-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rtitusz
őstag
válasz rtitusz #12265 üzenetére
Úgy beugrani egy rendszerbe, hogy a "Fuel Scooping" azelőtt felhangzik, hogy betöltene a kép gatyacserélős esemény. Majdnem pirítós lettem egy Neutron és egy G csillag között, amik 3,12 ls távolságra keringenek egymás körül.
Így hogy befelé átugrottam a csillag közepén felmerült bennem, hogy bele lehet-e ugrani egy csillag közepébe, ha peche van az embernek? Ha egy kicsit közelebb lett volna a kettő akkor a G csillag közepében állok meg..
[ Szerkesztve ]
-
rtitusz
őstag
Másnak is ugrál az utóbbi frissítés óta (1.3) a kép FaceTrackNoIR-t használva? Időnként egy-egy frame erejéig visszaugrik a kép a neutrális középső állásba, és baromi zavaró, gyakorlatilag használhatatlan lett a dolog, mert epilepsziás rohamot kap az is, aki nem hajlamos rá. Már újratelepítettem a FaceTrack-et is, de ugyan úgy fent áll a hiba továbbra is, és érdekes, hogy egyik más játék esetében sincs ez a probléma (DayZ, ArmA3, FSX). Ami még érdekesebb, hogy azóta mióta ez fent áll, a fel és le tengelyt felcserélte a játék, és amíg nem állítom át, addig fel kell néznem, hogy lenézzek... Ugyan ez van nálam is: [link]
-
rtitusz
őstag
-
rtitusz
őstag
Másnak is meghaltak az ED szerverek? 10-szer dobott le egymás után, de úgy hogy még 5 mp-ig se voltam bent, most már be se tölt. Játékot újra indítottam már.
-
rtitusz
őstag
Hmmm. Az összes frakcióval leromlott a reputációm Allied-ról Friendlyre... Semmit nem csináltam ellenük...
-
rtitusz
őstag
Dev Update (02/07/2015) - https://community.elitedangerous.com/node/215
Az utolsó sor! Ohhh!
Note that this build isn’t the announcement that David has already mentioned that is coming at Gamescom. I’d love to be the one announcing that as it’s pretty cool![ Szerkesztve ]
-
rtitusz
őstag
Két hét kihagyás után furcsa újra hotast ragadni. Úgy érzem ezzel a tempóval nem hogy haza, de a SagA*-ig is egy év lesz eljutni. Túl sok a túlóra.
-
rtitusz
őstag
Még odafelé, csak lassan kb. két hónapja megálltam ebben a neutronmezőben, és szkennelgettem a csillagokat, most értem el az ezret, de fekete lyukból is találtam már 60-at, pedig azokat nem is kerestem, csak véletlenül beléjük botlottam. Nem nagyon tudtam játszani mostanában, ezért tartott ennyi ideig, de amúgy óránként 50 neutroncsillag simán leszkennelhető egy ilyen mezőben, de ha a talált water world és earth-like world-öket is leszkenneled (5k ls-ig, utána nem éri meg az időráfordítást), akkor is megvan 30-40 db.
[ Szerkesztve ]
-
rtitusz
őstag
Volt egy kis kérdésválaszos devblog a fórumon, itten megtekinthető:
-
rtitusz
őstag
válasz orientcx #12846 üzenetére
ED feketelyuk fényképből van egy rakat, én is lőttem párat, de videó ilyen közelről kevés van, így gondoltam csinálok egyet. Szép ahogy torzítja a fényt, de mondjuk a közepe lehetne tényleg fekete. Meg nem hiszem, hogy 10 km-re meg lehetne közelíteni egyet a valóságban anélkül hogy spagettifikálódnál.
-
rtitusz
őstag
Aha, fraps. Nem a legjobb, de kicsi helyet foglal és egyszerű. nVidia alatt lehet használni a Shadowplay-t, AMD-nek meg ott van a Raptr vagy mifene. AMD-s vagyok, de nincs fent a Raptr mert nem láttam értelmét. A Fraps teszi a dolgát, csak legyen hely a gépeden, mert tömörítetlen avi-t ment, ez a kis 4 perces 30 fps-es móka 6GB lett. 60 fps-el már 12 lenne.
-
rtitusz
őstag
Az utolsó Q&A-ban azt mondták, hogy se a Thargoidokra ne számítsunk, se az FPS-re egy jó darabig, és hogy a gamescomon mást fognak bejelenteni. De ne búsuljunk, nagy dolgot jelentenek be. Nem maradt más, mint a planetary landing, de fura, hogy az jön korábban, mint az fps, még akkor is, ha mondták, hogy darabokban fog érkezni, nem egyszerre.
-
rtitusz
őstag
válasz baphomet #12948 üzenetére
Ez azért fasza, mert aki vérbeli felfedező és elmegy egy hosszabb (értsd több hónapos) útra, az semmit se tehet a repu csökkenés ellen, mint az esetem is bizonyítja. Ahogy látom Friendly alá nem csökken, de azért kicsit fáj, hogy hiába voltam allied mind a három frakcióval.
-
rtitusz
őstag
Hasznos kis videó, ha elég erős a géped, és kicsit tuningolnál a grafikán: https://www.youtube.com/watch?v=iIosivU9uVw
A SweetFX/ReShade/GemFX régi cucc, tudtam, hogy léteznek, de hogy a textúra és egyéb beállítások a Ultra fölé is tolhatók, csak át kell írni pár dolgot, azt nem. Ugye ez azért lehetséges, mert a bolygók és sok egyéb textúra is procedurális, nincs végső határ, csak a grafikus kártyád. -
rtitusz
őstag
Durva, hogy milyen apró részletek benne vannak a játékban, míg párhuzamosan egyéb hatalmas hiányosságok is. Kb. 3 hónapja indultam el, megtettem már bő 30+ ezer fényévet, és ez kezd meglátszani szegény a ASP-on. A festék kopik, fakul, egyelőre csak a sarkokon, de érdekes lesz látni, hogyan változik. Ezt csak most vettem észre.
-
rtitusz
őstag
Ha valakit érdekel, hogyan számolja a játék a sérüléseket, annak ajánlom ezt a bejegyzést: https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=170205
-
rtitusz
őstag
Atya ég, most látom, hogy május 8.-án indultam útnak, és még mindig van 8 ezer fényév a Sagittarius A*-ig. Szerintem lassan pályázhatok a leglassabban odavánszorgó fed címére.
-
rtitusz
őstag
Vigyázz, a Munfayl RES-ben megdobálunk aszteroidákkal. (Bár azt amúgy magad is megoldod. )
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Yettel topik
- Renault, Dacia topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Motoros topic
- EAFC 24
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen