Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • blueboi69

    csendes tag

    válasz ezittketto #100593 üzenetére

    Amúgy ja.
    Ami előttünk történt baleset, ott mondjuk csúnyán összetört az autó, de hátul a váznyúlvány eltekeredett, az is GTK.

    A bmw-mnek megtört a motorháztető, lámpa, meg a lökős megkarcolódott és azt írták a levélben, hogy ha számlásan akarom megcsináltatni, akkor 550ezer a max amit fizetnek, úgy, hogy az autót vettem 5éve 1.1M-ért.

    Szóval amilyen javítási árak vannak, hamar GTK lesz egy autó :( és ez amúgy annyira pazarló hozzállás.

    [ Szerkesztve ]

  • Bujdy81

    csendes tag

    válasz ezittketto #100593 üzenetére

    Képet nem láttam, elbeszélést hallottam.

    Asszony szerint a kombi fóka csomagtartója nem nyitható. Károsult szerint elvitte egy általa megbízhatónak vélt szerelőhöz, az indított azzal, hogy "alsó hangon 6-700 ezer". Ennyit tudunk, a többi spekuláció.

    Amit én tudok/gondolok: a C4 magsabb, mint a Focus -> nem a Focus "kemény" részét kapta el a C4 kemény eleje. Ennek ellenére a C4 is eléggé deformálódott, de abban csak a rejtett, gyűrődő elemek. Ez persze még lehet drága a jövőben.

    Ha nem nyílik a vége a kocsinak, akkor a csomagtartó ajtó tuti kuka. Mivel a C4-nek a bal eleje jobban nyomódott, mint a jobb, ezért jó eséllyel nem pont egy egyenesben, 100% átfedéssel haladtak -> a Focus érintett oldala is jobban károsodott. Ha ott doblemez, lámpa, stb. cserés (plusz lökhárító, opciósan park radar stb.), akkor simán igaz lehet a 6-700 ezer. Csak akkor ő jól megszívta, mert GTK és kevesebb pénzt kap, mint amennyiért autót tudna venni...

    Még az jár a fejemben, hogy elmegyek a 407-essel a szemlére és megkérdezem a hölgyet, érdekli-e az autó csere eurotax értékegyeztetéssel. Mégsem kellene négy autónak lenni a nevünkön... :D

Új hozzászólás Aktív témák