Új hozzászólás Aktív témák
-
LouiS22
veterán
Bréking: Telenorosok örülhetnek!
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
Offtopic, de a Simple számlacsomag minden összehasonlításban kb a Gránittal együtt jön ki a dobogó első helyeire. Nyilván a Gránit most (még) villanthat a telefonos PP fizetéssel, de amint az OTP is behozza ezt, nagyjából elveszik az előnye. És még valami: ha netán fióki ügyintézned kell, a Gránitnál szopóágon leszel (vidéki lakos meg pláne).
Az életképes fizetési megoldás meg egyébként a Mastercard sajátja, az licenszelte az MKB is és azt fogja a többi bank is.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
Nem csak az OTP használja ki az emberek lustaságát, ezt ne verjük rájuk Mindenki maga dönti el, hogyan és hol költi el a pénzét (hol bankol). Ha valaki kényelmességből kifizet évi több 10 ezer forintot a kvázi semmire, az megérdemli. Néhány perc alatt futtatható a neten agyonparaméterezett kereső, ami megmondja, hogy a felhasználási szokásaidhoz melyik bank melyik csomagja illik.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
OTP meglépte: [link] Csak OTP-s kártyával, csak Android.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
A Simple az OTP Brandje. Most annyi történt ,hogy egy ernyő alá hoztak egy raklap szolgáltatást és ide csatornázták be a MasterPass fiizetési lehetőséget (aka digitalizált kártya). Ráció van benne, mert így egy appon belül rengeteg mást is tudsz intézni, költeni (az meg ugye jó az OTPnek is ).
A dőlt betűs mondatodon sokan rugóznak már, a hwsw is ezt okoskodta ki: a az OTP Mobil csapatának ezt sikerül meglépni, azzal már előre kiránthatják a szőnyeget lényegében az összes, hasonló termékkel piacra lépni készülő versenytárs alól - vagy ha épp úgy tetszik, megspórolhatják azoknak a saját megoldás fejlesztését, cserébe azok ügyfeleit saját felületükön tartva.
Én - laikusként ugyan, de a témát aktívan követően - azt mondom, hogy abban különösebb üzlet nincs, hogy "csak úgy" egy másik bank által kibocsátott kártyát kezelj, szopj a supporttal, stb. Ha valaki akarja használni a szolgáltatásom, akkor legyen az ügyfelem is
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Andralin #809 üzenetére
Senki nem írt el semmit. Egy és ugyanaz, de megfelelő magyar kifejezés hiányában jónéhány módon körülírják a contactless paymentet
A Nemzeti Bank tavaly vagy tavalyelőtt megpróbált úrrá lenni a káoszon, és ha jól emlékszem, ők dobták be (még pályázat is volt rá), hogy akkor legyen érintéses fizetés a contactless payment magyar megfelelője. Ebből következik az is, hogy az általad írt értintésnélküli még a topic korai szakaszából maradt itt, amikor így hívták itthon is ezt a fizetési módot. De ha azt olvasod, hogy egyérintéses, netán PayPass (utóbbi egyébként a Mastercard brandje az értinéses fizetésre ), akkor ugyanarról beszélünk. Sőt, ha azt látod, hogy PayWave (ez pedig a Visa brandje az érintéses fizetésre), akkor is ugyanarról beszélünk.
Ha jobban végiggondolod, akkor a kártyát nem kell rátenni a terminálra, hanem nagyon közel (pár centi) már megtörténik az azonosítás, lefut a tranzakció - tehát végső soron érintés nélkül. De abban is van igazság, hogy az emberek 99 százaléka automatikusan ráb*ssza a kártyát a leolvasóra (tehát érinti)
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz 1976ramones #820 üzenetére
Az OTPnél megadott telefonszámod megegyezik azzal, amivel használnád?
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
Milyen kódról beszélsz? A fizetést megelezően mindenképpen fel kell oldanod a telefonod valamilyen módon, ha nincs képernyőzárad, vagy egyéb biztonsági beállításod aktiválva, akkor mindenképpen fogja kérni a Simple kódod.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
De miért lássa el az OTP a supportot a többi banknak? Miért fejlesszen, költsön a háttértámogatásra és vegy a nyakába azt a rengeteg nyűgöt, amivel ez jár? Nincs olyan életszerű megállapodás, amiért ez "megérné" neki. Nem is beszélve arról a millió és egy dologról, aminek a háttérben klappolnia kell.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz malnabokor #856 üzenetére
Mozinál is van kényelmi díj emlékeim szerint, talán 40 forint jegyenként?
@Csocsesz75: annak nincs "kényelmi díja", ha a telefont érintve vásárolsz mondjuk élelmiszerboltban. Ha rosszindulatú lennék, akkor azt mondom, hogy ezt bőven kifizeted a "rendes" plasztik éves díjában (ez az első évben ingyenes, aztán keményen sarcolnak, számlacsomagtól függően 3-6 ezer forint(!) is lehet az éves kártyadíj. Ismétlem, ez a fizikai kártya díja, és csak annyiban van köze a digitalizálthoz, hogy a fizikait digitalizáva tudsz fizetni a telefonoddal.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Csocsesz75 #864 üzenetére
Ha rá gondoltál: [link]m akkor a válasz Igen.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Csocsesz75 #866 üzenetére
Általában hamarabb készen van
Az elnevezés valóban nem túl szerencsés, de a marketingesek biztosan arra gondoltak, hogy lehet vele online is fizetni.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz lord.lakli #888 üzenetére
A kolléga nem tévedett, pusztán arra hívta fel a figyelmet, hogy bizonyos - általában Samsung - készülékek nincsenek barátságban a Simple-lel. Ennek oka az, hogy - a Telekom és a Vodafone legalábbis biztosan - már csak olyan simet ad(ott) ki, ami használható (volt) a Mobiltárcával/Vodafone Wallettel. A Samsungok valamilyen szoftveres ok miatt a simes secure elementset érzékelik defaultnak, emiatt köhög a Simple. Szerencsére egy beállítással gyorsan orvosolható a probléma (korábban le is írta valaki, hogy hol). A problémáról tud a Simple fejlesztőcsapat is.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Csocsesz75 #896 üzenetére
Mert az ujjlenyomattal igazoltad magad. Le van írva a GYIK-ben,
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
Nagyon komolyan veszik, persze... Két hete várok választ
Amúgy a frissítés elvben nem okozhat problémát, 8.0.0. DP3-mal is simán megy. Igaz, neked Sony, ők meg híresen elkúrós cég
Esetleg adatok törlése, app újra beállítása?
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
-
LouiS22
veterán
válasz Csocsesz75 #994 üzenetére
Szerintem megint fos a backend az OTPnél, ugyanezt írja ki nekem is Pixellel, de rendben lezajlik a vásárlás. Már nem is írok nekik, mert az lesz a válasz, hogy nem, nincs hiba.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
Próbálj meg hibát jelenteni, esetleg Facebookon panaszkodni. Le leszel hurrogva, hogy te vagy a hülye. Rettenetesen arrogánsan állnak az ügyfélpanaszhoz, holott napnál világosabb, hogy valami nagy bug van a rendszerükben, amit nem akarnak elismerni. Emlékeim szerint a Gránit megoldásánál senki nem írt ilyen hibákat. OTP
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Csocsesz75 #996 üzenetére
Nem hinném, hogy szoftverfrissítés okozná a problémát. A backend a háttérben futó rendszer, ami a kiszolgálást végzi
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
Sajnálom, hogy negatívak a tapasztalataid. Azt azonban tudd, hogy a törvény szerint minden ügyfélszolgálat maximum 30 napon belül köteles választ adni. Ezzel mindig számolj, máshol is. Ha tényleg akut a probléma és van telefonos helpdesk, akkor válaszd őket.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz Seraph 16 #1135 üzenetére
A contactless fizetés egyik lényege, hogy nem adod ki a kezedből a kártyád. A kedves pincér, eladó, akárki lesz szíves beütni az összeget, majd miután te ellenőrizted, hogy stimmel-e, odaérinted a kártyád/telefonod. Nem fog ezen senki megsértődni, de ő is ember, üthet be hibás összeget véletlenül is (nem is feltételezem, hogy szándékosan tenne ilyet bárki), de onnantól, hogy érintett/érintettél, elismerted az összeg jogosságát. Utólag sokkal macerásabb módosítani, bankba mászkálni, stb.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz TheMajor66 #1157 üzenetére
Gondolj bele a biztonsági kockázatba, amit az rejt, ha egy sima NFC readerrel kiolvasott adatsort (kártyaadatok) simán ráírhatnál bármilyen nfc-s cuccra. Egyébként amikor te érintesz egy kártyát (és most tökmindegy, hogy plasztik, vagy telefonos/virtuális) a háttérben millió és egy ellenőrzés/visszaellenőrzés lefut, már ezeknél elvérezne a "klónozásos" módszer.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
-
LouiS22
veterán
Jó, de szerintem senki nem gondolta komolyan, hogy az OTP egy idő után nem fog pénzt kérni ezért a szolgáltatásért. Ez színtiszta üzlet, ha idegen kártyás regisztrál, az fizessen (vagy tessen sírni a saját bankjánál is a kényelmi szolgáltatásért).
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen