Új hozzászólás Aktív témák
-
Rövid idő alatt ki lehet tapasztalni a vezérlés sajátosságait, ám az öt fokozatban állítható rásegítés azt szabályozza, hogy mennyi erőt adjon le a motor, hanem azt, hogy hány km/h-s sebességig segítsen be.
...Így egy tök normális, 20 km/h-s körüli tempó már hármas szinttel elérhető, de miután a kis kijelzőn van egy “power” feliratú csík, ami a motor teljesítményét mutatja, ezért elég jól látszik, hogy ez az esetek zömében vagy nulla, vagy fullos, ritkán, a fokozathoz tartozó maximális sebesség környékén látható csak, hogy nem tesz bele mindent a rendszer abba, hogy szinten tartsa a tempónkat.
Ezt a cikket nemhogy az írója, de még a szerkesztő sem olvasta át... szerencsére javítható.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
Feleségemnek olyan pedálszenzoros bicaja van, ami a tekerés mennyiségéhez állítja a rásegítést, nem pedig úgy segít, hogy ha tekersz, akkor a beállított fokozatnak megfelelő sebességig gyorsít. Ez utóbbi szörnyű, volt olyanom, de ki nem állhattam. Az előbbi sokkal inkább a valódi rásegítést szolgálja (ott a rásegítés mértékét tudod állítani), az utóbbinál akár "üresben" is tekerhetsz, és közben max sebességgel haladhatsz.
Szomorú, hogy 300k-ért is a sebességhez lövi be a rásegítést...
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
Eric Octopus liked this.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Viktor S
csendes tag
Az nem teljesen igaz, hogy a kormány magasságát nem lehet állítani.
Át lehet rakni a hézagolót a kormányszár fölé és a kormányszárat is át lehet fordítani, hogy ne álljon ennyire felfelé. -
sike!
tag
Diabetes?
-
stratova
veterán
-
Lehetne belőle magyar változat: Jé-Egy-Turul
-
Emob 24- est raktunk össze Mohácson a Polymobilnál, nagyon hajaz rá. Igazi dzsunka kínai, zs kategóriás alkatrészekből vannak összehányva, folyamatosan hozták is vissza javítani. Folyamatos gázkar üzemben elolvadó kábelek, méregdrágán cserélhető,de nem javítható váratlanul tönkremenő vezérlés, megfolyó kijelző, töltőhiba, akkupúposodás, hirtelen kapacitásvesztés, kigyulladás, meg igazából bármi előfordulhatott vele, ami hétköznapi használatból adódott.Remélem a minősége jobb, és nem pukkan el benne az akksi,a motor, a vezérlés két- három hónap után.
[link] -
ncc1701
veterán
Micsoda legalja felszereltség...
-
Bleccs
csendes tag
Ezek a kvázi bináris rásegítésű kerékpárok nem tudom milyen célra lehetnek megfelelőek. Még azt se tudom elfogadni magyarázatként, hogy olcsó, mert nem az. Sőt, ennyiért már egész normális, rugózással rendelkező e-rollert kap az ember. Ha meg mégis bicikli kell, akkor érdemes még gyűjteni, mert ez csak a pénz ablakon való kidobása.
-
ggeleven
őstag
Simán lehetne linkelni a róla szóló saját videót a cikkben.
Touroll J1 - amikor egy átlagos bringa is elég
Vagy ott van és nekem kerülte el a figyelmemet?Egyébként meg SISAAAAK! Városon belül nem kötelező ugyan, de kell! Simán lehet bármikor esni akkorát, hogy koppanjon az ember feje. Kátyú, úthiba, padka, figyelmetlen autós, eléd kinyíló ajtó, stb, stb. Persze lehet, hogy előbb csavarodik a térd vagy törik a csukló/kulcscsont, de azért vigyázzunk a fejünkre. Értékes a tudás a Tiédban, óvd meg!
Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
-
Crafter32
őstag
300 ezer forint alatt sík terepre, 50 kg nőnek van jó választás ha elektromos kerékpárt szeretne max napi 15-20km távra? Kerépárhoz nem értünk így a rajta lévő cuccok menősége sem érdekel max tartós legyen ha lehet.
[ Szerkesztve ]
-
pietrrr
aktív tag
Azért az az alsópolcos bovdenes tárcsafék már-már a balesetveszélyes kategóriát nyaldossa. Egy ilyen drabális bicót, ami ráadásul könnyen megy 30 fölé is, meg is kell állítani, ehhez meg dukálna minimum egy hidrós rendszer.
-
jbcs
tag
válasz
Jack Hunter #9 üzenetére
Azt nem értem, hogy miért éri meg szart gyártani, hogy utána folyamatosan gariztatni kelljen, a szervízt fullon járatni. Vagy azt gondolják a gyártók, hogy talán a gari idejéig valahogy kihúzza, utána meg arany áron lehet az alkatrészt eladni hozzá...?? Mondjuk meg is érdemli, ha valaki megveszi, úgy locsol ki 300eFt.-ot valamire, hogy nem néz utána...
Nekem régebben mondta egy hozzáértő motor(robogó)szerelő a kínai motorokra/robogókra, hogy 10:1-hez, lehet, hogy te leszel az a szerencsés, aki azt az egyet kifogod, ami kifogástalan.[ Szerkesztve ]
-
Néztük a Neuzer Lido-t és Zagon-t is, de végül Devron 28220 lett és nagyon bevált. Minőségi heggesztések, normális felszereltség, stabil és jó minőség, nagyon bevált. Most is van 300-350k között több modelljük (ahogy Neuzer is)
Crafter32, neked pedig válaszként is megfelel a fenti válasz.
Női Devron bicajok, Neuzer Lido és Zagon egyarán jó meglátásom szerint alap járgánynak. Érdemes rendszeresen ránézni, mi pl 200k-ért vettük meg úgy bő másfél, szűk két éve páromnak, kb két hétig figyelgettem, és mikor jó áron volt a megfelelő méret, akkor vettük meg.
Ha nem sürgős, akkor pedig ősszel tuti le lesznek akciózva...
Sokkal inkább, mint a kínai, kinti garival (pedig én is vettem már kínait, de nagy csalódás volt - mondom ezt olyan vásárlóként, mint aki 2006-tól kezdtem Kínából venni telefonokat)Előre mondom: nem ismerem ezt a modellt, csak példaképp hozom, hogy alkalmanként vannak leárazva különféle darabok, most pl ez 256k
[ Szerkesztve ]
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
2009-ben "nyugdíjba" ment angol barátom, azaz eladta a cégét.
Unta magát, egyebek mellett kiment Kínába 2010-ben, és látta, milyen olcsón vannak robogók. Gondolta, vesz két konténerrel, bérbe adja őket. Az eladót megkérdezt, milyen robogók vannak, amire az volt a válasz: milyen áron szeretne venni.
Akkor már úgy működtek, hogy vehetsz nagyon olcsót, olcsó alkatrészekből. De vehetsz nagyon jó minőségűt is, csak az sokkal drágább (de még mindig olcsóbb, mint egy Honda, Aprilia, etc). Nem a kínai motor volt a gagyi, hanem az adott áron megrendelt kínai motor volt a gagyi. Ők azt rakták össze, amit a vevő kért, de értelemszerűen ha jó minőségűt akart, akkor magasabb volt az ár is.
Persze a megvásárolt motorok nagyon gyakran inkább olcsók akartak lenni, mint jók, emiatt alakult ki az az összkép, hogy szétesnek, mert a kínai gagyi. Igen, az azon az áron megrendelt kínai valóban gagyi volt, de nem azért, mert a kínai=gagyi.Az előző hsz,ben írt, a biciklik terén is így megy szerintem, hogy sokkal olcsóbbat rendeltek, hogy nagyobb legyen a haszonkulcs
[ Szerkesztve ]
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
Úgy gondolom, előre nem tudja, bepróbálkozik, és amikor látja, hogy nem jön be, akkor benyeli veszteségként, ami van belőle, annak egy részét meghagyja "cserének", a többit eladja, hogy elfogyjon.
MOD
Ránéztem a #19-ben linkelt bicóra, a Lido-nak majdnem kétszer akkora az akkukapacitása, inkább lépnék arra - de mint írtam, az ár, akció miatt dobtam azt be, nem mint ajánlott vételt.[ Szerkesztve ]
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
Úgy, hogy eleve olcsón veszi meg. Plusz, több fantomcéget üzemeltet az illető, és elszámláz okosba.Nem hivatalos forrástól hallottam felszereltségről függően 120-150€/ db. Itthon még olcsóbban összerakja, ha garanciális probléma van,rámutat egy másik cégre, ami igazából az övé, papíron, hogy őtőle van, ő csak forgalmaz. Vevő telefonálja a kamutelszámot, persze nincs válasz. Írj a kamu e- mail címre, süket fülek. Minimális százalék perel, szórakozik ügyvéddel, elvégre azért vette meg az olcsót, mert csóró. És a bónusz csavar: elégedetlen, szívózó ügyfélnek a cég ad egy grátisz biciklit sok sok sajnálkozás, bocsánatkérés közepette.Haszon még így is bőven van rajta, a felhasználó meg boldog és elégedett, hogy odacsapott az asztalra,és lám, kapott egy másikat a rossz bicikli mellé. Ami persze ugyanolyan rossz. Kerékpármaffia.
-
DoItYourself
addikt
Sziasztok,
a cikkben említett OneSport OT05 milyen lehet? Látott már valaki olyat?
Eladó dolgaim: Marbo Sport MH-W105
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz
DoItYourself #26 üzenetére
Én, én! Az egy tök jó bringa. Amint lesz EU raktárban készleten már megy is ki róla a videó, mert már rég kész.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
zazenke
őstag
válasz
DoItYourself #26 üzenetére
amennyiben a 7 sebességes lánckerekének legalsó tagja 14 fogas és menetes rendszerű akkor nagyfordulatszámmal kell majd tekerned hogy kihajtsd a 25-30 km/h -át és ez kényelmetlen . Létezik kazettásba is 7 sebességes ekkor lehet cserélgetni 11 fogas lánckerékre de kétlem hogy ez kazettás rendszerű lenne. És ez nagy baj ezt el kell kerülni mert ezt módosítani sem lehet csak komplett motorcserével
-
zazenke
őstag
válasz
DoItYourself #30 üzenetére
ez jó kérdés az enyémen már gyárilag 53 fogas az első ennél nagyobb nagyon ritka és kínából lenne 58 fogas de az sem ér annyit mintha a normális 11 fogas lenne hátul. Hozzá kell tennem az enyém 20 colos kerekű fatbike és elvileg a kerék kerülete miatt még jobban kell hajtani már 25 ös sebességnél is kissé kellemetlen. Nagyobb kerekű járgánynál ez valószínű nagyobb sebességnél jelentkezne . az is lehet hogy csak 28-29 km/h nál . és az is igaz hogy a gázkar miatt nem is fontos tekerned de én szeretek mellé tekerni és nem szeretem ha a lábam áll , különösen hideg időben. Szóval ezt mégegyszer nem játszom el. ha ez nem lenne akkor ez az általad kinézett kerékpár teljesen megfelelő. a drágább középmotoros nyomatékszenzorosaknál meg az első lánctányérral szórakoznak és nem teszik fel az általánosan elfogadott treking 48 fogasat hanem pl 38 ast tesznek fel de ez más történet és ennek is megvan az oka( a kialalkuló nyomaték miatt nehogy láncszakadás legyen stb). ez itt nem áll fenn mert hátsó motoros nyomaték szenzoros . ez elég ritka. Márkás kerékpároknál nem is láttam még pedig van előnye.
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz
DoItYourself #30 üzenetére
Adnak hozzá gázkart... A OneSport OT05 egy városi bringa, 250w. Komolyabb emelkedőn már ezt is kell taposni. Sík terepen rendkívül kellemes, enyhe emelkedőn szintén. 25-nél még tökre nem szívás tekerni. Szervizmenüben ez is átpattintható úgy, hogy 32-ig segítsen, ott már tényleg motollaláb kell. A nyomatékszenzor + hátsó agymotor terheli legkevésbé a láncot és a hatékonysága is ennek a legjobb (mert nem az első lánctányért tekeri meg, hanem rögtön a kereket), szóval elég jó a hatótáv, viszont a hátsó gumicsere itt sem könnyű az agymotor miatt.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
zazenke
őstag
ha a felhasználónál van 1 db hozzávaló villáskulcs amit be lehet tenni a váztáskába akkor ez sem nehezebb hiszen az elektromos bekötés annyiban kimerül hogy szét kell húzni egy csatit és esetleg 1 db kötegelőt elvágni vagy szakítani. ott van a csati kb 10 centire a hátsó tengelytől hozzászokták kötegelni a hátsó kerék villához
-
Crafter32
őstag
válasz
pècsimunkás #34 üzenetére
Részvétem.
Én nem mernék venni sem. Még a kisebb kerekű robogón is érezni a különbséget a nagyobb collos kerékhez képest. Egy roller a mini kerekeivel életveszélyes játéknak láttom csak.
Új hozzászólás Aktív témák
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
- Latitude 7420 27% 14" FHD IPS i7-1185G7 16GB 500GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Google Pixel 7A 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- MacBook Air M1 13" 8/256GB - 95%, 76 ciklus, magyar billentyűzet
- Dell G3 3579 15.6" FHD IPS i7-8750H GTX 1050 Ti 16GB 512GB NVMe+1TB HDD magyar vbill ujjlolv gar
- Be Quiet Straight Power 11 750W Gold