Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
Vicces ez a topik. Én simán kimegyek a sötétben brunzolni, kikerülöm az esetlegesen földön hagyott játékokat, aztán visszatalálok az ágyig. Nocturnal creature.....
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #16800 üzenetére
Nálam is gond van az infrás cuccokal, többnyire nem érzékel a pisszoár, aztán rájön hogy lehet van ott valaki és öblít menet közben.
A legjobb reakció még 2004-ben egy már nem létező székesfehérvári portán történt a mozgásérzékelővel. Berakták a mosdóba, hogy kapcsolja a villanyt. Valami melós nagyon haragudott rá, hogy lekapcsolt állandóan és ököllel (vagy más tompa eszközzel) beverte az érzékelőt szépen. Utána ment vissza a kapcsoló inkább. A karbantartós igazgató meg ott sajnálkozott utána, hogy miért kellett ezt.
Ott küldte ki a HR-es az Excel táblát, hogy ki mennyi prémiumot kapott. Mivel fix százalék volt, ezért egy újabb oszlop kellett csak mellé és egyből megvolt a fizetése az összes alkalmazottnak a magyarországi vezérigazgatótól kezdve az utolsó karbantartóig. Sokan felhúzták a szemöldököt utána, volt móka és kacagás.
-
npera
újonc
válasz FőDudu #16843 üzenetére
Talán 4 éve lecserélték az akkori lakás előtti parkolóban és a gyaloglóösvényen a régi utcai lámpákat 40W-os egységekre. Az egy kandelláberről lógó lámpatest volt, elég komolyan bevilágította a parkolót és a gyalogösvényt is. Ha nálatok a fürdőszobában van 32W, akkor az elég durva lehet. Nem károsítja a szemet, ha véletlenül belenézel?
A kerékpáromon használt 900 kínai lumenes (még a régi kínai lumen, amiben volt anyag...) lámpába nem esik jól belenézni, ha a gyerekekkel megyünk oviba akkor be sem kapcsolom, hogy ne nézzenek bele véletlenül.
-
npera
újonc
válasz Gabibácsi #16914 üzenetére
Hát ha tiket van a sorompón, akkor várunk. Ameddig nincs megoldva, addig nincs sorompón jövés-menés.
Mondjuk a sorompón két egymástól független bérelt vonal van (külön szolgáltató), deduplex redundanciával és csillagponttal. És van egy külön üvegszálas műholdas kapcsolat is (ezen gondolkodj el alaposan, mielőtt továbblépsz ). Ha végképp minden szakad, akkor pedig a szomszédos bunkerben beindul az 5 megawattos katerpillár és szigetüzemben tudok sorompózni. Kell egy jó audit, aztán minden rendben
Szumma-szummárum eddig még sosem volt gond a sorompóval, not on my watch...
(a történetben csak kitalált személyek vannak, bármilyen valós figurával kapcsolatos vélt vagy valós összefüggés a fantázia műve...)
-
npera
újonc
Ha igazán alacsonyra akarja belőni a saját szintjét az ember a közlekedésben, akkor kerékpár kell. Hiába van kivilágítva, macskaszemek, élénk színű ruházat és tisztán is tartva. Az autók bevágnak elém, leelőznek és erősen fékezve lekanyarodnak, kerékpárúton inkább teligázzal mennek át, csak elsőbbséget ne kelljen adniuk. Vagy behajt elém, aztán megáll keresztben a bringaúton.
Szóval egy Audi 80 az még mindig magasan van a táplálénkláncban a kerékpárhoz képest....
-
npera
újonc
válasz BobaHWSW #17210 üzenetére
Jól emlékszem, hogy ha túl lassan mész akkor is megzsanettoz a rendőr? Egész szűk sávban kell tartani a sebességet, az utak áteresztési képességét magasan akarják tartani. Igazából ez tetszik, haladni kell és nem tötyögni. Aki nem akar haladni az majd megy busszal vagy villamossal
-
npera
újonc
válasz BobaHWSW #17215 üzenetére
Ha Svédországban is így menne a forgalom az csodajó lenne. Most vannak a taxis/mercis/nyugger halmazba tartozók, akik simán veretnek 20 km/h-val a sebességhatár alatt vagy/és 500 méter alatt gyorsulnak fel 40-re egy 50-es táblánál miután kikanyarodtak eléd.
Meg vannak a SUV-os májerek és oviba haladó anyukák, akik meg csillagközi tempót nyomnak akármilyen látási- és útviszonyok között.
Ha lehetne valami értelmes folyamot fenntartani ténylegesen kiszámítható haladással az csoda lenne. Itt alighanem utópia.
-
npera
újonc
Mentem nagybevásárolni, jött szembe sok félszemű autó. Ma DRL-idióta egy sem volt. De régebbi (DRL-előtti) autó csak ködlámpával igen. LIDL parkolóban megáll mellettem egy nő, kisgyerekkel kiszáll a kocsiból. Látom, hogy ahogy kilép belőle megmozdul a kerék. Szóltam neki, hogy nézze meg a kéziféket. Nem volt felhúzva. De sebességben sem volt. Jáááááj.
Hazafelé volt izomból gyorshajtó és indexet mellőző garázsjáratos busz, ott legalább sejtettem, hogy merre fog majd menni.
Nem történt károsodás. Ja, meg nindzsa ruhás nő a zebrától 50 méterre átfut előttem. Semmi fényvisszaverő nem volt rajta, csak matt fekete felület. Nagyon jó.
-
npera
újonc
Ruszkik. Az 5-ös csodás. Kielőzi a hótolókat, aztán megfarol és belek*rja az első hótolóba. Állat.
-
npera
újonc
Vásároltam, aztán megyek haza a boltból, amikor egy BMW i3 kitolat a parkolóból és izomból beletolat egy leparkolt taxiba. Jó nagyot szólt. Az ázsiai kinézetű sofőr jól körülnézett, hogy látta-e valaki, aztán nagy gázzal elhajtott a helyszínről. Tutira elrepedt pár dolog a taxi hátulján, de leszarta. A rendszámot, helyszínt és időt bediktáltam a diktafonba, aztán otthonról szépen bejelentettem részletesen az egészet a rendőrségi honlapon. A kis rohadékot megzsanettozzák remélem...
-
npera
újonc
válasz eattila #17253 üzenetére
Eléggé felhúztam magam, hogy ennyire sunyi volt az illető. Először azt néztem a két cekkerrel a kezemben, hogy ha ilyen hülye szögben kanyarodik, akkor az egyirányú parkolóban fordítva fog menni. De aztán lekoccolta a taxit inkább. Majd rohadt nagy sebességgel végigdöngetett a parkolón, majd elhúzott.
Otthon leellenőriztem a rendszámot először a nyilvántartásban, hogy biztosan jól jegyeztem-e meg. Bizonyíték
-
npera
újonc
Ha minden jól megy, akkor vasárnaptól keddig fog esni a hó. 1-2 dm havat jósolnak Göteborgban, ami gyakorlatilag teljesen agyonvágja majd a közlekedést. Akkor viszont szét fogom röhögni magam, mert bringával ez hatalmas királyság lesz....
Itt olvashatjátok:
Lågtrycket har rört sig in över Atlanten via Storbritannien nå Götaland ungefär vid midnatt. Det rör sig sedan sakta vidare nordost över landet, visar Forecas prognos, och det kan snöa mer eller mindre oavbrutet fram till på tisdag.
– I samband med detta kan det komma mellan en till två decimeter snö, även om det inte är säkert att det snöar kraftigt hela tiden, säger Sjöstrand.
– Det kommer också lite mildare luft in på söndagseftermiddagen så då kan det bli plusgrader. Överhuvudtaget ser det ut att bli mildare väder under måndagen och tisdagen.
És a Kattegatt és Skagerrack területére is riasztást adtak ki. Óvatosan menjetek, ha mentek. Vagy jöttök.
SMHI har gått ut med en klass 1-varning om att snöfallet väntas leda till besvärliga väderdygn i trafiken i på flera håll i landet. I Västra Götaland gäller varningarna för området väster om Vänern där det enligt SMHI kan falla upp till 30 centimeter snö. Det finns också varning för kuling på Skagerack och Kattegatt.
Itt egy kép a Drottningtorgetről 2 évvel ezelőttről. Akkor is mind meghaltunk.
-
npera
újonc
Az anyag elég erős önmagában is, de a kis talibán a végén 12:17-nél nagyon büszkén veri a mentőautó sofőrjét. Biztos feltartották a nyugodt haladásban. Csodálatos emberek....
-
npera
újonc
5:51-től a kocsi fantasztikus ballisztikát ír le. A másik szögből vett felvétel pompázatos.
A végén a sorompós bohócokat nem értem. Ha beragadt az autó és ki akar jönni, akkor kihajt, a sorompót pedig majd újraépítik. Lesz a kocsin pár karc, de nem zömíti össze a vonat.
[ Szerkesztve ]
-
npera
újonc
És igen!
Hajnalban elkezdett esni a hó és kedd reggelig folyamatosan esni fog. Hozzá erős szél és hófúvás...
-
npera
újonc
Ma voltam párszor lapátolni kint. Aztán a program a kiscsajjal úszás volt, majd haza felvenni a család másik felét és kimenni a városon túlra egy játszóházba. A kocsin van rendes téli abroncs, minden hibátlan műszakilag, így csak a többi autós miatt aggódtam. Nyomultak, mint az állatok. Már rögtön az uszodába menet a kis szűk erdei úton komoly latyakban és félig havas úton jött mögöttem egy KV-utántöltő furgon és nyomult vagy 5 méterre mögöttem. Én 50-el mentem az 50-es táblánál, ott általában 70-80 körül szoktak menni a szarráfrusztrált polgárok. Most abszolút semmi értelmét nem láttam gyorsabban menni, mivel a két letaposott nyomon túl nagyon csúszott volna. Kíváncsi voltam, hogy kielőz-e a spílermájszter, de csak tolt. Amikor odaértünk a teherautógyárhoz, akkor lehúzódtam egy szélesebb részen a latyakba, hogy el tudjon menni. Elhúzott nagy dérrel-dúrral, aztán az első kereszteződésben elszámolta magát és izomból lekoccolta a jobb-első kerékkel a padkát
Utána jött a lámpás kereszteződés a város körüli elkerülőre. Ott épp elkapta a zöldet, de ott sem sikerült bekanyarodni, hanem felugratott a járdára és éppen kikerülte a gyalogosok lámpáját
Biztos expressz módon kellett KV-t utántölteni. Vasárnap délután. Jááááj...
Utána a városba beérve sem lett jobb. Mindenki nyomult ezerrel, aztán teljesen fogalmatlanul kanyarogtak és váltották a sávokat. Egy nyugger kielőzött a gyorsforgalmin, hogy aztán bevágjon elém és lekanyarodjon a jobbra lehajtón. Annak már dudáltam is.
A játszóház felé a 3-sávos gyorsforgalmin "kötelező" megelőzni 100-al a 70-es táblánál a latyakban, majd bevágni elém 5 méter távolságból, hogy felverje rám a szmötyit. Ezek egyszerűen állatok. Kábé a fél bagázsnak ott helyben bevontam volna a jogsiját, a kocsit pedig küldtem volna zúzdába. Aztán tipeghet haza gyalog. Iszonyat.
A svéd közlekedés "kultúra"....
K*rva sok baleset volt az egész megyében, rakják tetőre a kocsikat, meg sorban csúsznak egymásba.
-
npera
újonc
Nekem teljesen nyugis volt az út. Az ovi felé a gyerekek ugráltak a hóban. Néha volt járda, néha oda tolták a traktorral a havat, így mentünk az utcán. Aztán mikor leadtam őket, akkor jött a bringás szakasz. A legtöbb kerékpárutat letolták és csak 2-3 centi friss hó volt rajta. Egy konténerterminál előtt valami brutálisan sóztak, ott nedves aszfalt volt csak.
A nagy lámpás kereszteződésnél kábé fél méter magas és mély hófalat toltak fel a traktorokkal, ott át kellett emeljem a bringát felette. Utána tudtam haladni kábé 25-el simán. A céghez odaérve is volt egy komolyabb hófal, de azon átmentem határozott lendülettel kábé 10-el nekifutva óvatosan. Mire beértem annyira telement latyakkal a hátsó váltó, hogy hátrafelé nem tudtam tekerni a pedált, mert egyből "letekeredett" a lánc. Párszor lekocogtattam a bringát a kőre, mielőtt lezártam, hogy kipotyogjon belőle a latyak.
Teljesen sima volt az út. Ma egész nap esni fog még, aztán éjfélkor eláll és jön a -8 fok északról.
-
npera
újonc
Amikor mi megvettük a lakást 2015-ben és 2016 tavaszán átadták, akkor ott voltak hibák rendesen. 3 házat húztak fel, a mi lakásunk az utolsóban volt. Szerencsére. Ugyanis az elsőt rettentően összecsapták, a másodikat csak nagyon, a harmadikat pedig elég rendesen. A mi lakásunk egész jól sikerült ahhoz képest. Nálunk olyan hibák voltak, hogy a belső ajtókat tök ferdén rakták be, de azt meg lehetett igazítani. Meg az ablakokat is ferdén rakták fel és süvített a szél a sarokban. Azt is meg lehetett igazítani. Meg volt egy repedés a márványlapon a fürdőszobában.
A többi házban olyan slendriánul rakták le a padlót, hogy recsegett-ropogott és süllyedt a parketta, ha mentél rajta. A szellőztetőrendszer néha leállt vagy nagyon hangosan ment. Az ablakokat annyira pocsékul rakták fel, hogy a keret mellett be tudtad dugni az ujjadat (!!!), meg össze-vissza festettek mindent és csúnya csíkok voltak a plafonon.
A legjobb az volt, hogy az edzőterem és szauna foglalási rendszerét készítő cég félúton beadta az unalmast és kockás füzetbe lehetett foglalni. Meg a műszaki átadást végző cég specialistáját vélhetően durván megkenték, mivel közvetlenül az átadás után felmondott és "már nem elérhető", így felelős sem volt a hibák átvételével kapcsolatban. Göteborg egy korrupciós nagyhatalom Svédországon belül is, az építést végző Skanska pedig komoly ruszki érdekeltségekkel rendelkezik. Jó kombó.
A kedvencem a garázs volt. Havi 700 koronáért nem volt benne sem motormelegítő töltőfej, sem elektromos autóhoz töltés. Viszont olyan szűkre csinálták, hogy az ajtót 1 klikkre lehetett csak kinyitni, ha középre álltál a csíkok közé. És nem volt fala, hanem csak függőleges deszkákból állt, így a kocsira esett az eső és a hó, pedig garázsban állt. Télen lehetett lapátolni a havat a garázsban, mivel befújta a havat a hófúvás. Az utcai parkoló "csak" 450 kori volt, ott meg korlátlanul esett rá minden és szítta ki a nap a festéket és a tömítéseket.
Pompa és ragyogás
-
npera
újonc
válasz Gabibácsi #17384 üzenetére
Úgy érted, hogy nem akarsz felmászni magasra? Akkor kérd magad alulra. Csak lemegy az ember limbóba és oldalirányú rántással (szakácsok, figyelem!) becsusszan. Egyszerű. Reggel az ébresztőkor kell óvatosan felkelni, nehogy kifejeld a feletted alvót az ágyból.
Hmmmmm? Hmmmmm?
-
npera
újonc
Ma ha lett is volna vesekövem, akkor is tutira lerázódott volna. Van egy szakasz az ipartelep felé, ami gyakorlatilag egy végtelen emelkedő, aztán egy fennsík és mindenféle konténerterminál van ott. Na, ezt a szakaszt a kommün b*szott letolni. Kábé 3-4 centis keményre fagyott latyak volt ott, de belefagytak a lábnyomok és a kerékpárok nyomai. Amik cikáznak és metszik egymást. Nekem pedig 30 mm "széles" a téli abroncsom. Jó móka volt.
15 km/h felett nem tudtam haladni, mert annyira rázott a kecske, hogy elmosódott a kép. Néha a konténertelepen dolgozó munkások által hagyott lábnyomok olyan frekvenciával triggerelték a bringát, hogy berezgett a vádlimon a hús és erősen csiklandozott belülről a vádlimból. A kormányról lerázódott a km-óra, néha vissza kellett tekernem álló helyzetbe. A lámpá és az akksi csatlakozója szétrázódott félúton. Az első kerék és a hátsó kerék feszt másik vályatot választott és akkor keresztbeállt a gép, ami az SPD-klipsz miatt izgalmas. Mondjuk inkább ellensúlyoztam döntéssel és agresszív kormánymozdulatokkal, egyszer sem klipszeltem ki. De párszor volt komolyabb brown alert. Volt előttem párszáz méterrel egy kiscsaj bringával, ő nem túl acélosan tolta, utol is értem. De megelőzni nem mertem, mert annyira dobálta az ő bringáját is a fagyott latyak, hogy tutira összeakadtunk volna.
Amikor odaértem a portához, akkor gyönyörűen le volt tolva minden, csak egy kábé fél centit tükörsima jégpáncél maradt. A jég viszont nem akadály, mert abban tud kapaszkodni a szegecses gumi, ott tartottam a 25-ös utazót kivéve a kanyarokat.
Hazafelé még jobb móka volt, mert addigra tök sötét is lett, így csak a kis 900 lumenes fényszóróm fénykörében tudtam tájékozódni a jégjáratokkal kapcsolatban.
-
npera
újonc
Nagyon jó, a 3-éves fiamat a Wizzair berakta a 18-as sorba egyedül, míg asszony a 24-es sorban ül. Álomszép. Arra tippelek, hogy a helyjegyhez van kötve az a szolgáltatás, hogy egy kisgyerek a saját anyjával egy sorban ülhessen. Remélem majd kap kis ejtőernyőt, hogy szépen egyedül tudjon szkájdájvingolni
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali fotós kérdések órája
- Autós topik
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Jack Hunter: Egérragasztó
- BestBuy ruhás topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs