Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
válasz FőDudu #82109 üzenetére
Nekem mindegy, csak olyan elánnal tudod kommentelni mindenki más tevékenységét, hogy gondoltam egy kis példamutatással támogatod a hozzászólásaidat.
A vírus terjedése szempontjából a naptár nem annyira fontos, ha hétfőtől van lockdown, akkor vélhetően már most is olyan pocsék a helyzet, hogy jobb lenne limitálni az érintkezést másokkal. A vírus nem a naptár szerint terjed ugyanis.
Nálunk bezárják a főkönyvtárat, a múzeumok is zárnak. Az éttermek és bárok is nagyon le lesznek korlátozva. Az uszodák már bezártak, csak gyerekeknek van úszásoktatás. És ott sem engedik tobzódni a szülőket.
A szülinapi ünnepségeket is lemondják, kis csoportok találkoznak csak kültéren távolságot tartva.
Olyan lockdown még nincs, mint Magyarországon vagy Angliában, remélem nem is engedik el magukat az emberek annyira, hogy kénytelenek legyenek mindent bezárni. De ez feltételezi az egyén felelősségét, máskülönben marad a lockdownra kényszerítés.
-
npera
újonc
"Ott van b+ a táblán, f@szfej... az is ki van írva..." (Kalaúz 2, a gregorián betéttel )
A vicc az, hogy az Újszász utcánál dolgoztam nehéz gépjárművekkel, amik emberek szállítására is alkalmasak. Trak rendszer is volt bennük néha. Akkor a Pilóta utcán túl kellett menni a 45-ös haláljárattal. Asszem 13 megálló volt az Őrsről... régi szép idők, amikor még Pro/Engineer alatt okoztam a káoszt, fejetlenséget és diszharmóniát.....
-
npera
újonc
Irónia N:
Igazából én átvészeltem a 8-órás határt, mert akkor éppen csirkecombot rántottam kifelé erősen. Szóval nem volt gond. De küldöm az energiát.
Ma sem mentem sehova, mivel még volt elég kaja itthon a főzéshez, feleslegesen rohangálni pedig nem akarok.
Shoppingot alapvetően letojom, black fridayt letojom. Az ablaktörlő szerencsére jól működik a gépjárművön, ezért nem kell azonnal rohanjak vásárolni. Meg úgy sem megyek kocsival sehova, így ablakot sem kell törölni sokat...
Olajbogyót még a lockdown előtt leszedtük (itt Északon nem terem úgysem, nem volt mit leszedni...)
A medence befagyott már régen, most korcsolyázunk rajta....
Irónia FF:
-
npera
újonc
Művelődjetek. Angol lordok és lordnők tréfálkoznak.
-
npera
újonc
Mazda MX-30 gépkocsira ácsingózik valaki? Björn videóját nézzetek meg, mielőtt foglalóztok....
-
npera
újonc
Én gondolkodom rajta, hogy kellene egy ablaktörlő az ablakra, mert amikor esik, akkor a vízcseppek törik a fényt és az engine belassul, ahogy rendereli. A default beállítás raytracing és nagyon sok CPU megy erre. Szóval ha lenne ablaktörlő az ablakon, akkor nem lassulna be az engine és jobban látnék kifelé.
Mert ülök az ablak mögött (fötelben) és nézek kifelé. Olyankor ne lassuljon be az engine nekem...
-
npera
újonc
válasz eattila #82198 üzenetére
Én ma lemostam a bringákat magasnyomásúval, a lányom segített. Ő fogta a mosót, meg húzta a ravaszt. Azzal kezdtük, hogy lecsűtük a sufniban a biztosítékot, így a nappaliból húztam az áramot. Aztán cseréltem biztit a sufniban.
A csapágyakba, meg a dinamóba nem verettünk bele, így elvileg minden rendben. Utána kifúvattuk a vizet a magasnyomásúból, majd elraktam a slagot.
Múltkor vettünk egy gigantikus fél kilós sajtot, ami sosem fogyna el, így most akkor sütök sajtos pogácsát. Volt itthon minden hozzá, nem kellett semmit vásárolni. Most kel a tészta, aztán lehet nyújtani és szaggatni.
Kicsit el is felejtettem, de jövő héten kitör a 20w47, ami azt jelenti, hogy jön a Porsche Taycan Turbo benchmarking. Meg kell nézzem miként lehet beállítani a menetstabilizálót, mert fejből nem tudom. Én tartom a biztonsági beszédet a tesztvezetés előtt, le kell nyugtatni a tesztoszteront a srácokban, nehogy valaki Fittipaldinak képzelje magát és ráhajlítsa a kocsit egy fára.
Ha a fiam abbahagyja a köhögést, akkor hétfőn mehetek melóba, máskülönben home office továbbra is. Már szegecses abroncs van a bringán, a lánc teljesen friss és új WD40 van rajta, így készen állok. Még meg kell találjam a jégeralsót, amit a már eleve thermo "goratex" nadrág alá tudok venni, ha elkezd tényleg hideg lenni. Valahova elraktam és most nem találom.....
-
npera
újonc
válasz eattila #82246 üzenetére
Óóóó, jónak tűnik!
Az mindig nagy élmény, amikor a csemeték két pofára tolják a kaját. Akkor úgy érzi az ember, hogy megérte a fáradozás. Tegnap a lányom nyomatta a krumplipürét, hozzá a sajttal töltött olasz tésztát és a rántott csirke combjatövét. Utána úgy aludt, mint a lőtt medve....
:-)
-
npera
újonc
válasz qnadam #82258 üzenetére
Van egy DJI-os kérdésem. Ez a rendszer ha jól értem lement egy alacsonyabb felbontású streamet a mobilodra, ami a kontrollerbe van dugva. És a natív stream pedig megy a kopterben csücsülő SD-kártyára.
Tehát nem árt viszonylag nagy tárhelyes mobil hozzá, ugye?
A másik kérdés: ez alapvetően iOS-barát rendszer vagy lehet droid is?
-
npera
újonc
válasz Grillo #82270 üzenetére
Nekem a mostani telefon egy 32 gigás iPhone 7, aminek az akksija már kezd deteriorálódni. 92%-on van a rendszer szerint, de ezt nem tudom mihez viszonyítsam, mert elég hamar merül sajnos.
A telefonon nincs sok app, játék egy sem. A képeket rendszeresen rakom fel Google Photos alá, tehát azt sem tárolgatom lokálisan. De 2-3 gigánál több hely sosincs rajta. Szóval ha kell legalább 5-10 giga hely lokálisan, akkor ez a készülék már nem igazán vágja a mustárt...
-
npera
újonc
Most néztem, hogy van Android One, ami a Nexusok folytatása.
Van mindenféle Nokia telefon, Xiamo és egyebek. Ahogy értem a Nokia már nem Nokia igazából, csak a brandet vitték tovább.
-
npera
újonc
válasz Phülöp #82275 üzenetére
Köszi, de ha Androidra megyek vissza, akkor az vanilla kell legyen. Még csak gondolkodom, mert nem sürgős.
A mobilt nem csűrtem tele mindenféle appal, de a helyi viszonyok között azért kell 6-7 parkolós app, bankos app, BankID, Swish, Messenger és Whattsapp a focicsapatok miatt. Van pár app a különféle hivatalokhoz, számlákhoz és hivatalos levelekre. Google appok. Szóval igazából elég sok app van rajta, de játék egy sem, mert nem játszom már semmivel. A játékok úgyis zabálnák a helyet, rá sem férne szerintem.
A vicc az, hogy ha nem "muszáj" a mobilra tárolni videót vagy be lehet limitálni mondjuk fél gigára, akkor a mostani mobil még évekig jó. Ugyanis a Mini 2 távirányítója úgyis tölti.
Mivel a drón teljesen homályos jövőbeni "nice to have" projekt, így most leginkább csak olvasok és művelődöm a témában. Ha még 2021 nyarát is hazavágja a COVID, akkor pedig tényleg eléggé ráérek....
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #82281 üzenetére
Én úgy vagyok a UI-vel, hogy abszolút minimál a legjobb. A grafika teljesen hidegen hagy, úgyis az app érdekel. Legyen valamennyire értelmesen kezelhető és már kábé jó is vagyok. A natív droid számomra kábé a kánaán.
Igen, néztem pár rivjút és voltak Zeiss kamerásak is.
-
npera
újonc
válasz qnadam #82308 üzenetére
Lehet mérethatárt adni kis lépésekben? Tehát mondjuk fél giga? Vagy 1 giga? Mert akkor jó a mostani mobil.
Nem tervezem hozzácsapni semmihez, bár garancia nincs erre sem
Azzal áltatom magam, hogy az akró quadon szerzett tapasztalat és a mérhetetlen jó szpaciális evernesszem majd kihúz a csávából és nem küldöm bele egy lombkoronába vagy belógó ágba.
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #82319 üzenetére
Ja, hogy ilyenek. Oké. Ezek nélkül is megvagyok. Én egy igen nyugger-közeli felhasználó vagyok. A telefon alapvetően le van rakva egy polcra üllepedni. Ott tud kontemplálódni magában, aztán néha megnézem. Az összes app le van szedálva, hogy csak akkor sivalkodjon ha én nézem meg, alapból nem csipog.
Egyedül a focis edzők Whattsapp csoportja csipog és a Messenger, de nagyon kevés emberrel chatelek, szóval ez sporadikus.
Az egészet még megfejelem egy erősen konzervatív do not disturb filterrel, este 9 után már ne csipogjon, aztán egészen reggel 7-ig csend legyen. A melós mobil már este 6-kor meg do not disturbbe.
Szóval értem, hogy mit írsz, de nekem ezek a featurök nem okoznak gondot.
-
npera
újonc
14:30-kor nem más fog beszélni, mint a Nemzet Hegesztője, Stefan Löfven.
Új és keményebb megszorítások jönnek, mert elkezdett bedurvulni a második hullám.Tegnap az oktatási miniszter már belengette, hogy az általános iskolák felső tagozatát és a gimnáziumokat zárják Karácsony után, ha így megy tovább a görbe, de lehet meggondolták magukat és hamarabb lesz valami.
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #82380 üzenetére
Szép lett.
Ha asszony dícséri akkor az komoly dolog. Én biztonságosan nyomom. Az AKG K701 pántja teljesen ki van tágulva (típushiba), de mivel nekem akkora a fejem mint egy dinnye, ezért pont jó. És ez kábé kizár minden normális fejméretű hallgatót, tehát nem tudja elhordani előlem...
-
-
npera
újonc
24-től maximum 8 ember találkozhat (eddig 50 volt), minimum 4 hétre él majd a korlátozás. Belengettek komolyabb intézkedéseket is, erősen hívatkoznak a társadalom kötelességére, hogy ne kelljen súlyos szankciókkal "jobb belátásra téríteni" a lakosság renitens részét.
-
npera
újonc
Nova, láttad Kabab újabb cuccait? Mindenféle 7"-os dolgok, de beszél az új 5"-os fejlesztésekről is.
65A per motor. Júúúj....
Múltkor kábé 30-35A körül krúzoltam egy protóval, igaz az kábé 400V-on megy....
Ez az új motorja 30-as átmérő felett van, de a kínai másolócégek miatt nem mondja meg a méreteit...
We have actually spent the time and money to do this and will attempt to at least obscure the size so that it takes a bit longer for other manufacturers to copy us. That is why this is called ‘The 30mm motor’. The size of this motor is 6213/2. There are an unlimited number of ways and sizes to make a motor. The manufacturers that steal details and make a ‘me too’ motor to capitalize on someone else's work hurt the industry and make it very difficult to spend money on any amount of R&D.
Tudom, hogy ez 7-8"-ra van, de bizserget a lehetőség, hogy fel kellene rakni egy 5"-os vázra és megnézni, hogy mi történik....
-
npera
újonc
Ruszkik. 1:21-nél van egy komolyabb műszaki mentés és drónról veszik a forgalmat. Van egy sáv, ahol érzésre 50 km/h korlátozás van. Erre jön egy spílermájszter és csillagközi tempóról lassulva lebombázza a szabályt betartó autóst, majd közvetlenül a műszaki mentés mellett 90-fokban keresztbefordulva lezárja a pályát. Elképesztő.....
-
npera
újonc
A Hilux néven futó versenyautók is megkapják a jellegzetesebb hűtőrácsot, ami a legutóbbi frissítés kapcsán került az utcai modellre. Ugyanakkor a versenyautó továbbra is 5 literes V8-as középmotorral és független felfüggesztéssel készül, azaz műszaki értelemben nem is eshetne távolabb a sorozatgyártmánytól.
-
npera
újonc
Részben autós topik. Amcsi elfogó célszerszám.
Érdekes, hogy az elkövető nő mennyire nem reagált a rendőrök jelenlétére, csak folytatta a hülyeséget.....
-
npera
újonc
válasz Grillo #82555 üzenetére
Ilyen kamera nem lenne jó nektek?
The Zenmuse L1 integrates a Livox Lidar module, a high-accuracy IMU, and a camera with a 1-inch CMOS on a 3-axis stabilized gimbal. When used with Matrice 300 RTK and DJI Terra, the L1 forms a complete solution that gives you real-time 3D data throughout the day, efficiently capturing the details of complex structures and delivering highly accurate reconstructed models.
-
npera
újonc
Jaj de jó. Reggel beraktam a mosást, 2 napnyi adag. Éppen befér a mosógépbe. Elindul a program, közben veszem a bringás ruhámat fel, hogy menjünk a lányommal suliba. Erre a gép túl sok vizet tölt be, majd elkezd sípolni veszettül és ürítési fázisba megy. Villog a lámpa, hogy kontrolláld a be- és kifolyót.
Kiürült, kikapcsoltam, elmentem a lányommal suliba. Hazaértem, megnéztem újra. F10-es hiba, ez egy ősrégi Miele W3000 gép amit a házzal együtt kaptunk.
Neten megnéztem, lehet befolyó mágnesszelep, befolyó filter és szintjelző. Mivel a víz akadálytalanul folyik bele, ezért a filter vélhetően oké. A mágnesszelep is oké, mert el tudja zárni és ki tudja nyitni magának a vizet. Szóval a szintjelző. Ez logikus, mert túl sok vizet töltött be, amikor bepánikolt. Alighanem van egy timer a töltésre, hogy ne nyomja magát tökig tele.
Újra elindítottam, mert a gyerekek ruháit ki kell mosni. Lement a program majdnem teljesen, de a végén az öblítésnél újra F10-es hiba és sípolás.
Felhívtam egy szerelőt, szerinte is a szintjelző. Javítható hiba, vélhetően nem is túl drága, kábé 7-800 SEK a szenzor és 900 SEK a kiszállás. Holnap jön. Ha bármi drasztikusabb hiba van, akkor pattintok új gépet, mert az már gazdasági totálkár lenne.
Asszony még nem kapott fix munkát, így örülnék ha nem kellene új gépet venni. Másnaponta muszáj mosnunk, de igazából naponta mosással nem kell teljesen tökig tömködni a dobot ruhával. Szóval a mosógépnek futnia kell.
-
npera
újonc
válasz ezittketto #82627 üzenetére
Abban már alighanem van happy ending is, nem?
-
npera
újonc
válasz Phülöp #82635 üzenetére
Ja, mindig van valami kisbetűs. Mondjuk ez szerintem nem akadályozza a svédeket a fekete melóban. Ha "nincs kedved" kifizetni, akkor megcsinálod magad. És elég sokan egyensúlyoznak a csőd szélén gigantikus hiteleket görgetve maguk előtt, felélve minden hónapban a bejövő pénzt.
Egyik bosnyák kollégám apja valami karbantartó munkás volt, még a 70-es években az aranykorban költözött ide. Szakszervezet, szocdem kormányzás, a munkás volt a király. Nem dolgozta halálra magát finoman szólva, elképesztő pénzt kapott a yugó állapotokhoz képest. Mindent hitelre vett, a házat is persze. És sosem törlesztett a tőketartozásból, csak a kamatokból picit. A csóka már nyugger és még egy fillért nem amortizált. Ha majd meghal, akkor a lánya megörökli a hitelt, amit akkor majd újra kell kötni a lány nevére és 2015 óta már kötelező a tőketartozást is törleszteni bizonyos mértékben, így akkor a lány kap a nyakába egy durva hátizsákot.
Az átlag svéd agyig van hitellel és ott balanszírozgatnak. Aki értelmesebb az persze kitörleszti a dolgokat, hogy legalább a gyerekei ne egy gigantikus vödör miskulanciával örököljenek.
-
npera
újonc
Megvolt a Taycan, bár nem úgy ahogy terveztem.
A terv szerint négyen mentünk volna, aztán váltogatjuk egymást. De a COVID ezt is felülírta. Turnusokra kellett felosztani, maximum ketten a kocsiban és maszk. Szóval most volt rajtam maszk életemben először. Alig ment fel a fejemre, teljesen szét kellett húzzam, hogy fedje az orromat és az államat.
Mindegy, azért mentünk. Kábé 96% SOC-on volt a kocsi amikor felvettük, így a DC feszültségre nem lehetett panaszkodni.
Először mentünk normál módban, aztán Sport, aztán Sport+
Rögtön felfedeztem egy ergonómiai hibát. Bármennyire is jól néz ki a felhúzott "lebegő" középkonzol, ha én vezetek és magamra állítom az ülést és a kormányt akkor a jobb combomat vágja a konzol...
Anyósülésben ülve elférek, mert akkor nem úgy van a lábam.
A kupé nagyságrendekkel prémiumabb, mint a nagy rivális, a fejtámla sem nyomta a tarkómat. Beszállni viszont nagyon nehéz, pici az ajtónyílás vertikálisan. Ha már benn vagyok, akkor jó. Szóval nekem a Verso után nehéz átállni az alacsony kocsikra. Model 3 helyett is inkább Y kellene, abba könnyebb beszállni.
Ez egy Taycan Turbo volt (nem S), de igazából ott már nincs nagy ugrás. 625 lóerő elég jól megy, igen sok alkalommal ugrált el a hátulja ide-oda. Néha az eleje is hupásabb úton. Egy teligázas gyorsításnál egy logisztikai terület igen elhagyatott egyenesénél pár pillanatra nulla keréknek volt tapadása.
Még egy PS2-est is kivettem, hogy csináljunk egy gyors A-B-A tesztet, de a kollégám gyomra felkavarodott teljesen, így inkább nem hasonlítottuk a PS2-vel.
Csináltunk pár NVH-tesztet is, meg emelkedőn "lógatást". Azt is el tudom mondani, hogy hátramenetben sajnos leszabályoz 50-nél a kocsi, gyorsabban nem tudtam tolatni
-
npera
újonc
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs