Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sys85

    veterán

    válasz Real_Necro #24131 üzenetére

    Az én 1.6TDCI Mk3-as fókám a Swietelsky osztrák flottájában volt.
    Elég megkímélt ahhoz képest,hogy közel 300k van benne.
    Eddig 15k-t tettem bele,de hibátlanul működik.
    Vagyis egy testkábel csatija volt oxidált,de az bármelyik magánszemélyes kocsinál előfordulhat.
    Olajat nem eszi,kettőstömegű még bírja,DPF bírja,turbó nem hordja az olajat,motor nem eszi az olajat,sehol sem kezdte ki a rozsda,futómű hibátlan,végig szakszervizben volt szervizelve.
    Igaz,a menetlevelek alapján elég hosszú utakat mentek vele,többségében autópályán.
    Szervizben amikor átnézettem,azt mondták,legalább felét letagadhatná a futott km-nek az autó mind külső/belső esztétikai állapotban,mind mechanikailag.
    Ha nagyon szemét akartam volna lenni,forgalomba helyezés előtt az órát is visszatekerhettem volna,de nem szórakoztam ilyesmivel,ez egy őszinte autó így. :)
    Az osztrákok jobban vigyázhatnak a céges autókra mint a magyarok,vagy csak mákom volt ezzel az autóval?

    #Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#

Új hozzászólás Aktív témák