Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
Úgy látom Ommm és a TC között maradt némi tüske a Rulettkerék W140 Mercedesszel kapcsolatban.
Ezt a cikket gondolom már láttátok, mert ki volt tárgyalva a fórumon is.
Most Vályi facse oldalán volt egy bejegyzés róla.
Vályi István
tSpuo2 nshorerSctdesf
· Shared with Public
Nem az az ember vagyok, aki a sarokban zsörtölődve-morogva csendben megtartja a véleményét, ezt tudhatjátok. Ebből az életben sok gondom bajom származott már, de aludni jobb így.
Gergő e-mailben megkeresett azzal, hogy pár sort írjak neki erről a régi projektről, amely temérdek olvasót, állandó figyelmet és hájpot hozott annak idején a helynek, ahonnan sokan ismerhetnek/utálhatnak tetszés szerint. Valamint reklámbevételt is.
Nem gondolom, hogy bármiért kellett volna, de a tisztesség azt diktálta, hogy írjak, nincs bennem már akkora tüske, hogy ez nehezemre essen, ráadásul mind a mai napig van ott egy-két ember, akit barátomnak mondhatok. A levelezés persze megvan, de nem hiszem, hogy szükség lenne rá a későbbiekben, pusztán a miheztartás - és a mélységes csalódottság miatt - teszem ide ki ezt a pár sort, amelyet válaszként küldtem, mert ami most megjelent, az az egész Rulettkerék-projekt egy olyan félreértelmezése - és érintettségem okán - az ebbe belerakott munkám (és itt ne csak ezt az egy autót lássuk), időm és energiám csatornába lehúzása, melyet csak olyan szerkesztési elvek és motivációk mentén vagyok képes értelmezni, melyek komoly súllyal estek latba akkor, amikor sok évnyi kemény munka után onnan felálltam.
Pár alap, mely nem titok:
- a Rulettkerék projekt célja soha egy percig sem volt az, hogy ezzel valós és mérhető pénzt keressünk, aki egy kicsit is konyít a médiához, az tudhatja, hogy az ilyen tartalmi együttműködések haszna nem ott és akkor csapódik le, amikor egy ilyen - pláne az akkori reklámbevételekhez képest - alacsony értékű, filléres tárgy gazdát cserél
- sosem lett pontosan és számszerűen, tételesen kiszámolva a végső költség, hiszen nem is lehetett számszerűsíteni a barátokkal elszerelgetett munkaórákat, a napokat, melyeket motelszobákban vagy kanapékon aludva töltöttem Szegeden, ahol hibamentesítettük az autót, hogy képes legyen megfeleni a rá váró feladatnak. De nem lehet számszerűsíteni azt a hatalmas segítséget sem, amit azoktól a barátaimtól (idegen szó a mai fiatalság nagy részének) vagy azoktól kaptunk, akik látták a bolondságot ebben, legyen ez Ámon Pista (Isten nyugosztalja) vagy Olivér, akit azóta is barátomnak tudhatok.
- természetesen - és ez le is lett anno írva - pontosan tudtuk, hogy a szopórollerre ülünk fel ezzel, de buli és a kultikus típusnak köszönhetően magas olvasottság miatt ezt már csak brahiból is bevállaltuk, már akkor sem csontnélküli hárompontos volt egy W140-es Mercedes 4 kilóért, ezt elég pontosan tudtuk
- Gergő fiatal, talán már ember sincs a közelében, aki hiteles képet tudna neki adni arról, milyen időket éltünk akkoriban, vagy ha van is, inkább nem mond semmit, ezért nem neheztelek rá, nincs miért, ő egy ilyen szerkesztőség tagja lett, ahol az autóbuzéria gejzírjének a képe még ott lóg a falon, de az értelmezése már más. Pejoratív, meg nem értett és elfogadhatatlan egy kicsit. De ez már csak a privát véleményem, ne érdekeljen titeket sem és megbántani sem akarok vele senkit, attól függetlenül, hogy tisztában vagyok feketeseggű mivoltommal ott, ahol annak idején az asztalon megágyazva éjszakáztunk, vagy éppen 12-13 ezres tömegrendezvényeket raktunk (-tam) össze a térdünkön. Van fülem, van hátam, van orrom, érzem, ha repül a szar valahonnan.
Szóval Gergő, nincs harag, köszönöm, hogy megkerestél, hogy írsz és akarsz valamit csinálni, de a jövőben megkérnélek téged és mindenkit ott, kérlek ne keressetek sem hasonló, sem más esetben, akik a barátaim, azokkal tudom tartani a kapcsolatot e nélkül is. A szerkesztési elveiddel ne haragudj, de nem tudok azonosulni, ahogy lassan azzal a lappal sem (kis kivétellel) ahová én valamikor sok-sok évvel ezelőtt becaplattam a kis bőrjakómban, hogy jobbá tegyem, ahol autókról és autózásról volt szó, amiben mi felnőttünk és arról az iparról, amely minket érdekelt. Lazán, belemenősen, jogosítvánnyal, beszakadt körmökkel és olajfoltos arccal. Nem az én tisztem megítélni, mi maradt ebből mára.
A továbbiakban neked és a létező összes felettesednek sok sikert kívánok úgy a hazai médiapiacon, mint a magánéletben is. Én is csinálom a dolgom, amíg tudom és hagyják, előttetek is áll egy kijelölt út, haladjon rajta mindenki a maga feje után. A miénk már sosem fogja keresztezni egymást a jelenlegi Totalcarral, ebben biztos vagyok.
És ez nem egy túlélőverseny, megtaláljuk a helyünket a kis, hazai piacon, aztán ha már nem megy a szekér, akkor csinálunk mást. Ne legyen ebből kamucirkuszos színjáték a közönség előtt, ezt leírtam, mert úgy éreztem, le kell és itt is marad, a Facebook-oldalamon, ami az én privát felületem.
Vályi István, Pista avagy Omm,
aki a "driftes cimboráinak csinálja a hülye videóit"
helyesbítek, hogy pontosan idézzek:
"a hülye driftes cimboráinak csinálja a videóit"
utóirat: Csapattunk is, jó volt, egyszer próbáld ki! 🙂
Csatolva a válaszom Gergő megkeresésére.---------------------------------------------------------------
Vályi István <xxxxxx@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. júl. 2., Cs, 18:57):
Megvesszük, amit nem mersz!
Ugyebár ez volt a szlogen, amellyel annak idején Bandival kitaláltuk ezt a baromságot, amiből életünk remek kalandjai születtek, mint amilyen a Marea-buli is volt, a kötélvégen 99 ezer forintért elhozott, hámló fényezésű zöldségé. Igazából akkor nem tudtuk, de nem a lakkot dobta le magáról, hanem a textilt, amolyan alternatív Monica Bellucciként, hogy aztán odaadja magát nekünk, mi pedig - ha már ezen a vonalon elindultunk - jól megraktuk odakint az Eifel-hegységben erdeiben, reggel is, délben is és este is hazafelé. Imádtuk azt a gépet.
Na de már akkor azon járt az agyunk, hogy méltó módon kretén dolgot találjunk ki, mert azt már az elején megbeszéltük, hogy Csikós, Bandi és én leszünk a sorrend ebben, tovább nagyon nem láttunk (volt egyáltalán tovább? Nem emlékszem.)
Télen elég sokszor eltévedtünk már akkoriban is a Pilis erdejei között, sajnos jellemzően éjszaka, amikor nehezen tájékozódik az ember, így mindig a kanyargósabb utakat dobta ki valahogy a navigációs rendszer, de élveztük mocskosul. Tök mindegy, hogy az a Bandi parittyagumi-erejű 504-es Peugeot-ja vagy egy Sierra, E30, bármi volt, a lényeg, hogy hátul hajtson, lehetőleg ne féllábú legyen (aka hegesztett vagy sperres), nem a tempó számított, hanem a dicsőség. Így addig passzíroztuk a dolgot, hogy a lehető legalkalmatlanabb - ámde hátsókerekes - típust választottuk. Ez lett a bálna, melynek már a megvásárlása is önmagában is akkor szocio-flesh volt, hogy abból Kafka regényt írt volna, folytatásosat.
Én sokat köszönhetek annak az autónak, nem csak remek barátokra tettem szert általa (akikkel a mai napig tartom a kapcsolatot), hanem alaposan meg is ismertem a típust és miután teljes mértékben rendbe lett rakva a futóműve, na azóta tudom, hogy milyen az, amikor egy futómű önmaga mechanikai mivoltában tökéletesen komfortos, mindenféle légzsák és trükkös elektronika nélkül, mint manapság. Az ott az autógyártás egy olyan csúcsterméke volt minden tekintetben, melyet arányaiban nézve költségoldalról meg sem közelítettek azóta sem és ez a tény még átcsillant néha a leharcolt külsőn, a sokéves magyar taknyoláson és minden felszívott kokaincsíkon vagy végigkurvázott éjszakáján a nagy budapesti 90-es évek sötétjében.
A W140-es Mercedes számomra azóta is etalon (volt szerencsém pár igazán megkímélt darabhoz is), még úgy is, hogy az ortodox Mercedes-hívők köpnek rá.
És hát iszonyat sokat röhögtünk vele, amikor lehegesztett difivel, bömbölve zúg fel a hegyre - lapon - egy hosszú Bálna, abban azért van vitamin. Még akkor is, ha már éreztük az ATF szagát és tudtuk, hogy előbb-utóbb kileheli a lelkét az öreg, négysebességes, hidraulikus automata nem igazán szerette a tiltást és a hegesztett difit, amit Ámon Olivér cimborám csapatós Bálnája alól kaptunk kölcsön. Epic móka volt, és naná, hogy este mértéktelen sörözésbe fulladt a buli mindig, pláne, hogy megjöttek a Gödöllő-környéki csapatós cimborák is egy pirostarka E30-al és együtt verettük, egészen addig, amíg nem szólt Botond barátunk (a szállásadó gazdánk), hogy lehet pakolni kéne, mert a helyi vadőr vagy mi az anyám kínja már jelentett minket a rendőrségnek (pedig igazán csak egyszer estünk be a mezőbe, igaz, akkor azért rángattuk egy darabig, míg kijött) és figyelnek.
Na sebaj, megcsináltuk még a remek kis videót, ahol Panic Peti barátunkat meghúztuk a Bálnával, miközben ő snowboardozott az út melletti hóban (talán kitúrod hozzá a videót, de a képet biztosan megtalálod) és egyik este elindultunk haza.
Rézmányi Balázs jött a kísérőautóval, ami egy 4Motion TDI Multivan volt, DSG-váltóval, természetesen tesztautó volt az is és nem is gondolta volna, hogy megtudja, hol lakik a Jóisten, amikor éjszaka Zsolna (vagy Zólyom?) közelében egyszerűen megadták magukat a rommá égett lamellák a Bálna váltójában és bizony a Multivan húzta hazáig, úttalan-utakon (hiszen autópályán vontatni nem lehet) a több, mint kéttonnás Bálnát. Mi odabent az égett ATF szagban, kocsányon lógó szemekkel csak azt figyeltük, mikor és mennyit mozdul a Multivan komplett hátfala, amikor a hasonló vontatásban nem éppen rutinos Balázs egy kicsit megrántott minket és nem volt időnk megfeszíteni a kötelet.
Az a DSG váltó biztosan megköszönte, bár ha jól láttam nem is olyan régen kék villogóval ment, a rendszáma a retinámba égett az alatt a pár óra alatt, szóval él még a szerencsétlen.
De él még a Bálna is, bár ahogy követem elég viharosan, de alakul. Ez van, ha mindenki praxisa elvisel némi flexibilitást és egy projekt lassan mozdul a cél felé. De megvan, ez a fontos, megmentődik. Nekem pedig maradnak a képek és az újabb ötletek. A végén persze még hab volt a tortán, hogy nullára kihoztuk, ami azt jelentette, hogy a maradék pénzzel bele lehetett vágni a következőbe. Valami Audi vagy mi volt, nem ugrik be, de azt hiszem az. Jó kis buli volt.
--------------------------------------------------------------------------------
Ziegler, Gergő
júl. 6., H 12:40 (1 nappal ezelőtt)
címzett: én
Szia,
Köszönöm!
Kiszedek belőle pár mondatod, és azokat beleteszem!
Gergő -
-
npera
újonc
Boba, ezt mindenképpen skubizzad!
Simsonnal Alpokban 3300 km csomagokkal. A szent őrület. Sőt A Szent Őrület. És mennyire patika a gépezet!
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #68367 üzenetére
Amikor egy "annyira" nem túl meredek hágóban hajtottak felfelé kettesben 23 km/h tempóval az ütős volt. És a hangján hallatszott, hogy ez kábé a maximális fenntartható sebesség anélkül, hogy berágna a motor.
A mai agyhalott módon erős túraendurókkal meg igazából az a határ, hogy mennyire mersz felgyorsulni két kanyar között. Az olyan vérbő gépek, mint a Ducati 1260-as rettenete vagy a hasonló KTM vagy BMW már közel 160 lóerőnél járnak.
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #68371 üzenetére
Engem szüleim minden erejükkel próbáltak eltántorítani a motorozástól. Megakadályozni nem tudták, csak késleltetni. Mondjuk azt eléggé, még most sem kezdtem el
Viszont az érdeklődés megvan, csak az idő és a pénz hiányzik. Bágátell.
Ahogy én az S51 Simsont értelmezem ott van kábé 50 ccm és a lóerőket sem kell sokáig számolni. És talán 4 sebesség, plusz az üres. Szóval ha meg is futja könnyű és kicsi pilótával a 100-at (óra szerint, hátszélben, amikor a bolygók együttállnak), akkor is olyan lehet a dinamika, hogy húzod neki és vadul váltod a sebességeket, majd lenézel az órára és 47 km/h-nál jön a negyedik....
HWSW-n volt egy nick, aki lett Ivan Drako talán. Ő tuningolt Simsonokat, de ténylegesen komplett motor tuning és rezo és minden. Na, azok bőven 100 felett mentek, ha jól emlékszem. De kábé közük nem volt az eredetihez már.
-
npera
újonc
Izgalmas!
Tegnap este hívtak a fiber telepítő cégtől, hogy ma jönnének. 2018-ban költöztünk ide, akkor az előző tulaj szerint már 1-2 éve tárgyalták a fiber installációt a területen. A kivitelező, aki a hálót építi ki (de nem szolgáltat netet saját maga) nagyon lassan tárgyalta le a dolgokat. Amikor mi költöztünk akkor kellett éppen aláírni a szándéknyilatkozatot, hogy akkor szeretnénk mi is optikai kábelt.
Két opció volt:
- 5k SEK ha 2018-ban szerződöl
- 25k SEK ha az első kör után akarsz csatlakozniMi bejelentkeztünk az előző tulaj révén az első körbe. Aztán vártunk és vártunk. A kivitelező közben nevet váltott. A lakóközösség elkezdte tárgyalni, hogy nem kellene-e felmondani velük a szerződést, de aztán kifulladt az a vita is.
És akkor tegnap este hívtak, hogy ma jönnének a "boxot" telepíteni.
A vicc az, hogy az optikai háló még nincs sehol. És egy ideig nem is lesz, mert ha jól értem azokba a csövekbe nem tudnak telepíteni amiben az ősrégi koaxos TV-kábel alapú mai cucc fut. Részben az a cég birtokolja a csöveket és nem akarnak közösködni a fiberesekkel. Szóval akkor jön az ásás. És az szerintem nem megy majd gyorsan. Állítólag Karácsony előtt kész lesz. Csak azt nem mondták, hogy 2020, 2021 vagy 2022
Ha sikerül összehozniuk és lehet választani végre net szolgáltatót, akkor a Bahnhof lesz az. Ők azzal lettek ismertek, hogy amikor a svéd hatóságok és netnácik elkezdték vegzálni a békés polgárokat a szerzői jogok miatt, akkor egy csomó net szolgáltató azonnal kiadta az adatokat. A Bahnhof pedig naponta törli a logokat és alapból VPN-t ad és nem ad ki semmiféle adatot. Szóval jó lesz ez.
-
npera
újonc
Én próbálok "segíteni" a motorosoknak, de ha olyan tempóval jön vagy annyira durván manőverezik, akkor leginkább az segít, ha egyenesen megyek tovább. És van az a tempó, amikor már gyakorlatilag nem hagy esélyt se a reakcióra. Ami veszélyes lehet, ha éppen én magam vagyok manőverben, ami keresztezi az ő "röppályáját".
Eddig még nem volt probléma, de tudnak olyan tempóval jönni, amikor már csak az őrangyal segíthet.
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #68398 üzenetére
Nem 2 év, inkább 5 vagy 6. És még nincs kész.
A sebesség elvileg "ami belefér". Ha jól értem lehet kérni 10 gigabites netet is bizonyos szolgáltatóktól.
Nekem 100 Mbit/s bőven elég lesz. Most elvileg 50 van és gyakorlatilag inkább 8-40 között ingázik attól függően, hogy csak én netezek vagy a szomszédok is.
-
npera
újonc
válasz Samott #68400 üzenetére
Elolvastam a leírást és durván üti egymást a motoros állítása és a szövegkörnyezet.
Imádom, amikor egy motoros a 200 lóerő feletti teljesítménnyel jön. Nem túl sok motorkerékpár van jelenleg ami rendszámos és ténylegesen tud 200 lóerő feletti teljesítményt. Ez kábé 14k RPM esetén van meg teljesen nyitott fojtószelepnél. Ha ő utcán forgalomban ott tudja tartani a motort és nem döglik meg és nem öl meg másokat, akkor valami félistenről beszélünk minimum.
Én még nem vezettem sportmotort, és szeméygépkocsiból is csak 600 lóerős volt a legerősebb eddig, de eléggé szkeptikus vagyok, hogy az átlagosnál picit ügyesebb civil amatőr motoros képes pár másodpercnél tovább a 200 lóerős teljesítménycsúcs körül tartani a motort közúton. Lehet csak én vagyok túl beszari vagy fogalmatlan persze.
Ghost Ridernek volt ilyen videója, amikor Stockiból ment fel autópályán forgalomban északi irányba. És ott húzott el személygépkocsik, kisbuszok és teherautók mellett az aszfalt peremén a fehér csíkon kábé. Ez addig nem rejt kockázatot magában, amíg nincs ott valami törmelék vagy teherautóról lerázódott vasdarab (mondjuk egy fellépő lépcső vagy komplett sárhányó ív) vagy a kikerült gépkocsi figyelmetlenségből vagy egyéb okból beljebb nem löki a füves sávra. Ha picit is lehúzódott a fűre vagy ráfut valami törmelékre, akkor onnantól már csak a csapkodó kormányt lehet látni a GoPro felvételen, aztán jön a hosszú pörgés és csúszás. Lehet akármilyen adaptív futómű, adaptív és elektronikus kormánycsillapító. Ha lefut a fűre vagy rámegy valami leesett törmelékre, akkor onnantól már csak egy nagyon gyors és vad rodeó lesz, nem kontrollált motorozás.
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #68405 üzenetére
Nem, nem közös a net. De ez valami ősrégi kábel-TV hálózatra épülő netes szolgáltatás, ami a svéd rögvalóságban nagyon elterjedt. Egyre nagyobb számokat marketingelnek az elérhető maxra, de ha a környéken sokan vannak ébren és neteznek, akkor nem túl gyors.
A fiber itt állati drága tud lenni. Egy kolléga "vidéken" lakik, vagyis egy olyasmi településen, mint Törökbálint. Nagyvárosra kábé ránőtt agglomeráció. Az utcában nem volt fiber és be akarták húzatni. Pár ház összeállt, aztán házanként lett 75k SEK. Jáj.
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #68417 üzenetére
Apám valami kábé 10 lóerős géppel járta Európát. Kelet-Németország, Magas-Tátra, Bulgária, Erdély és mindenfelé. A cimborája egy igazi fenegyerek volt, ő persze P20-al. Apám is zakózott sokat, mert persze ő sem mindig lassan ment.
Winkler motoros mesélős cikke igazából eléggé áll, jól kell tudni elmesélni és aktívnak kell lenni végig. Akkor lesz jó a történet. A másik opció a temető persze.
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #68424 üzenetére
Most alapvetően egész jó irányba megy a motoros modelpaletta. Jönnek az Indiában és hasonló térségben gyárott 3-4-500 ccm-es kisebb gépek.
Már csak azt kellene elérni, hogy legyenek olyan modellek, amire felnőtt ember is felfér és tud kormányozni a térdétől és akkor kábé meg is érkeztünk.
A Honda CRF-450L például ideális lenne. Asszem 28 lóerő, de van alatta futómű és elég magas, hogy elférjek rajta. Az 1500 km-es olajcsere mondjuk nem olyan vidám, mivel ez egy CRF-450X krosszmotor lefojtott változata végső soron rendszámmal és világítással.
De például egy KTM390 Duke az király. Volt, amíg mellé nem álltam egy parkolóban. Egy nagyobb gyerek jól elfér rajta, de nekem sajnos fizikailag picik ezek. Kellene valami felnőtt méretű de 50 lóerő alatti géposztály, az elég jó lehetne értelmes fékkel és futóművel.
-
npera
újonc
válasz Beba Snake #68501 üzenetére
Az olyan magas koncentrációja lehet az áldásnak, hogy az ördögök a közelébe sem mernek menni, nem?
-
npera
újonc
Ez jó. Jive Turkey szonáros volt egy nukleáris tengeralattjárón, van tapasztalata bevetésekről. Kielemzett egy 1982-es svéd hidronfonos felvételt, amikor a svédek csapdába csaltak egy szovjet tengeralattjárót ami a vizeiken kémkedett.
-
npera
újonc
-
npera
újonc
válasz ncc1701 #68614 üzenetére
Cukrot önmagában valóban felesleges enni.
De mértékkel azért van pár alkalmazási módja. Műzlibe én szeretek tenni egy fél teáskanálnyi mézet. Az cukor. Gyümölcskeveréktől függően egy turmixba (7 deci joghurt vagy tej) is elfér fél kanál méz.
Lekvárt keveset eszem, szinte csak palacsintára megy. De cukor nélkül az sem menne.
Amit nem igazán értek meg és vélhetően sosem fog menni: itt kapható cukros víz. Az a neve, hogy cukros víz. És iskolás gyerekek isszák...
-
npera
újonc
válasz Phülöp #68618 üzenetére
Én amióta "felnőtt" vagyok (lehetséges ez egyáltalán?) sosem cukroztam a teát vagy kávét. A kávéba mondjuk megy tej rendesen. Szinte egész életemben 3%-os tejet ittam, de 42-évesen átálltam a "közepes" tejre (itt mellanmjölk a neve) ami 1,5%-os. Asszony azt issza és mindig konfliktus volt belőle, hogy én nem veszek magamnak elég piros tejet (3%) és aztán megiszom a zöldet (1,5%).
Így akkor most másfeles zöld van itthon. Abból is van többféle és az ekológikus változatoknak jó az íze, így akkor átálltam arra.
Nálunk én sütök, asszony nem tud. Így sok sütemény nincs. Főleg pogácsa. Még a gyerekek előtt sütöttem Dobos tortát néha, de már nem. Nincs időm rá. Almáspitét néha, de ritkán.
Ha megállom, hogy egyek fagylaltot és csokit, akkor igazából nincs sok cukor abban, ami eszünk. Olyan aszkéta étrendem vélhetően sosem lesz, mint Leslienek.
-
npera
újonc
Olvasói levél Totalbike.hu oldalán.
A beíró problémáját értem, a rá kapott válasz is korrekt szerintem.
De a német törvényjavaslat "picit" radikális.Münchenben jártunk, és a szokásos, kisebb dugók helyett óriási torlódások voltak. Motoros tüntetés miatt... Utánaolvasva kiderült, hogy a német törvényalkotók teljesen be akarják tiltani (ez a terv) az egész ország területén az ünnepnapi és munkaszüneti napi motorozást az egyre komolyabb zajterhelés miatt.
Wow! Azért ez erős. Pár hülye miatt az egész járműkategória rajongóit büntetik így.
Persze a másik oldal is erős érvekkel rendelkezik. A zajterhelés egészen agyhalott tud lenni herélt vagy direkt hangosra tervezett dobokkal. Egy jó példa Baron Von Grumble ősrégi videója, amikor valami egészen agyhalott dobot próbál ki egy régi KTM SuperDuke nyergében. A felvételen nehezen jön vissza a teljes dinamika, de azért lehet sejteni, hogy egy howitzer és a mennydörgés kereszteződéséből jön a hang.
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #68624 üzenetére
Ja, a torta teteje egy vékony piskóta lap (van benne cukor), amire rá van öntve karamella. Ami cukor és vaj. Lájtos cucc.
Én úgy gondolom, hogy lehet cukrot enni mértékkel, de le is kell mozogni. Ha nem mozog valaki akkor koplalhat akármennyit, csak sorvadni fog. Anyám csinálja ezt. Úgy próbál vékony lenni, hogy csak elképesztően kalóriaszegény dolgokat eszik, de nem mozog pulzusemelő módon. Mondtam is neki már párszor, hogy tornázzon és kerékpározzon és vagy ússzon, mert ennek nem lesz jó vége, ha idősebb lesz. 52-es évjárat. Szóval még van esély javítani, de persze csak óvatosan felfuttatva az edzést, nem egyből triathlon...
-
npera
újonc
válasz ncc1701 #68629 üzenetére
Egy ideig asszony kísérletezett mindenféle almáspitével, de hogy "ne hízlaljon". Végül lett valami zabpelyhes kulimász, aminek se íze, se bűze nem volt, de azért volt benne valamennyi vaj és cukor.
Kaját kidobni én is gyűlölök, de ott már egyszerűen nem ettem meg. Süteményt sütni nehéz kis adagot. Ha pedig sokat sütsz, akkor ha csak azért is megeszed, akkor csak hízlalod magad.
Ha valami vendégség van, akkor eloszlik a terhelés, de magunknak már nem csinálok süteményt.
A pogácsa bableveshez vagy hasonlóhoz elmegy, de abból is nehéz keveset csinálni.
A kenyérből sem eszek sokat, értelemszerűen reggeli szendót nehéz kenyér nélkül.
Almát cserébe igen sokat nyomunk. A lányom imád elmasírozni egy almával és egy répával, aztán azt rágcsálja.
-
npera
újonc
válasz ncc1701 #68635 üzenetére
Japp.
És bár árban durva különbség van, de legjobb ha cukrászdából hoz az ember kis cupcake jellegű cuccokat (mini torta), akkor lehet egyet per személy és nem hatalmas adag tortát zabálni. Mert az meg túl sok lesz.
20-évesen még kábé bármit lehetett, most már csak hízok tőle. És az sokkal rosszabb hosszú távon, még ha rövid ideig élvezetes is a torta.
-
npera
újonc
válasz Beba Snake #68607 üzenetére
Ez derék teljesítmény! Én nem tudtam ennyi inni sosem, mondjuk nincs is olyan jó dumám mint neked
-
npera
újonc
válasz hobizoli #68613 üzenetére
Most értem ide az olvasásban, picit sűrű volt a nap.
Ez igen derék, sok sportkocsi jóval nagyobb motorral örülne ilyen teljesítménynek.
Jól értem, hogy bementetek egy alapvetően dízeles rendezvényre az 1.9-el, mert minden 1.9 dízel és így a joker kártya meg is volt? Jááááj..... Troll level 99....
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs