Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
Xavier kommentjei ülnek....
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #127492 üzenetére
Igen, kábé így értékelem én is. A ScM, a TM és a PM támogatja az ötletet. Annyi a catch, hogy van akkor egy homologizációs teszt, amit csak én tudok megcsinálni, de akkor ezt most kaszkadálni kell és betanítok valakit, aki szépen megcsinálja egy step-by-step doksi alapján, amit addig megalkotok. I mean how hard can it be. Ha én meg tudom csinálni, akkor más is....
-
npera
újonc
válasz qnadam #127495 üzenetére
Mindenképpen eszkalálom. Egy rendes szauna?
-
npera
újonc
Jaj, ne.... Hogy fogok így mosni???
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #127510 üzenetére
Ez a régi Miele W3000 mosógép, amit a házzal együtt kaptunk. Megkérdezték, hogy kidobják-e, de mondtam, hogy elhasználjuk. Örültek, mert nagyon nem volt kedve az idős fószernak kicibálni onnan. Miután én kivittem egyedül megértem, azt kell mondjam...
A dob csapágya feladta a harcot és 6k SEK lett volna a csere, ha nincs más komplikáció. Ebből pont kijött egy BOSCH Series 6 A-osztályos gép, amivel ma már mostam is. Hazajött a család és egyből tele is lett a szennyes....
Ameddig nem voltak itthon asszem 4-naponta mostam kisgatyát és ingeket kábé
-
npera
újonc
válasz qnadam #127513 üzenetére
Miután repültem 6-tengelyes collective-pitch RC helikopterrel azt kell mondjam, hogy megértem a pilótát. Egy helikopternek egyetlen egy célja van: leesni a légoszlopról, amin egyensúlyoz és minél hamarabb összetörni magát.
Gyakorlatilag képtelenség normálisan repülni vele, alapvetően instabil és rendkívül gonosz egy konstrukció. A rotor például teljesen önálló életet él és sebességtől (akár laterális vagy vertikális értelemben) függően nagyon durva fizikai jelenségeket tud előidézni, aminek a vége többnyire az, hogy összecsukja magát a levegőben és lezuhan.
Ez most viccnek tűnik, de olvastam elég sok irodalmat a helikopterek irányításáról és még komolyabb szimulátorban sem könnyű. A valóságban pedig tényleg durva.
És mindez jó látási viszonyok között. Ha van nedvesség és/vagy por vagy homok a leszállási körzetben, akkor jön a brown-out, amikor gyakorlatilag teljesen megszűnik a térbeli érzékelésed és megérzésre hagyatkozva szállsz le.
A bónusz az, hogy ha már leszálltál még akkor sem vagy biztonságban, mivel van egy különösen gonosz fizikai jelenség, amikor elkezd "pattogni" a földön a gép és ha nem szállsz fel vele azonnal, akkor összetöri magát.
Az a matrica nagyon is igaz......
-
npera
újonc
Óóóóóó, ADAS level 5
-
npera
újonc
válasz Sipi- #127525 üzenetére
Ja, van ilyen. Heroináron be- és kiviszik, meg szerelik is. Mivel minden ilyen alkalommal tanulok is a szerelésből, ezért megpróbálom én magam megcsinálni, hogy legyen ráutalva a szagembörre mindenképpen.
Vizes szerelés egyfajta bátorságpróba is, mivel rettentően fosok a szivárgástól. Az áram csak simán megqúr, de a víz alattomosan rombol mielőtt észreveszed.
-
npera
újonc
válasz Phülöp #127558 üzenetére
Az a vicc, hogy a lányom bringája is Biltema és meglepően jó szériát fogtunk ki. Látom, hogy nem mindegyik ilyen jó, de az övé nem rozsdásodik sehol. Teljesen stabil a váz. A felni "minőségi", nem nyeklik szét az intenzív használat ellenére. A kormányon lehet kis kosárka, stabil csomagtartó van rajta (néha ugye azon ülnek). Az ülés nem reped-szakad szét. A markolat még most is bírja, pedig esik vele rendesen. 3-sebességes agyváltó, teljesen jól működik, be volt állítva jól (!) amikor megkaptuk. A fékek bírják, elöl patkó, hátul kontra.
A kissrácnak egy valami helyi gyerekáruházas bringája van, ami egy kalap sz@r. A fentiekből semmi nem igaz rá. Totál pocsék fékek, a kerék nem fut egyenesen, rozsdásodik már töredék idő alatt. A markolat kábé azonnal leszakadt róla. Ha kinövi, akkor azt meg sem próbálom eladni vagy elajándékozni, megy a konténerba. Nem akarok kicseszni mással.
-
npera
újonc
-
npera
újonc
válasz Phülöp #127561 üzenetére
Ez a 2-hengeres? Szerintem arra készülj fel, hogy a kormány-pedál-háttámla hármas eléggé sámlis lesz. Ha csak tartani akarod a kamionok tempóját és nem akarsz előzni, akkor elég. De ha előzni akarsz, akkor rá kell tervezni nagyon.
Mindenképpen csinálj tesztvezetést, ahol kábé 15-20-percet ülsz benne és vezetsz is. Akkor megérzed, hogy nem feszül-e valami. Nekem a Volvo XC40-ben például durván megfájdul az achielleszem, ahogy a gázpedált nyomom. Teljesen rossz a pozíció benne.
-
npera
újonc
Ma rájöttem, hogy a Totoya fogyasztásmérő "képernyőjén" van egy gomb, amivel az addigi fogyasztást úgymond le lehet zárni és talonba rakni. És onnantól frissen számol. Sajnos már meleg volt az egész, amikor megnyomtam (útban asszony jógaedzőterme felé). Városi forgalom, gyér sűrűség, tipikus 30-50 körüli slattyogás. Kábé 2,7-3 liter körül volt az átlag, amíg haladtam. A végére 3,5 körülre "ment fel.
Gondoltam, hogy ez rögtön több lesz, mire hazaérünk és valóban....
Ebben nincs hidegindítás, tehát csalóka.
Holnap viszont lesz. Mivel vissza kell vigyem a tesztelős kabátot, a bakancsot, meg az extra hátizsákot a céghez, így kocsival megyek be. Keddtől bringa újra. Akkor lesz egy hidegindítás kábé 7-fokos garázsból indulva, aztán kábé 10 km melóba menős forgalom. Most lesz az első hete, amikor mindenki IS dolgozik, az előző héten még gyér volt a forgalom. Meglátjuk mi jön ki. Van benne 30-as, 50-es és 70-es zóna.
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #127583 üzenetére
Hát ha tényleg össze akarnám zavarni magam, akkor franciára állítanám. Meg kell húzni az ambrö dö ambrájázst...
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #127587 üzenetére
A Yaris GR egy csodálatos és nagyon ritka valami. Egy WRC homologation special, csak azért árulják, hogy lehessen a WRC-ben futni vele. Alig van közös panelja a "polgári" Yarissal, egy 260-lovas torsen diffis agyhalott hajtáslánca van, és még garanciát is adnak rá (!!!!!!!!)
Gyakorlatilag bewaltzolsz a szalonba, kihozod a Yaris GR-t, aztán szupersportkocsikat előzöl külső íven a kanyarban a Zöld Pokolban.
Ilyen nem gyakran van, finoman szólva...
Ilyesmi járművekkel van egy súlycsoportban, mint például a Lancia Delta HF Integrale.
-
npera
újonc
Reggel kocsival jöttem, hogy a melós ruhát/cipőt visszahozzam, az extra hátizsákkal együtt. 4,6-literes fogyasztás hidegindítást is beleszámolva. Összesen 10 km melóig, félúton bemelegedett és onnantól váltogatta az elektromos és hibrid üzemmódot.
Nagyon tetszik, hogy nincs hülye műanyag fedél a motor felett, simán hozzáférni mindenhez. A légszűrő háza íves fém csatokkal rögzül, nem facsavart hajtasz a műanyagba. Igen bejön az ilyen őszinte motortér, a mindent leburkolt műanyagtenger nem az én világom....
-
npera
újonc
Ma megleptem magam a kocsival. BT-n muzsika beállítva. Láttam, hogy a streaming hangerő le van véve, felnyomtam fullra. Aztán play. Hát, nem kellett volna. Ugyanis ez nem a mobilról küldött jelerősségre még szuperponálja a kocsiban választott hangerőt, hanem ha a mobilon full, akkor az full. Depeche Mode nulláról beindult full hangerővel, majdnem meg is lepődtem...
Ilyen gyorsan még sosem tekertem le a hangerőt, qrva hangos volt....
Utána picit emberibb hangerőn hallgattam tovább...... Ha volt is por a hangszóró előtti porvédőn, akkor most tutira nincsen
[ Szerkesztve ]
-
npera
újonc
Sikerült a műszakváltás előtt közvetlenül elindulni, de egy dugóhullámba azért így is belekerültem. Csak nem a gigadugóba szerencsére. Egyenletesen ömlő eső, acélszürke sötétség, végtelen araszolás hidegindítással. 5,4-literes fogyi lett a 10 km-es útra.
Most akkor leadtam a második hátizsákot, kabátot és bakancsot a cégnél a szekrényembe, holnaptól akkor tudok bringával haladni. Ugyanolyan idő lesz mint most, csak nem kocsiban döglök majd, hanem töröm befelé a Brooks nyerget.
Csak Phülöp kedvéért kép....
-
npera
újonc
válasz Sipi- #127652 üzenetére
1996 olvasatlan az inboxban. Ez azonban nem ténylegesen olvastatlan, mert ha elolvasom és nem reagálok rá, akkor az még marad olvasatlan. Ha reagálok rá, akkor már nem olvasatlan besorolású. És van egy csomó dolog, ami számomra read-only, tudok róla, de nem kell ugorjak a témára.
-
npera
újonc
Ja, van külön CC-box, amit ritkábban olvasok. Ha CC-n vagyok, akkor alapból nem reagálok semmit. Meeting invitation esetén ha optional, akkor meg sem nézem. Van elég meeting így is.
-
npera
újonc
Ma kábé 3 hét nem bringázás után bringáztam. Hajtottam erőből, amit éreztem is hazafelé a seggemben. Bár annyira nem vagyok benne biztos, hogy a kihagyás miatt vagy az ülés miatt voltak olyan durva fájdalmaim. Ez a Brooks nem viccel. Ha hátracsúszok rajta, akkor egy idő után nagyon durván töri a gumót. Most bár fényképet nem fogok linkelni, de kábé olyan a seggem, mint egy páviánnak.
Mindegy, holnap megyünk újra. Az előrejelzés szerint lesz 18 mm eső és 13 m/s szél. Hajrá, hadd lobogjon.....
-
npera
újonc
válasz A. Crowley #127773 üzenetére
Ez nem benzines, hogy lóerő legyen. Ez kW, kéhlek.....
(csak viccelek, nehogy komolyan vegyétek... )
-
npera
újonc
Talán Wizard kérdezte, hogy a mi a funkciója a motor feletti hőszigetelésnek.
Amennyire én tudom az alábbi szokott lenni:
- gyalogost elütve tompítja a motor tetején levő kiálló cuccok által okozott veszélyt. Tehát magasnyomású szivattyú, rail-en szenzor, adott esetben gyújtótekercsek. Dízel esetén rail, punepa, injektorok teteje, etc.
- NVH-t csökkenti
- emissziót csökkenti. Hogyan???? Hát úgy, hogy minden veszteséghőt megpróbálnak a motoron belül tartani, hogy a bemelegedés minél hamarabb történjen. A hűtendő hőt el lehet disszipálni a hűtőkörön keresztül ugyebár, de minden mást benne akarnak tartani a blokkban. Minél kevesebb időt tölt melegedéssel a motor, annál jobb.
- dizájn elem is adott esetben, bár én hányok tőle például, ha dizájnolni akarnak habszivaccsal több négyzetméteren. -
npera
újonc
Jók a fotók, a mémek, picit a fórum rovására megy a meló. Certifikálok és fékpadozok, aztán megint Hällered. 17. hétig van 2 hét, amikor nem tesztelek. See you on the other side....
-
npera
újonc
Ma megvolt az első "rendes" tankolás. Tehát egy korábbi kattanásig full tanktól kattanásig full tankig.
Így álltam be a kútfejhez (32 km maradék)
És ennyi ment bele (31,7 liter csak)
A műszerfal 0,1-literrel magasabb fogyasztást mond, a tényleges fogyasztás 5,51 liter / 100 km lett.
Ez gyakorlatilag egy "válságautó". Furgonfehér kombi, nem mutat semmit, nem feltűnő
-
npera
újonc
Ma aktiválták az új ISP-t. Fiber boxot újracsizmáztam, meg a routert is. Azóta megy.
Legkisebb 100/100-as csomagjuk, bőven jó.
-
npera
újonc
válasz eattila #127824 üzenetére
Ezt a fűzés során elvileg be kell tudni lőni, az adott felninek van erre megadott mérete. Ha pedig nincs gyárilag megadva, akkor a fűzés tutoriálokban benne van, hogy miként kell kimérni a megfelelő méreket, hogy a felni oldalirányban is megfelelő helyre kerüljön.
Akkor itt az L-b@szás angyala elszállt a mester keze felett vélhetően
-
npera
újonc
-
npera
újonc
válasz qnadam #127892 üzenetére
Van ilyen. HIL, vagyis Hardware in the Loop.
Ilyenekből komplett farmok vannak, amiken egyes részlegek fejlesztenek. Valós időben emulál egy komplett kocsit, a belekapcsolt vezérlőegység pedig azt hiszi, hogy kocsiban fut.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs