz összeakaszkodnak, aztán beszállni a zsaruk oldalán. Alacsony szintű res site-nál általában az ellenfelek is alacsony szintűek, szóval itt kellemesen lehet lövöldözni. Egyébként a nav beacon is jó lehet, bár ott általában elég lassan spawnolnak az ellenfelek.
Amúgy az ellenfél erejét két dolog határozza meg. Az egyik maga a hajó. Értelemszerűen egy Anaconda jóval keményebb dió, mint egy Sidewinder. A másik meg a rangja. Egy harmless hajó alap felszereléssel van ellátva, míg egy elit a legjobbakkal, és azok is sz.rrá vannak mérnökölve. Ezeket egy alap hajóval meg sem tudod karcolni.
Szóval amíg nem nagyon megy a dolog, keresd az alacsonyabb rangú, kisebb hajókat. Aztán, ha már szépen tuningolva van a hajód mérnökök által, akkor lehet menni a master+ közepes és nagy hajókra. Harci hajó mérnökölésénél kötelező a shield, a shield boosterek, distributor, power plant, a fegyverek, és lehetőleg a thruster minél magasabb szintű tuningja. Amíg ezek nincsenek meg, felejtsd el az erősebb hajókat, esélyed nincs ellenük! Legalábbis egy az egyben.[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz 4580693 #43742 üzenetére
Először is legyél ally a Sirius Corporationnel, azt legkönnyebben úgy éred el, ha összegyűjtesz 10-12 milla értékű felfedezési adatot, és egy olyan állomáson adod le, amely a Sirius Corp. tulajdonában van. Ekkor ally leszel, és elvileg jön az engineer invitation mission.
Ekkor szokott jönni a másik szívás, az, hogy nem adja be az engineer invitation missiont. Ha ez a helyzet, akkor menj a Patterson Enterprise állomásra a Sirius rendszerben, és ott elvileg már meg fogja adni. Megcsinálod, és viheted Marconak azt a cuccot, amit kér. Modular terminal, ha jól emlékszem.
Röviden ennyi. -
Peppo
őstag
válasz miqlas #43773 üzenetére
Fullra húzott A kategóriás thruster. Egy nagy gázfröccs, és lehagyod a szkennelő hajókat.
Viccet félretéve van olyan, hogy silent running, ami az észlelést csökkenti, ill. ha a hajód kidob egy heatsinket, akkor az őt éppen szkennelő hajók elveszíthetik a "befogást". Legalábbis én már jártam így, mikor lőttem kalózhajót, az meg dobott egy heatsinket, és pár másodpercre nem tudtam lockolni, csak kézzel célozva lőni.
De biztos vannak itt olyanok, akik gyakorlottabbak a lopakodásban, ők többet tudnak mondani.
-
Peppo
őstag
Sokszor előfordul, hogy nem szkennelnek. Az őrjárat éppen másfelé van elfoglalva valamivel, és nem érnek oda, mire bedokkolsz. Főleg, ha nem óvatoskodsz dokkolásnál, hanem gyorsan beviszed a hajót.
Máskor meg gyakorlatilag azonnal ott vannak, és már szkennelnek is. Szerintem ez simán mázli kérdése. De persze el lehet kerülni őket akár manőverezéssel, akár a fentebb írt módszerek valamelyikével. -
Peppo
őstag
Ha már sztorizgatás.
