Új hozzászólás Aktív témák
-
Samott
addikt
válasz -NoVa- #101632 üzenetére
En nem kovetem ezt ennyire szorosan, tudsz esetleg Monk stilusu (nem dugo, hanem fulbe akaszthato) de jobb megis megfizetheto fulest ajanlani? Nekem nincs ugyessegem epitgetni, jo a siman netrol rendelheto is.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #101741 üzenetére
Csengő fenn van. Olyan durva hangja van, hogy a mikrofon az elején kapitulált és a már halkuló részét fogta csak fel az elsődleges nyomáshullámnak. Ezt szerintem hallani fogják a bekómázott gyalogosok.
-
halapidori
csendes tag
válasz -NoVa- #101931 üzenetére
Jó hát a sznobizmus az jó tud lenni!
Amúgy az ovikában van egy kvanagy dobozunk, ami tele van gyerekhangszerekkel. Amikor nem kívánt vendégünk van (minket ellenőrző szülő, rossz időpontban takarító takkernéni, hallgatózó kolléga) akkor rászabadítom a gyerekeket, hogy akkor most én éneklek nekik Kispált, meg Kardos Horváth Jánost, ők meg ritmusérzék nélkül kísérik a csörgődobbal, a cintányérral, a műanyag szaxofonnal meg a lábujjal csapkodott kasztanyettával.
Erről vannak videóim, ha híres leszek, pénzért fogom árulni. -
npera
újonc
válasz -NoVa- #101993 üzenetére
Ma este forrasztottam. Kíváncsi voltam, hogy a régi RunCam Nano 2 esetén is produkálja-e a Skyzone vevője a sötét háttérre bezizegő képet. Átraktam a 2S fogpiszkára a kamerát, amihez szét kellett reszeljek egy BeeBrain kanopit.
Majd leszedem a DVR-t összehasonlítás kedvéért, de most mindjárt fürdetnem kell a purgyékat, így nem ma. Ég és Föld a két kamera. A korábban rajta levő Caddx Ant Lite a "nagyobb" lencsével fényévekkel jobb képet ad, mint az érzetre 2x akkora átmérőjű frontlencsével szerelt RunCam Nano 2.
Amikor sötét erdősáv van és előtte mező, akkor kábé semmit nem látni a régi kamerával, míg a Caddx vígan mutat mindent IS.
Most nagyon birizgál, hogy kipróbáljam egy Foxeer Toothless 2 Nanóval is, de ahhoz előbb venni kell, meg akkor kell hozzá printelt kanopi is, amiben belemegy a picit nagyobb kamera. Ez viszont ösztökél, hogy lassan rakjam már össze a printert, meg tanuljam meg használni. Mert még odáig sem jutottam el a sok mini projekt miatt
Fókusz, Trinity, fókusz....
-
Samott
addikt
válasz -NoVa- #102082 üzenetére
Ott fent a Marques fele robotos videoban van egy nagyon jo pont. A Tesla egy IT ceg ami autot gyart. Az Audi meg a tobbeik meg autogyartok, akik okositani akarjak az autoikat. Lattuk az ID.3 kapcsan hol tart a VW csoport.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #102163 üzenetére
Nálam kell legyen extra belső, mert ha defektet kapok akkor tipikusan 5-8 centi hosszan kihasad a belső. Eleve túl nagy nyomáson használom, mert 8,5-9 bar közé szoktam belőni (Topeak punepával), aztán rohadt nehéz is vagyok. Még nem mértem le a rajtam levő cucc tömegét, de jelentős málha van.
A ruhák és a cipők simán lehetnek 8 kg körül. Plusz sisak. Meg a hátizsák. Benne laptop, reggeli, ebéd, szerszámok, irodai ruha, törcsi. Meg a zár rajta.
Egyszer lemérem már, de külön, mert az egésszel nem merek ráállni a mérlegre. Ahogy lányom mondaná "apa egy nagy disznó..."
-
blueboi69
csendes tag
válasz -NoVa- #102322 üzenetére
Egyébként smax keyless entry-s, nagyon nehezen szokom meg, hogy igazából az autó zárva van, amikor nem vagyok a közelében... viszont ultrakényelmes dolog, hogy csak odamegyek és kinyithatom az autót. Mondjuk jobb oldalon, meg hátul mintha nem működne, nem tudom, hogy így kell-e lennie. Vezető oldali ajtóknál müxik.
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #102328 üzenetére
És keci nagy agglomeráció. Én sem jártam, csak nézegettem térképet, mert mindig ez van a hülye biciglistákkal is, hogy van valami 1.5 kilométer átmérőjű városa, aztán rögtön Pesthez viszonyítják. Meg a "kitiltották az autókat a belvárosból", ami arányaiban nálunk is igaz, mert pld. a Hollán Ernőbe sem lehet bemenni és az pont olyan. Arányokkal sokan nem bírnak, vagy nem mennek bele a részletekbe. Amsterdamot keresztülgyalogoltam belvárostól körgyűrűig, mert ritkán járt az éjszakai és drágább a jegy, mint a sör (:- Párizs még határeset. Budapesten azért egy Újpest-Bia vonalat már nem mernék eltervezni. És ekkora területre zuhan be minden is. Többi irodista dolgot viszont halványan sem tudom, túl fotel elmélet, hogy ott mennyire oszlik el az, ami nálunk a Váci úti rabszolgasor és a többi.
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #102335 üzenetére
Főleg mikor mérhető módon gyorsabb közlekedni. Valaki még emlegette, hogy nem ilyen adhoc logok kellenek, aztán hirtelen nem érdekelte, mikor mondtam, hogy előszedek egy komplett pár éves mentést, amikor 24 órásban be volt kapcsolva a doboz, de akkor Ő nézi át és kommentelheti soronként :-D
Meg ha adhoc is, ezeken a vonalakon járok, múltkor ilyen volt, most az a vicces, hogy elvileg dugó van és lezárták a Blahát, naaaaagyon szopni kell, erre gyorsabb a közelekedés. Városmajor-Gvadányi út majdnem változott, mert haver költözött a Corvin mögé, erre néha befigyelt egy Városmajor-Vezér út. Akkori klasszikus Göngyvirág utca megszűnt, most néha mentem Budaörs-Gazdagrét vonalat.
Aztán kiderül, reggel itt-ott van kis előnyöm busz sávokkal, de sokszor jövök saját kocsival is, hazafelé meg nem annyira mérvadó a buszsáv sem.
-
eattila
csendes tag
válasz -NoVa- #102352 üzenetére
Úgy értettem, hogy az okozhat növekedést a hazai forgalomban.
Aparman téren idén 2-ben voltam. Az első f_s volt. A második meg mobilház, 6 (ittas/másnapos/kómás) hapsinak pont elég volt méretre és szolgáltatásra is.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #102367 üzenetére
Nekem ilyen Amaxinno 1303 van 7500 kv-vel. Press fit és 2S-en simán rajta van a prop. Pedig túráztatom a gépet egyfolytában.
-
ezittketto
csendes tag
válasz -NoVa- #102196 üzenetére
Ezt megrendelhetem? Vagy van esetleg jobb forrásod?
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #102367 üzenetére
A 3S motor nem annyira érdekel, szerintem az nekem már túl sok lenne. De a 2S nagyon-nagyon. Most azon agyalok, hogy asszony mennyire csap agyon, ha majd felbukkannak a fehér motorkák. Mert ha ugyanolyan zöld lenne, mint a mostani, akkor még talán radar alatt vagyok. Bár ha új kwadot építek, akkor úgyis lebukom hamar....
Szerencsére a 2S még nem kapható. Még.....
Ááááááá.....
-
hobizoli
nagyúr
válasz -NoVa- #102459 üzenetére
most nyaron neztem tobbszor is, a szep nyari napon a 15-16k db-nal tobbet nem szamolnak a forgalomszamlalok cangara
az bp lakossaganak 1%-s sincs, ha meg az agglomeraciobol bearamlokat is nezem, akkor inkabb a 0.5%-a
es ez is egy szep napsutetses napon ennyi, most ebben a takony idoben ez is lecsokken, telen elvetve latni bringast a varosban
eves szinten nezve is 0.1% koruli a szamuk
de arc meg foleg duma akkora volt hozza, mintha stabil 2 szamjegyu lenne
es erre elvontak a forgalmi savok 50%-t
persze hogy ujra ertelmeztek a savelzarast, amikor siman latszott, hogy nem jonnek a szamok, es csak a pofa volt a nagy, nem a letszam
nem mellesleg a dugoban araszolo autonak kb vegetlen a fogyija, ezzel a levegominseg is romlik, ami ellen meg pont ezzel akartak kuzdeni
bejott nagyon
kozben a hujegyerek vitezy meg a 20-30eves tavlati tervekben elore gondolkodva mar most csinalja korlatozasokat, de alternativa ra jaaaaa az nincs, meg majd tizensokev mulva lehet elkeszul az elso uteme, es meg egy kapavagas se tortent, meg tervek vannak rola, amik 40 eve is voltak
mindenbol urallomas komplexumot akar csinalni, amivel csak 3-5x annyiba kerul, mint ami funkcionalias mukodve is pont ellatna ugyanazt amire kell
ez a kivisszuk a Blaha-ra a 28/37 vilit a Nepszinhaz utca-bol, ez is mi a raknak kell?
es akkor mell a vilagmegvalto erv melle, hogy igy 50m-l rovidebb utja lesz a leszalloknak a metrolejaroig, a mostaninal
aaaasztaqrvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tuti tobben is fogjak hasznalni akkor, aha, de... viszont egy tiz-tizenotmilliardot el lehet qrni erre istöbb drón kell ;P
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #102474 üzenetére
Valaki meg úgyis szpolni fog, mert multifunkciós mindenkinek is jó megoldás nyilván nem létezik. Én jövök-megyek mindennel, bár a bicajt mostanában nem vettem elő. Az meg konstans, hogy első ilyen Index cikk alatt ugyanaz megy, hogy egész évben bicajszezon van, létrát cipelek nem ülhetek BKVra, minden nap nagybevásárlok, nagymamát viszem kórházba, órákat ülök dugóban, ne vegyél Tescoban szemetet, hülye UPC bérenc, jahh, elkalandoztam :-D
-
Samott
addikt
válasz -NoVa- #102474 üzenetére
Pont a napokbankerult megint a szemem ele a Getaway in Paris, a 30-as altalanos sebessegkorlatozas kapcsan. Nem a forgalom nagysaga volt megdobbento (hiszen kora hajnalban forgattak) hanem az ures utcak. Hogy nem parkolnak autok minden egyes negyzetcentimeteren.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
hobizoli
nagyúr
válasz -NoVa- #102474 üzenetére
eddig is tudtak ott tekerni, kikerultek oket, osztjoido
kb mindenki leszarta, es elfogadtak, hogy a bélanak tekerhetnekje van, hogy a napi km hianyat lekuzdje
erdekes modon a bringasok ezt forditva nem akarjak elfogadni
meg erdekes modon pont ok az egyetlen olyan kozlekedesi fajta, amire mindenki ugat, gyalogos is, az autos is, a tgk-s is, meg a buszos is... nyilvan mindenfele valid ok nelkul, hat persze
meg jonnek ezekkel a huje legbol kapott peldaikkal, hogy 2 utcasarokra is autoval mennek
nem, nem mennek
mert ha el is menne ennyire, akkor nem tudna visszaallni
meg a belvarosi egyiranyu utcakban ugyanoda visszaforogni, meg a 7ker-i lezarasok nelkul is tobb ido, mint siman lesetalni
ekkora tavra pont senki nem fog autoval elmenni a fentiek miatt, csak ok fantazialgatjak ezt ossze, meg allitjak be tenykent(!)több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz -NoVa- #102474 üzenetére
aha... es van ra tomegkozelkedes mar kiepitve? jaaaaa, az nincs
de a megoldasi listat a vegen kell kezdeni, hogy elobb johessen a pezsgobontas
jonnek ezek a qrva jo parizsi meg a madridi peldak a korlatozasokra, aztan megnezed hozza annak a gyorsforgalmi tomegkozelkedeset ott meg a mai Bp-it es egy dimenzio diffi van csak a ketto kozott... vagy inkabb ketto is
ezelott 80-90 evvel is nagyobb volt a madridi metrohalozat, mint a mostani(!) bp-i, es akkor Madridban sem eltek tobben, mint ma Bp-n
1-1.1millio lakosa volt 1940-s evekben Madridnak es 4 metrovonala volt mar akkoris, ami akkor nagyobb halozat volt kiterjedesben es km-ben mint a mai bp-i, azota meg a tobbszorose lett annak is, es nem azert tudott a tobbszorose lenni, mert keves volt, es kis kiindulasi alaprol lehetett nagyot noni kis fejlesztessel is, hanem eleve tobb lett tobbszor tobb
mirol beszelunk.....?
1-s vili reggeli meg delutani csucsban takkra tele vantöbb drón kell ;P
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #102480 üzenetére
Napi autózás riport: reggel kicsit nagyobb forgalom, késve is indultunk, erre ugyanannyi idő alatt értünk be. Hazafelé fél óra, lendületből jöttünk Csepelig. Utána postára el, majd onnan Corvin mögé és Kőbányára, majd vissza Csepel. Utóbbi kör bruttó 1 óra alatt meg volt.
Pedig KariGeri próbálkozott erősen, hogy hátráltasson, de nem jött be
Oszt értem én, hogy faszé jövökmegyek, de megint akadt kis seftelnivaló, haver kért kölcsön mikrofont, rögzítőt, videós lámpákat és ez is egy adokkapok biznisz, ha már hétvégén eskövőzöm akkor adott egy táskányi fotós cuccot játszódni. Még csak az első rekeszbe lestem bele, aztán bontogatom tovább:
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #102480 üzenetére
Japp. Ez eléggé aggasztja az OEM-eket, hogy a mai fiatalokat tényleg nem érdekli az autó. Az értelmesebbek ezért nem is feltétlenül az eladom az autót és utána az élete 90%-ban áll valahol a doboz modellben gondolkodnak a következő 10 év utántól.
Volt a TC-n valami clickbait, hogy a VW ki fogja vezetni a kézi váltót. Ha az ott hőbörgők a kötelező sebességkorlátozásra gondolnának vagy az EU-ban is mindent logoló (mint Kínában már pár éve) fekete dobozra vagy az AlcoLock-ra személygépkocsiban, akkor mi lenne? Mert sokan még ott vannak megragadva, hogy elveszik a vezetés élményét. Ja, mert sima közlekedés közben élmény kavarni a váltóval a dugóban araszoláskor.
Ha a környezetre és társadalomra háruló kárt a kényelmességből autózás után visszavezetik az autósra, akkor az kábé meg is fogja oldani a dolgot. És értem én, hogy kellene alternatíva, de ameddig a nagy massza nincs rákényszerítve a váltásra addig nem is lesz változás.
Nekem is feje tetejére fog állni kábé minden, ha nem lehetne csak úgy autókázni, mert persze kényelmes dolog beülni a dobozba és csak úgy odagurul az ember kábé akárhova fejedelmi kényelemben.
Bringán el tudok hozni nagyobb csomagokat a boltból, de én is seperc alatt tudok találni példákat olyan bevásárlásra, amit nagyon nem szívesen intéznék bringával. Ezek egy jó részét viszont egy Bullitt már el tudná látni. Ha nem lenne autónk, akkor egy Bullitt kábé azonnal kellene helyette. Meg egy olyan 35-kilós egykerekű utánfutó kisebb vásárlásra. Ha elázok, akkor elázok, eléggé vízhatlan vagyok, ha már minden ruha átázott rajtam, utána már nem ázok "beljebb"
Új hozzászólás Aktív témák
- Csak nekem ilyen lassú a PH?
- Mesterséges intelligencia topik
- Hálózati / IP kamera
- Milyen légkondit a lakásba?
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Újra kiadták a Redmi Pad Prót
- Samsung LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Üzletből, garanciával, Macbook Air Retina 13" 2020, 8GBRAM 256GB SSD magyar bill
- Lenovo ThinkStation P330 Workstation: 3D tervezésre (CAD), videó vágásra, animációk készítésére(DCC)
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 8GB
- Eladó ASUS ROG STRIX SCAR II GL704G kishibás gamer notebook
- ÚJ! // ÁR ALATT! // Edifier S3000 MK II // Muziker garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen