Új hozzászólás Aktív témák
-
Redbreast
csendes tag
De,hogy hülyeség amit leírtál!
Nekem nagyon tetszik,amit érzel és leírod! Senki sem profi az elején.! Én sem!!! Csak rengeteget toltam a Gt-ket meg a Forzákat. Az árkádos cuccok nálam felejtők.Ha megfogadsz egy pár tanácsot akkor leírom.
Próbáld meg a kormányt felszerelni valami asztalkára az elején és már tuti,hogy jobb lesz.Az öledben biztos,hogy nagyon mozog és úgy nehéz eltekerni kantig.Én a hétvégén megfogtam a fiam régi íróasztalát és szét kaptam,mint floki a lábtörlőt.Pár facsavar,átalakítás,pedál megdöntés/ez fontos/.Főleg nekem mert majdnem két méter vagyok és nekem úgy nagyon kényelmetlen volt.A másik dolog amíg szokod a kormányt kapcsold be az automata váltót.Nem kell olyan sok dologra figyelni akkor és addig szokod a kormit.Ha megkapom Crazy-től a kormány beállításait akkor majd elküldöm neked is.Az a sok "holtjátékos " lófasz a vezérlő beállításainál.Az is sokat számít szerintem.Ha valamiben kell segítség akkor írj pü-t!
Üdvecó!!!
-
StLui
veterán
Mindez a PH versenyen a megadott pályán a megadott autóval:
Pálya: Twing Ring Motegi East Circuit
Autó: 2008 Mercedes Benz C Class Touring CarTegnap ismét volt 1-2 óra gyakorlás, és voltak meglepetések. Először is 2,44-es előző esti körbepiruetezős kipróbálóskör után tegnap este sikerült 1,24 körülit mennem, ha jól emlékszem. Nem gondoltam, hogy ilyen gyorsan megszokom a finom gázkezelést.
Ezzel az autóval nagyon hasonlított a pályázás a motoros pályázáshoz, gondolok rugalmasságra, valamint kigyorsításkori mindenképpen szükséges finom gázkezelésre. Ha véletlenül picit előbb vagy keményebben taposom meg a gázpedált azonnal büntet falnak csapódással.
Tegnap este ebben az 1-2 órában sikerült megtanulnom a nyomvonalat, viszont egyesével a kanyarokból max 2-3-at. Ott is inkább csak a fékezés kezdőpontját, kigyorsítási pontot csak érzésre próbálgatom. Érdemesen sorba menni a kanyarokon, mert ha jól sikerülnek az előző kanyarok akkor nyilván nagyobb tempóval érkezünk a következőhöz és mindjárt módosítani kell a féktáv kezdetét. Hajlamos vagyok elég görcsösen markolni a kormányt (MS) és ez nem jó, ahogy motoros pályázásnál is sokat dobott a köridőn amikor sikerült ellazítani a karjaimat. Viszont ha lazán fogjuk a kormányt akkor nagyon jól lehetett érezni amikor elkezdett a kocsi hátulja úszni a korai kigyorsítás miatt, és volt hogy időben megfogtam.
Másik motoros tipp amit kaptam, hogy úgy menjek végig a pályán, hogy ne váltsak vissza csak ha nagyon muszály, pl Hungaroring 4-5-ben, csak a sikán 3-asban, persze így bukta a jó kigyorsítás, de megtanít lendületből motorozni. Na itt mivel automata váltóval megyek, ebből annyit használtam, hogy igyekeztem korábban elengedni a kanyarbemenetkor a féket és gyorsan stabilgázra beállni a kigyorsítási pontig, 1-2 kanyarkombináció nagyon jól sikerült így. Csak sajnos nem tudom még stabilan ismételni a köröket, túl nagy a szórás. Valószínűleg jóval bátrabb itt az ember mint a valóságban lenne, így sok a kicsúszás is.
Na hirtelen ennyi, ez is már másodszorra, elsőt kitöröltem váletlenülKönyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
Na itt keseregtem, hogy nem érzem a tempót, erre nézem itt a vidon 300 fölött repesztő Porsche Cayanne-t és semmi sebességérzet, csak úgy gurulászik
alul a videot nézd
a végén simán befordulnék a sikánba, pedig 200 fölött van[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch OLED 18.1 Dual-Boot Cfw + 256GB MicroSD + Atmosphere 1.7.1, 3 hó garanciával!!
- SCUF (PS5) Reflex FPS
- Xbox Series S Carbon Black 1 TB , Garancia: 2025.10.28.
- BESZÁMÍTÁS! Lenovo Legion Go 8APU1 Shadow Black játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Nintendo Switch Joy-Con Pair Gamepad, kontroller
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen