Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • radi8tor

    MODERÁTOR

    válasz DeFranco #7047 üzenetére

    Ez a hibajelenség nálam is fennáll. De ez nem hiba, hanem az alapjáratot beállító villanymotor így működik. Ha egy forgó tárgyat megrántasz (fékezés, megállás), akkor változik a fordulatszáma. Ez önmagában nem akku hiba.
    Az már annál inkább, ha 2 órányi rádió hallgatás után nem tudod beindítani az autót úgy hogy előtte használtad aznap.

    ⭐ Stella

  • LamaCube

    addikt

    válasz DeFranco #7047 üzenetére

    Szia!
    Nekem is ilyen, DE!!! ennek nem ilyennek kellene lennie. 3 hónapja ultrahangos fojtószelep tisztításon voltam /"ragadt a gázpedál"/.
    1.5 hónapig olyan volt /az összes fogyasztót a klímán kívül rákapcsoltam/, mint az álom. kb. 1 hónapja a nagy mínuszokban 2x úgy indult reggel, hogy egyből le is állt és csak gázadással indult. Na mondom, alapjárati motor tisztítás. /1 éves az alapjárati/ Ki is takarítottam és azóta jól indul, DE!!! visszajött az alacsony fordulatszámra visszaesés. Azóta, ha a világítás rajta van és pl. a ventilátor 1-2-es fokozatban, akkor van, hogy leesik a fordulat 630-650 -re is. Fogyasztók nélkül rendesen lassítok és benyomom a kuplungot, akkor szépen megemeli a fordulatot és mikor megállok, akkor engedi vissza kb. 800-ra. Fogyasztóval beesik és beremeg az egész autó.
    1 éve voltam vele márkaszervizben, kapott szoftverfrissítést, de nem segített. A szerelőm, aki intézte az ultrahangos tisztítást /3 hónapja/ azt mondta, hogy azon kívül semmit nem csinált. Feltette, majd elvégezte az adaptálást /jelentsen ez bármit is/. Amit eddig ez ügyben cseréltem. Alapjárati motor, pcv szelep, vákum csövek, fojtószelep tisztítás, fojtószelep potméter kipucolása /most rendeltem egy újat, mert nem adta stabilan a megadott értékeket /de szerintem jó/, szoftverfrissítés.
    A Ford focus fórumon sokunknak van ilyen problémája. Valaki a fojtószelepnél található ütköző menetes szárra tett egy anyát és nyitott a fojtószelepen 3 éve így jár vele és azóta is jó. Egy másik fórumozó / és ezért is írtam neked/ szerint 55 ah-ás akkuja volt és mióta kicserélte Motorcraft 44-esre /gyárilag ilyen/ , azóta megszűntek ezek az anomáliák. Nekem is 55Ah-ás akksim van a poén kedvéért. Ha netalán 44-est vennél bele kíváncsi vagyok rá, hogy megoldódna-e ez a probléma.
    Állítólag nem árt elvégezni az ecu újratanítását a linken le van írva, hogy miként kell.
    [link]
    2003. 1.4 Focus Sedan
    Torqe és Forscannel néztem az adatokat, hibakódot nem dob semmi.

    [ Szerkesztve ]

    HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...

Új hozzászólás Aktív témák