Annak idején én sem erőltettem a sima kereskedelmet. Eleinte courier jobokat csináltam (ez jó az alapok megtanulására is, navigáció, dokkolás, állomásokon való ügyintézés, stb.), aztán, mikor már volt pénzem egy Cobra MKIII-asra, vettem egyet, azzal szállítóküldetéseket nyomtam, míg lett egy AspX, aztán azzal szállítgattam, míg lett egy Python, aztán még egy ideig ezzel folytattam, míg lett annyi pénzem, hogy vettem mellé egy Anacondát. Eddigre már untam a szállítást, kimentem lövöldözni, de hiába Anaconda, mérnökölés nélkül nem sokat ért, így ráálltam erre. Volt legalább egy hónap, mire meglett az összes mérnök (a bubiban lévők csak), addigra már egész jól álltam a Föderációnál, így rámentem a Corvette-re, és utána kb. 50-50 arányban szállításból és lövöldözésből (massacre mission ezerrel) lett a pénzem. (Corvette-en mindig volt collector limpet, így a manufactured material nem volt probléma, ill. a küldetésekért is mindig azt kértem.) Adatokat Jameson Crash Site-ról, raw matit meg bolygókról szereztem. Bányászni csak később kezdtem, a dupla hotspotok megjelenésekor. Pár milliárd abból is összejött. Közben kifarmoltam a tech brokeres cuccokat.
Aztán hosszabb szünet, mely alatt csak a powerplayes cuccokat gyűjtögettem, és az FC megjelenésekor jöttem vissza. A nagy Tojáslázat én sem hagytam ki, össze is jött annyi, hogy pénzzel többet gond nem lesz.Mit csinálnék ma másképp? Az a helyzet, hogy kezdőként szerintem ez egy jó út volt. Nem tesz jót a játékélménynek, ha valaki egy hétvége alatt milliárdos lesz, márpedig ezt ma meg lehet csinálni, még Tojás nélkül is. Esetleg némi felfedezéssel fűszerezném, mert az elején még egész jó pénz van abban is.
De ha új karaktert indítanék, és mondjuk nem használnám ki a mostanit, és mondjuk mást sem kérnék meg, hogy húzzon, akkor valószínűleg én is egy high res site-hoz mennék, ott összelövöldöznék annyit, hogy legyen egy bányászhajóra elég (pl. egy CobraMKIII), és azzal szednék pénzt, aztán vagy azonnal egy Pythont, vagy megint előtte egy AspX-et vennék, de nyilván a Python lenne a cél. Azzal is bányászgatnék, utána meg amihez kedvem lenne. Szólóban kb. ez a leggyorsabb módja a fejlődésnek. De ismét hangsúlyoznám, hogy kezdőknek nem ezt az utat javaslom.
Persze mindez csak egy erős ha, mert valójában nyilván áttolnék az új karakternek pár milliárdot az FC által, aztán annyi.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
Az tök jó, hogy végignyomtad az ötöst. Ezzel elég szépen megnöveled a maximális ugrótávot. Mellett az experimental effect még tud adni némi bónuszt. (Azt hiszem, a Mass Manager szokott lenni a legjobb lehetőség, legalábbis nagyobb hajókon. De már rég csináltam ilyet, nem biztos.)
Nem lehet több experimental effect egy cuccon. Lecserélni le tudod, de egyszerre csak egy lehet rajta.
A pin blueprint arra jó, hogy egy-egy mérnöknél egy-egy fejlesztést el tudsz rakni magadnak (pl. Felicitynél az FSD Increased Range egy jó lehetőség erre), és akkor azt a fejlesztést bárhol rá tudod rakni az adott modulra. Fontos, hogy előtte azért a mérnököt húzd fel ötös szintig, és azt sem árt tudni, hogy a pin blueprint az experimental effectre nem vonatkozik, azt továbbra is csak személyesen egy mérnök teheti fel. Jó hír viszont, hogy az experimentalhoz elég, ha az adott mérnök egyes szinten ért az adott cucchoz, már rá tudja tenni.Itt egy video, hogy mit lehet érdemes majd melyik mérnöknél elrakni. Persze ízlés dolga is, de én is ezt a listát használtam, és szerintem jó. Arra figyelj, hogy van egy bug. Pinnelés után érdemes kilépni és belépni, hogy megnézd, tényleg megjegyezte-e a játék. Néha nem teszi. Ezért még mielőtt lelépnél a mérnöktől, nézd ezt meg!
-
Peppo
őstag
1. Igen. Épp ez a lényege, hogy nem kell elmenni megint a mérnökhöz, ha egy másik hajót akarsz fejleszteni. Kivéve persze az experimental effectet, azt csak mérnök teheti fel személyesen.
2. Bármelyik állomáson megteheted, ha be vagy dokkolva. (FC-n is elvileg) Remote Workshop néven találod az állomás menüjében.
3. Alapanyag mindig kell, minden fejlesztéshez. Ha öt modulra teszed rá, akkor ötször annyit kell gyűjtened.
4. A modul mérete, osztálya nem számít. Bármelyik FSD-re ráteheted. -
Peppo
őstag
válasz Submarine #43843 üzenetére
Köszönöm! A sört inkább idd meg te, én most vigyázok a vonalaimra!
Közben még megnéztem néhány képernyőmentést (van vagy 100 különféle beteg nevekkel):
Fredrik Faffe Killpizza
Winnie Puderquaste Chocolate
Hyperspace Howard
Totali Moroni
Skyver Followthebear
Anonymous Bosch
King Bumpy Tim The Third -
Peppo
őstag
válasz Submarine #43845 üzenetére
Ne is mondd, már kb. minden kaja kalóriatartalmát fejből tudom, és számolom is automatikusan. Mondjuk én a nagyján már túl vagyok, most már inkább csak tartani próbálom a szintet, de persze azért pár kiló még lemehet.
Az eleje gyors volt, 20 kiló úgy eltűnt, mintha sosem lett volna. Ez volt egy éve. Azóta még kb. 10, bár most a karantén miatt nehezen megy. Túl közel a hűtő. De most nem is sürgős.
-
Peppo
őstag
válasz 4580693 #43879 üzenetére
Ha már gyűjtöd, akkor szedj ötvenet, mert még egy mérnöknek fognak kelleni. (vagy akár százat is, elvileg lőszer szintetizálásnál is használható)
Remélem, a hely, amit megadok, jó! Azt hiszem, én is itt voltam annak idején.
Rendszer: HIP 17403 Bolygó:A4A (koordináták -34.981, -141.413)Egy thargoid és sok humán hajó roncsai vannak itt. A thargoid hajó mellett lesznek olyanok, hogy thargoid sensor. Ezek raktérbe felvehető tárgyak, de neked ennek a darabjai kellenek, ezért ezeket szét kell lőni. Akkor lesz belőlük sensor fragment. Ez már material, nem kell neki rendes raktér. Egy darab ugyanúgy hármat ad, mint minden más mati. A szokásos kilépős-belépős móka. Odamész, szétlövöd, összeszeded a darabokat, kilépsz, belépsz, és újra, amíg kell még belőle. (Olykor találni ott simán is sensor fragmentet, akkor persze szedd össze azt is.)
Van egy bug, hogy a fragment átesik a talajon, és nem lehet összeszedni. Egy haver úgy oldotta meg, hogy a sensort előbb raktérbe pakolta, kicsit odébbvitte, ott kidobta, és úgy lőtte szét. Ilyenkor nem esett át a cucc. De amúgy ha nem vacakolsz ezzel, akkor is tele lehet pakolni a 100-as tárolót max. fél óra alatt.[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz 4580693 #43881 üzenetére
Az soha nem árt, én minden bolygót leszkennelek, amelyikre leszállok.
De itt , ha jól emlékszem, volt a bolygó körül egy jelforrás, amihez odarepülve és beszkennelve, már mutatta a felszínen is a roncs helyét.
De az is lehet, hogy keverem valamivel. Pár hónapja havernak elég intenzíven elkezdtük a mérnököket összeszedni, sok helyen voltunk, kicsit már összefolynak a dolgok.
-
Peppo
őstag
Én is C64-en toltam. Mondjuk nekem csak az a verzió volt meg, amelyik nem adott álcázót, csak pár nem túl bonyolult küldetést. Abban a részben még megérte kereskedni, ellenben a fejvadászat, kalózkodás és a bányászat gyalázatosan kevés pénzt fizetett.
