Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
válasz Gabibácsi #72779 üzenetére
Most jött el a brushless konverzió ideje!
Nova azt hiszem konvertált alapvetően nem RC Lego játékautót brushless hajtásláncra. Kábé 20k RPM-el pörgött a kerék és igazi driftkőnig lett a gépből.
A töltő szerintem tökmindegy, a lényeg az, hogy milyen a csatlakozója és mit akarsz hajtani vele.
Ilyesmi?
-
npera
újonc
Jön a flight controller...
In Transit 08/21/2020 9:00 A.M. Glostrup, Denmark
Past Event
Shipped 08/17/2020 9:10 A.M. Los Angeles, CA, United States
Past Event
Label Created 08/15/2020 12:07 P.M. United States -
npera
újonc
Kabab itt berakott egy 1S4P 2400 mAh pakkot a BabyTooth alá. Még így is 100 gramm alatt van, a repülési ideje pedig egészen elképesztő.
-
npera
újonc
válasz Samott #72801 üzenetére
Ez az amelyikbe belerakták sok szeretettel a BMW 4,4-literes V8-as biturbóját? Imádom, hogy a vödör kábé 30-fokos szöget zár be a vízszintessel kövér gáz esetén.
A következő az lesz, hogy Model 3 motort rakni bele, de kerekenként. És esetleg működő torque vectoringot programozni rá. Az szerintem felhúzná hátsó kerékre. Vagy flaming wheely, amikor égve burnoutol a hátsó kerék, de közben azért emeli az elejét.
-
npera
újonc
Rendes gyorsulás igazából itt van.
Egy régebbi videó egy hiperszónikus ruszki rakétaplatformról. A "nyáúúúúú" hang az elején a hajtáslánchoz tartozik, valamiféle turbógenerátor vagy hasonló fut le először, aztán indul be a gyorsító fokozat, aztán gondolom már messze a kamera látószögén és látótávolságán túl megy át valamiféle scramjet üzembe, hogy a hiperszónikus szakaszt tudja tartani a hajtáslánc.
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #72804 üzenetére
Flexxel körbevágod a fát, aztán a flex tengelyére egy fúrót applikálva kifúrod.
Az elektromos doboz alá vágtam a fűrésszel egy kábé 3 cm széles és 20 centis kis lécet. Amikor azt tartottam kézzel és elkezdtem ráhúzni a fűrészt, akkor erősen koncentráltam, hogy ha megbicsaklik a cucc, akkor nem ellentartok és belenyúlok a fűrészlapba, hanem szépen elhúzom a kezemet. De végül működött a dolog és megvan minden ujjam....
-
npera
újonc
Budget Bike Battle 5 új epizód. Kegyetlen lett a végén a C1....
-
npera
újonc
PS2 range teszt - Björn kapott kölcsön egy privát kocsit. Elég pocsék PR a Polestarnak, hogy képtelenek voltak adni neki autót pár napra...
-
npera
újonc
Még csak a felénél vagyok a videónak, de ez a kocsi egy bughalmaz így. Ultragáz.
Elég sok minden van, amit tudok róla, de még legalább 5 évig nem is említhetem meg.
Pár héten belül majd tesztvezetek egy standard példányt (nem tesztkocsi, hanem tömegtermelésből kivett példány), arra kíváncsi vagyok. Eddig csak különféle előszériákat vezettem eddig.
Csütörtökön láttam a kerítésen belül Model Y-t és Taycant is. A Taycan majdnem el is gázolt, amikor hazafelé bringáztam, egy hörcsögpofájú menedzsergyerek index nélkül úgy vágott le egy kanyart, hogy gyakorlatilag leszorítrott az útról. Üdvözöltem az anyukáját és aztán keep calm and carry on. Majd feljelentem hétfőn, mert a bosszú hidegen tálalva a legjobb. Időpontot ki tudom keresni, annyi fáradtságot megér. Hadd ízzadjon picit.
-
npera
újonc
válasz BobaHWSW #72823 üzenetére
Ez jónak tűnik.
Néztem takarító videót Royal Enfield Interceptorról. Egy idősebb szakállas fószer mutatta be a saját módszerét. Nem alapfokon volt alapos. Mondjuk annak a motornak a fele króm kábé
-
npera
újonc
-
-
-
npera
újonc
Szerintem csak szólok a benchmarking részlegnek, hogy figyelmeztessék a kedves "bérlőket" a KRESZ betartására és majd utalok az incidensre. Elég, ha szólnak a csókának.
A cél nem valami fegyelmi eljárás beindítása, hanem hogy picit gondolkodjon el és legközelebb ne legyen ennyire felelőtlen/pofátlan/buta.
Egy gépkocsi vezetése felelősséggel jár, egy 2-tonnás sokszáz lóerős gépszörny esetében ez hatványozottan igaz. Maradjon a sávban, alkalmazza az irányjelzőt és a 30-as zónában próbáljon már meg lassan menni.
A pozitív változásban reménykedem inkább, még ha naivitás is ebben hinni.
-
npera
újonc
Ez valami kegyetlen.
Olvasom a helyi lakóközösség facse csoportján, hogy valami dühös fejű töltöttgalamb nő fel van háborodva, hogy a fibert a kerteken keresztül akarják vezetni.
A sorházak mögött vannak kertek, de mivel nincs kerítés, ezért sokan kiterjesztették a kertet a kommunális részre, ami már részben a telekhatáron túl van. Szépen legyepezték, vannak gyümölcsfák és bokrok.
A fibert telepítő cég alvállalkozója most telepíti a vezetékeket, ahova majd be tudják fújni a száloptikát amikor a teljes hálózat ki lesz építve. Az első lépésként a házak belső és külső falára felrakták a "modem" dobozát, aztán az abba csatlakozó gégecsövet. Utána a második lépésben a házfaltól kivezették a vezetéket a telek határáig.
Nálunk itt tart jelenleg a dolog.
A következő lépés az, hogy a lakótelep területén a hálózatot elkezdik lefektetni, ehhez el kell jussanak azokhoz a házakhoz akik előfizettek az optikai netre.
És itt durrant el a nő feje alighanem, hogy milyen jogon vezetik át "az ő kertjén" a vezetéket, amikor ő nem is rendelt ilyet. Hogyan csinálják máshogy? Levegőben? Vagy menjenek körbe csak őt ne zavarják?
A legjobb, hogy a munkások lettek. Elég egyszerű melósok, de szépen dolgoznak és nem vágnak tönkre mindent. Óvatosan ásnak és visszatemetik az árkot és elegyengetik a füvet is rajta. Nálunk felszedték a kövezet szélét és szépen visszaépítették. Én beszélgettem a munkavezetővel, rendes csóka volt. Svédül nem tudott, ami itt biztosan borzasztó probléma, mert aki svédül nem tud az ugye minek jön ide. De ha angolul tudsz, akkor simán lehet velük kommunikálni. Meg főleg ha emberszámba veszed őket és nem csak foghegyről ugatsz nekik.
Na most megy a fröcsögés a helyiek között, hogy ki kell hívni a rendőrséget, meg mutassanak papírt. Meg miért szombaton ásnak, amikor ők "más programot terveztek..."
A legjobb, hogy valamelyik IQ-fighter kérdőre vonta az egyik melóst, mire megkapta a választ, hogy "boss says it is okay to dig here...." és kész.
Én csak vinnyogok a röhögéstől. A melósokat sajnálom, hogy ilyen gyepesekkel vannak körülvéve, mikor ők csak végeznék a melót. Én főztem nekik KV-t, meg hoztam ki vizet és kaptak Pilóta kexet. Meg segítettem a csávóknak a csavarokat kiműteni a deszkákból és kapott kölcsön szerszámokat.
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #72838 üzenetére
Én is úgy vagyok vele, hogy a motort leforgatni egymás után több fokozatban a hímség förtelmszép megnyiffanása és néha muszáj ezt is elvégezni
Az 5-hengerek hagját milyen fordulatszámtartományokban kedveled? Én 3500-tól felfelé már igen nagyon, de 5000/min felett teljes gázon határozottan.
-
npera
újonc
válasz FőDudu #72846 üzenetére
Ja-ja, szerintem hamar helyre lesz majd rakva.
A legjobb az volt, hogy elkezdett követelőzni, hogy azok akik megrendelték a szolgáltatást azonnal vállalják a felelősséget (!!!) és intézkedjenek, hogy ez a maffiamódszeres (!!!) cég álljon le a munkával.
Két órával később a lett melós még ásott szorgalmasan
-
npera
újonc
Azért ez is jó kis logikai bukfenc a VAG önvezető rendszerében....
Ha már a nem figyelő vezetők megmentéséről van szó, nem önvezet rosszul az Audi, de ugyanaz az algoritmus figyeli benne az éberségemet, mint a Touaregben: ugyanúgy rám szól, hogy vegyem vissza a kormányzást, pedig végig két kézzel fogtam a kormányt, csak volt egy 100 méteres egyenes szakasz.
-
npera
újonc
Ez egy jó nap volt eddig. Reggel 9-kor edzés a lányommal, a többi edző tök jó gyakorlatokat talált ki, aztán jól meghajtottuk a gyerekeket.
Utána asszony átment egy másik anyukához a gyerekekkel játszani, én pedig béreltem egy futót és elvittem itthonról a törmeléket a szemétválogatóba. Még sosem voltak ott korábban, mert eddig megvártuk a tavaszi és őszi konténert itthon. De most annyi rossz léc lett, meg az ajtó is, hogy muszáj volt elszállítani privát.
A kommüntől lehet igényelni kártyát, amivel 12 ingyenes alkalom jár egy évben. Most akkor ilyen kártyával felszerelkezve odahúztam a cuccokat. Igen komoly tömeg volt, az elején még oda sem engedtek, várni kellett. Aztán egy platformra felhajtva lehetett szortírozni a "felügyelők" árgus szeme láttára. Ha valaki rosszul dobott valamit, akkor mentek oda egyől lecseszni az illetőt.
Vittem magammal seprűt, szépen kisepertem a futót utána, aztán a földről összesöpörtem a törmeléket. Utána megálltam a MAX egyik étterménél és benyomtam egy burgert arcba, majd futó vissza és irány haza. Három óra és 15 perc volt a manőver, elvoltam vele rendesen.
Asszony kábé 2 perccel előttem és kábé 10 másodperccel egy zivatar előtt ért haza a gyerekekkel, igen ki lett számolva.
Az utánfutóval tolatást imádom. A ház elé simán be lehetetett tolatni mindenfajta dráma nélkül.
Amikor leadtam a futót, akkor volt nekik a benzinkút szélén normál méretű parkolóhely. Oda betolattam vele egy Pözsó mellé úgy, hogy a pár igazítás után jó is lett. A Pözsót nem húztam végig és majdnem a közepén lett a helynek a futó.Aztán segítettem egy fiatal párnak felrakni a kocsira a vonóhorgot, mert ott feküdtek a kocsi alatt és káromkodtak. Hátulról bedugós horog volt, de a trükkös fogást elfelejtették a zárral és sehogy nem kattant nekik a helyére.
-
npera
újonc
Hong Kong drónfelvétel. Nem kifejezetten DJI Tello a platform, picit komolyabb.
-
npera
újonc
Úgy nézem, hogy az autóiparban túl sok a változó egy rendes AI-hoz, de a DARPA csinált egy algoritmust, ami odakente 5x egymás után az egyik komolyabb oktatópilótát is.
-
npera
újonc
válasz JonesC #72891 üzenetére
Indiában simán lehet lincselés is közlekedési konfliktusból. Nem csak kiabálnak akcentussal és hadonásznak papuccsal. Konkrétan kirángatják az illetőt a kocsiból és felkoncolják.
Mindenkinek eljön az ideje egyszer, neki akkor jött el. Kábé ennyi.
Nem sokat punepáznak ott, az picit keményebb világ, mint itt elég sokan el tudjuk képzelni.
-
npera
újonc
A kedvencem az a cég volt, aki kiküldött a GoodWood Festival of Speed rendezvényre valami klasszikus 67-es Mustangot egy önvezető rendszerrel, ami csak GPS-el (!!!!!!!) akart végigmenni a pályán. És elindultak vele, aztán a "felügyelő segédsofőr biorobot" húzta vissza a fűről a kocsit ami egyébként gyökkettővel haladt.
Ott nem is tudom mi volt A Koncepció, ahogy mondani szoktad....
[ Szerkesztve ]
-
npera
újonc
London. Sandy beach, Mary F@cking Poppins.....
Úgy nézem a mopedes hülyegyerekek már nem annyira szabadon tudnak garázdálkodni. Abba bele sem merek gondolni, hogy az adófizetők mennyi pénzt tapsolnak el erre tudtukon kívül. Egy ilyen menet után a mopedet felöklelő rendőrautó tutira megy a műhelybe, legalább 3 kocsi üldözte, aztán kábé 15 rendőr segédkezett a helyszínen.
Kíváncsi vagyok ruszkiknál mit csinálnek ezekkel. Mert tutira ott is van ilyesmi bűnözői réteg, csak ott vélhetően picit más a rendőrség válasza.
-
npera
újonc
válasz BobaHWSW #72904 üzenetére
Intenzív volt? Akkor az vélhetően használt.
Mit mondtak mit kell nézni? Csak előre vagy amerre "menekülsz" a szituból?
Nekem az maradt meg, hogy amerre nézel oda mész. Tehát ha meredten nézed az akadályt, akkor vélhetően neki fogsz menni. Ha kikerülted, akkor viszont csak nagyjából fogsz emlékezni a részletekre az akadály tekintetében, mert nem azt bámultad full adrenalin üzemmódban (bullett time).... -
npera
újonc
válasz WiZARD #72920 üzenetére
Én most kaptam meg a papírt a tetőről. 175k SEK asszem, de ez a 6 házra. Házanként 29k SEK akkor. A munkadíjból lejön 30% kedvezmény, de aztán kell új kupola a tetőre, meg még pár extra dolog. Szóval adókedvezmény után is 30k SEK felett leszünk szerintem.
Viszont akkor legalább 15 évre le van tudva. A mostani 1992-ben lett újrarakva, "picit" túlmentk az ajánlott 15 éven a lakóközösségben....
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #73005 üzenetére
Az a legjobb.
Amikor életemben először mentem robogóval Korfun, akkor asszony úgy ült fel mögém, hogy ő gyakorlott motoros utas, mert a korábbi barátai tudtak motorozni és vitték. És az első kanyarban csinált valami súlypontáthelyezést, ami gyakorlatilag pont ellentétes volt a kanyarral.
Nem tudom, hogy a japán motoros rendőr figurát adta elő, de majdnem lementünk az útról.
Akkor megkértem, hogy inkább szépen egyenesen üljön és nézelődjön nyugodtan, de ilyen drasztikus súlypontáthelyezéseket inkább ne.
Pár nappal később beszólt, hogy úgy megyek mint egy nyugger és iszonyatosan unalmasan "motorozok". Én próbáltam minden kanyart úgy bevenni, mintha lenne sóder félúton, mert nyaraláson lehorzsolni a fél oldaladat a legnagyobb baromság.
Na, akkor gondoltam, hogy akkor húzassuk ki az 50-est és döntöm a kanyarban, hadd lássa milyen tempót tud a fiatalos nyugdíjas. Utána meg reszketve bőgött, amikor megálltam megkérdezni, hogy milyen volt.
Legjobb utas nélkül menni, akkor nincs komplikáció. Azóta asszony is belátta, hogy mögém motorra soha többet nem ül fel, mert azt tudja miként megyek bringával.
-
npera
újonc
Új hozzászólás Aktív témák
- Star Citizen
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Reklámblokkolók topikja
- YouTube
- Mercedes topic
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Elfelejtettem egy játék címét
- További aktív témák...
- Galaxy Buds FE - Grafitszürke
- Lenovo ThinkBook 15 G2 ITL, 15,6" FHD IPS Kijelző, i7-1165G7 CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11/10, S
- HP Zbook 15 G3, 15,6" FHD IPS Kijelző, I7-6820HQ CPU, 32GB DDR3, 512GB SSD, NVIDIA 4GB VGA WIN 10, S
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6440HQ CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen