-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
subaruwrc
félisten
válasz #27070592 #34999 üzenetére
gyárinak kellene hogy legyen, remélem nem lesz centikkel rövidebb mert akkor szomorú leszek
csavar amúgy bírni szokta, hiába tűnik csúnyának a vége
nagyobb probléma hogy rárohad a szilent belső fém része és csak kiflexelni lehet a helyéről
fotón lévő lengőkart már cseréltem az enyémen, 7 óra volt mire a két alsó csavar maradékát kiműtöttem a csonkállványból ...
ez így most hülyén áll, meg biztos ki is van már nyalódva, de amikor földön van a kerék,ennek akkor kell jól állnia -
subaruwrc
félisten
válasz #27070592 #35011 üzenetére
haha
jól kivan
azt a kocsit mondjuk be kéne tolni a méhbe, nem gátlót taknyolni alá.
én ezt szoktam nézegetni de az enyém nincs ilyen állapotban szerencsére -
subaruwrc
félisten
válasz molnarpeter #35111 üzenetére
hátsó hosszlengőkar szilent prés.
nem tudom, nekem 22 évesen már ki van a bele a szilentnek és hétvégén felújítom az egész hátsó futóművet ( mk1 ) oda kell. -
subaruwrc
félisten
válasz diablo1984 #35116 üzenetére
megveszed a 4-et és max a maradék 1-ből utántöltöd, ha ugyanolyan
4.25L kell abba is nem ?* ja ok. de ne keverd az olajokat.
radi8tor
fórumtagoknak kedvezményesen elvállalom[ Szerkesztve ]
-
subaruwrc
félisten
válasz #27070592 #35192 üzenetére
a páciens is meg én is. bár én most eléggé rottyon vagyok. se szorítani nem tudok semmit meg fáj mindenem. két napot nyomtam 8+6 órát a legnagyobb melegbe.
anno amikor eldöntöttem hogy ezt meg kell csinálni, a jobb oldal nézett ki gázabbnak ( rugó mellett bement a csavarhúzó a hídba ) és azon imádkoztam hogy amikor oda jutunk hogy megtekerjük azt a nagy csavart kifelé, ne tépje ki a hossztartó egy darabját. az onnantól akkor kb bontó. de hála égnek felületi rozsda mentes a hossztartó. minimálisan meg korongoztam, cink sprayvel lekezeltem és úgy ment vissza a híd.
fordéknál mondjuk ha egy minimálisan jobban figyelnek, akkor a híd préselése picit másmilyen és nem képez pont egy kis medencét a hossztartó alatt amibe kiválóan bele tud ülni a víz. 3-4-5 mm-rel ha odébb kezdődik a mélyedés akkor az a rész le lenne zárva...alapból úgy terveztem egy nap alatt megleszünk, de volt 3-4 lengőkar csavar ami körül miliméterenként kellett szétroncsolni a lengőkar szilent perselyt, annyira nem akart engedni a gépnek ( dewalt, 450nm csúcs nyomatékkal ... )
ez nagyon elhúzta az időt.levételnél annyi malőr volt hogy a bal oldali lengőkar szétcsapta az abs szenzor burkolatát.
amúgy más kárt nem csináltunk.prés szerszám csodálatos volt szerintem 10 perc alatt cseréltem a két oldali nagy szilentet, bénázással együtt.
összerakásnál ilyen apróságok hátráltattak hogy az egyik fékcső tartó kis konzolt el kellett hajtogatni a flex útjából, így összerakásnál persze nem jó szögbe állt a fékcső, azzal is ment a p...csölés, aláfekve, nem látni rendesen, nem hozzáférni rendesen, két nap szívás után kicsit felidegelt már
aztán gyors légtelenítés, ötven csavart nyomatékra húzni, és lehetett lábra tenni
jó érzés volt, meg jó érzés alá nézni is, nem egy rothadás kupacot lát az ember hanem szép új alkatrészeket.még majd el kell vigyem beállíttatni géppel a futóművet mert kicsit kóvályog de amúgy az úthibákat nagyságrendekkel szebben veszi
jöhet az első rugóstagok cseréje
-
-
subaruwrc
félisten
válasz #27070592 #35217 üzenetére
ja én se gondoltam volna jól le is amortizált
első nap lelkileg, amikor még ötezer dolog volt hátra és nem is volt jó módszer a szilentek szétvágására ( kereszt irányú vágás nem ér semmit, el kell pusztítani az egész alsó harmadát hogy legyen esély kiszedni belőle a csavart )
amúgy meg fizikailag is sokat ki vett
elviszem még a héten állíttatni. egyszer már buktam két gumit ennek elhanyagolása miatt ( elöl )
gumitányér egészséges volt, eltakarítottam és ment vissza. nem volt sem repedezett sem szakadt, meg nem is volt másik belőle. a jobb állapotúakat tettem vissza.
nem akarom eladni sose ha majd egyszer sikerül és lesz garázsos családi házam akkor az egyik állás az övé lesz.
ja ezen felbuzdulva előre is tervezek egy rugó - gátló - toronycsapágy cserét
nagyon megéri. -
subaruwrc
félisten
válasz tomszli11 #35302 üzenetére
ti-vct-nél a 2-es szondák szokták a dzsint aktiválni
járhatsz ilyen rendszerrel ameddig elmész a szerelőhöz
itt már nincs szenzor nincs semmi
max büdös lesz meg hangosazt a lefelé hajlított csőre egyenes véget mondjuk nem kéne erőltetni
áramlást elrontod vele
vidd el normális kipufogóshoz és heggesztesd fel rendesen -
subaruwrc
félisten
-
subaruwrc
félisten
válasz ReFleXx #35670 üzenetére
no ez ilyen diy alvázmosás volt
csabex2007
még a 18-ba van dibo car wellness az is hasonlóan jó -
subaruwrc
félisten
válasz radi8tor #35703 üzenetére
mk1-nél nincs pozicionáló nyíl a veztengelyeken. célszerszám kell hozzá.
van hozzá célszerszámom ha esetleg kell kölcsönbe
nem árt egy olyan szerviz aki csinált már ilyet
veztengely kereke külön életet él a tengelytől tehát nincs össze stiftelve. ha nem célszerszámmal rakják össze akkor jó eséllyel összeakad a motor első indításnál -
subaruwrc
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs