Új hozzászólás Aktív témák
-
Winner_hun
félisten
CIB-nél rákérdeztem hogy nfc csippel ellátott telefonnal lehet-e majd fizetni ha már elkezdik bevezetni az érintős kártyákat
... hozzánk eljuttatott leveléből nem derül ki egyértelműen, hogy milyen szolgáltatással/információval segíthetnénk Önnek...
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
félisten
válasz Winner_hun #967 üzenetére
...Megkeresésére válaszolva tájékoztatni szeretnénk, sajnos nincs még információnk arról, hogy várható a mobiltárca bevezetése. Remélhetőleg egy későbbi frissítés alkalmával elérhető lesz majd az applikációkban...
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
félisten
Simple virtuális kártyát ma én is létrehoztam. 3 helyen fizettem, az egyik az önkiszolgáló benzinkút volt. Ment előtte a navigáció, odaérintésnél kérte az ujjlenyomatot, a terminál is kiírt valami olyasmi szöveget hogy a telefonon megjelenő utasítást csináljam. Mire megvoltam az ujjlenyomattal, már el is dobta a tranzakciót, szinte semmi idő nem volt rá, lehetett elölről kezdeni. Második nekifutásra nem volt gond, előtte kikapcsoltam és ujjlenyomattal bekapcsoltam a kijelzőt - nem tudom hogy ennek van-e köze hozzá, minden esetre valami olyasmi rémlett hogy az ujjlenyomatos felélesztést követően 2 percig lehet NFC-vel fizetni mindenféle kód nélkül.
Az ingyenes időszakban használom, utána viszont nem valószínű, annyit nekem nem ér meg. Remélem addig kijön a CIB is ilyen fejlesztéssel.
[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
félisten
Kipróbáltam, minden gond nélkül vissza tudtam küldeni 500 Ft-ot. Nálam működik.
Beírom az összeget, rányomok alul a visszatöltésre, majd a következő oldalon rányomok a kártyára ahol kis felugró ablakban megjelenik a kártya elnevezése, a visszatöltendő összeg, alul 2 gombbal: mégsem és rendben. Itt a rendben-re rányomva már küldi is vissza a pénzt.
A beharangozott 500 Ft-os bónuszt én nem kaptam meg - ez másnál is elmaradt?
[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
félisten
2 üzenetet is küldtem az ügyfélszolgálatnak. A 2-ról jött e-mail-es értesítés amiben az észrevételeimet is elküldte a rendszer. Az elsőről nem jött e-mail, de ha jól emlékszek akkor a végén kiírta a sikeres üzenetküldést. Van rá esély hogy nem kapták meg az üzenetemet?
De úgy is feltehetem a kérdést hogy: ha valaki küldött már nekik visszajelzést arról mindig kapott automata üzenetet?
[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
félisten
válasz retfirg #1099 üzenetére
1. Egyszer megadod a rendszámot és kész.
2. Felesleges? Sokkal gyorsabb mint néha elkezdeni keresni a parkolóórát...
3. Ránagyítasz a térképen és pontosan látod a zónahatárokat.
4. Mi van?
5. Barátnőd Para Nóra?
6. Mi ezzel a gond? Ha nincs fedezet a kártyádon akkor mégis hogy fizetnéd ki?
7. És?
8. És?
9. És?
10. Ha nem megy technikai okok miatt akkor elbattyogsz az automatához és fizetsz a parkolásért ott.Amúgy használtad már a simple parkolást vagy csak okosnak próbálsz tűnni?
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
félisten
Letöröltem a simple virtuális kártyát mert amikor pénzt vissza akartam vezetni, másodszorra már nem sikerült. Törlést követő 3.(!!!) nap kaptam vissza a pénzem. Nem biztos hogy újra fogok regisztrálni.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
félisten
Tegnap voltam a bankban (CIB). Megkérdeztem hogy mikorra várható telefonos fizetés. Nem tudja, ne akarjak ennyire 21. századi lenni. WTF? De a bitcoinnal már lehet valamit csinálni (fogalmam sincs hogy mit).
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
félisten
Postán egy db csekket nem tudtam kifizetni. Duplán csippant a terminál, mindkét alkalommal pin kódot kért - ujjlenyomat mellett a simple virtuális kártyájának van pin kódja?
Amit csináltam: előtte meg akartam nézni az egyenleget, de az alatta lévő opcióra nyomtam rá ami inaktívvá teszi az érintéses fizetést. Visszatettem egyből, kikapcsoltam a képernyőt, majd ujjlenyomattal felébreszetettem, de nem ment.[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
félisten
Simple parkolást ma elindítottam. Leállítanám, nem lehet. El se indítottam volna? Megpróbálom elindítani, erre olyasmit írt ki hogy van már érvényes parkolásom folyamatban. Leállításra gomb sehol. Ok, felhívom az ügyfélszolgálatot. Automatától kb. 1,5 perc alatt jutottam el ahhoz hogy végre kapcsoljon valakit. Összes ügyintéző foglalt, tralala tralala. 8 perc után meguntam a várakozást, leraktam a telefont. Visszamászott a készülék mobilnetre, megjelent a parkolás, le tudtam állítani. Más találkozott már ilyennel? Mi lehetett a gond?
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ - TELEFONTOKOK, EGYÉB AUTÓS KIEGÉSZÍTŐK, FÜLHALLGATÓK
- Ipad Pro 11 (2018-2022) Ipad Air 5/4 ESR Magnetic Keyboard Case
- BONTATLAN, zsír új ZAGG Pro Stylus 2 érintőceruza, 2 év garanciával!
- Üvegfólia iPhone,Samsung Nothing Phone,Sony
- Bontatlan Samsung Galaxy SmartTag 2 (4db) 12 hónap garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen