Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz PeL #11 üzenetére

    DSDA-Doom OpenGL alól, de 8 bites software rendererben is megvan az átlag 700-1200 fps.

    Bár azt nem tudom, hogy ezen mi a vicces.
    A CS 1.6 100 fps felett bugos. QuakeWorldöt fix 500 vagy 1000 fps-sel szokás játszani. Doom Eternalból simán kihozható 500 fps, ahogy Valorantból, CS:GO-ból, a Turbo Overkill Episode 2-ből, Overwatch/Overwatch 2-ből vagy League of Legendsből sem lehetetlen. Úgy-ahogy Fortnite-ból is ki lehet préselni.

    Ezek voltak hirtelen fejből, de biztos van még nem egy cím. Még egyszer: ez nagyon rétegtermék.

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

Új hozzászólás Aktív témák