Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz kcsa #8775 üzenetére

    na akkor vegyük át.

    lefejtik az olajat, aztán lefejtik a gázt, ha jól értem.

    az olajat "eldobják" és cserélik új olajra, majd a gázt szükség szerint kipótolva (gondolom azt egy sima töltésnél nem cserélik) visszatöltik az új olajjal együtt és így van kész a mutatvány?

    ez mennyire magától értetődő művelet ha egyébként annyi történik, hogy "töltenek" a klímagázon?

    a) van-e olyan hogy nem fejtik le a gázt (és az olajat sem) csak megmérik és "nyomásra" töltik?
    b) van-e olyan, hogy lefejtik és pótolják, de nem cserélik az olajat?

    van-e egyáltalán a klímaolajnak csereperiódusa, van-e olyan, hogy x év után illő cserélni vagy ezzel nem kell foglalkozni?

    a saját autómmal kapcsolatban annyiról tudok, hogy amikor megvettem, volt klímatöltés is az első szervizen, sokat nem kellett rajta tölteni de azért töltöttek rá. azt nem tudom hogy olajat cseréltek-e ezzel, vagy sem, ezért is próbálom körüljárni a kérdést, hogy ez technológiailag mennyire magától értetődő és/vagy kell-e egyáltalán?

    nyilván nem is csinálnám meg magamnak, de hallottam már horror sztorikat klímatöltésekről is, amíg jól hűt a rendszer, feleslegesen nem bolygatnám, csak ha muszáj, mert pl. tényleg cserélni kellene az olajat.

    szerk: egyébként én erről még az életben nem hallottam, még olyanról sem hogy valaki csináltatott volna ilyet. kb. klímáztak, ha véletlenül kellett töltöttek a gázon, de ennyi. értem hogy van ilyen és el tudom fogadni de ez valami nagyon kevesek által ismert dolog lehet ha ebből indulok ki. értelemszerűen nem is nagyon alkalmazzák (ha igazam van)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák