Új hozzászólás Aktív témák
-
-NoVa-
addikt
HZ buborékján belüli világban ez kell, kerekeken guruló bőrönd méretű táp, 32" kijelző, és desktop teljesítmény, meg zúgás. Mindenhol máshol a 12"-14" közötti méret szemfüggően ideális portable.
Nálam a Surface Pro és az rMBP esetén akkora a felbontás, és olyan jó a kijelző, hogy fanyalogva dugom rá az asztalnál a 2x24" dokkolóra, mert az a képminőség rettenetes -
Jahno
őstag
Napi haversrác szösszenet:
"New personal record!
In just one week I had 5 encounters with the highway police. 3 speeding (2 in Austria, 1 in Hungary), 1 crossing the dividing line, 1 crossing a red light. I need to chill out lol.
I pay the police so much they should list me as their official sponsor. "
És mindezt úgy, hogy kb. jó 1 éve mondtam, hogy előbb-utóbb szarul fog kinézni és úgy lett, szipogott is rendesen mikor levágták róla a ruhát egy esés után. Fél évig szolídabban nyomta (közben járni is meg kellett tanulni és egyéb hátráltató tényezők) aztán újra nekilódult.
-
Jahno
őstag
Mondjuk itt volt olyan aki reggel 5kor már az irodában volt és este 11 utánig rendszeresen. Néztem is furcsán, de munka van meg kell oldani. Aztán akkor meg arra a cégre néztem furcsán aki az ilyen niggert zavarja el leépítéskor. Majd rájön, hogy kell helyette 3 ember felépülni, mert a munka az adott.
-
npera
újonc
Sikerült bekalibrálni. 202 mAh fogyott, aztán 201 mAh töltődött bele.
Ez rendben van. Ami szintén rendben van sajnos az a feszültségmérés. 12,5V-ot mutat a töltés után a teljes pakk feszültsége és ennyit olvas ki a Runcam Swift belső mérése és a flight controller mérése is (független a kettő).
Akkor most holnap újra repülök vele, aztán össze tudom vetni a cellafeszültséget és a kinyert kapacitást.
Leellenőriztem Betaflight alatt, a következő cellafeszültséges határok vannak megadva:- minimum cell voltage: 3,4V
- maximum cell voltage: 4,2V
- warning cell voltage: 3,6V
- Capacity: 450 mAhKíváncsi leszek holnap hogy megy majd a fenti értékkel. A maximum valamiért 4,4V-ra volt rakva, az lehúztam a realisztikus 4,2-re. Én nem töltöm túl az akksikat, nem akarok tüzet. A kapacitás nem volt beflashelve az FC-be, most beleírtam.
Megkérdezem a norvég kollégát, hogy milyen akksikat vett a 3"-os gépéhez. Ha jók és nem használja őket, akkor lehet beajánlok neki valami pofátlanul alacsony árat, aztán akkor lesz olcsón akksim. Ő már sosem fog repülni vele, csak tárolja.
-
eattila
csendes tag
Én meg délelőtt kiózonztattam a gépet. Szerencsére van itt egy gép, és kihasználtam a megnövekedett kedvességet
Kicsit aggódom, hogy nem csöpögött a klímacső. Újra erőszakot tettem rajta, de akkor sem jött ki víz. Szóval szerintem szimplán nem generált annyi nedvességet, hogy látványos legyen. És az utastér padlója is száraz.e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
Samott
addikt
Odabasz ez a dal, ezt is lattam mar, de nagyon varom a klippet, mert a studiofelvetelen zsenialis amit a hangjaval csinal. Sokkal intimebb a hangzasa (ha lehet igy fogalmazni) mint a koncerten. Egyebkent az egesz lemez tele van jobbnal jobb dalokkal. Osszeraktak, na.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
BobaHWSW
újonc
Hatarozottan tetszik. 750 dollar volt, az arat szerintem megerte.
Gyarilag kalibralt es volt mellekelve egy papir ahol a kalibracio utani teszteket mutatjak a konkret darabra.
3 orat el is szoszoltem most igy sketchbookban meg photoshopban. Holnap egymas melle rakom ugyan azzal a keppel a telefont, a surface prot, a monitort es a laptopot. Plusz megprobalok emlekezni a ceges gepre ami elvben eleg szigoruan van kalibralva es igencsak felsokategorias monitor.
-
zetor2000
senior tag
Nem rossz...
Én szerintem az első percben törném darabokra az enyémet, ha lenne...A kamerát viszont szerintem le kéne cserélni, mert ami mostvan rajta, az nemcsak hogy "alap" - talán HD? de eléggé szemcsésedik a képe. Meg villog. Persze lehet, hogy nincs lehetőség másik kamerára, mert fix, akkor meg rá kell szigszalagozni egy másikat.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
-NoVa-
addikt
A 3"-nál azon csodálkozom, hogy hol marad a kezdeti 4V fölötti cellafeszültség. Azt előre mondtam, hogy több ampert igényelnek az emax motorok több teljesítményért, de ilyen sima lebegésnél ez még nem kéne ilyen hamar merüljön. Kb hasonló békés szálldosásnál nekem 4.2V-ról egyenletesen mászik le 3.7V-ig 5+ perc alatt ugyanaz a 450mAh akku.
-
-NoVa-
addikt
Parallell 900mAh mindenképp, mert egyszerű. A 2. csak félig hülyeség. Haladás közben effektív segít magának a propeller, mert kimegy az általa kreált nehéz helyzetből, és bekerül egy olyan légtérbe, ahol nem alacson légnyomás van fölötte, és magas alatta, hanem kb homogén. Szóval akármekkora sebességgel is haladsz, azzal tovább repül, mint állva. Ez az elméleti fizika, a gyakorlat meg azt mutatja, hogy pár százaléknyi eltérés ha kijön a lebegés és a lassú körözés között.
Propellerből és vázból ugyanazt használjuk, a különbség az ESC, motorok, és a kamera/adó.
Szóval lehetőségek:
- valami megawattos AV transmittert sóztak rád, ami elfűti az akkut hamar. Szerintem kizárhatjuk, meg ugyanazt vetted talán, amit én is.
- ESC valami extrém frekvencián megy extrém fogyasztással, BLHeli configuratort ráengeded, és izé. Ennyit nem kéne jelentsen.
- FC PID Loop frekvenciája gigantikusan magasra van véve. Beta/Cleanflight configuratorból kiderül, részemről valahol 3% prociterheltséget kapok alapból, 10-20% fölé nem terhelem az FC-t
- Nagyon nem erre a végére optimalizált Motor karakterisztika. Kizárnám, legalábbis az EMax 1306 4000kv 40% gázon ezekkel a propellerekkel 2A környékén húz, túl van a lebegéshez szükséges emelőerőn, és még bőven a 3.4 gramm/watt hatásfokon dolgozik, ami nem siralmas. Az enyémek 4g/W-al alkalmasabbak erre az üzemmódra, de ez a különbség még mindig nem indokolna semmit.Szóval tudományosan közelítve a dolgot a tényleges különbségekre fókuszálok. Előre nagy runcamet raktál, és rögtön mögé a VTX-et, esetleg az akkut is asszimetrikusan teszed, így orrnehezebb a géped, mint az enyém. Ha van ebben bármi realitás, akkor az első motorok tartják a gépet a levegőben, a hátsók pedig csak egyensúlyoznak, így 4x2A helyett 2x5A + 2x0.5A körüli átlagfogyasztás menne bele a gépbe. Repülés után ha az első motorjaid forróak, a hátsók nem, akkor lehet tologatni az akkut, és méregetni, hogy javul-e bármi.
B opció a PID loop, ha folyamatosan korrigálnak a motorok. Hamar kizárom, mert te sem térsz el a BetaFlight defaultoktól, és a kameraképen sem az látszik, hogy rángatna vagy billegne a gép. A hangja is egyenletes kell legyen lebegésnél, akkor jó.
Esetleg valamelyik motor hibás, szintén forró pontokat kell keresni. Hővé alakul minden, ami nem hasznos dologgá, könnyebb kinyomozni a hibás alkatrészt emiatt. Kivéve ha nem tudod megközelíteni az égő mezőn.B opció, szar akkuszériát fogtál ki. Arra meg ott a töltőd, írja, hogy mennyi ment bele, lemeríted, feltöltöd, látod. Ha semmi sem különösebben forró, és gyanús, akkor meg rámész a nagyobb akkukra és kész, amennyit és amilyen célból repülsz, te sem a világ legjobb hatásfokát keresed.
-
-NoVa-
addikt
Memóriahasználatra szarj, az a rendszer dolga. Igazából hiba neked megmutatni, csak félreértésekhez vezet. Arra van, hogy legyen közel tele, mert időt és energiát spórol, ha már ott van, ami kell, kidobni meg nagyjából ingyen van, ha épp valami sokat kér. Nálam bőven 8GB fölött van épp a foglalás, de ha kell, akkor a rendelkezésemre áll instant tizensok GB ezredmásodpercekben nem mérhető idő alatt allokálva. Arra van az alkalmazás requirementje, hogy tudd belőle, hogy ahhoz, amit csinálsz adott appal, mit ajánlanak, aztán izé.
Viszont teljesen más valami következménye, hogy az utóbbi időben a céges gépen a Chrome és a Spotify, meg minden chromium bázisú dolog NAGYON szarul működik, beakad, áll, egymást fogják, HA engedélyezve van a HW gyorsítás. Szóval spotifyban is, meg a chromeban is lekapcsoltam, azóta simán csak érezhetően lassabb kicsit a gépen a youtube, viszont használható minden. Hogy az Intel cseszte el, vagy a Google, vagy a Microsoft, az mindegy, valami nem kerek. Majd kijavítják. Addig kapcsolót OFF-ra.
-
BobaHWSW
újonc
Nem veszem rossz neven. Nem kulonosebben finnyas es meg csak nem is akaratos. Nem ker uj telot, mondta jo neki igy is. Inkabb en vennek mert tudom, hogy betort kijelzos telefon nem idealis.
Xiaomi meg huawei es kunglunpho telefonok egyelore nem jatszanak. Beakarok menni egy boltba es leemelni a polcrol.
Oneplus az van meg a kotelezo apple es samsung dolog. De lehet, hogy egy import google pixel 3 lesz. Ez a legvaloszinubb.
-
npera
újonc
Ide is beírom.
A teszt és az AVANT Quads javaslata alapján alighanem einstandolok majd 3 db Tattu 3S 1050 mAh 75C akksit. Akkor lesz jó repülési időm és nem lesz túl nehéz.
A 450 mAh 40 g.
Az 1050 mAh 97 g.Ha elgondolkodom egy 850 mAh méreten, akkor az lehet tömegben középút.
Tattu 3S 850 mAh 75C az 86 g.
A 900 mAh akksival kijött 6 perc lebegés. Az 1050-es 150 mAh-val több, de a tömege is 17 grammal több. Ami nem is olyan sok, ha az extra kapacitást nézem. 23%-al több dzsúz van az 1050-esben, de csak 21%-al nehezebb. Hmmm.
Mivel nagyon sokáig nem racsingolok, hanem csak egyre gyorsabban "lebegek" ide-oda, ezért hajlok az 1050-re. Ha pedig eszetlen nagy király leszek mondjuk 2-3 év múlva, akkor addigra kábé el is használtam a mostani akksikat és lehet venni akár 4S borzalmat helyette, aztán zizegtetni ide-oda fénysebességgel.
Cserébe a 850-es könnyebben kanyarodik. Hmmmm.....
Na, jól elmélkedem?
Ha szűken akarok kanyarodni, akkor 850 mAh. Ha marginálisan tovább akarok repülni, akkor 1050 mAh. Most leszimuláltam a 900-ast és kijött 6 perc. A 850-es legyen mondjuk 5,5 perc. Kábé meg is érkeztem.
Mi legyen?
-
-NoVa-
addikt
"Ha kettő ilyet összekötök sorosan, akkor lesz egy 700 mAh 4S akksim, ami le tud adni folyamatosan 0,7*20=14A-t. Vagyis ha nem piszkálom erősen a gázt, akkor akár fel sem robban a terheléstől."
Hajjajj. Mondok jobbat, mert azért ez nem lenne az élettartam nagy barátja. Várd meg vele a Tarot120 összeépítését, annál ha legalább 4000KV-s motorokat raksz rá, pont jó. Szinte csak 2S-el repülök házban, kertben, pont jó.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen