Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • qnadam

    veterán

    válasz Jahno #60010 üzenetére

    mocsok szerencséje volt egyébként is, jó esélye volt arra, hogy a gép kiessen a padlón át a vízbe...
    alapból ugye a gép gps alapján tudja, hogy hol van, iránytűvel meg hogy merre néz, és ezzel már álló helyzetben tudja tartani magát. ha viszont hirtelen bemész vele egy olyan helyre, ahol a tető miatt gps nincs, a vasszerkezet miatt meg esetleg iránytű, akkor ez a poziciótartás megszűnik, és azt veszed észre, hogy megállnál körbenézni, a gép meg nekicsapta magát a falnak, mert fogalmad sincs, hogy ott a folyó fölött a magasban milyen szél fúj, nem látod a gépet se, és időd sincs korrigálni, mert mire rájössz, hogy miért hátrál, már koppant is.

    bónusz hibalehetőség #1: a tetőről lelógó bizbaszok odalent a kijelzőn jó eséllyel már nem látszanak
    bónusz hibalehetőség #2: gps módban ha mész előre, majd elengeded a sticket, akkor nyom egy kövér gázt hátra, hogy minél előbb megálljon. atti módban ilyen nincs, ha elengeded, csak nem tartja a sebességét, aztán valamikor megáll (vagy megy, amerre a szél viszi) mivel a helyzetét és így a sebességét nem ismeri, fogalma se lesz, hogy mekkorát és meddig kellene fékeznie, hogy pont megálljon, így bele se kezd. aztán ha egy ismeretlen szűk helyen jössz rá, hogy másképp viselkedik a gép, mint szokott, és még csak nem is látod, akkor abból koppanás lesz :)

    átrepüléshez már kintről atti módban kellett volna bemenni, és rendelkezni némi rutinnal, hogy tényleg tudjon korrigálni, ha úgy adódik. Nova meg enpera valószínűleg simán átjut :)

    istálló? gazemberség? hupákolás?

Új hozzászólás Aktív témák