Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • npera

    újonc

    válasz blueboi69 #142428 üzenetére

    Még az első gyerek előtt repültem egy Multiplex Easystar géppel "sokat". Az 1,4-méteres volt, habszivacs. Toló propeller felül, tehát a farka felett tolta a levegőt hátra. Ezért simán lehetett kézből dobni anélkül, hogy közel lett volna a kezed a propellerhez. És hason csúszott a füvön landolásnál.

    Az a generáció csak oldalkormánnyal és magassági kormánnyal készült, csűrő nem volt rajta. De azt megoldottam magam.

    Valami csirke inrunner motort építettem bele. Lehetett volna combosabb heli motorral (outrunner) is csinálni, de akkor még nem rizikóztam ezzel. Jó kis 3S 2,2 Ah akksikkal ment. Nem volt flight controller, semmi extra. Eldobtad, emelkedtél, ameddig láttad, aztán vitorláztál körbe-körbe, majd amikor elég alacsonyan volt, akkor felküldted megint.

    Ez a fajta vitorlázgatás nagyon laza volt. Valami ilyesmire gondolok az új géppel is, csak kisebb és könnyebb formátumban. És akkor miért ne legyen rajta RTH, meg kamera. Ha nagyon megőrül az ember, akkor vannak olyan wind FC-k, amik tudnak 2 kamerát és akkor lehet váltani. Egy kamera előre, egy meg mondjuk hátra lefelé. Hmmm....

    Mondjuk egy elég elsőre, nem kell teljesen megőrülni azonnal.

    Vannak ötleteim, hogy miként lehetne áramvonalas kis takarókat rakni az elektronika fölé, hogy a sok kábel ne lobogjon a szélben. Persze ESC-nek kell hűtés is. Van egy príma 40A-es elrakva pont erre a célra.

    Majd meglátjuk, nem rohanok ezzel a projekttel.

  • npera

    újonc

    válasz blueboi69 #142428 üzenetére

    Quadot egyszerű. Gyakorlod az Immelmann-t, aztán megy mint a kerékpározás. Felmész egy magasságra, leborítasz és felhúzod. Szép folytonosan kell adagolni a gázt, nem hirtelen rárakva. Akkor nem sütöd meg az ESC-t, ha picit gyengébb a cucc. Neked valami 4"-os LR géped van, nem? 1404-es motorokkal talán?

    Laza energiamenedzsmentes freestyle megy azzal is simán.

Új hozzászólás Aktív témák