-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atlantis
veterán
Így igaz, de egyelőre ez még egy szabad ország, azt csinál az autójával, amit szabad.
Ilyen esetben én inkább eladnám a régit és vennék egy frissített verziót, már ha mindenképpen ugyanazt a típust akarnám. De az ember nem lép kétszer ugyanabba a szarba, én pl.: többé Fordot nem veszek, az biztos.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Egyáltalán miért kéne indítás előtt felkapcsolni a lámpát... Eleve csak a helyzetjelzőt kapcsolja akkor.
Egyébként Focus II-nél már nincs útban az akksi egyáltalán izzócserénél, inkább a biztosítékdoboz, de az sem vészes. Lekopogom, nekem már kb. 2-3 éve nem kellett izzót cserélni, ilyen szempontból rendben van a taliga.
Mikulásbá: ha az üzemanyagrendszer tiszta és a szivattyú cserélve lett, látatlanban nehéz mit mondani rá. Ford-szervizben meg ne nagyon bízz, legalábbis itt felénk eléggé balf...ok és még finom voltam, fővárosban legalább van miből válogatni. Ha még nem tetted, Fordfocus.hu-n esetleg írd le a gondodat a megfelelő topicban, ott több szaki előfordul.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
A rendes fényszórót? Az enyém nem, ha a motor nem jár, csak a helyzetjelző világít, gondolom, kímélni akarja az akksit, amit nem nagyon bánok.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Igaz ugyan, hogy francia motor, de szerintem semmi baja a TDCI-nek sem, persze ami elromolhat, az meg is teszi (benzines is). Cégnél több dízel Ford is van, egyikkel se volt komoly baj, pedig céges autóként kaptak szegények rendesen. Én is inkább a Mondeo-t venném, ott még nagyobb különbség van köztük.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Ennyi többletsúly szerintem sem zavarja különösebben...amire viszont nincs tervezve a Focus futóműve, az a magyar úthálózat.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
EGR van a benzinesben is, csak mivel ez nem kormol, nem szokott baj lenni vele. Persze az ördög éber fajta.
Egyébként nekem a kétliteres benzines Focus is elvan itt vidéki városban 8l körül. Az elmúlt 5 év átlaga 7,25l vele. Én is 205/55 R16-os kereket használok vele télen-nyáron és...ha nem ilyen fos minőségű lenne a magyar úthálózat, akkor talán szeretném is. Télivel (ami nekem is Kleber) sokkal jobban tetszik, de a nyári Pirelliket utálom.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Legalábbis a korai verzióknak. Ilyen futásteljesítménynél viszont már előjöttek a gondjai, az biztos.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Döglött Róka #645 üzenetére
Jól mondod.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Döglött Róka #653 üzenetére
Azért nagyon érzékeny az útminőségre, kevés olyan út van hazánkban, ahol jól érzi magát. Nekem is szedánom van amúgy.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Döglött Róka #655 üzenetére
Hja kérem, olyan úri vidéken mink nem járunk.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
Atlantis
veterán
Szerencsétek volt, az enyémben csak 7 évig bírta. Ugyanolyan Motorcraft-ot tettem bele, mondják, hogy nem fog ugyanannyit bírni, de hátha.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Majd kiderül, van, amiből a rosseb se fizeti meg a gyári alkatrész árát.
Elvileg az enyémet Valencia-ban gyártották, egy napfényes nyári napon.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Mi bajod a Focus 2 belterével? Szerintem megelőzi a korabeli VW-konszern autókét, anno nézegettem V-ös Golfot, de nem vitt rá a lélek, hogy megvegyem, pedig kívülről sokkal jobban tetszett. A Fordnál mondjuk biztos eltörném a kezét annak, aki ezeket az ovális légbeömlőket kitalálta és még világos keretet is rittyentett köré, ami faszán tud tükröződni...+ a fedélzeti komputer erős fényben olvashatatlan.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Persze, hogy nem kapod fel, mert így te vagy a tötymörgő. Remélem, nem előttem gurulgatsz majd fél kilométert...
kornelka: Ismerem az érzést, én a váltóáttételezést okolom, az enyém 4.-ben sokat forog az én ízlésemnek, 5.-ben pedig meg akar fulladni szabályos városi tempónál. Kénytelen vagyok gyorsabban menni.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Az olajárat az arab kitermelők szabják meg, ők pedig nem akarják kicsinálni Oroszországot. Sőt, pont az amerikai palakitermelők ellen megy a dolog, mert az a technológia drágább. Az, hogy ebbe az oroszok fognak belerokkanni, csak járulékos kár és sajnos fennálló veszély, ami Európát is súlyosan érinteni fogja, de az arabok ezt is pont letojják. Nekik még így is megéri majd, ha csökken az amerikai olajpala jelentősége a piacon.
No, de ez itt OFF, csak kikívánkozott.
Kellemes Karácsonyt kívánok minden Ford tulajnak!
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz jozsi252 #790 üzenetére
2-3 havonta előjön egy benzinesen? Nem akarok én senkit bántani, de akkor az a szerelő nem tisztított meg semmit, csak kiolvasta a hibát és törölte a gépből. Meg kell hajtani az autót néha, 4-5000-es fordulaton kb. fél vagy 1 percig, hadd pörögjön. Nekem is ilyen motor van a Focus-ban, egyszer volt EGR-hibakód, akkoriban tartósan csak városban jártam vele és nem szerette. Azóta kéthetente-havonta a fenti eljárást elvégzem és eddig nem jött vissza a hiba.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Nem a te hozzászólásodra reagáltam, de nekem mindenképpen fura, hogy ilyen sűrűn előjön ilyen hiba benzinmotornál. Ott valami más is van, ami miatt nem tökéletes az égés. Gyertyákat is esetleg érdemes lenne megnézni, cserélni, a Ford elég nagyvonalú a gyertyacsere-intervallumot illetően, én 30k kilométerenként szoktam cserélni az előírt 60k helyett. Nem olcsó ehhez a motorhoz a gyertya, de ami kell, az kell.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Mondjuk azt azért kétlem, hogy ez olyan jót tesz a klímakompresszornak...nálam is már rendesen hangja van, olyan csattanással indul és áll le, ami már ijesztő. Ki is szoktam kapcsolni a klímát, de még így is randa fémes hangja van az autónak (kívülről), nem pedig a szép benzinmotor-ketyegés...ha megy klíma, akkor meg egy dízelmotor is kulturáltabbnak hallatszik. Mindemellé még a szervó elektromotorjának visítása...szóval ahogy fentebb írták: Ford...feel the difference.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Nem az a baj, hogy van, hanem hogy a Ford nem bírja tartósra megcsinálni. Évek óta bosszant már ez a taligán, lehet egyedi probléma is, de még bontottan is 70k egy kompresszor és nincs rá garancia, hogy az halkabb/tartósabb lesz.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
Atlantis
veterán
válasz radi8tor #921 üzenetére
Lehet, meg lehetne oldani a cserét anélkül is, nekem ez egyszerűbb. Szerencsére ritkán kell cserélni. Amúgy nálam az akku jóval hátrébb van, nincs útban.
Kephamos: persze, fejek hullottak. Melyik autónak nincsenek hibái?
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
Atlantis
veterán
válasz Zoli1222 #1003 üzenetére
Ahogy írták, inkább a 100 lovas 1,6-ost válaszd, egyszerűbb és megbízhatóbb konstrukció, pláne a 2004-5 körüliek. Mondjuk én mai ésszel inkább vennék egy ráncfelvarrt I-es Fcous-t(Mk1.5), mint korai szériát a II-esből(Mk2), de te tudod. Nekem is 2005-ös Mk2 van és nem vagyok hanyatt esve a minőségétől.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Zoli1222 #1009 üzenetére
Azért vennék inkább a régebbi verzió végéből, mert annak már kijavítgatták a gyerekbetegségeit.
[rvilike]: Ha alacsony a futott kilométerek száma, nem biztos, hogy előjött rajta. Szerintem kár kockáztatni, sokkal nem jobb a 115 lovas, de bonyolultabb és több a hibalehetőség.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Nézd, nekem olyan mindegy. Én alapvetően az egyszerűségre törekszem, az ésszerűség keretein belül természetesen. Véleményemet fenntartom, a Ti-VCT motor korai verzióit kerülném.
richie900812: Lesz ez még így se. De legyen vele szerencséd!
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz hurenzon #1079 üzenetére
Nem semmi. Nem volt alaposabb utánanézés, hogy mi okozta a tüzet? Gondolom dízel volt az is, nem?
I-es vagy II-es Focus volt? Csak azért, mert a II-es Focus és az akkori Mondeo műszakilag ugyanaz, tehát lehet csöbör és a vödör esete állna fenn. Egyébként én a helyében Ford-ot pláne nem vennék...>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Erre még a gyár se tudna válaszolni, annyira újak azok a motorok. Pár év és kiderül. Én nem biztos, hogy vállalnám a kísérleti nyuszi szerepét...
Amúgy városi használatra minek Mondeo méretű autó? Rövid távon egy Fiestában is el lehet férni...A másik, hogy dízelt se vennék városi használatra, oda szívó benzin vagy hibrid való. Szerintem.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Hova máshová fújhatnád? Persze csak a habos verziót kell fújni, van olyan tisztító, amit leraksz az utastér közepére és járó motorral, klímával, belső keringetéssel hagyod dolgozni 15-20 percet. Kérdés tehát, milyet vettél...arra azért figyelj, hogy a habos verziót ne fújd a középső légbeömlőkbe, mert belefolyhat a rádióba, pedig az ha tehetné, meglenne hab nélkül is.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Ugyanez zár van a Focus II-ben, nálam is megpusztult, de annyiban merül ki, hogy záráskor nem villantja az indexet..nyitáskor viszont igen. Amúgy nyit-zár mindent rendesen.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
Atlantis
veterán
Ugyanazok a francia dízelek vannak Focus-ban is, mint a Mondeo-ban. 1.6-osból a DPF nélküli állítólag nem olyan rossz. Szóval ami az egyikben vacak, az biza a másikban is az lehet.
gaborbol: a kerékcsapágy problémás szokott lenni Focus-nál, úgy tudom, leginkább a hátsók. A dobfék érdekes, nekem a 2 literesen tárcsa van elöl-hátul, persze amerikai piac más...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz SzlobiG #1465 üzenetére
Nem tudok róla, hogy előbb kivezették volna, de a fórumtárs amúgy is facelift előtti évjáratot kérdezte.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz gaborbol #1467 üzenetére
Alapjárati ingadozás sok mindentől lehet, nekem is volt, mikor megvettem, de egy szoftverfrissítés után helyreállt. Nem hiszem, hogy látatlanban ezt lehetne diagnosztizálni. A motortartó nálam is elfosta magát, de alapjáraton nem venni észre, inkább csak alacsonyabb fordulatról indított határozottabb gyorsításoknál van egy fura hang...az se biztos, hogy emiatt, de gyanús a dolog.
Fogyasztás nálam 7,3L nagy átlagban, de ha több a város, akkor 8 fölé is el tud menni, mindezt normális, határozott vezetési stílusban, senkit nem feltartva (sőt), de nem is gyilkolva a gépet. 9 fölött még sosem tudtam letolni a torkán, még sok téli hideg üzemmel sem. Jó motor ez, pedig a Fordnak sikerült egy elbaszott áttételezésű váltót társítania hozzá, pályán ölni tudnék egy 6. fokozatért.
Ha jól értelmeztem a SES jelölést, akkor amerikai piacos a gép, így viszont az automata váltós, nem? Ha igen, 4 fokozatú? Ez magyarázhatja a magasabb fogyasztást...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Satan_Claus #1494 üzenetére
Ha csak ennyi lenne, seggemet földhöz csapkodnám örömömben...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
Atlantis
veterán
válasz Goose-T #1629 üzenetére
Itthon azért a ritkább motorral szerelt verziókhoz nem könnyű bontott alkatrészt találni. Persze karosszériaelem az van bőven.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Zoli1222 #1719 üzenetére
Nekem Focus-ban 2 literes benzines, kb. ugyanez a motor lehet. Így vidéki városban és környékén átlag 7,3l a fogyasztás, nem óvatoskodva. Mondeonál szerintem plusz 1 lityi reális többlet lehet.
Amúgy a motor jó, de a Ford hajlamos rendkívül elbaszott áttételezésű váltót társítani mellé (5 fokozat LOL), ami kicsit megöli az élményt. Plusz ugye ezek mellett is ott a kettős tömegű, ámbár benzinesben valamivel könnyebb élete van a kisebb nyomaték és rezonancia miatt.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz SzlobiG #1731 üzenetére
Nálam még nem eszi, bár még csak kicsit több, mint 160k van benne. (kopp-kopp).
1.5 Ecoboost...hát, annak a megbízhatóságáról és a betegségeiről még nem tudni sokat. Kicsit zsákbacica. én meg nem szeretném finanszírozni a Ford tartós tesztjét.
radi8tor1: rezonancia (ugyebár az a dolga, hogy ezeket csillapítsa és minél többet kap, annál inkább belefárad), alacsony fordulatról való erősebb kigyorsítások, jellemzően a városi használat biztos nincsenek a kettős tömegű kívánságlistáján.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz SzlobiG #1737 üzenetére
Amit lehet megadok neki.
Dízel? Azt hittem a benzinmotorokról beszélünk. Ízlések és pofonok, én az egyszerűségre törekszem. Azért a közvetlen befecskendésű benzinmotorok kokszosodása olyan jelenség, amivel nem számoltak tervezésnél és bizony azt takarítani kell. Ezen kívül ott a turbó, amit 100 év után se tudnak még tökéletesre csinálni, persze elismerem, annak halálában a tulaj is rendesen közrejátszhat. Kényelmes nyomatékból autózni, én is szeretem, de hozzá kell tenni, a kis turbós benzinesek sem esznek lényegesen kevesebbet, mint a nagyobb szívók, pláne városban. Csodák nincsenek.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Mondeo tényleg rohadt nagy (~4,8m hossz), városban inkább átok, mint áldás. Pláne, hogy nálunk asszony még a Focus-szal se mer menni, ez is nagy neki, de ez a mi bajunk. Nekem biztos nem lesz Focus-nál nagyobb autóm sosem, felesleges, sőt, most már azon agyalok, hogy egy Fiesta kategória is bőven elég 2-3 embernek.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
Új hozzászólás Aktív témák
- Toyota topik
- Gumi és felni topik
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Diablo IV
- NBA és kosárlabda topic
- bitpork: 2024 phautós tali ?
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Nők, nőügyek (18+)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest