Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
Nova, good news!
Töltöm az akksikat. A terv az volt, hogy 14:00-18:00 közötti ablakban kimegyek a mezőre és letesztelem a felszállós videót.
Most frissült az előrejelzés, nem igazán lesz szünet az esőben....
Már kimostam egy tejesdobozt, most szárad. És eszembe jutott, hogy van egy majdnem üres bag-in-box fehérborom, amiből ki tudom húzni a zacsit, aztán akkor van egy erős karton dobozom gyakorlatilag.
Levágom őket ferdén mondjuk 30-fokosra, aztán akkor bele lehet rakni a quadot. Mindegyiken alul van az akksi, az tartja, hogy ne csússzon le. Aztán fényképező állványra, majd 50 mm-es obin át filmezni.
Ha megakadna a quad a dobozban, akkor maximum felborítja, de nem hiszem, hogy úgy akadnak meg, hogy belerántja a földbe. Majd oldalt állok mögötte, hogy ne a saját pofámba nyomjam bele nagy gázzal. Meg nem AIR-módban indulok, hanem csak sima ACRO. Akkor ha megakad sem őrül meg teljesen a flight controller.
A 3"-os és 2,5"-os gépen az armolás szögbeli korlátozása inaktív, fejjel lefelé is armol. Az 5"-os gépen nincsen arm angle limit, azon valami ősrégi 3.2.x Betaflight van és képtelen vagyok frissíteni. Matek f405 flight controller, egyszerűen nem akar frissülni. Akár boot módban, akár anélkül mindig megakad. Szóval az nem tudom fog-e armolni a kábé 30-fokos döntéssel.
Nem tudom lesz-e ebből valami máma, mert ha nem áll el az eső, akkor minden vizes lesz a mezőn. Szóval lehet holnap talán.....
Vagy jövő héten
-
npera
újonc
Ezt néztétek? Tesla Björn ott volt egy Cirkle K kút megnyitóján. Van új Supercharger v3 is. Ez a második Norvégiában.
2:29-nél mutatja az alállomásokat amik táplálják a töltőket. Vannak teljesítmények...
1 olyan fehér szekrény 1 MW-ot nyom ki. És most már nincs osztozkodás a töltőfejek között, mindenki megkapja a 250 kW-ot, tehát ha beáll melléd valaki tölteni az nem húzza le a te teljesítményedet.
Vicces számok ezek. Az özvegycsináló Porsche Carrera 911 2.7 RS 1972-ben tudott maximálisan 154 kW-ot leadni.
-
npera
újonc
válasz FőDudu #67804 üzenetére
Elméletben igen. Aztán gyakorlatban van pár paraméter, ami a töltést szabályozza.
Wizard Leafja is simán tölthető gyorsan, csak ott is stimmelnie kell a paramétereknek.
Tesla Björn lenyomott a nagy akksis változattal 1000 km-t 15,5 óra alatt, 64,5 km/h-s átlagsebességgel. Gyorstöltés nélkül ez lehetetlen lett volna. -
npera
újonc
Nova, good news!
Csináltam egy próba odaillesztést. Flexxel kivágtam a tejesdobozt, és mind a 3 gép belefér és nem borítja fel még az 5"-os sem. A szobában szőnyegen. A mezőn a fűben alighanem kell majd a bag-in-box is.
Nagyon profin néz ki, nem is tudom miért nem ilyenről indulnak az FPV racerek....
A doboz magasságát be kell trimmelni a fű magasságához idomítva, hogy ne látszódjon belőle feleslegese sok.
-
npera
újonc
Megértettem a triathlon lényegét. Ez a kép jól összefoglalja.
-
npera
újonc
Falcon 9 rakéta 0:50 körül nagyon durván nyomja magából a HAARP és az 5G impulzusokat is. Itt a bizonyíték.
-
npera
újonc
Van az egyik göteborgi adok-veszek marketplace csoportban egy csóka, aki szerintem már nagyon durván szétcsapta magát. Mindenféle "szajréval" próbál meg kereskedni, gondolom a betevő belövésre való pénzt próbálja összeszedni.
Ősrégi számítógépes alkatrészek, vagy teljesen szétcsapott karóra, nagyon gatya mobil vagy bármi amit sikerült "kézbe kapnia".
A legutóbbi hírdetése szerintem nehezen fog elkelni. Egy hangszórót árul, a szöveg szerint már nincs rá szüksége és ezért akarja eladni. Ja.
-
npera
újonc
Boba, 2 db "lakossági enduró" CRF250L megy Görögországból Mongólliába és vissza. Láthatóan alkalmatlanok komoly terepre
-
npera
újonc
Nova, good news!
Eszembe jutott Jahno ajánlása még réges-régről, hogy miként kell rendesen videózni M4/3 Panaszkodik fényképezővel. És most megcsókolt a múzsa és megtaláltam az opciót.
Ezután már le tudtam forgatni a gyerekszobában a tesztvideót a mezős dramatikus quad kilövős videóhoz...
Zár 1/50-en, fény ami van, rekesz nyitva a teszt erejéig. Először 25 mm-es obival csináltam, az túl széles erre. De kíváncsi voltam, hogy mit lát a propellerkből a kamera. Aztán felraktam egy 50 mm-es obit, az már 100 mm egyenértékű. Ez már elég jó, de szerintem az igazság majd a 135 mm-es obival jön ki igazán. Az akkor 270 mm-nek felel meg.
Azzal már elég messze tudok menni a quadtól, hogy kijöjjön a telés perspektíva. És ha van jó kis súrolófény, akkor szerintem igen jól fog kinézni a háttér is elmosódva. Meg a quad persze. Mivel manuális az obi, így tutira nem fog az autófikus belekontárkodni, én magam tudok elcsűrni a fókuszt kézzel.
Most tanulmányozom át a felvételt mindjárt, hogy 1/4 tempóval miként adja magát. A hangot is le fogom lassítani, mert az az igazán jó móka. Tehénbőgés, mint a Rózsaszín Párducban.
-
npera
újonc
Megvan a teszt. 1/4 sebesség picit darabos már, lehet próbálkozom majd más lassításokkal is.
A következtetés az, hogy ehhez kellene fény és vélhetően nem hülyeség a 135 mm-es obival kimenni. Csak álna már el az eső és sütne ki a Nap...
-
npera
újonc
Boba, láttál már Itchy Boots videót? A csaj egy Indiában vásárolt adventúrás géppel ment 60k km-t egyedül.
Valahogy neki is elég volt egy "lakossági enduro" 24,3 lóerős max teljesítménnyel. Pedig a Totalbike jól lesajnálta ezt is....
Az a baj, hogy ha picit is keményebb endurót kapnak, akkor meg már csak a sarokban vinnyognak magzatpózban.....
Kábé mint a fejben lefolytatott szado-mazo szexben, a terepezésnél is van egy elképzelés arról, hogy mégis meddig vagyok hajlandó elmenni. A Husqvarnával kiderült, hogy én már rég a biztonsági szót kiabálom, amikor ő még csak bemelegít.
-
npera
újonc
Ha Google Photos alá szeretnék felrakni képeket, akkor van valami trükk?
Egy időben volt Photos app a mobilomon, aztán egy jó ideig nem. Kábé 5 év maradt ki asszem. Ezeket a lokálisan lementett képeket szeretném felrakni. Az az opció van, amikor picit ront rajta és "végtelen" a tárhely.
Pár kép után megáll a dolog és órákon át sem mozdul meg. Úgy próbáltam, hogy böngészőből upload a Google Photos felület alatt. Vagy csak behúztam. Egyik módon sem megy.
Akár a NAS-ról próbálom, akár lokálisan.
Hmmmm? Hmmmmm?
-
npera
újonc
Zajlik az élet Göteborgban megint. Még lőttek is a kocsira.....
-
npera
újonc
Nálam Strava fut. Eddig nem igazán volt vele probléma, nem eszik sok akksit sem.
Nemrég bontották szét fizetős és nem fizetős verzióra, én a simát használom.Ha bringázok, akkor többnyire a Polar óra saját felvételét használom, de sétálás vagy hasonló nem bringa órás dolgokra király a Strava.
Én az egész családot felszereltem gombás témájú csengővel. A fiam egyfolytában csenget vele...
-
npera
újonc
Triatlonos bolhapiacon vagy egy gyerekméretű titán bringa. Szép, csak nagyon pici.
👉Titánium Opera Palladio (Pinarello gyártmány) vázszett, 55-ös méret (felső cső hossz), eredeti karbon villa (villanyak is karbon)
👉Campagnolo Centaur karbon szett
👉Mavic Cosmic kerékszett
👉FSA SL-K karbon hajtómű, FSA kerámia középcsapágy
👉Karbon kormány, Prologó Nago evo nyereg, Continental Ultra Sport 25mm gumik
Nagyon szép állapotban, rendkívül ritka darab, áron alul...355k HUF
-
npera
újonc
válasz ncc1701 #67868 üzenetére
Nálunk a 60%-os munkarend alatt a burndown chart mutatta, hogy mekkora monumentális esés volt a hatékonyságban. Mondjuk a mi csoportunk főleg tesztel és rendszer integrál. Azzal, hogy a logisztikát támogató csoportok is lementek 60%-ra, de a rigek elvileg futottak tovább 7/24-ben igen sérülékeny lett az egész. Ha bármi megállt, akkor hirtelen látszott, hogy a hét 3-napos 5 helyett.
Az otthoni meló is korlátozottan működik azoknak, akik durva mennyiségű adaton mennek át és az otthoni kapcsolat egyszerűen nem elég hozzá.
Nekem működött részben, de bent egyszerűen jobban futnak a dolgok. Az állandó Teams meetinges daráló is durva, mert egész nap a fejeden van a headset és ülsz. Amikor bent vagy, akkor valamit mozogsz, de a home office egy iszonyatos taposómalon mozgás nélkül.
A legjobb volt, amikor kitalálták, hogy legyen virtuális fika Teamsen keresztül. És akkor kávézzunk és beszélgessünk. Na, ez hamar beállt a földbe. Még egy meeting, ahol lehet "beszélgetni".... Amikor egész nap meeting volt előtte is, mert 5 napnyi meetinget beraktak 3 napra.
Egy idő után a tentative lett a decline valójában, az accepted pedig a tentative.
Nálunk a home office vészmegoldásnak működik korlátozott ideig, de huzamosan fenntartani nehéz.
-
npera
újonc
-
npera
újonc
válasz FőDudu #67892 üzenetére
Na jó, akkor a legjobb a fegyveripar egyes kiemelten titkos részei. Cimbora dolgozott úgy, hogy az íróasztalod mellett nem kis kerekes gurulós szekrényke van, hanem páncélszekrény. És ha kimész KV-ra vagy slozira vagy csak printelni (azt sem lehet akárhogy és akármennyit és akárhova), akkor addig el kell pakolnod mindent a páncélba és bezárni. Ha nem teszed, akkor nem sima enyje-benye van természetesen, mivel a dolgoknak van súlya.....
Ehhez képest amit én csinálok teljesen nyugis, elég egy WIN+L és mehetek rosálni vagy KV-zni.....
Papírok nincsenek, iratok nincsenek, mappák nincsenek.
-
npera
újonc
válasz qnadam #67893 üzenetére
Nincs virtuális motherbook? Akkor a motherbook driving az ilyen bejárós meló.
Mondjuk emlékszem, 2010. július 20-án (asszem ez a dátum ) mi is odamentünk lábbal a törökbálinti hivatalba és nem volt virtualizálva a processz....
Úristen, akkor lassan jön a 10. évforduló. És még nem készültem....
-
npera
újonc
Feljött egy vegán burgert nyomó reklám. Egyből jelentettem a reklámot, hogy "sensitive topik" és sosem akarom többet látni.
Kemény vagyok, mint Csoki......
-
npera
újonc
Nova, bad news.
Ma nem megyek ki megcsinálni a látványos slo-mo felszállást. Elméletileg lehet nagyjából esőmentes időszak 4-6 között, de ilyen szitáló láthatatlan csapadék azért lehetséges. És stabilan 10 m/s szél van, de a lökések jóval erősebbek.
A széllökések 19 m/s-nál vannak jelenleg.
Akkor akksik storage chargera, aztán új próbálkozás kedden. Akkor elvileg lesz Nap is.
-
npera
újonc
válasz Samott #67992 üzenetére
Erről láttam videót egy féjk nyúz oldalon. Elég tempósan ment a Jaguár, kikerülte a barrikádnak lerakott két kocsit, ezek az IQ-fighterek meg ott rohangáltak gondolom félig betépve éjjel az autópályán. Hát, most nem jött be.
De majd szétcincálják a sofőrsrácot, meg ha van családja, akkor azt is felkoncolják a békés tüntetők és akkor majd szeretetbombázzák egymást.
Egy agyhalott világ kezd ez lenni.....
-
npera
újonc
válasz halapidori #67999 üzenetére
Az szerintem én voltam. Használd egészséggel!
Talán még Phülöpnek is van olyan....
-
npera
újonc
-
npera
újonc
Boba, jönnek az epizódok Nomad Sweden csatornáján.
-
npera
újonc
A gonosz DPF helyett inkább egy GPF kellene neki...
A dpf-regenerálás a használati utasítás szerint egy észrevétlen 5-10, de max 15 perces folyamat, mely alatt folyamatos 2000-3000 közötti fordulaton kell tartani az autót s ezalatt a részecskeszűrőből magas hőmérsékleten kiégeti az összegyűlt károsanyagot - és amit egyébként nem érdemes megszakítani (habár nincs semmi visszajelzés arról, hogy épp történik, csak a pillanatnyi fogyasztáson látszik). Szerintük erről ennyit érdemes tudni, több szó nem is esik róla.
Mi az a dpf-regenerálás a valóságban?
- állsz a dugóban, és minden előjel nélkül elkezd a kocsid zúgni és 20 litert fogyasztani, nem tudod jelezni, hogy ez most nem lesz alkalmas
- megérkezel épp az úticélodhoz, mikor bekapcsol a regenerálás, emiatt mehetsz valami hosszú és széles többsávos útra, hogy kiégesd 2-3000 fordulaton
- elhatározod egy hosszú úton, hogy megállsz pihenni a következő étteremnél, pihensz, eszel valamit, majd mielőtt megállnál, bekapcsol a regenrálás3 év alatt összegyűlt sok ilyen történet. Szóval az autó ezen része botrány. Sokan (szabálytalanul) kiszedik az autóból, vannak, akik csak vidéken használják, csak országúton/autópályán - ott nem annyira tragikus, de azért ott is meg tud történni, hogy rosszkor érkezik a tisztítás.
-
npera
újonc
válasz Phülöp #68023 üzenetére
Aj-aj.
Én Ortliebbel járok melóba. Az kisebb és nincs külön laptop rekesze. Viszont belül van egy két patenttal (!) berögzített kis hálós szütyő, amin van egy cippzáros zseb. Kisebb papírokat lehet bele tenni, de szerintem ezt leginkább pénztárcának találták ki. Egy A5-ös boríték belefér állítva asszem, tehát ha asszony ad levelet feladni, akkor bele tudom csúsztatni.
Mivel a melóba járós cuccaim kábé kitöltik az egészet, így tényleg csak a boríték fér bele, más már nem.
A Cadence asszem 4 literrel nagyobb, nekem is olyat kellett volna venni, de elizgultam....
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs