Új hozzászólás Aktív témák

  • tomp

    félisten

    válasz vacs #695 üzenetére

    Nekem a 7 Pro mikrofonját cseszték el a szervizben. Miután 2x fordult meg és továbbra sem javították írtam a Community-be. Még aznap kezelésbe vették az ügyet. Mondták, hogy ez nem megfelelő bánásmód szóval cserélik a telefont. Pár óra elteltével újabb Community privát üzenet. Kék már nincs, csak a mandula. Jó lesz? Nem, mert nem véletlenül vettem kéket. De van a 7T Pro-ból kék. Kifizetem a különbözetet ha lehet. Pár perc elteltével email: 7T Pro rendelés 10€. Már csak ki kellett fizetni.
    Nagyon más világ volt. Szerintem most már mindent az Oppo kezel aztán olyan lett amilyen...

    Viszont mivel tudom, hogy létre tudnak hozni egyéni rendelést így megírtam nekik a rendelés összetételét mivel ha én állítanám össze már magasabb ára lenne az elbukott kupon miatt...

Új hozzászólás Aktív témák