Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zetor2000

    senior tag

    válasz -NoVa- #122358 üzenetére

    De annak oka is van, hogy leesztergálják. Mert az a terep, amin mennek -és ahogy mennek- az olyan. A gumi kezdetben igazából terepgumi, jó nagy bütykökkel, csak nem 100 km/h+os tempóra van tervezve, hanem 90 alattira :) 90 alatt meg faszán megkapaszkodik. 100 fölötti sebességnél egy nagyobb kavics / szikla / akármi amibe beakadhat, képes lenne letépni a bütyköt az abroncsról jó mélyen. Ezért inkább kisebb bütykökkel mennek, ami nem akad meg, hanem inkább már elforog. Nyomaték meg lóerő akad, ahogy hallottam. :) Az egyik 5xxx Nm, a másik 1000+ Le. Ahogy szokták mondani, az összes lóerő ott van.

    Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

  • npera

    újonc

    válasz -NoVa- #122358 üzenetére

    Megpróbáljuk letesztelni mennyire van "túldimenzionálva". Olyasmire gondolok, mint ismételt gyorsítások, 0-100-0, 0-130-0, 120-210-120, végsebesség rövid ideig, végsebesség amíg akksi tart és hasonlók. A végsebesség lehet problémás lesz, mert bár döntött a pálya, de 260 km/h feletti sebességet nem szokták szeretni, mert akkor már elég erősen kell "befelé" kormányozni még a legfelső sávban is, annyira erős lesz a szlip kifelé.

    Meg az is érdekes, hogy hogyan adagolja a nyomatékot különféle kvadránsokban. Tehát hajtási és regenerálási kvadráns, előre és hátra. Különféle "söprések" sebességben és nyomatékban, tranziensek és hasonlók.

    Érdekes lesz. Szerintem elég hamar fogy majd el a töltés és a gumi is, szóval ésszel kell majd. A forgalomirányító megkapta a risk analysist, aztán persze komrádión kell majd kommunikálni minden manőver előtt. A buszok és teherautók nem jöhetnek be a 3-as és 4-es sávba, de a többi OEM és vágóhidas kocsik be tudnak szédülni néha a gyorsabb sávokba is, szóval figyelni kell majd erősen. Menet közben nem fogom b*zerálni az INCA mérést, az tuti. Két kéz a kormányon inkább....

Új hozzászólás Aktív témák