Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
válasz hobizoli #49012 üzenetére
Ha egyszerűbb autót választasz akkor kevesebb lehetséges hiba jöhet elő és olcsóbb javítani.
Ha nem is egzotikus, akkor kevesebb ezoterikus parafenomén ugrik fel a javítás során. Egyszerűen csak kicserélik, ha valami megkotlik.
Valami jó kis szívó motoros kőegyszerű jármű kell, ha sokáig akarok békében használni. Ha kívánod a kihívást, akkor ajánlok valami k*rva drága és k*rva komplikált cuccot. Lehetőleg aktív légrugós futóműves kompresszoros-turbós PHEV gépet. Akármelyik T8-as Volvo alkalmas a végtelen szívás megélésre, ha kifut a garancia és bármi megkotlik rajta. Minél több elektronika, minél több kényelmi extra és minél nagyobb felni és vékonyabb gumi. Aztán meg kell találni azt a felhasználási módot, ami garantáltan hazavágja a dolgokat, a legolcsóbb filtereket és kenőanyagokat választani bele, valamint a lehető leginkább inkompetens szervízbe hordani. Ha lehet rajta kendácsolni, akkor azzal tovább lehet emelni a szopásfaktort.
Szóval Toyota kell. Ott nem fejlesztenek, csak a végtelenül bejáratott és elavult technikát implementálják különféle bódékba. Minimális komplexitás, bejáratott processz, olcsó alkatrészek. Mármint a gyártásban olcsó. Aftermarket ott is heroinárban megy minden, mert valamiből nekik is meg kell élni.
Amikor a gyújtógyertya kábé 14x drágább aftermarket áron, akkor nincs is több kérdésem....
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- BestBuy topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...