Aztán jött, szintén C64-en a Space Rogue, azt is imádtam, csak végigvinni nem tudtam, mert sokadik sikertelen próbálkozás után azt hittem, képtelenség. Azóta persze emulátorral és némi angoltudással sikerült ezt is megoldani. Hatalmas játék volt. Kb. tökugyanaz, mint az Elite, csak kevesebb csillagrendszerrel, de bejárható bázisokkal és kalandjáték elemekkel.
PC-n próbáltam az Elite 2-t, de nem jutottam vele olyan messzire, mint az első résszel. Az X-Wing szériát viszont az elsőtől az utolsóig agyonjátszottam. Remélem, a most kijött Squadrons valami hasonló!
-
Peppo
őstag
Kicsit furcsán néz ki a Corvette, de ha ingyen van, hát örülünk neki.
Lassan jönnek a fekete festések is megint, ha nem tévedek. Pár hajóra még meg kellene vennem.
Olyat nem fognak csinálni. Egy új kiegről van szó, az meg mindig maximum áron indít mindenkinek. Én már azzal is nagyon elégedett lennék, ha a bugokat kipucolnák a játékból, mert az utóbbi egy évben a helyzet finoman szólva is siralmas volt.
-
Peppo
őstag
válasz ezoltan #43986 üzenetére
Pont felfedezéskor nem sok esély van rá. Főleg, ha a bubin kívül jársz, lakatlan rendszerekben, ott nagyjából nulla az esélye, hogy bárkivel összefuss.
A népszerűbb helyeken viszont (Jameson Memorial, mérnökök bolygói) szinte azonnal lehet látni valakit, és nem kevés közülük ganker. -
Peppo
őstag
válasz undercover #43990 üzenetére
Mindig érdemes visszatérni.
A fejvadászat, ha küldetés alapon csinálod, (sok-sok massacre mission) elég jól fizet most is. És ha közben a szétlőtt hajókból kihulló materialokat is szeded (erre mondjuk nem jó se a Vulture, se a FDL, hanem valami nagyobb rakterű hajó kell, pl. Krait II, Python, Corvette), akkor a küldetések jutalmaival együtt a farmolás legnehezebb része ki is van pipálva. A többire, raw material ill. data farmolásra vannak egyéb, nagyon gyors módszerek. Szóval összességében nem vészes a farmolás része a dolognak.
-
Peppo
őstag
válasz undercover #43992 üzenetére
Most kicsit pangás van. Fél éve jött a Fleet Carrier, akkor volt élet rendesen. A következő nagyobb tartalom már csak az Odyssey lesz, de az még odébb van. De ha régi játékosként jönnél vissza, neked alighanem lenne benne most is bőven újdonság.
-
Peppo
őstag
-
Peppo
őstag
válasz Apollyon #44016 üzenetére
Az Elite 2-ben pont úgy közlekedtek a hajók, ahogy az Expanse-ben (ill. a valóságban is tennék). És a távolságok is valódiak voltak. Egy-egy rendszer széléről akár hetekig is tarthatott az út befelé a lakott bolygókig. Persze volt időgyorsítás a játékban, így ez nem okozott gondot, viszont multira ez alkalmatlan lenne. Ezért lett az újabb részben supercruise.
-
Peppo
őstag
válasz miqlas #44026 üzenetére
Annál talán több is. A legjobb ötlet, amit eddig láttam vagy amiről hallottam ennek a problémának a megoldására.
Van pár ilyen rendszer. Én mondjuk már a 200-300k ls távokat is sokallom, ami kb. 10 perc supercruise. Szerencsére ilyenre már ritkán van szükség, és akkor is inkább odaugrok a carrierrel.
-
Peppo
őstag
válasz #21346560 #44050 üzenetére
Több oka is lehet. Beültetheted a másik profilt magad mellé, és ha jól tudom, az plusz egy pöttyöt jelent a power distributoron, így a hajód hatékonyabb lehet.
Továbbá egy új accon kipróbálhatsz olyan dolgokat, amelyeket a másikkal nem akarsz. Mondjuk full notoriety szintet elérni, esetleg újrakezdeni a játékot, vagy akár egy második Fleet Carriert szerezni. -
Peppo
őstag
Ha közepes méretű hajóval akarsz outpostra leszállni, ott előfordul, hogy az egyetlen megfelelő méretű leszállóhelyen éppen ott rutinozgat valami npc. Általában 1-2 perc alatt eltűnik, de néha beakad valami, és akkor hiába vársz. Érdemes ilyenkor kilépni menübe, majd vissza, és akkor már rendszerint tiszta a terep.
#44056 duvi
Köszi! Igen, ez így elképzelve is elég jól hangzik. Pl. full pajzs mellett még mindig 3 pip a többire. Ez pve-ben is nagyon hasznos tud lenni, és gondolom, pvp-ben még inkább az.[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz ledgeri #44064 üzenetére
Ezt a játékot tényleg úgy játszhatod, ahogy akarod. Akár teljesen egyedül is, solo módban, és akkor tuti senkivel nem találkozol, de mehetsz openben is, akkor találkozhatsz másokkal. De még ott sem kötelező bandázni. Középutas megoldás a private group, ahova csak meghívottak mehetnek, így ha haverokkal akarod tolni úgy, hogy más ne zavarjon, ez a lehetőség való neked.
Ja és bármikor válthatsz a játékmódok között, szóval megteheted, hogy először egyedül ismerkedsz a játékkal, aztán ha már elég magabiztos vagy, akkor bemész openbe, és szétlöveted magad az első arra járó gankerrel.Teljesen egyedi, ki mit szeret. Van, aki sosem megy openbe, más meg sosem tolja soloban, és vagyunk páran, akik váltogatjuk a módokat, mikor melyikhez van éppen kedvünk, vagy mikor melyik tűnik célszerűbbnek. Pl. mikor egymilliárd kreditet érő gyémánt van a raktérben, akkor nem árt átgondolni a lehetőségeket.
-
Peppo
őstag
válasz orientcx #44077 üzenetére
Ajjajj!
Legutóbb a painite volt a sláger, miután a gyémántokat is "balanszírozták". Tavasszal iszonyat pénzeket lehetett keresni a gyémánttal, és bár most is tűrhetően fizet, a sziklák megtalálásával van gond rendesen. Jól sikerült a balance patch. A painite most nyugisabb. Void opal meg általában jó, csak az ugye core mining, ami lassabb. De legalább szórakoztatóbb.
Plot route, elvileg más nem kell. De arra figyelj, hogy a hajód ugrótávja legyen akkora, hogy az útvonaltervező tudjon is vele mit kezdeni! 10ly alatt már elég súlyos problémákba szokott ütközni szegény. 20 ly fölött már általában nincs baj, kivéve, ha valami permites rendszer közelében vagy, és attól meghülyül. Ilyenkor érdemes több irányba is próbálkozni.
-
Peppo
őstag
válasz Dreadloord #44083 üzenetére
Ha kampányra gondolsz, akkor csalódni fogsz, olyan nincs. Itt neked kell kitalálnod, mit is akarsz csinálni. Annyiban azért segít a játék, hogy ha pl. elkezded a játékban lévő mérnököket végigjárni, az felfogható egy jó hosszúra nyúlt tutorialnak, amelyben megismered a játék lehetőségeit. De még ez a része is teljesen rajtad múlik, hogy foglalkozol-e vele (nagyon is érdemes), vagy csak néhányat jársz végig, vagy hagyod őket a fenébe.
Megteheted azt is, hogy keresel magadnak társakat, és multiban nyomod, segítesz nekik (bár jó ideig inkább ők fognak neked ), de persze teljesen egyedül is elérhető minden tartalom a játékban (nyilván a pvp kivételével).
Küldetésekből, ill. elvégezhető feladatokból, egyes oldalaknak történő segítségnyújtásról (pl. powerplay), azért elég sokféle van, ill. többfelé lehet szakosodni (kereskedő, fejvadász, kalóz, felfedező, bányász). De egy mindent átfogó, kampány jellegű hosszú feladatsorra ne számíts! Nem mondom, én is örülnék, ha lenne ilyen a játékban, szerintem sok játékost riaszt el, hogy itt senki nem fogja a kezüket, de egyelőre nincs.
Azért nem kell elkeseredni, bőven lehet találni tennivalót. Én vagy 1000 órát toltam bele, mire először kiégtem. És nem bánom ezt az időt, mert jól szórakoztam, néhány idegesítő hülyeséget leszámítva. -
Peppo
őstag
Amíg az interdictiont nem tudod kivédeni, ne fuvarozz drágább árut. Ha megtanultad, hogyan kell, akkor majd lehet. És az sem mindegy, milyen hajóval repülsz. A teherhajók nagyon lassan fordulnak, így velük nehezebb kivédeni. Ha meg kiszedtek supercruise-ból, akkor elmenekülni is nehezebb velük, mert lassúak (bár erre van trükk), és harcolni sem jó velük, megint csak mert lassúak, és kevés fegyver fér rájuk.
Szóval kezdetnek valami mozgékonyabb hajót érdemes vinni, azzal gyakorolni. És legyen rajta pajzs! Nem kell a legerősebb, csak legyen rajta valami. Sok múlhat azon a pár másodpercen, amit egy kisebb pajzs is jelenthet.
-
Peppo
őstag
válasz miqlas #44109 üzenetére
Van több módszer is, függően attól, hogy mit keresel. Ha Void Opalt, akkor core mining a szükséges módszer, ehhez kell pulse wave analyzer (utility cucc). Ha ezt időnként elsütöd, akkor az olyan sziklák, amelyekben van valami (nem feltétlenül VO, lehet valami értéktelen cucc is), világítani fognak pár másodpercig. Ha van a hajódon prospector limpet controller (nélküle el se indulj!), akkor az ilyen sziklákba bele kell vele lőni egy limpetet, és azt kijelölve látod, mi van a sziklában. Utána sziklát robbantani és kikanalazni a belsejét. De erről érdemes megnézni egy videót.
Ha Painite vagy Low Temperature Diamond a cél, akkor a surface mining a megoldás. Ez sokkal egyszerűbb, és ez esetben pulse wave nem is kell, hanem csak véletlenszerűen lövöldözni a prospector limpeteket a sziklákba, aztán amelyikben van valami, azt mining laserrel kiszedni.
Collector limpet controller legyen bőven a hajódon!
-
Peppo
őstag
Ha modult nem cseréltél a hajóban, rakományt sem vettél fel, és nem is nézted el, akkor még lehet az, hogy a distributor beállításán (jobb oldalt az állítható pöttyök) módosítottál valamit, és nem ugyanannyi energia megy a hajtóműre, mint korábban.
A bányászat nagyon is kifizetődő. 1 tonna gyémánt árával visszahozod a teljes összeget, amibe az a Cobra került. De painite-ból se kell hozzá kettőnél több. Szóval e miatt ne aggódj! Ha pénzre van szükséged, a bányászat jelenleg a leghatékonyabb módszer arra, hogy sokat szerezz.
Meg kell persze hozzá tanulni pár dolgot, pl. hogy hova érdemes menni, mit érdemes vinni, hogy kell hatékonyan bányászni, és aztán hol érdemes eladni a cuccot, de ha ezek megvannak, akkor dőlni fog a lé. Kicsit gyorsabban is, mint az egészséges lenne.[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
A harcot szokni kell. Főleg, ha korábban nem játszottál hasonló játékokkal. Ráadásul az Elite ilyen szempontból nem bánik finoman a kezdőkkel, mert itt egy hibás döntés gyakorlatilag azonnali rebuyt jelent, ha a hajód nincs mérnökölve.
Hibás döntés alatt azt értem, hogy megtámadsz expertnél magasabb szintű és AspX-nél nagyobb hajókat. Ne tegyél ilyet, és akkor nem lesz baj. Rakj össze valami harci build alapján egy közepes hajót (Krait II vagy Python kezdetnek tökéletes, de bármelyik kifejezetten harci hajó is jó), és egyelőre ne foglalkozz azzal, hogy nincs mérnökölve! Nav beacon mellett vagy low resource siteoknál lövöldözz wanted státuszú, alacsony szintű, kisebb hajókra, és aztán lassan belejössz. Ha közben haladsz a mérnökökkel is, akkor látni fogod, mennyit dob egy-egy fejlesztés a hajón (shield és shield booster talán a legdurvább), és végül már simán nekimehetsz kb. bármelyik humán npc hajónak. A Thargoidok külön kategória, őket egyelőre kerüld! -
Peppo
őstag
válasz Dreadloord #44193 üzenetére
Ha mindenképp harcból akarod összeszedni a pénzt, akkor érdemes massacre missiont vállalni valahol, ahol már elég magas a reputációd néhány frakciónál, és akkor azok adnak olyanokat pl. hogy nyírj ki 60 kalózt és kapsz érte 30 millát. És ha több frakciótól is veszel fel küldetést ugyanoda, akkor egyszerre íródnak jóvá a killek, vagyis az a 30 milla akár 90 vagy 120 is lehet. (Persze ehhez ally státuszban kell lenni az adott frakcióknál) Ha a célpont rendszerben van low res site, akkor még csak erős hajó sem kell hozzá, szimpla kacsavadászat az egész.
Megfelelő helyek erre: Heveri, ahonnan lehet felvenni küldetést a Logoni ill. Paitina rendszerekbe. De jó erre a HIP 8444 is, ahol birodalmi rangot húz a nép. Ott hamar fel lehet tolni a reputációt, aztán 4-5 helyről egyszerre is felvehetsz a szomszédos HIP 8758 rendszerbe, ahol van low res site. Rengeteg pénzt össze lehet szedni pár nap alatt. Aztán rá lehet menni a komolyabb közepes vagy akár nagy hadihajókra is.
-
Peppo
őstag
válasz Dreadloord #44207 üzenetére
Van, mikor normál (nem kalóz) frakciók háborúznak egymással, de én azt nem szeretem. Egyrészt kalózt irtani jobb, másrészt őket többen is utálják, tehát több frakciótól tudsz küldetést felvenni ugyanarra a helyre, míg előző esetben csak az egyetlen rivális frakciótól. Szóval kalózt irtani jövedelmezőbb is. Ráadásul a helyi védelmi erők is kedvelni fognak utána, és egyszerre sok frakciónál megy fel a reputációd is. (Már ha nem lenne már maximumon.)
Az ilyen kalózos küldik jellemzően másik rendszerekbe szólnak. Azért ajánlottam a Heverit, mert a Logoniban és a Paitinában is van gyűrűs bolygó, így van resource site is. Ott meg hemzsegnek a célpontok, és hacsak nem haz resbe mész (eleinte semmiképp sem ajánlom), akkor lesz segítséged is a helyi rendőrség személyében.Az, hogy a nagyhatalmak közül kiknél szerzel jópontot, az attól függ, hogy a küldetést adó frakció hova tartozik. Ha pl. a Föderációhoz, akkor a küldetés teljesítése húzza a föderációs rangodat is. Szóval a frakció a lényeg, aki adja.
Először persze, neutral vagy. Érdemes nekik pár könnyebb küldetést gyorsan megcsinálni, mert a küldetésért járó jutalom nagyban függ attól, hogy mennyire vagy jóban az azt adó bandával. Pl. ha csak közepes vagy, akkor azért a 60 kalózért nem adnak 30 millát, de talán még tízet sem. Szóval először érdemes kicsit javítani a kapcsolaton, aztán felvenni a mészárlós küldetéseket. Persze kezdheted is ezekkel, a repud javítják ezek is, csak akkor eleinte még szar lesz az értük járó pénz.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz zeno79 #44209 üzenetére
Abban a rendszerben nem lehet jobbat kapni, de máshol igen. Itt tudsz adott modulokat, hajókat árusító állomásokat keresni. Reference systemhez megy az, ahol éppen vagy, és a Station sells modules mezőbe meg a keresett modul vagy modulok. (Egyszerre túl sok modult ne adj meg, mert akkor lehet, hogy nem talál olyan helyet, ahol mindet kapni.)
Mérnökölés megkezdéséhez kicsit repkedni kell. Ha már kicsit fejlődtél, mint felderítő, majd a mérnökök is kezdenek elérhetővé válni.
Vannak cuccok, melyek csak combat módban működnek (jellemzően fegyverek), és vannak, melyek meg csak discovery módban. Pl. szkennerek. Van, amelyik mindkettőben. Ezeket végig kell próbálgatni, de többnyire logikus is, melyiket hol használhatod.
Szerintem egyelőre szokd az irányítást, vállalj könnyebb (szállító) küldetéseket. Harcot egyelőre ne erőltesd, ahhoz kell némi rutin és legalább A-s cuccok a hajóra, bár igazán csak majd mérnökölve fog jól működni. Az ilyen alfa vagy omega cégek közötti háborúk úgynevezett conflict zone-okban mennek, és ott durva harcok vannak. Azt még a jelenlegi felszereltségeddel nem ajánlom.
Holdjáróhoz kell a hajóba egy planetary vehicle hangar nevű modul, és abba kell venni egy Scarabot. Utána már tudod majd használni bolygók felszínén.
Lehet fuvart vállalni messzebb is, csak nem biztos, hogy megéri. De eleinte, amíg gyakorolsz, belefér néhány ilyen is, hogy szokd a navigációt, ill. gyakorold a fuel scoop használatát.
Discovery scanner alapból van minden hajón, nem kell venni. Az egyéb szkennerek, mint pl. a kill warrant scanner, a utility modulok között van, és nem biztos, hogy ott, ahol vagy, kapni ilyet.
-
Peppo
őstag
válasz zeno79 #44221 üzenetére
Néha nem ad engedélyt. Van, hogy nincs szabad dokkolóhely. Ez outpostokon szokott előfordulni, ha közepes méretű hajóval mész, mert abból csak egy dokkolhat egyszerre. És ritkán még kis hajóval is megtörténhet, ha nagy a forgalom.
Másik ok lehet, hogy 7500 méternél távolabbról próbáltad.
És nagyon ritkán van, hogy valamiért meghülyül, és nem enged. Sajnos a játékban akad bug bőven. Ilyenkor kilépsz menübe, majd vissza, és akkor már általában működik. -
Peppo
őstag
válasz Munkas #44237 üzenetére
Igazából a régi Elite is farmolós volt. Ott is sokszor ugyanazon a kereskedelmi útvonalon repkedtünk oda-vissza, és farmoltuk a pénzt. Az ED-ben a pénz ma már nagyon könnyen jön. Túl könnyen. Viszont csak a pénzzel nem sokra mész, gyakorlatilag a mérnökölés nélkül csak drága, de nem jó hajóid vannak. És a mérnökök elérése már nem megy gyorsan.
Aztán ott vannak még egyéb lehetőségek is, amelyeket már említettek mások. Powerplay, Thargoidok, Elite minősítések elérése, föderációs és birodalmi hajók megszerzése, és nem utolsó sorban a multiplayer. Ezek közül te döntöd el, melyiket akarod és melyiket nem. De nem is segít a játék abban, hogy eldöntsd, itt minden rád van bízva.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen