-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Treff
aktív tag
Sziasztok!
Kérdésem: mi lehet a gond?
Hibajelenség: a múlt héten voltam úton és 1400 km alatt megevett 1 liter 10W-40-es olajat a Ford Focus I. 1,6 16V (2003-as, benzines) autóm autópályán közlekedve 120-as tempó mellett mentünk vele ketten, kevés cuccal. Az olaj indulás előtt lett feltöltve. 235.000 km van benne.
Köszi a tanácsokat![ Szerkesztve ]
-
Treff
aktív tag
Tudom, hogy az kell bele!
De már ilyet rakunk bele, mert azt még hamarabb megeszi.
A Ford boltos és a szerelők is inkább már a 10-40-et ajánlották bele a sok kilóméter és a magas olajfogyasztás miatt.Eredeti Ford olaj megy bele mindig.
5w-30- at is tettem tavaly, azt is zabálta.[ Szerkesztve ]
-
Treff
aktív tag
válasz DeFranco #951 üzenetére
Köszönöm építő jellegű hozzáállásodat a dologhoz!
Hűtővíz rendben, bár nem néztem bele, hogy olajos-e, de a szintje rendben.
Kipufogó füst színe nem kékes, szagrameg olyan büdös, mint amilyen mindig is volt (szerintem). Mi lenne amúgy a fura szag hideg és mele állapot mellett? Most indulunk egy 120km-es útra, ugyhogy megyek és csekkolom ezeket.
Olajat nem ereszti, soha sincs alatta tócsa, még cseppek sem, pedig mindig ugyanott áll.
Mindig is ette - ford Focus eléggé ilyen - de ennyire durván azért nem. Ez már brutális szerintem.
Natúr rátöltés volt az útra elindulás előtt. Tavaly volt olajcseréje, természetesen szűrővel együtt.Nemrég volt alánézve, akkor nem volt olajos alulról.
Fogyasztása is okés, 7,5-8,3 között alakult az útsorán.
[ Szerkesztve ]
-
Treff
aktív tag
válasz DeFranco #972 üzenetére
950-es hsz-ben leírtam a kocsi pontos tipusát....
Mindig is ette az olajat a Ford Focus. 2 ilyen volt a cégünknél, amiből az egyiket meg is vettem, amivel jártam korábban. Mind a kettő mindig zabálta az olajat kezdettől fogva..de azért nem ennyire! Ez már most vrutális (1000km-en 1 liter)
Egyébként megszaglásztuk a kipufogót hideg indításkor és 120km út után is: különösebb difi nem volt, mindkétszer büdös kipufogó szag volt benzines "illattal" édeskés beütéssel, ami utóbbi a hideg indítás esetén intenzívebb volt.
Na hát ez az, hogy hova lesz az olaj! Elégne a motortérben? Gyűrű probléma?
Ráadásul az utóbbi időben feszt kigyullad a sárga motorjel lámpa,a mia kiolvasásnál elégtelen katalizátor hatásfokot ír. Ki lett az is cserélve, erre 2-3 hónap után megint kigyulladt a jelzőfény. Kiütik, átnéznek mindent, nem találnak semmit, aztán pár 100 km után megint felgyullad a lámpa.
Hova a francba vigyem már? Azon agyalok, hogy beviszem már egy Ford márkaszervizbe kivizsgálásra, de ott meg fosok attól, hogy kiszámláznak 100.000 munkaórát és végül vagy nem találnak semmit vagy "találnak" dolgokat, amit "feltétlenül cserélni" kell (szóval átverés faktortól). -
Treff
aktív tag
Sziasztok!
Segítséget kérnék: 2003-as MK1-ben külső mosás után nem megy a ventillátor 1-2 fokozatban, csak 3-4-5-ben. Előtte ment, utána már nem.
Mi lehet a baja és hogyan lehet a legolcsóbban orvosolni? (Szegénykém már a végelgyengülés felé tart…) -
Treff
aktív tag
Köszönöm mindkettőtöknek a segítséget!
A szélvédőtől elálló, ablaktörlő alatti műanyag fedelet hogy a túróban lehet leszorítani a szélvédőhöz?
Fél ujjnyira eláll, már próbáltam pár dolgot, de olyan merev az a műanyag, hogy nem sikerült eddig megoldani. -
Treff
aktív tag
Sziasztok!
Segítséget kérnék: 2003-as MK1-ben külső mosás után nem megy a ventillátor 1-2 fokozatban, csak 3-4-5-ben. Előtte ment, utána már nem.
Mi lehet a baja és hogyan lehet a legolcsóbban orvosolni? (Szegénykém már a végelgyengülés felé tart…)Na kérem, megoldódott a probléma: NEM előtét ellenállás volt a hiba, mint ahogy sejtettem - mert 3. fokozatban ment a ventilátor - , hanem egy totál banális dolog: a kesztyűtartóban tartunk eldobható átlátszó zacskókat és az egyik oda volt csúszva a venti környékére, emiatt nem ment 1-2-ben.
-
Treff
aktív tag
válasz ReFleXx #46960 üzenetére
Akkor az a nagy fekete, kör alakú mi? Nem abban van a levegő beszívó ventilátor?
Egyet tudok, oda be volt csúszva egy nylon zacsi, amit kivettem és láss csodát, ment mind a 4 fokozat.A lényeg, hogy szerencsére semmit nem kellett cserélni, valahogy valahol beszívott az a rész egy zacskót. (Sajnos nem értek az autó alkatrészekhez)
[ Szerkesztve ]