Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jahno

    őstag

    válasz WiZARD #113031 üzenetére

    Akkor nézzük meg jelenlegi árfekvés alapján, hogy azt a 6-7 milliós különbözetet hányszor 33ezer pénzből lehet megspórolni és persze +/-, ha benya ára felfelé megy, meg a villanyost sem odahaza tankolom vagy Lidl töltőn ingyé, hanem valami fizetős mókával. Szomszédban amit néztem az speciel 100 forintért megy, ami majdnem 3x annyi. És akkor hiába nézné az ember a plugshare-t, míg kevés töltő volt addig legalább az ár ki volt írva és friss infók, most annyira szaporodnak, jönnek-mennek, szűnnek meg és alakulnak át, hogy egy részét nem tudja követni.

    Utána gondolom a hazai bürokrácia miatt vannak olyan opciók, hogy a töltés ingyenes, de kérnek egyszeri 2ezer pénz/nap parkolási díjat.
    Van itt még sok más matek, de évről évre jobb a helyzet, nekem még mindig zűr lenne ha lepattanok egy elvileg 24 órás töltőről valahol, aztán inkább biztonságra gyúrva 30-50%osmerülés után meg inkább teleraknám, mert nem kiszámolható, hogy 50 km-en belül van nyitvatartó kút, mint a benyásoknál.

  • Sipi-

    tag

    válasz WiZARD #113031 üzenetére

    Köszi.
    Tehát jelenlegi benzinárakon 33e/hó a spórolás, ha csak otthon töltöm.
    Viszont a Yaris ér most kb. 1 milliót, 600ezerért kötik le az olcsó töltőt, tehát 400ezer kezdőtőkéből és a havi 33ezerből kellene egy elektromos városi kocsit kihoznom :Y Naponta maximum 60-70 km-t megy a kocsi, de jellemzően inkább 30-40 km-t.
    Azt hiszem, hogy nagyobb tőkét kellene beleraknom, hogy kijöjjön a matek nekem.
    Napelemmel, drágább kocsi cserelehetőséggel másnak kijöhet persze.
    Mondeo csere nehézkesebb volna, mert ott már méretigény is felmerül, nem elég egy 300 literes csomagtartó. Ott nagyobb kezdőtőkével lehetne számolnom. Piaci ára most 2,2-2,4m mínusz 600k a töltő, tehát 1,8m mondjuk. A fogyasztás viszont nem 8,5 hanem 10-12 liter használat függvényében...
    Még gondolkoznom és számolnom kell :)

    https://www.ferfiakonyhaban.hu

Új hozzászólás Aktív témák