Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
Nova, Blueboi. Francia Culture FPV open source váza volt már? Két változata van, LowCULT és HighCULT. Az első olcsóbb és egyszerűbb, a második szépen élletört megmunkálású és picit drágább.
Elég merev cuccnak tűnik, a nagyon prémium (PiratFrames és hasonló) cuccokhoz képest jóval olcsóbb is.
-
npera
újonc
válasz qnadam #123771 üzenetére
Minden radiátor le van kapcsolva, csak a hőpunepa megy. 18 fokra raktam, így van a riasztó szenzorai szerint 23,2 fok a nappaliban és 22,9 fok a felső szinten. Kinn éppen 12 fok van és felhős idő.
Asszony zokniban rohangászik. Hallban van kő, az hideg. Konyhában fa padló, nappaliban jó kis békebeli tömörfa parketta. Felső szinten meg modern fa hajópadló vagy mi a neve. Az nem tömör fa sajnos. A fürdőben van padlófűtés reggelre és estére prioritálva, akkor 32-fokos. Egyébként lehűl 25-re és 22-re asszem.
Asszony nem panaszkodik, elég praktikus nő ebből a szempontból. Mondjuk úgy (apja mondta, nem én találtam ki ), hogy "nőnek okos"
-
npera
újonc
Óóóóó, erről nem is tudtam, de egyből tetszik. Rat Rig Minion.
V-Minion current electronics configuration(included with full kit):
- Extruder: Bondtech LGX Lite
- Hotend: Phaetus Dragonfly BMO ST Black
- Cooling: GDSTime fans (4010 axial and 5015 blower)
- Controller: BTT Octopus V1.1
- Firmware: Klipper via RatOS preconfigured Pi image
- Motors: LDO Nema17
- Bed Heater: Custom Keenovo 180W
- Build Surface: Energetic textured PEI spring steel set600 juró az egész, ez igen patent áron megy.
-
npera
újonc
Nova, Blueboi. Megvolt az első FC-halál
4" gépen át akartam forrasztani a vékonyka kábelt és XT30-at vastagabb kábelre és XT60-ra. Meg is csináltam, de valami félrement, mert kontinuitást mért a multiméter a plusz és a mínusz között.
Leszedtem a kábeleket és a kondit, letakarítottam a padokat, de még úgy is. Valami megmakkant a boardban sajnos.
Azt tudtam, hogy ez a FETtec board elég érzékeny akár lezuhanásra, akár forrasztásra. Ezek szerint lejárt a számláló benne.
Most nézek helyette valami Betaflight stacket, azok robosztusabbak. Alighanem Speedybee F7 Mini lesz vagy Diatone Mamba F7 Mini Mk4.
Az első tud kékfogon keresztül mobilról is konfigurálódni, ami pozátív. Azon Blheli_S van, de rajta BlueJay FW. Tehát megy a bi-directional DSHOT.
A második BlHeli32 és 128kHz PWM.Meglátjuk. Méregetek, hogy befér-e a vázba, mert az egész tetejére megy a TBS Sixty9 is.
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #123832 üzenetére
Most nézem az árakat. Ami korábban kábé 50-60 USD volt az most simán 140 vagy több. Jáj!
Lehet most beválasztok valami minél egyszerűbb cuccot. Tehát akár F405 proci is lehet, nem kell egzotikus OSD, sem egyéb niche megoldások. BLHeli_S ESC teljesen jó, nem kell feltétlenül 32-bites sem.
-
npera
újonc
Lemostam a bringát...
Holnap reggel bekenem a láncot, aztán római arcéllel tekerek a melóba
-
npera
újonc
válasz eattila #123854 üzenetére
Ha nem tekersz és nyekereg, akkor csapágy? Nekem a fixin az nem volt leszigetelve, így bement a mosáskor a szappan és kimostam a zsírt belőle. De szét lehetett szedni könnyen, aztán újrakenni.
Lehet, hogy a koca is kenésre szorul. Érdemes rendesen szétszedni az egészet, aztán mindent letakarítani és bekenni.
-
npera
újonc
válasz Grillo #123862 üzenetére
Van rajta pár csavar. Végállás, meg valahol a bowden körül vagy a kormánynál vagy lenn a váltónál egy relatív pozíciót (a két végállás között) állító kütyü. Szerintem ezért ne vidd el szerelőhöz. Picit kísérletezz és szerintem simán ráérzel.
Az első lépés a Bicycle Repair Man felé
[ Szerkesztve ]
-
npera
újonc
-
npera
újonc
válasz Samott #123891 üzenetére
Igazából nem irigylem a csórikáimat. A Toyota arra épített eddig, hogy minimális fejlesztésekkel minél olcsóbban és minél kisebb variánsflórával tudják a már bevált technológiát árusítani, lehetőleg globális méretben.
Na, ez az ami a modern elektromos kocsiknál nem megy.
Most már nem elég a Holdra leszálló űrkomp számítási kapacitását hozó atombuta vezérlők elpattintása, az összes modern cucc valami "szuperszámítógépre" épül, ahol a különféle vezérlők virtuális gépek a core computerben. A szoftver fejlesztése teljesen más alapokon nyugszik, gyakorlatilag paradigmaváltás minden tekintetben.
Hiába adtak el sokmillió "magasfeszültségű" hibridet, amikor a kábé 200V-os rendszerek gyakorlatilag semmiben sem közösek a modern 800 (vagy magasabb) voltos cuccokkal. Egy másik világ mindenben.
Szóval szerintem inkább nagyobb hátrányban vannak, nem előnyben, mert be vannak gyöpösödve a saját határaik közé és a japán "fejlesztési" filózifia is egy gigantikus akadály.
Az első BEV (aminek olyan neve van, mint egy faxkészüléknek) erre jó példa. Megálmodtak valami formát ami kábé úgy néz ki, mintha a 90-es években ki akarták volna találni, hogy 2023-ban milyen autókat szeretnek majd az emberek, aztán nem jött be...
Mondjuk idővel összeszedik magukat, mert kábé a világ minden pénze rendelkezésükre áll. De valami elképzelhetetlen pénzt kell majd beleölniük, mire ez összejön.
-
npera
újonc
válasz Vodike #123899 üzenetére
Nagyon jól tetted, maximálisan támogatom a dolgot.
Én ma vittem asszonyt jógára és a belvároson átszelő gyorsforgalmira próbált felhajtani fordítva egy nő egy 6-os Golffal. Gyors szaggatott mintával dudáltam rá és mutattam neki, hogy egyirányú visszafelé. Szerencsére megértette és megfordult.
Utána hazafelé egy egyébként 50-es korlátozású, de az én megítélésem szerint biztonságosan inkább 30-al használható kis surranó utcában (ki lehet vele kerülni egy dugósabb szakaszt) haladtam. Bekanyarodott elém egy motoros abszolút mellőzve a jobbkezet. Egy nagypapa volt unokával a háta mögött valami régebbi "chopper" motoron (talán Virago). Amikor már előttem volt, akkor eszmélt, hogy mekkora hülyeséget csinált és rángatta a kormányt ijedtében (én addigra már álltam biztonságos távolságban, mert időben fékeztem). Utána jött a fia másik motoron és az arcán ott volt az összes érzelem. Arra gondolom, hogy grószfater ma vitte utoljára utasként az unokát...
Páran átvágtak a piroson úgy, hogy mikor nekünk zöld, akkor még 3 autó megy keresztbe, ez itt már gyakorlatilag az új normális
Teljesen megszűnt a közlekedési morál sajnos.
-
npera
újonc
Nova, Blueboi. Az ág is húz. Ma kijutottam repülni, vittem az 1S 3" fogpiszkálót, meg a 2S hasonlót. Az 1S kamerája (Caddx Ant Lite) álltában megadta magát, atom sötét a kép és kábé 2 perc után kezd magához térni a fényerő. Nem normálisra áll vissza, de akkor már majdnem látni vele.
Szerintem kiműtöm, aztán megy a helyére a RunCam Atom, ami olyan picit, hogy kell neki egy külön TPU kis keret, hogy a BeeBrain canopyban ne lötyögjön.
-
npera
újonc
válasz Phülöp #123936 üzenetére
Az egyik felvételen két emberszabású rúgja a védőfalat és rázza az egészet oldalra? Mondjuk minek csodálkozzak, ha a vonaton is felállnak, hogy ívet húzzanak a felsővezetékkel.
-
npera
újonc
Nova, Blueboi, megjavítottam a gépet (kamerát). Valami miatt átállítottam a fénymérést global állásba BLC helyett. Az volt a gond. Most visszaraktam és működik. Ezek szerint júzer error esete forgott fenn
-
npera
újonc
Ma reggel megint megnéztem a Totoya oldalán, hogy mi van a kocsival. És van változás. Még ugyanabban a mezőben (lépésben) van a folyamat, mint eddig, de most már kitöltötték a gyártási helyet.
Derbyshire gyárban készül majd, itten.
Ezek szerint vélhetően tényleg elkezdik csinálni valamikor novemberben, aztán valahogy áthajózzák ide.
-
npera
újonc
Én nem értek a villanyszereléshez.
Azt tudom, hogy ha csatlakozót cserélek RC Li-po akksin, akkor nem jó ötlet egyszerre elvágni csípőfogóval a piros és fekete kábelt. Nem próbáltam, de egyszer véletlenül rövidre zártam csavarhúzóval egy kis 500 mAh-s magas teljesítményű cellát és fény- és hangjelenség kíséretében vált gőzzé a csavarhúzó hegye. Kábé 80A körül nyomot az a kis cella, a nagyobbak rövidzáras árama inkább 2-300A körül van. Azt nem szívesen próbálnám.
-
npera
újonc
Nova, egy városi szaladgálós? Csak egy roncs MX-5 kell hozzá. Más opciók is vannak persze.
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #124006 üzenetére
Ez a zöld tok nagyon ott van a kábellel és a finom részletekkel a fülesen. Melyik IEM is ez? Már teljesen elvesztettem a fonalat.
Most éppen Igorrr megy, Overweight Poesy csak úgy parasztosan laptopból AKG K240-el. De ez is bódottá. Közben egy következő generációs protó instrumentálási listáját csinálom, a 3D adatbázisból veszek ki képeket, hogy a munkik a műhelyben tudják hova rakni a szenzorokat, amiket igénylek. Aztán irány Hällered (itt egy régebbi igen részletes videó róla)...
-
npera
újonc
-
npera
újonc
Ma igazán jó móka történt. Az a tesztkocsi amit megkapok következő tesztre egy RWD BEV XC40 köpenyben. Történt egy kis baleset vele, valami mókamester leparkolta lehúzott ablakokkal és volt egy jó kis felhőszakadás. A kocsi totál szétázott belül. Egy hétig volt szárítókamrában, de most picit ázott kutyaszag van benne.
Ezért az instrumentálós csapat egy hölgy tagja ma ünnepélyesen a kezembe nyomott egy Wunderbaum "new car smell" csomagot, amit majd fel tudok aggatni a tükörre, amikor a pályán nyektetem a kocsit....
-
npera
újonc
válasz npera #124024 üzenetére
Most hazaértem és megnéztem. A 0.75-ös oldalon beleesik, az 1.0-ás oldalon még nem. Akkor ez a lánc már cserés gyakorlatilag.
Mivel valami akármilyen lánckerék van rajta, ezért a lánccal együtt cserélem majd a kerekeket is, mert akkor legyen szűziesen friss minden. És akkor lehet 2 láncot cserélgetni majd.
-
npera
újonc
The new company will be a standalone global supplier of propulsion system solutions, producing next generation hybrid propulsion systems, and developing carbon free and low-emission technologies from five global R&D centres. At launch, the new company is expected to supply multiple industrial customers including Renault, Dacia, Geely Auto, Volvo Cars, Lynk & Co, Proton, and also Nissan and Mitsubishi Motors Company. In future, the partnership could also offer powertrain technologies to third-party car brands.
The new company is planned to operate 17 powertrain plants in 3 continents, employing around 19,000 people in total. It will have a combined capacity of over 5 million internal combustion, hybrid and plug-in hybrid engines and transmissions per year, supplying over 130 countries and regions. The new company’s joint product portfolio and regional footprint could offer solutions for 80% of the global ICE market.
Volvo maradék ICE-része év végéig eladásra kerül a Geely koncern alá. Egyben Renault csoporttal elkezdenek együttműködni, így az Aurobay néven futó ICE-fejlesztő részleg akkor végre kap külső vevőket is a Volvón túl.
-
npera
újonc
válasz Samott #124185 üzenetére
Már teljesen különálló jogi személy 2021 óta az ICE-részleg, először PES (Powertrain Engineering Sweden) néven futottak, aztán valamikor átkeresztelték Aurobay névre. Eddig volt 33% részesedése a Volvónak benne, de ezt most eladják és év végéig lezajlik a tranzakció.
Ha jól értem, akkor ők az első OEM, aki ezt a váltást meglépi (ICE-ról BEV 100%-ban). Persze itt is van skandináv csavar, mert 2030-ig azért még árusítanak minimum 48V-os cuccokat, a nagyja meg 400V-os PHEV. Ebből veszik a KV-t is, mert ott van a volumen.
Hétvégén voltam egy "nagyobb" körön. XC40 P8 (PS2 AWD hajtáslánc a 40-es kis SUV alatt). Kábé 105 km egy irányban, Göteborgból elgurultam Nossebro falu után az erdőbe. Volt grillezős találkozó két exkollégával. Az egyik már nyugger, a másik meg dízel guru még mindig az Aurobay alatt.
98% SoC-al indultam, mire visszaértem és leraktam a kocsit a cégnél lett belőle 17%. Volt kis bevásárlás és asszonyt vittem jógára, összesen 246 km jött ki belőle. Autópályán 110 tempomat, mellőztem a telitalpas gyorsításokat, de azért dinamikusan gyorsítottam és aztán tartottam a tempót. Erdei kanyargós utakon meg lendületből haladtam.
Attól tartok, hogy ez a fogyasztás (24,5 kWh / 100 km) majdnem kiad 2 db Ioniq 6-ost, szóval jó lenne, ha lassan elengednék ezeket a függőleges falakat mintázó SUV dizájnokat és elkezdenének a dizájn részlegen is gondolkodni az áramvonalas formákon (állítólag ezen gondolkodnak most, double facepalm).....
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Filmvilág
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Politika
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs