Új hozzászólás Aktív témák
-
blueboi69
csendes tag
válasz -NoVa- #107475 üzenetére
Nem feltétlenül az smax, bár megmondom ez a kaszni és a belső üléssor igazán eltalált dolog.
Nagyon király, hogy kilátni belőle.Néztem ma (neten) dacia spring-et, hogy az 2.5milkás támogatással és smax beszámolással vállalható lenne, de az az autó egy kalap szar, pedig külsőre egész jól is néz ki szemből.
Basszameg nem gondoltam volna pár éve, hogy én egyszer dacia újautó konfigurátort fogok nyomkodni....
Meg amit mondanak még vállalhatót, Opel Mokka, de az opel oldalán csak benzin és dízel motorokkal van.
Nemtudom. Hibrid most még jó lenne, mert azokkal legalább van némi hatótáv is.
De pl elmenni Nyíregyre egy Dacia Springgel... háááát. Bekattintottam, hogy 120km/h sebesség + klíma aztán a 300km-es hatótáv lement ilyen 35-40km-re. Valszeg Nyíregyig reális, hogy 8-9x állunk meg tölteni
Szóval nemtudom. Vagy van a hibrid, pl a Mitsu Outlander elég jó családi méret, de az tud menni max 35-40km-t, utána jön a 10-11literes benzines fogyasztás.
Csak attól félek, hogy ha várunk is az smax eladással 1-2évet, akkor utána meredeken fog zuhanni dízelautók ára. -
Samott
addikt
válasz -NoVa- #107555 üzenetére
Mondom en, ha nem a Teslaval tortenik nincs ekkora habveres korulotte. Neha kigyullad egy villanyauto az hirerteku, hogy a hasonlo darabszamban eladott dizel bmw-kbol joval tobb kieg az mar senkit nem erdekel.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #107639 üzenetére
Nekem az Eone mail sem esik be, a futárnál már kezdtem azt hinni az utolsó kettőnél, hogy működőképes lesz a dolog, de 10ből kb. kétszer hívtak fel.
Nálunk még ilyen sötét középkor van, hogy eljárunk munkahelyre dolgozni és ha lenne is némi távmunka akkor is nehéz lenne betájolni, hogy ha most rendelek valamit akkor azért január-február környékén majd melyik napon legyen idehaza és ehhez nézni kell folyamatosan a követési számokat is, bláááá.
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #107657 üzenetére
Olyat lehet nem is vesznek 2 hetente, de szombatonként az offline tanyaboltban lefutnak páran kommersz cuccokkal, míg én is bevásárlok a vackaimból. Wago, kötődobozok, vezeték méterre, kiselosztók, fényforrások, világítótestek... Megy az arconpörgés rendesen.
Tv-t vittem szervízbe, pont nincs bele háttérvilágítás. Január közepe környékét ígérnek, ez ilyen. Pár nagyobb és népszerűbb LGbe szinte folyamatosan van raktáron. Ehhez meg csak alaplap.
-
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #107695 üzenetére
Igen, az alap egy elég könnyű 4"-os váz, amin 2 mm-el nagyobb motorok vannak és egy számomra ismeretlen kalibrációval beállított flight controller.
Az expó alighanem a legnagyobb faktor, aztán a rates, ami szintén teljesen más megközlítésben működik. Jövő héten jönnek a 4"-os propok, amivel még jobban fog siklani a cucc. Most 3,5"-on makettkodok.
Nem akarok egyből beállni a KISS lemming trainbe, hogy "még sosem éreztem ilyet és elképesztően jó a tune", mert egyrészt egy potátó vagyok, másrészt meg ehhez kellene picit több stick time
-
zetor2000
senior tag
válasz -NoVa- #107698 üzenetére
Ez az audiofil ssd ez komoly?
Nekem kicsit - izé, nagyon is - a varázslás tudománya felé kacsint. Ahogy a kollégáim szokták mondani, még a varázsvesszős csávó kéne mellé, és kész. Az elszórja a kavicsait, megtömi tömjénnel a füstölőt, és kideríti merre mennek a vízerek, aztán megmondja a jövőt.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #107698 üzenetére
Japp. Most például úgy érzem, hogy a 450 mAh szimulált akksi (2 db 2S egybe) kevés ehhez. Kábé 2 perc alatt vége lett a feszültségnek, pedig csak 3 db 3/4-gázas emelkedést nyomtam.
Próbáltam 450 és 500 mAh mérettel. Lehet kábé 650 mAh körül lesz az igazság, végső esetben veszek 1-1 db-ot többféle méretben, aztán majd odaiterálom magam.
Van 550, 650, 750 mAh is, utána már szerintem túl nagy a tömege.
Lehet bepróbálkozom a 650 mAh mérettel, arany középút. Legfeljebb elhasználom bemelegítős akksinak. -
npera
újonc
-
blueboi69
csendes tag
válasz -NoVa- #107668 üzenetére
A nagyobbik gyerek isofixes ülése olyan, hogy a két isofix szár az betolható, így isofix nélküli autóba is be lehet tenni.
Én jobban szeretem, mert kb fél perc alatt átpakolom egyik autóból a máskba, míg a kisebbik gyerek ülésével ott kell buzulni az övvel, ami legalább 2perc.
Alig várom, hogy lecseréljük a kisebbik ülését végre. -
blueboi69
csendes tag
válasz -NoVa- #107746 üzenetére
Egy 1.5tonnás családi autóhoz megpakolva, ahhoz elég csirke. Autópályafelhajtó itt pl nálunk viszonylag rövid, a fiestaval van, hogy a felénél meg kell állnom, hogy megvárjam, míg akkora lyuk marad a sorban, hogy be tudjak sorolni. Rendszeresen állnak mások is a végén, amikor már elfogyott a gyorsítósáv.
Smax-al nincs ilyen probléma
De azért amikor ilyen 100-120Nm erejű motorral próbálnak meghajtani 1.5tonnát az úgy eléggé hervasztó élmény, mikor a teslaval meg gyorsulási versenyeket nyernek. Nekem ez a kettő nem ér össze valahogy. -
blueboi69
csendes tag
válasz -NoVa- #107775 üzenetére
Itt pont a mi részünkön nincs füstszag. Tudom, ez a vidéki élet kb 20%-a és sok helyen meg lehet pusztulni, ettől függetlenül létezik jó hely ebből a szempontból.
Városi ház mivel drágább, igényli azt, hogy azonnal toljál bele sok pénzt vagy vegyél fel sok hitelt. Ez most már a vidéki házakra is igaz, de a városiakra aztán végképp.
A picivel nagyobb távok nem rettentenek vissza, mostmár csak max öregkoromra költöznék be vmi városba, ha már nem tudok/akarok vezeti autót. Addig maradok itt, mert egyszerűen jó itt élni.
Az sem mindegy, hogy beülsz az autóba, ülsz a dugóban/forgalomban és 30-60percet autózol, hogy kiérj a városból egy agglomerációs környezetbe sétálni, ahol még rossz a levegő, de cserébe minden szomszédod ugyanoda megy.... Ha meg messzebbre mész, akkor az egy csomó idő. Itt akár gyalog, akár bringával, perceken belül olyan környezetben vagy, amiért a BP-ek vonatoznak 40-50percet vagy ugyanennyit autóznak. Persze városrészfüggő, gazdagrétről kb 25p alatt itt lehet lenni szabályosan közlekedve. -
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #107794 üzenetére
Sűrűre vettem már, most inkább lazulni kellene. Meg év végén latopokat és PS2őt hegeszteni :-PTegnap bíztam benne, hogy magasabban kicsit jobb idő lesz, de aztán nem törtük magunkat. Mentünk egy kört a réten és húzás haza. Idén már volt 3 deres nap, januárra még van esélyem. Előtte héten Dobogókőn tömeg volt (én csak ilyen klasszikus helyeket kedvenceltem be). Most haver mászta meg a Csóványost, de még turistaúton is kellett néha a szöges cipő és hasonlók, oda meg azért nem mennék. Mindig csak bajom van
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #107796 üzenetére
Ebben már kikupálódtam, hogy bicajhoz és mostanában az erdőkerülő helyek nagy részét is úgy keresem, hogy "babakocsival járható". És gyerekes csoportokban ugyanez a séma, mert ahol virágok, kavicsok, pókok és békák vannak az engem ugyanígy érdekel, nagyot sem kell mászni és nem 40 kilométeres teljesítménytúra.
Én most egyre jobban úgy vagyok, hogy mennék ki erdőre levegőzni meg nézni a semmit. Asszonyt karantén környékén rávettem kétszer, de most erősen tiltakozott ellene mikor a "valamit mozogni kellene" opciónak bedobtak a sétafikát. Mondván nem ilyenre gondolt és miért mindig a zerdő. No mindegy, majd még próbálkozom és max. kapok a fejemre :-D Ez ott az a darab, tényleg nem egy klasszikus hegymászós terep:
Ezen meg a Gückleren tavasztól párszor előfordulnék, ha mást nem akkor körbenézni, hogy valójában milyen.
-
blueboi69
csendes tag
válasz -NoVa- #107811 üzenetére
Köszi! Megnézem mi veszi fel a versenyt az smaxal
Egyébként smaxot (a sajátomon kívül) kb naponta látok vagy 5öt, de Touran-t szinte soha. Fuck.
Még a végén megtartjuk ezt a taligát vagy a fasztudja. De inkább az utóbbi.Wow, a verso ilyen nagy?
De ez corola verso? Vagy Avensis?(Képet nemrakjabe)
[ Szerkesztve ]
-
blueboi69
csendes tag
válasz -NoVa- #107851 üzenetére
Hát az már már túlzóan körbevesz.
Ellenben TC-s cikk a toyota verso-ról:
"Mert akinek ilyen autója van, az maga a nyugalom és megfontoltság, a biztos pont a forgalomban, aki nem fog hülyeséget csinálni. Mert neki a vezetés csak az emberek/tárgyak helyváltoztatásához szükséges tevékenység. Tökéletes ellentéte a szakadt BMW-ML Mercedes-Audi A8 triónak."
Jaj, ez nem az én autóm Még az első mondat, még oké, nade a második és főleg a harmadik... Amúgy meg érdekes, a képek alapján az anyaghasználat pl az ajtókárpitokon, meg ablakkapcsolók..eléggé puritán
-
Phülöp
addikt
válasz -NoVa- #107919 üzenetére
Quashqai is le lett mosva, a fényezős Csabi így adta ki.
Volt előtte kis gebasz, szűk parkoló oszloppal, nem adta ki.Ajtó cserélve, tükör cserélve (fűtés, irányjelző, kamera benne). Küszöb nem sérült szerencsére, ellenben a hangszórót nem kötötték be, vihetjük vissza...
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- OTP Bank topic
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Formula-1
- PlayStation 5
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen