Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • npera

    újonc

    válasz Jahno #39293 üzenetére

    Néztem a posztokat. Van ahol valami 17 kW-on tölt a "gyorstöltő". Ez lassan már beleesik az OBC-k sebességébe, így mondjuk aztán lehet nézni a szürke betonfalat elég sokáig a parkolóban.

    Én ekkora utat úgy terveznék, hogy lehetőleg iOnity vagy hasonló nagysebességű töltők között haladnék csak. Akkor valamennyire tervezhető a dolog, mivel látod a neten mennyi töltőfej szabad és nem lutri, hogy az 1 db töltőn lóg-e valaki.

    Most terveztem egy Lyon-Göteborg szakaszt az A Better Routeplanner tervezővel, amit talán Wizard mutatott. Az Ioniq kábé 80-110 km-es szakaszokat kívánt és 14-32 perces töltéseket jósolt a rendszer.

    Egy iOnity töltőfejes töltés 8 EUR mondjuk, tehát pénzbe kerül. A LIDL lehet még ingyen van Németországban, az úgy persze olcsóbb.

Új hozzászólás Aktív témák