Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
válasz BobaHWSW #41557 üzenetére
Legtöbb Toyota/Lexus hibrid CVT-váltós. Azért írom, hogy legtöbb, mert az LC500h-ban van egy 4-es nyomatékváltós hagyományos váltó és utána egy CVT, amivel szimulál 10 fokozatot. De a normál hibridjeik CVT-s váltóval készültek. Ott padlógázra beáll az ICE a maximális teljesítményt adó fordulatszámra és teljesen nyitott pillangószelep mellett ott tartja a fordulatot. Közben a CVT pedig a nevének megfelelően folytonosan változtatja az áttételt és a kerék fordulatszáma folyamatosan növekszik. Nincsenek diszkrét fokozatok, folytonos átmenet van.
Aki ettől megőrül annak nem való a CVT. Ugyanakkor nagyon kellemes, ha nem zavar a gumiszalaghoz hasonló gyorsulási érzet.
A sport mód szerintem csak a gázpedál reakcióját változtatja, esetleg a szervó rásegítésből is levesz a kormányművön. A kocsi maximális rendszerteljesítményét nem befolyásolja. Kick-down gyorsulás ugyanaz lesz.
Ami hibridet vezettem eddig ott a legjobb volt normál módban hagyni, akkor a legjobb az élmény. Esetleg ECO, de akkor durván leszedál mindent. Mondjuk dugóban az is terápiához hasonló számomra. Egyszerűen megnyugtató vezetni, nem felk*rja az agyamat mint a stop/start, hanem nyugodt haladást sugall.
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- OLED TV topic
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vicces képek
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Távcső topik
- Mobilhasználat külföldön
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen