-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
szilchi
őstag
Szép estét.Mai nap egy 2004-es 1,6-os benzines Focus boldog tulaja lettem .És lenne pár kérdésem.Kereskedésben vettem,de oda egy magánszemély adta le aki megy ki Angliába.Vagyis már kint is van.Jó volt minden,kivéve az autórádió le van kódolva és nem tudom a kódszámot.A kereskedő azt mondta,elvileg ma estére megtudja és akkor felhív.De eddig semmi.Lehet majd csak holnap.De ha nem,van valami módja hogy kiderítsem?A volt tulaj már nem tudja hova írta fel .Valamint voltam lemosni és azóta a fék visszajelző lámpája világít a műszerfalon.Tegnap sem tette meg ma sem mikor elvittem.Mosás után. ABS van.A fék normálisan működik,haza felé többször is megnéztem.Meg lenne pár általános kérdés a típussal kapcsolatban.
Milyen olajat ajánlanátok hozzá?
Milyen gyertyát?
Téli gumi van,de nyári gumi nincs így majd azt vennem kell.De milyen lenne jó?Egyenlőre ennyi lenne .Még át kell iratni,meg viszem szervízbe a szokásos átnézésre és folyadékcserére.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz DeFranco #7098 üzenetére
Rendesen világít a lámpa.Akkor nézek bele valami jobb fajta olajat me akkor gyári gyertyákat és a szűrőket.Sikerült neten találni egy kézikönyvet pdf-ben. Azt is átnézem.Köszönöm a tippeket.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Windows Phone van . De azért meglesem MS áruházban bár ott sztem ilyen nem lesz ,kössz.Ma sem hívott a kereskedő,nem hiszem hogy fog.Keresek valami megoldást neten vagy egy Ford szervízt
Közben meg kialudt a fék visszajelző lámpája.Remélem akkor ez csak valami időszakos hiba volt . De megnézetem biztos ami biztos
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz radi8tor #7116 üzenetére
Hivatalos neve fékrendszer figyelmeztető lámpa.Meg kellett néznem a kézikönyvében .Írtam korábban hogy kocsi mosás után menet közben folyamatosan világított a lámpa.Pedig jó volt a fék és előtte sem világított.De most megint kialszik rendeltetésszerűen.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Rendben,köszönöm.Holnap megnézem ha jó lesz az idő
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz radi8tor #7134 üzenetére
Friss műszakival volt,valamikor nemsokkal előtte lett azt hiszem cserélve a fékbetét.Akkor mindenképp figyelni fogom.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Akkor lehet nekem még szerencsém volt.Miután megvettem a Focusom ( 2004-es) és vittem szervízre felhívott a szerelő hogy ki kell cserélni a hengerfej tömítést mert már szilikont is nyomtak rá .Az enyémben most van 201,000 km.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz whiteman0524 #7355 üzenetére
Hello .Én is keresgéltem és ha még nem találtál akkor itt egy zip file amiben van egy kis leírás az egyes felszereltségekről.A Magyar Ford Focus Klub oldalán találtam,az ő munkájuk .
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz whiteman0524 #7394 üzenetére
Nincs mit .Most néztem a hozzászólás 2003-as így azért van csak ez a 3 kategória..szerintem.Gondolom a többi azóta csapódott hozzá .Akkor keresünk tovább hátha lesz valahol egy frissebb.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Szép estét.Nálam is sztem érik az akku csere.A kocsi megvétele óta eddig mindig elsőre indult.De az utóbbi napokban reggelente volt hogy 3-4-5 indítózás után volt hajlandó elindulni.Most egy 7 éves Orion ( made in Ukrán ) típusú akksi van benne ami 45Ah és 390A az indítóáram.Cserébe egy ilyent néztem
vagy
Ha már mentem vele,akkor gond nélkül indul.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Lehet én is inkább kalciumos akksit nézek.Bár a jelenlegi Orion akksi ha tippelnem kellene nem kalciumos .Ami az enyémben van azt 2011-ig forgalmazták elvileg,11-12 ezer forintos áron.Vagyis ha minden igaz az enyémben egy 7 éves nem kalciumos akksi dolgozik Elvileg,nem találtam erről az akksiról több infót. ....apropó,a kézikönyvben nem találtam semmit a gyári akksi értékéről 2004-es Focusban. Valaki tudja mennyi?
Kicsit más.Rendeltem 4 új nyári gumit,195/65 R15 méretben.De a kézikönyvben nem találtam ehhez a kerékmérethez levegőnyomás értéket.Azért remélem fel tudom tenni ezeket a gumikat.Azt mondták nekem ez a méret jó a Focusra.Remélem nem adtam ki hiába majd 60 ezret
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
-
szilchi
őstag
válasz radi8tor #7452 üzenetére
Amúgy arról van infó mennyire bírják az autók a gyárinál erősebb akksikat?Olvastam pár helyen hogy azokat nem bírják rendesen tölteni .Ez mennyire lehet igaz?Amit linkeltél jó árban van,még ha nem is Ca-os . De ha a mostani ukrán akksim 7 évet bírt lehet megérhet egy próbát.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
-
szilchi
őstag
Ma végre be tudtam szerelni az új akksit.Egy Exide Premium 47Ah/450A lett a régi Orion 45Ah/390A helyett.Meg vettem még két db kék színű Osram égőt az első lámpába,azt még kellene cserélni.De egy Youtube-os video alapján nem is olyan könnyű.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Nekem eddig a Shell vált be a legjobban.Mol-ból se a sima se a EVO nem jött be fogyasztás szempontjából.OMW-t is kipróbálnám,de messze van a legközelebbi kút.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz dodopek #8526 üzenetére
A 2004-es Focusomnak is ez volt a gondja,nálam van neki külön bizti.Egy 15A-os.Biztos a tiédnek is van.Az enyém a kormány alatti biztosíték tartóban van.Lehet a Fiestában is
Itt nézd meg találsz e manualt hozzá Ford kezelési útmutató
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Szép napot.Le szeretném cserélni az MK1-es Focusom gyári rádióját egy érintőképernyős kínai rádióra+tolatókamerára.Mivel még nem csináltam ilyet,utána néztem mi kell hozzá.Rendeltem egy Ford-os ISO csatlakozót meg rendeltem egy univerzális 2 din-es beépítőkeretet Ami méretre akkora mint a rádió.De nem nagyon megy bele a keretbe.Igaz vissza nézve az Emag oldalát van egy 10mm-el szélesebb keret,lehet azt kellett volna megrendelni?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Szép napot.Rendszeresen nézem az olajszintet és a márciusi szerviz óta,amikor cserélve volt az olaj,most van az olajszint minimum felett 1-2 mm-re.Azóta kb. 6000 km-t tettem bele,2004-es MK1-es Focus.Ez még elmegy olajfogyásnak,vagy ajánlott lenne megnézni?Szerviz után valahol félúton volt az olajszint vagy minimálisan felette a nívópálcán.
Valamint mivel első autó,még nem vagyok jártas pár dologban.De mintha azt olvastam valahol,hogy ajánlott az egyenletes gumikopás érdekében időnként felcserélni az első és hátsó kerekeket.Jelenleg elől 6 mm a profil,hátul 7 mm.Már ha ez az információ igaz a csereberéről.Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz DeFranco #8998 üzenetére
Köszi.Akkor valahova úgy állok be hogy alul tiszta beton legyen vagy valami ilyesmi,aztán figyelem van e valahol folt.Szelepfedél tömítés cserélve volt tavasszal szervizkor .
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
-
szilchi
őstag
Inkább rövid távokat tettem meg vele,munkába vagy vásárolni mentem vele.Ezek oda-vissza 40-50 km-es utak.A legtöbb,amit egy nap mentem,az talán 140 km volt.A motor nem füstöl és a kipufogó körül sincs lerakódás.De akkor megnézetem szervízben.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Szép napot.Reggel vittem szervizbe a kocsit,hát nem kaptam az előbb túl jó híreket.Ki akartam cserélni az autórádiót,de mondták az univerzális keret,amit vettem hozzá,nem jó.Mert hogy ha keretestül akarják betenni reszelni kellene a kocsiból.De mondták majd holnap pontosan megmutatják,nem is rakták még vissza teljesen a gyári rádiót.Aztán az olajfogyasztásra azt mondták,hogy ennyi idős autónál ez még határon belül van.Belenéztem otthon a kézikönyvbe,ott is írnak olajfogyást.De nem írják hogy ez mennyi.Csak azt,hogy nagy teljesítményű motoroknál és nagy terhelésnél nagyobb az olajfogyás.Na mindenesetre szerintük fél liter 6000 km-re még ok.Feltöltötték és a maradékot odaadják,5W30-as Castrol. Olaj folyást nem véltek találni.Néha ingadozott az alapjárat,mondtam nézzék meg a folytószelepet és tisztítsák meg.Ez megtörtént.Viszont szóltak,hogy a kartergázcső elrepedt és falsot szív a motor.Ez is okozhatta a random fordulat ingadozást.Holnapra lesz csere,7 ezer pénzért.Meg ki akartam cserélni az első tompított izzókat kék Osram izzókra,amik kicsivel fényesebben is világítanak.Meg pár napja már nem is világított rendesen a bal első tompított.Azért nem,mert a kocsi eleje törve volt már,de ez látszott is.Viszont sérült a fényszóró is aminek a foncsora most esett széjjel.Nem cserélték ki az izzókat,mondták szerezzek egy használt fényszórót.Találtam is gyorsan,Focus 1-be gyári állítható fényszóró 19 K-ért.Meg is rendelem még ma.Hát ja,izzó/rádió cseréből meg folytószelep tisztításból lett egy 26 ezres javítás . Bocs ha hosszú voltam.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
-
szilchi
őstag
válasz szilchi #9076 üzenetére
Mire meg akartam rendelni,a gyári bontottat elvitték.A bal oldalit,csak a jobbos volt.Volt bontott utángyártott így abból rendeltem egy balost 13-ért.Bár a szerelő aki hívott a gyárit ajánlotta,ha tudok szerezni.Viszont a bontóba nem tudták megmondani mire lesz megint.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Üdv.A folytószelep tisztítás költsége 5500 Ft volt.
Megjött ma a rendelt bal első fényszóró.Jövő kedden kicserélik.A rádiót meg nem tudták beszerelni,mert pár mm-t le kellene reszelni a műszerfalból de azt mondták annyit nem ér meg hogy megcsinálják.
[ Módosította: radi8tor ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz darvinya #9099 üzenetére
Na ez jó kérdés.Délután megnézem én is a rádiót,mivel nem lett teljesen visszatolva a helyére így én is ki tudom venni.Aztán megnézem hol szorít a cipő.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Szép estét.Ma délelőtt voltam az mk1-es Focusommal szervízbe kicseréltetni a hátsó dobfékekben a fékpofákat.Ma este hazafelé menet lehúzott ablaknál egy fura magas frekvenciájú hangot hallottam hátulról,és 20 km után kiszállva azt tapasztaltam,hogy a hátsó dobfék ház jó meleg és enyhe égett szag van .Valami nincs rendben vagy ez normális új fékbetéteknél?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Köszönöm a válaszokat,akkor sztem vissza is viszem.Valamit magyarázott a szerelő hogy a régi betétek is azért voltak elkopva mert a fék utánállító nem működött rendesen.De állítólag megcsinálták.
Néztem a km órát és mentek a kocsival 5 km-t.Sóval észre kellett volna venniük.Igaz nálam is csak olyan 10 km után állt neki csinálni azt a furcsa hangot.Elindulásnál még nem volt.
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Üdv.Februárban vettem az 1.6-os benzines Focusomat (2004-es),akkor cserélve lett olaj,szűrők,szíjak,gyertyák.Ami kell.Most tekertem bele 10.000 km-t,az olajon kívül mit lenne még érdemes cserélni?
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz Gombinyó #10029 üzenetére
Akkor ezek is lesznek .
radi8tor: A 13 év és 210K km megkívánja a törődést Bár persze lehet csak én vagyok túlbuzgó.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Szép napot.Ma munkából hazafelé zajra lettem figyelmes a Focusom jobb első kerekénél menet közben,ami jobb kanyarokban felerősödött.De csak a jobbosokban.Lehet csapágy lesz ?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz Lomha 8V #10848 üzenetére
Hát pontosan nem tudnám leírni,de nekem úgy tűnik,mintha a kerék nem egyenes tengelyen forogna.Ahogy nő a kerék forgási sebessége,a zaj "ritmusa" is nő.A nyomás ok,2 bar.Szerelve,levéve nem volt a kerék,amióta nálam van (február).
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz Lomha 8V #10850 üzenetére
Igen,mély hangja van .Akkor majd ez is cseréltetve lesz.Köszönöm mindenkinek a segítséget .
Talán nem túl hülye kérdés,de gondolom ezzel a cserével nem szabad túl sokat várni.Tehát ha mondjuk jövő csütörtökre kapnék időpontot,addig ne nagyon hajtsam a kocsit?Vagy azért módjával lehet?
molnarpeter : Hmmm...pedig jobb oldalon hallom a zajt,anyósülésen ülő is onnan hallotta.
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz szilchi #10851 üzenetére
Na ma vittem volna be a kocsit szervizbe megnézetni a kerékcsapágyakat,de csak a szüleim házáig jutottam.Már mikor indultam hallottam valami nyöszörgést mikor benyomtam a kuplungot.De elindultam és el is hallgatott.Aztán 10-12 km után a szüleim házától nem messze meg megint elkezdte majd hirtelen lent maradt a kuplungpedál.Szülőkhöz elgurultam kettesben aztán leállítottam az autót.Konzultáltam a szervizzel,és szerintük (meg én is erre tippeltem),szétment a kuplung.Füves részen álltam le így nem is tudtam alá nézni esetleges olajfoltok miatt.A kuplung pedált kézzel fel-le tudom mozgatni,de semmi.Majd jön az autómentő érte és viszi a szervizbe .De még nem tudják,mikor tudnának nekiállni,mert annyi munkájuk van.Lehet 2 hétig is várnom kell .Na meg persze kuplung-szett + munkadíj lesz vagy 110-120 körül .Meg akkor persze a váltóolajat is kicseréltetem.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz DeFranco #10883 üzenetére
Köszi.Már nyáron ki akartam cseréltetni,mert éreztem nem az igazi.De akkor mondták a szervizben,hogy várjak vele.Lehet még kibír vagy 20-25 ezret.Hát lett belőle olyan 3500 km.Sajnos ebben a szervizben is kevés szerelő van,így bizonytalan mire lesz meg.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz DeFranco #10885 üzenetére
Februárban vettem az autót,első szerviznél cseréltettem a gyertyákat is.Viszont a trafó csere felmerült nálam is.Ránézésre nem mostanában lett cserélve.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz DeFranco #10887 üzenetére
Nem,nincs gond vele.Nem rángat az autó.Igaz mostanában nem indul egyszerre az autó,többet forog mire beindulna.De az lehet mástól is.
Bárdinál néztem egy LUK kuplung szett kinyomócsapággyal 85.000.Az én szervizem a Unix-nál rendel,gondolom ott is ennyiért lehet.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz Goose-T #10894 üzenetére
Én a Hankook i*cept RS 2 W452 gumikra tettem le a voksomat.Jó pontokat kapnak minden évben és elég jó az áruk is.
Ha ki lett cserélve a kuplung,megy az enyém is gumicserére.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Szép estét.Sok más gond mellett van egy olyan problémám is a Focus-al,hogy nem megy a rendszámtábla világítás.Múltkor a szervizben azt mondták,annyira össze van rohadva az egész hogy nem tudják (vagy akarják...) szétszedni/javítani.Kérdésem az lenne,hogy ezt mennyire neheztelik a rendőrök?Meg az,hogy van egy fél méteres led szalag-darabom.Az is 12V-os.Ha abból vágnék le és bekötném az elektromos hálózatba?Vagy keressek egy normális autó villamossági szerelőt és ő talán megcsinálja?
Most még szervizben van az autó,még nem tudni mikor lesz cserélve a kuplung.Annyi munkájuk van,még sztem rá sem néztek.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Köszönöm a válaszokat .Akkor lehet egyenlőre marad így,aztán ha találok egy normális autóvillamossági szakembert,akkor megcsináltatom.
Mifelénk egyik munkatársamat már megállította a rendőr,mert csak a fél rendszámtábla világítás égett .
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózati / IP kamera
- Házimozi haladó szinten
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Retro teló rajongók OFF topicja
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...